Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont pomostu stalowego i klatki schodowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pomostu stalowego i klatki schodowej

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Knurów - Szczygłowice"
Ul. Dworcowa 1
44-190 Knurów
powiat: gliwicki
nr tel.: 32 718 58 87, tel. (32) 717 60 11
igruziewicz@jsw.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Knurów
Wadium: 4 000,00 zł
Nr telefonu: nr tel.: 32 718 58 8
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa aukcji: Remont pomostu stalowego i klatki schodowej w
ZPMW dla JSW S.A. ,,KWK Knurów-Szczygłowice" Ruch Szczygłowice
6. Lista produktów
Lp.
1
Nazwa produktu
Remont pomostu stalowego i klatki schodowej w
ZPMW dla JSW S.A. ,,KWK Knurów-Szczygłowice"
Ruch Szczygłowice
Ilość
1
Jednostka
Uwagi
miary
pakiet

Dokument nr: 12240055

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 05.04.2024r. godz. 09:00
Ofertę można złożyć w jednej z następujących form:
- w formie pisemnej - przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisaną
informacją :"Oferta do postepowania 12240055 na Remont pomostu stalowego i
klatki schodowej w ZPMW dla JSW S.A. ,,KWK Knurów-Szczygłowice" Ruch
Szczygłowice
Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres:
JSW S.A. KWK ,,Knurów - Szczygłowice" Ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów, Wydział
Zamówień i Umów pokój nr 104.
- w formie wiadomości e-mail - jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w
formie pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami. Wykonawca przesyła ofertę
na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. Tytuł
wiadomości e-mail winien brzmieć : oferta do postępowania 12240055
- w formie elektronicznej - w formie plików pdf obejmujących treść oferty i podpisanych
kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres
skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji.
Tytuł wiadomości e-mail winien brzmieć : oferta do postępowania 12240055

Miejsce i termin realizacji:
15. Termin dostawy/wykonania
do 6-ciu miesięcy od daty zawarcia umowy

