Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce Słowackiego 29 32-020 Wieliczka powiat: wielicki 123999886 przetargi@zdp.wieliczka.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Wieliczka |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 123999886 |
Termin składania ofert: | 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
"Remont dróg powiatowych nr 2007K i 2018K" Krótki opis przedmiotu zamówienia Remont drogi powiatowej nr 2007K w km od 0+085,00 do km 3+090,00 w miejscowościach Cichawa i Grodkowice, Powiat Wielicki" Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa małopolskiego, w powiecie wielickim, w Gminie Kłaj. ( orientacja zał. E1 do SWZ) Droga powiatowa nr: 2007K w km od 0+085 do km 1+892 posiada nawierzchnię z kruszywa. Na dalszym odcinku tj. od km 1+892 do km 3+090 jezdnia z asfaltobetonu, na całym odcinku od km 0+085 do km 3+090 pobocza i rowy wymagają remontu. Przepust pod drogą powiatową nr: 2007K wymaga remontu (wymiana rur i murków czołowych). 4.1.1 Na odcinku drogi powiatowej nr 2007K: km 0+085 - 1+892 (miejscowości: Cichawa i Grodkowice) zostaną wykonane następujące roboty drogowe: o ścięcie/uzupełnienie poboczy ziemnych i z kruszywa, o profilowanie istniejącej jezdni z kruszywa gr. ok.15 cm o wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15cm, o wykonanie warstwy ścieralnej z betonu cementowego gr. 16 cm, w technologii betonu wałowanego o uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego gr. 20 cm o remont rowów odwadniających, o remont przepustu i przyczółków betonowych, o regulacja wysokościowa zjazdów do okolicznych pól uprawnych (zjazdy o nawierzchni z kruszywa). 4.1.2 Na odcinku drogi powiatowej nr 2007K w km 1+892 - 3+090 (miejscowość Grodkowice) zostaną wykonane następujące prace remontowe: o ścięcie poboczy ziemnych i odsłonięcie istniejącej krawędzi jezdni (koparka lub równiarka), o uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego gr.10 cm, o remont rowów odwadniających, 5. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót załącznik C1 do SWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącej załącznik D1 do SWZ. 6. Prowadzone roboty drogowe będą poza obszarem Natura 2000. 7. Wszelkie roboty budowlane będą wykonywane tylko w pasie drogowym. 8. Roboty ziemne związane z odtworzeniem rowów odwadniających nie spowodują zmiany istniejących stosunków wodnych. 9. Planowany remont odcinka drogi nie spowoduje zmiany stałej organizacji ruchu. 10. Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego o przeszkodach w prawidłowym wykonaniu robót. 11. Wykonawca zobowiązuje się wykonać inwestycję zgodnie z przedmiarem robót, STWIOR, zapisami niniejszej umowy oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego w tym w szczególności: ustawa prawa budowlanego, ustawy o wyrobach budowlanych, ustawy o odpadach, ustawy o elektromobilności i paliwach płynnych, ustawa prawo o ruchu drogowym, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawa o bezpieczeństwie i higienie pracy oraz kodeksie pracy. 12. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: zapewnienia osoby kierującej budową i robotami budowlanymi posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zapewnienia kompleksowej obsługi geodezyjnej na czas realizacji zadania, zabezpieczenia robót w pasach dróg publicznych wraz z wykonaniem i zatwierdzeniem niezbędnych projektów tymczasowej organizacji ruchu, wykonania dokumentacji powykonawczej. 13. Zadanie współfinansowane jest ze środków RZĄDOWEGO FUNDUSZU ROZWOJU DRÓG 14. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i zamontowania tablicy informacyjnej zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maj 2021 (Dz. U. poz.953 i 2506) oraz rozporządzeniem z dnia 7 lipca 2023 roku (Dz.U. z 2023 r. poz. 1471) w sprawie określonych działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu Państwa lub z państwowych funduszy celowych. (załącznik 4.1 i 4.2 do SWZ) Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa małopolskiego, w powiecie wielickim, w Gminie Gdów i Biskupice. (orientacja - załącznik E2 do SWZ) Obecnie nawierzchnia drogi powiatowej 2018K jest spękana, o dużej ilości ubytków i wybojów. Pozostałe elementy drogi, pobocza wymagają remontu polegającego na ścięciu lub uzupełnieniu kruszywem, remont rowów polegał będzie m.in. na profilowaniu dna i skarp, przywróceniu ich spadków. 4.1.1 Na odcinku drogi powiatowej nr 2018K: km 1+600 - 4+323 (miejscowości: Bodzanów, Szczygłów, Zabłocie, Zagórze, Suchoraba) zostaną wykonane następujące roboty drogowe: o ścięcie poboczy ziemnych i odsłonięcie starej krawędzi jezdni (koparka lub równiarka), o regulacja wysokościowa istniejących studni kanalizacji sanitarnej (m. Zagórze), o wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu gr. 5 cm, o uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego gr.5 cm, o remont rowów odwadniających, o remont przepustu i przyczółków betonowych wraz z remontem umocnienia rowu na wylocie z przepustu na odcinku 5,0m, o regulacja wysokościowa zjazdów do posesji i pól uprawnych. CPV: 45000000-7, 45100000-8,45200000-9,45230000-8, 45233120-6, 45200000-9,45230000-8, 45233120-6,45100000-8 Dokument nr: 2024/BZP 00255011, ZDP.ZP.271.6.