Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont częściowy budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont częściowy budynku

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
17 MARCA 20
82-200 Malbork
powiat: malborski
22blt.przetargi@ron.mil.pl
https://portal.smartpzp.pl/22blt
Województwo: pomorskie
Miasto: Malbork
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont częściowy budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy Ul. 17 Marca 20 w Malborku
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1- wymiana istniejących parapetów betonowych na parapety z cegły ceramicznej w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy Ul. 17 Marca 20 w Malborku.
Przewidziano wykonanie robót z wewnątrz pomieszczenia z poziomu podłogi danego parapetu za wyjątkiem parapetu na I piętrze - zdjęcie nr 4
- wykucie istniejących parapetów betonowych;
- podmurowanie parapetów w celu wmurowania 3 warstw parapetów;
- wykucie jednej warstwy cegły 1/4 x 1/2 c. w celu wmurowania 3 warstw parapetów;
- murowanie 3 warstw - 1 warstwa czołowa, 2 warstwy boczne
- wywóz i utylizacja gruzu betonowego.
Opis pojęć przyjętych w przedmiarze jak również na załącznikach fotograficznych :
Opis nr 1 -wykucie jednej warstwy cegły na całej szerokości okna, wykucie istniejących parapetów, osadzenie 1 warstwy cegły czołowej oraz dwie warstwy cegły bocznej
Opis nr 2 - wykucie istniejącego parapetu, osadzenie 1 warstwy cegły czołowej oraz 2 warstw cegły bocznej
Opis nr 3 - wykucie istniejącego parapetu, podmurowanie 3 warstw cegłą klinkierową, osadzenie 1 warstwy cegły czołowej oraz 2 warstw cegieł bocznych
Ilość i rodzaj okien przewidzianych do wymiany parapetów zewnętrznych:
okno nr 1 - szer. 80 cm 8 szt
okno nr 2 - szer. 120 cm 10 szt
okno nr 3 - szer. 50 cm 14 szt
okno nr 4 - szer. 102 cm 40 szt
Część nr 2 - montaż krat na parterze oraz krat i drzwi na II piętrze budynku oraz remont pomieszczeń II piętra w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy Ul. 17 Marca 20 w Malborku.
Opis planowanych robót :
- wymiana krat ozdobnych na parterze budynku
- montaż krat i drzwi na II piętrze budynku - wykonać zgodnie z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych.
- remont pomieszczeń II piętra
Uwaga: realizacja przedmiotu umowy wykonywana będzie w godz. 7: 30- 15: 30 od poniedziałku do piątku.

CPV: 45000000-7, 45262500-6,45421160-3, 45421160-3

Dokument nr: 2024/BZP 00254352, 22. BLT.SZP.2612.16.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/22blt
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/22blt
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
zapewnionych przez System
3. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/22blt
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
5. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji,
pytań, wniosków w ramach postępowania.
6. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont Użytkowników Wewnętrznych Jednostki
Zamawiającej odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i
zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania w ramach postępowania.
7. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce ,,Pytania do postępowania". Po otwarciu ofert, komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Systemu, w zakładce ,,Korespondencja", która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce ,,Oferty", po zaznaczeniu numeru złożonej oferty.
8. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co
najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu
zaufanego lub elektronicznego podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
9. Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy
następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:
posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
o w zakresie podstawowych funkcjonalności - przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
a) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z
systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje
b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i
późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
c) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji
przeglądarek
w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP):
a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning.
10. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich
użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E
learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
11. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest
uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy
zakładaniu profilu Wykonawcy.
12. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne.
Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne zostały zawarte w Rozdziale 13 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w Rozdziale 27 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w Rozdziale 27 SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/22blt
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 10:00
Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/22blt

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.