łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzyrzecz Poznańska 38 66-300 Międzyrzecz powiat: międzyrzecki 95 7427700 miedzyrzecz@szczecin.lasy.gov.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Międzyrzecz |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 95 7427700 |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa budynku gosp. na podwójną SKL l.Gorzyca i l.Popowo - II postępowanie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa/rozbudowa budynku gospodarczego na dwie samodzielne kancelarie(SKL) leśnictwa Gorzyca i l. Popowo wraz z zagospodarowaniem terenu, w związku z planowaną przebudową/rozbudową i zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowego na budynek biurowo-garażowy - kancelarii leśnictw Gorzyca i Popowo na potrzeby administracyjne i obsługi interesantów wraz z niezbędną infrastrukturą. 1.1. Zakres prac: a) przebudowa i rozbudowa budynku, b) budowa zewnętrznej instalacji: elektroenergetycznej, c) budowa zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej i zbiornika bezodpływowego, d) budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej i dwóch zbiorników na deszczówkę, e) utwardzenie terenu: miejsca postojowe i dojścia do budynku. CPV: 45000000-7, 45210000-2,45330000-9-,45332300-6,45332200-5,45331100-7,45331210-1,45231300-8,45310000-3,45312200-9 Dokument nr: 2024/BZP 00253767, SA.270.7.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7fd734d4-e6a0-11ee-a01e-f641a8763d5f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wyk. zamierz. wziąć udział w post. o udz. zam. pub., musi posiad. konto podm. ,,Wykonawca" na Platf.. Szcz. inf. na temat zakł. kont podm. oraz zasad. i war. korz. z Platf., w tym min. wym. techn. dot.sprz. używ. w celu korz. z Platf. oraz inf.dot.specyf. połącz. określa ,,Reg. korz.z Platf. e- Zamówienia", dost. pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz inf. zamiesz. na str. Platf.w zakł. ,,Centrum Pomocy".Przegląd. i pob. publ. treści dok.dot.tego post. nie wym. posiad. konta na Platf. ani logow.. Sposób sporz. dok. elektr.lub dok. elektr. będąc. kopią elek. treści zap. w postaci pap. (cyfrowe odwz. ) musi być zgodny z wym.okr. w roz.Prez. Rady Min. z 30 gr. 2020 r. w spr. spos. sporz. i przek. inf.oraz wym. techn. dla dok.elektr. oraz śr. kom.elekt. w pos. o udz. zam. pub. (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).Dok. elek.wym. w SWZ, o których mowa w § 2 ust. 1 roz. wsk. w pkt. 10.6. SWZ sporz. się w formatach danych okr. w rozp. Rady Min. z dnia 12 kw.2012 r. w sprawie Kraj. Ram Interoperacyjności, min. wym. dla rej. pub. i wym. inf.w postaci elektr. oraz min. wym. dla syst. teleinf. (tekst jedn.:Dz.U. z 2017 r. poz. 2247 z późn. zm. ), z uwzg. rodz. przekaz. danych i przek. się jako zał..Wym. w SWZ inf., ośw. lub dok., inne niż wym. w § 2 ust. 1 rozp. wskaz.w pkt. 10.6. SWZ, przekaz. w post.sporz. się w postaci elekt.: a) w form. danych okr. w przep. rozp. w spr. Kraj. Ram Interoperacyjności, lub b) jako tekst wpis. bezp. do wiad. przek. przy użyciu śr. kom. elektr. (np. w treści wiad. e-mail lub w treści ,,Form. do kom." ). Sposób komun. się Zam. z Wyk. (nie dotyczy skł.ofert): a) Kom.w post. (z wył. składania ofert - sposób złoż. ofer. opis. jest w pkt. 11.10. SWZ ), odbywa się drogą elekt. za pom. form. do kom. dost. w zakł.,,Formularze" (,,Form. do kom.") oraz za pośr. poczty elektr. b) Za pośr.,,Form. do kom." odb. się w szcz. przek. wezw. i zaw., zadaw. pytań i udz. odp. ,,Formularze do komunikacji" umoż., również dołącz. zał. do przesł.wiad. ( przycisk ,,dodaj zał" ). W przyp. zał., które zgodnie z PZP lub rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w spr.sposobu sporz. i przek. inf.oraz wymagań techn. dla dok. elekt. oraz śr. kom. elekt.w post. (Dz.U. z 2020 nr., poz. 2452) opatrzone kwalifik. podpisem elektr., podp. zaufanym lub podp. osobistym, mogą być opatrzone, zg. z wyborem W-cy/W-ców wspólnie ubieg. się o udz. zam./podmiotu udost. zasoby, pod. zewn. lub wewn. W zależn. od rodz. podp. i jego typu (wewn, zewn.)dodaje się do przesł. wiad. uprz.podp. dok. wraz z wygen. plikiem podp. (typ zewn.) lub dok. z wszytym podp. (typ wewn.). c) Możliwość korz. w post. z ,,Formularzy do kom'" w pełnym zakr. wymaga posiad. konta ,,Wyk" na Platf. oraz zalog. się na Platf.. Do korzyst. z ,,Formularzy do kom." służ. do zad. pytań dot. treści dok. zam.