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8998837-e77c-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9.1 Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 9.2 Wykonawca składa ofertę wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy e-zamówienia, dostępnej na https://ezamowienia.gov.pl/pl/. 9.3 W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności, formularzy do złożenia, zmiany, wycofania ofert odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/pl/. 9.4 Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej email: przetargi@zdp.wieliczka.pl z wyłączeniem formularzy do złożenia, zmiany, wycofania ofert. 9.5 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto użytkownika na portalu dostępowym https://ezamowienia.gov.pl - w celu założenia konta należy kliknąć przycisk zarejestruj się a następnie zakładkę wykonawca - szczegółowa instrukcja dostępna na stronie https://ezamowienia.gov.pl - zakładka centrum pomocy- zakładanie konta użytkownika. Konto użytkownika zakłada się tylko raz i służy do składania ofert w postępowaniach prowadzonych na platformie e-zamówienia. 9.6 W celu zalogowania się na konto użytkownika należy wejść na stronę Portalu Dostępowego, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl , a następnie w prawym górnym rogu kliknąć przycisk "Zaloguj się". 9.7 Dla zalogowanego Wykonawcy dostępne są poniższe funkcjonalności. o Przeglądanie ogłoszeń i planów postępowań w Biuletynie Zamówień Publicznych. o Obsługa filtrów wyszukiwania ogłoszeń i planów postępowań oraz subskrypcji. o Biuletyn Zamówień Publicznych sprzed 1 stycznia 2021 roku 9.8 Ofertę może złożyć wykonawca posiadający uprawnienia do składania ofert/wniosków /prac konkursowych na platformie e-zamówienia. 9.9 Składanie ofert dostępne jest tylko w postępowaniach które jest w fazie składania ofert. 9.10 Sposób pobierania i składania ofert wniosków i prac konkursowych został opisany w instrukcji interaktywnej na stronie https://ezamowienia.gov.pl - oferty, wnioski i prace konkursowe. 9.11 Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje postanowienia regulaminów, o których mowa powyżej, a także instrukcji użytkowania systemu e- zamówienia oraz uznaje je za wiążące. 9.12 Sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. (Dz. U. z 2020r poz. 2515) 9.13 Zgodnie z art. 284 ustawy Pzp Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres przetargi@zdp.wieliczka.pl 9.14 Zamawiający udzieli wyjaśnień treści SWZ zgodnie z art. 284- 285 Pzp. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Danych (dalej: ,,Administrator") jest Zarząd Dróg Powiatowych z siedzibą w Wieliczce, REGON: 356378582. Z Administratorem można kontaktować się pod adresem siedziby: Ul. Słowackiego 29, 32-020 Wieliczka oraz pod adresem e-mail: sekretariat@zdp.wieliczka.pl. 2. W sprawach związanych z Pani/ Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Administratora, e-mail: iod@iods.pl 3. Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. b i c Rozporządzenia ogólnego, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, w związku z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień Publicznych oraz w celu zawarcia i realizacji ewentualnej umowy z wyłonionym wykonawcą. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie postępowań o udzielnie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcą Pani/ Pana danych będą członkowie komisji przetargowych i upoważnieni pracownicy Zarządu Dróg Powiatowych z siedzibą w Wieliczce, a także podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. 5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas jej trwania, a także okres archiwizacyjny wynikający z instrukcji kancelaryjnej. 6. Posiada Pani/Pan prawo do: 1. Dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania 2. Usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w sytuacji, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej Administratorowi zgody 3. Przenoszenia danych 4. Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - w przypadkach i na warunkach określonych w Rozporządzeniu ogólnym. 1. Ma Pani/ pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/ Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia ogólnego. 2. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/ Pan zobowiązany do ich podania, a konsekwencja niepodania danych osobowych będzie niemożliwość oceny ofert i zawarcia umowy. 3. Dane udostępnione przez Panią/ Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania. 4. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 5. Zarząd Dróg Powiatowych z siedzibą w Wieliczce dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 09:00 Miejsce składania ofert: Składanie ofert odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024