pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
kujawsko-pomorskie (Bukowiec)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa, montaż i uruchomienie baterii fabrycznie nowych akumulatorów, demontaż i utylizacja baterii starych zużytych akumulatorów, wykonanie testów zasilacza UPS po wymianie baterii akumulatorów |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej ul. Ogińskiego 6 58-506 Jelenia Góra powiat: Jelenia Góra tel. 75 7537286, 22 1010202 cwk@platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/904380 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Jelenia Góra |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 75 7537286, 22 |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
NPU/00097/2024 DOSTAWA, montaż i uruchomienie baterii fabrycznie nowych akumulatorów AGM BPS 200-12 12V 200Ah, demontaż i utylizacja baterii starych zużytych akumulatorów, wykonanie testów zasilacza UPS po wymianie baterii akumulatorów Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 DOSTAWA, montaż i uruchomienie baterii fabrycznie nowych akumulatorów AGM BPS 200-12 12V 200Ah w ilości 40 sztuk, demontaż i utylizacja baterii starych zużytych akumulatorów, wykonanie testów zasilacza UPS po wymianie baterii akumulatorów. - 1 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Dokument nr: ID 904380, NPU/00097/2024 Otwarcie ofert: Otwarcia : 05-04-2024 10:05:00 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/904380 Składania : 05-04-2024 10:00:00 Wymagania: Wymagania i specyfikacja Szanowni Państwo, informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego. W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 75 753 7286. - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny. Komunikaty Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Wyślij wiadomość do zamawiającego Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 3 Termin realizacji - Do ... dni (max. do 30 dni) od podpisania umowy. Proszę wskazać termin. (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 4 Załączniki - Proszę dołączyć wszystkie wymagane załączniki, zgodnie z pkt. 5 zapytania ofertowego, tj.: 1. Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowy - Opis Przedmiotu Zamówienia - stanowiący Załącznik Nr 1 oraz Formularz ofertowy - stanowiący Załącznik Nr 2; 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 dostaw obejmujących co najmniej dwie dostawy z montażem i uruchomieniem baterii akumulatorów AGM w urządzeniach UPS, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty lub oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4; 3. Katalogi, foldery (ze zdjęciami, rysunkami), w języku polskim na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, bądź inny dokument potwierdzający wymogi Zamawiającego wystawiony przez wytwórcę, autoryzowanego przedstawiciela; 4. W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 6. Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 5 Termin gwarancji 40% Punktacja w kryterium Termin gwarancji (TG) (określony w Formularzu ofertowym) zostanie obliczona w następujący sposób: termin gwarancji: 24 miesiące - 0 pkt; termin gwarancji: 36 miesięcy - 20 pkt; termin gwarancji: 48 miesięcy - 40 pkt. (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej ul. Ogińskiego 6 58-506 Jelenia Góra Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days |
© eurobudowa.pl 2004-2024