(SWZ) wyst. jest posiad.tzw. konta uprosz.na Platf.. d) Wszyst. wysł. i odebr. w post. przez Wyk. wiad. widoczne są po zalog. do Platformy w podgl. post.w zakł. ,,Kom.". e) Maks. rozmiar plików przes. za pośr. ,,Form. do komun." wynosi 150 MB (wielkość ta dot.plików przesył. jako zał. do1 form.). f) We wszelkiej koresp. zw. z nin. post. Zam. i Wyk. posług. się nr post. wsk. w SWZ, tj. SA.270.39.2023.Zam. dop. również kom. z Wyk. za pom. poczty elekt. e-mail: miedzyrzecz@lasy.gov.pl - nie dotyczy składania ofert . i) W przyp. kom. za pośr. poczty elektr., za datę przek. dok. elektr., ośw. lub cyfrowych odwzor.dok. w postaci pap. (elektr. kopii dok. stworz. w postaci pap. ) oraz innych inf. przyjmuje się datę ich przekaz. na adres poczty elekt. Zam. (wsk. w pkt. 10.8. lit. h SWZ). j) Inf. na temat kom. za pośr. Platf. dost. są również w In. Interaktywnej - Kom. w post. dost. pod adres. : https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlamentu Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz. o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzyrzecz, Ul. Poznańska 38, 66-300 Międzyrzecz, tel. +48 95 741 2366 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Karolinę Kaczmarek, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rodo@szczecin.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem +48 91 432 87 12 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlamentu Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz. o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzyrzecz, Ul. Poznańska 38, 66-300 Międzyrzecz, tel. +48 95 741 2366 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Karolinę Kaczmarek, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rodo@szczecin.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem +48 91 432 87 12 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: 1) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO, Zamawiający możeżądać od osoby występującej z żądaniem dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2) do sprostowana swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników 3) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarza danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia post. o udzielenie zam. Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-05 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30 Wymagania: 11.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 17000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. 11.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r., poz. 462). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Pekao SA I O w Międzyrzeczu nr rachunku:06 1240 3578 1111 0010 6676 5724 z dopiskiem: ,,wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu pn. ,,Przebudowa bud. gosp. na podwójną SKL Gorzyca, Popowo-II postępowanie"Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. 11.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP. 11.6. Treść wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) SWZ musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.7.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa/rozbudowa budynku gospodarczego na dwie samodzielne kancelarie(SKL) leśnictwa Gorzyca i l. Popowo wraz z zagospodarowaniem terenu, w związku z planowaną przebudową/rozbudową i zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowego na budynek biurowo-garażowy - kancelarii leśnictw Gorzyca i Popowo na potrzeby administracyjne i obsługi interesantów wraz z niezbędną infrastrukturą. 1.1. Zakres prac: a) przebudowa i rozbudowa budynku, b) budowa zewnętrznej instalacji: elektroenergetycznej, c) budowa zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej i zbiornika bezodpływowego, d) budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej i dwóch zbiorników na deszczówkę, e) utwardzenie terenu: miejsca postojowe i dojścia do budynku. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45331210-1 - Instalowanie wentylacji 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium ,,Cena" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Cn C = ------------ x 100 % x 60 pkt. Co gdzie: C - liczba punktów w ramach kryterium ,,Cena", Cn - najniższa cena brutto spośród ofert ocenianych, Co - cena brutto oferty ocenianej W ramach kryterium ,,Przedłużenie gwarancji jakości i rękojmi za wady" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady w badanej ofercie G/R = ------------------------------------------------------ x 100 % x 40pkt. Najdłuższy okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużenie gwarancji jakości i rękojmi za wady 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 200 000,00 PLN. 4) zdolności technicznej lub zawodowej a) Zdolności technicznej lub zawodowej - warunek ten w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (przez 1 robotę rozumie się wykonywanie robót na podstawie 1 umowy), której przedmiotem była budowa lub przebudowa budynku, o wartości całości tych robót nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. Przez pojęcie budowa rozumie się wykonanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego. Jeżeli Wykonawca zamierza się posłużyć doświadczeniem zrealizowania zadania w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj", Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli robota budowlana (bez części obejmującej projekt) będzie odpowiadała swoim zakresem i wartością warunkowi opisanemu powyżej. Warunek ten w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: - co najmniej 1 osobą na stanowisku kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnobudowlanej, wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2024r. poz. 17), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, umożliwiające kierowanie budową w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia, oraz - co najmniej 1 osobą na stanowisku kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 17) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, umożliwiające kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia tj. w zakresie budowy instalacji wodnej i kanalizacyjnej. - co najmniej 1 osobą na stanowisku kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydanych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 17), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, umożliwiające kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia tj. w zakresie budowy instalacji elektrycznej. W przypadku, gdy ww. roboty będą stanowiły część jednej całkowitej roboty budowlanej (jednej umowy), to wykonawca będzie musiał wskazać jaką wartość w całej robocie budowlanej stanowiła budowa, przebudowa lub rozbudowa budynku obejmującego wykonanie robót z zakresu instalacji sanitarnej i elektrycznej (w rozumieniu jak w pkt a)) b) warunek ten w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej po jednej osobie z uprawnieniami budowlanymi na stanowiskach wymienionych poniżej: Stanowisko Uprawnienia* kierownik budowy (co najmniej 1 osoba) Posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń*. kierownik robót sanitarnych (co najmniej 1 osoba) Posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń* kierownik robót elektrycznych (co najmniej 1 osoba) Posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń*. * Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 17, dalej - ,,Prawo budowlane") lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 334.), które uprawniają do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przy realizacji przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę jego zakres. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1.-6.3.SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj.: b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4B do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie te składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj.: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4A do SWZ Oświadczenie, o których mowa wyżej stanowidowód potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenia te składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 5.8.) 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 11.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 17000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. 11.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r., poz. 462). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Pekao SA I O w Międzyrzeczu nr rachunku:06 1240 3578 1111 0010 6676 5724 z dopiskiem: ,,wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu pn. ,,Przebudowa bud. gosp. na podwójną SKL Gorzyca, Popowo-II postępowanie"Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. 11.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP. 11.6. Treść wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) SWZ musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; 3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4A do SWZ) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4B do SWZ) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. obowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów; 7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna. 8) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W związku z powyższym stosownie do postanowień zawartych w art. 117 ust. 4 PZP Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu Oferty (załącznik nr 1 SWZ) i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie na tym formularzu. 9.10. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP odnosi się również do wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. 9.11. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany umowy opisane są we wzorze umowy - zał nr 5 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium ,,Cena" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Cn C = ------------ x 100 % x 60 pkt. Co gdzie: C - liczba punktów w ramach kryterium ,,Cena", Cn - najniższa cena brutto spośród ofert ocenianych, Co - cena brutto oferty ocenianej W ramach kryterium ,,Przedłużenie gwarancji jakości i rękojmi za wady" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady w badanej ofercie G/R = ------------------------------------------------------ x 100 % x 40pkt. Najdłuższy okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużenie gwarancji jakości i rękojmi za wady 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-04 |
© eurobudowa.pl 2004-2024