Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup wraz z dostawą drutu spawalniczego aluminiowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wraz z dostawą drutu spawalniczego aluminiowego

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: FMT LTD Sp. z o.o
Portowa 16
72-600 Świnoujście
powiat: Świnoujście
609990454
was@yard87.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186792
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Świnoujście
Wadium: ---
Nr telefonu: 609990454
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup wraz z dostawą drutu spawalniczego aluminiowego
Powstaje w kontekście projektu
FENG.01.01-IP.02-1866/23 - Opracowanie i wdrożenie nowej technologii do cięcia, montażu i wstępnego wygięcia profili, spawania i kontroli dokładności kształtowo-wymiarowej konstrukcji aluminiowych do zastosowań morskich

Część 1
Całość przedmiotu zamówienia

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
I. OPIS
Zakup wraz z dostawą drutu spawalniczego aluminiowego zgodnie z listą materiałową, stanowiącą załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

CPV: 44315100-2

Dokument nr: 2024-52321-186792

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29/03/2024 o godz. 12.15.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-03-29
III. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
1. Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 29/03/2024.r, do godz.12.00.
2. Ofertę należy złożyć poprzez bazę konkurencyjności http://bazakonkurencyjności.funduszeeuropejskie.gov.pl/ (instrukcje rejestracji, logowania, aktywacji konta oraz składania ofert znajdują się pod tym linkiem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/pomoc)

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04
II. TERMIN REALIZACJI UMOWY
50% całkowitej zamawianej ilości (zgodnie z załącznikiem nr 1 punkt A) w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy, pozostała ilość (zgodnie z załącznikiem nr 1 punkt B) w ciągu 150 dni od dnia podpisania umowy.
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
Świnoujście
Gmina
Świnoujście
Miejscowość
Świnoujście
Harmonogram
Etap 1
Koniec realizacji
2024-06-07
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Zakup wraz z dostawą drutu spawalniczego aluminiowego zgodnie z listą materiałową, stanowiącą załącznik nr 1 punkt A do zapytania ofertowego
Etap 2
Koniec realizacji
2024-09-05
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Zakup wraz z dostawą drutu spawalniczego aluminiowego zgodnie z listą materiałową, stanowiącą załącznik nr 1 punkt B do zapytania ofertowego

Wymagania:
4. Ofertę należy złożyć zgodnie z załączonym do zapytania ofertowego Formularzem Ofertowym.
5. Oferta powinna być wypełniona w sposób czytelny.
6. Podpisanie umowy nastąpi w terminie do 7 dni po wyborze dostawcy.
7. Oferta musi być podpisana przez osobę do tego upoważnioną, która widnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym, wypisie z ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie zaświadczającym o jej umocowaniu prawnym do reprezentowania podmiotu składającego ofertę lub przedłoży do oferty stosowne pełnomocnictwo.
8. W przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał do wglądu na żądanie).
9. Zamawiający odrzuci i nie będzie brał pod uwagę przy ocenie oferty niespełniającej warunków określonych niniejszym zapytaniem ofertowym lub złożonej po terminie, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość uzupełnienia na wezwanie dokumentu pełnomocnictwa na etapie oceny ofert.
10. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia.
11. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
12. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
13. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia upływu terminu na złożenie ofert.
14. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert zostaną ocenione jako najkorzystniejsze poprzez uzyskanie takiej samej liczby punktów, Zamawiający może wezwać wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych, w terminie nie krótszym niż 3 dni. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna dla Zamawiającego niż oferta pierwotna.
15. Zamawiający ma prawo do nierozstrzygnięcia przetargu bez podania przyczyny. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania również po terminie składania ofert, bez podania przyczyny.
16. W przypadku złożenia oferty przez podmiot, dla którego będą miały zastosowanie przepisy wskazujące na obowiązek rozliczenia podatku VAT po stronie Zamawiającego, podatek ten zostanie doliczony do ceny oferty celem porównania przy ocenie ofert.
17. Koszty dostawy pokrywa Sprzedający.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia wyłącznie w formie pisemnego aneksu z następujących powodów:
2. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a. zmiany harmonogramu realizacji - w przypadku otrzymania decyzji jednostki Kontraktującej projekt zawierającej zmiany terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany oraz wynikających z postanowień umowy Zamawiającego z Instytucją zarządzającą, jeżeli umowa ta została zawarta lub zmieniona aneksem po udzieleniu zamówienia;
b. zmiany terminu realizacji umowy wynikającej z potrzeb prawidłowej realizacji Projektu oraz w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na jego uzasadniony wniosek.
c. w przypadku wprowadzenia zmian w projekcie wymagających akceptacji Instytucji Pośredniczącej;
d. na uzasadniony wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
3. Inne zmiany:
a. w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron;
b. w przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, m.in. siła wyższa, mogące uniemożliwić dostawę oraz inne okoliczności zewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Dostawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Dostawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Dostawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z dostawców powinien przedłożyć następujące dokumenty:
1. formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
2. Aktualny Wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, podlegające w szczególności:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia, że dostawca lub dostawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie nie jest /nie są powiązany/i osobowo oraz kapitałowo z Zamawiającym zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-21
Data ostatniej zmiany
2024-03-21 10:53:38

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium oceny ofert jest cena - 100%. Ocenie będzie podlegała cena brutto w PLN podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W przypadku waluty obcej cena brutto zostanie przeliczona przez Zamawiającego na PLN z zastosowaniem średniego kursu NBP z dnia opublikowania niniejszego ogłoszenia.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Dariusz Wąs
tel.: 609990454
e-mail: was@yard87.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.