Wymagania:
1. Języki
Język polski
2. Opis
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie
następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę
oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji.
Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji
danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w
wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji.
O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu
wyników postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).
Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając
ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem).
UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie
się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji
(stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.
3. Informacje dodatkowe
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Regulaminu określającego sposób
przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań
przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do
Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r. dalej: Regulamin.
Uwaga !
Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca
powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu
terminu licytacji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 718 58 87
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są
na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie:
https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego
pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/
Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie:
igruziewicz@jsw.pl
Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego
pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: igruziewicz@jsw.pl (załączają do
wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików
wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej
wiadomości mailowej.Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są
modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji
technicznej w niniejszym postępowaniu.
4. Waluta
PLN
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1.
Cena
8. Reguły
Aukcja japońska
Aukcja otwarta
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy całego kontraktu
Czas na decyzję (w sekundach): 60
10. Widok
Wykonawca nie widzi nazw pozostałych Wykonawców.
11. Informacje o ofertach
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia całości lub części przedmiotu
zamówienia podwykonawcom.
5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie
dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia.
Wykonawca korzystający z doświadczenia (referencji) podmiotu trzeciego musi
wskazać ów podmiot jako podwykonawcę zakresu umowy w części z jakiej korzysta z
jego potencjału.
5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego
postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
6. Kryterium oceny- najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana
oferta z najniższą ceną.
7. Jeżeli w aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu
aukcji Wykonawcy będą zobowiązani (na wniosek prowadzącego postępowanie) do
rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji.
Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć
wartości wylicytowanej w aukcji. Nierozpisanie pakietu w wyznaczonym terminie jest
równoznaczne z wycofaniem oferty.
14. Warunki płatności
1. Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu
prawidłowo wystawionej faktury VAT.
2. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska
Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice" ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów.
3. Zamawiający nie dopuszcza fakturowania częściowego.
4. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru technicznego i końcowego
podpisany przez upoważnionych Przedstawicieli Stron.
5. W przypadku, gdy cena (wynagrodzenie - w zależności od rodzaju umowy) lub jej
(jego) część, wynikająca z faktury VAT, przekroczy kwotę 15 000 złoty brutto,
Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności,
przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający
uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której
wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 zł brutto mechanizmem podzielonej
płatności.
6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.
16. Sposób dostawy/wykonania
Zgodnie ze Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji.
17. Warunki udziału
I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil
(konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl
Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na
platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html
Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
I. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.
Wysokość wadium: 4 000,00 zł
Termin w jakim wadium zabezpiecza obowiązki Wykonawcy wynikające z udziału w
niniejszym postępowaniu wynosi: zgodnie z Regulaminem.
Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form:
1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone
przekazem pocztowym): Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Knurów -
Szczygłowice" ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów, PKO BP S.A. nr konta 29 1020 2498
0000 8002 0443 8719 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 12240055".Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert
na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych
odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium.
2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania
ofert:
- w kasie JSW S.A. KWK ,,Knurów - Szczygłowice" ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów
zostanie złożona gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa,
- oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony
kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres
skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.
- oryginał gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia
gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub
dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.
W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:
a)
bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na
pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych
w § 15 ,,Regulaminu ... nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych"
- Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r. ,
b)
wskazanie sumy gwarancyjnej,
c)
wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,
d)
określenie terminu ważności gwarancji.
Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów
skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b
Regulaminu.
Kasa JSW S.A.KWK ,,Knurów - Szczygłowice" jest czynna w dniach: poniedziałek,
wtorek, środę, czwartek i piątek w godzinach od 07:00 do 10:00 oraz 12:00 do 14:30.
3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości
odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:
- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,
- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert
do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone
przez CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w
postępowaniu (wzór oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia).
Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich
braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym.
Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości.
W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań)
stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi
Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje
odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do
składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. - Sekcja Obsługi Zobowiązań).W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła
elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: blokady-
wadium@jsw.pl
Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są:
Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882,
Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716
Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.
Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez
pracownika CUW.
III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:
1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1.
2. Potwierdzenie dokonania wpłaty wadium.
3. Wykaz robót budowlanych wskazujących, że w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to
za ten okres)Wykonawca (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm, lider
bądź jeden z uczestników/członków konsorcjum) wykonał remonty obiektów
budowlanych w zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny o łącznej
wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN netto
W/w wykaz winien zawierać nazwę przedmiotu, kwotę, daty ich wykonania i dane
podmiotu, na rzecz którego robota została wykonana.
Referencje bądź inne dokumenty podpisane przez Kierownika Ruchu Zakładu
Górniczego lub Dyrektora Technicznego wskazujące, że wskazane w wykazie roboty
zostały wykonane należycie.
4. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z doświadczenia (referencji) podmiotu
trzeciego musi wskazać ów podmiot jako podwykonawcę zakresu umowy, w jakiej
części korzysta z jego potencjału
5. Oświadczenia Oferenta złożone na druku Formularza Ofertowego o dysponowaniu
osobami do kierowania i nadzorowania robót, posiadającymi aktualne świadectwa
kwalifikacyjne, uprawnienia i upoważnienia, zgodnie z wymaganiami obowiązujących
przepisów.
6. Oświadczenia Oferenta złożone na druku Formularza Ofertowego o dysponowaniu
pozostałymi osobami o kwalifikacjach i ilości zapewniającej prawidłowe i terminowe
wykonanie przedmiotu zamówienia.
7. Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
UWAGA
Jeżeli zostaną dołączone kopie dokumentów, to muszą one być poświadczone za
zgodność z oryginałem na każdej stronie przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy.
Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim
18. Prawa i obowiązki zamawiającego
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia
postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania.
3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży
kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.
4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.
5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail:
igruziewicz@jsw.pl do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy
zakończono licytację.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą
stosownie do postanowień Regulaminu.
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył
najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej
1. Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna.
Informacje i dokumenty Wykonawca przesyła na adres e - mail: igruziewicz@jsw.pl
W tytule wiadomości Wykonawca podaje numer postępowania
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
------------
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
Zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne
-------------

Uwagi:
Operator aukcji:
JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.
ul. Armii Krajowej 56
44-330 Jastrzębie-Zdrój
NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl
Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:
(+48) 71 787 35 34 helpdesk@logintrade.net

Kontakt:
12. Kontakt w sprawach formalnych
Wydział Zamówień i Umów KWK ,,Knurów - Szczygłowice" Izabela Gruziewicz
nr tel.: 32 718 58 87; e-mail: igruziewicz@jsw.pl
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych:
? Adam Materny tel. (32) 717 60 11; e - mail: amaterny@jsw.pl;

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.