Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie projektu budowlanego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie projektu budowlanego

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu
ul. Złota 43
62-800 Kalisz
powiat: Kalisz
+48 62 59 85 200, +48 62 59 85 201, tel. (62) 59-85-204, (62) 59-85-209
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kalisz
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 62 59 85 200, +4
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu zaprasza do złożenia oferty cenowej na opracowanie projektu
budowlanego na ,,Budowę oświetlenia w ramach budowy wewnętrznego układu komunikacyjnego
przy Ul. Bankowej 7 w Kaliszu".
1. Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie kompletnej
dokumentacji projektowej na budowę oświetlenia zasilanego ze stacji transformatorowej
10046 na podstawie, której możliwa będzie realizacja zadania zarówno pod względem
formalno - prawnym jak i technicznym. Projekt należy opracować jako rozwiązanie branżowe
do opracowywanego przez ,,Pracownię Projektową Infrastruktury Drogowej Marcin Kasałka"
projektu budowy układu komunikacyjnego oraz w koordynacji z innymi projektami branżowymi.
2. Zakres opracowania obejmuje w szczególności:
1/ projekt budowlany na budowę oświetlenia, opracowany na podstawie warunków
technicznych nr WT/T1/403/2024 wydanych przez Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o.o.
w Kaliszu,
2/ szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
3/ informację do planu BIOZ,
4/ uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
5/ uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu na Naradzie Koordynacyjnej
w Urzędzie Miasta Kalisza,
6/ wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje, umożliwiające realizację
inwestycji pod względem formalnym i technicznym, w tym m.in.: uzgodnienie projektu
w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegatura w Kaliszu oraz uzyskanie
pozwolenia na prowadzenie prac budowlanych na terenie wpisanym do rejestru zabytków,
7/ przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej (kosztorys ofertowy
w wersji papierowej oraz elektronicznej),
8/ kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów
(kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej),
9/ opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja
elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wariantach: nieedytowalnym - format
plików: PDF oraz edytowalnym - format plików: DWG, DOC, XLS, ATH),
10/ udział w przygotowaniu załączników celem uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia
robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.
3. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1/ uzyskania wszystkich niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia decyzji, uzgodnień, opinii oraz
zezwoleń,
2/ udzielenia gwarancji na opracowaną dokumentację projektową,
3/ zastosowania w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów,
4/ w przypadku zaproponowania w ofertach przetargowych na wykonanie robót budowlanych
lub na etapie realizacji zadania, materiałów lub urządzeń ,,równoważnych", tzn.:
o parametrach nie gorszych niż przedstawione w opracowanej dokumentacji projektowej -
Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego wydania na wniosek Zamawiającego, pisemnej
opinii na temat parametrów tych materiałów lub urządzeń.
4. Zakres umowy obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.
5. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do:
1/ czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych,
materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,
2/ uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania Wykonawcy robót
budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót,
3/ udziału w naradach technicznych, na żądanie Zamawiającego,
4/ udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze
końcowym inwestycji, na żądanie Zamawiającego,
5/ współdziałaniu w wykonywaniu przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji
powykonawczej, uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji
projektowej w trakcie realizacji,
6/ udzielanie odpowiedzi na pytania związane z dokumentacją projektową składane w trakcie
trwania procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych.
6. Podkład geodezyjny niezbędny do opracowania zabezpiecza Wykonawca.
7. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu podkładu geodezyjnego wraz
z przedmiotowym opracowaniem.
8. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną
jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty
weryfikacji ponosi Wykonawca.
9. Wykonawca jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich do poziomu
aktualnie obowiązujących cen w terminie 2 tygodni od momentu zlecenia aktualizacji przez
Zamawiającego, w okresie trzech lat od przyjęcia przez Zamawiającego gotowej dokumentacji
projektowej.
10. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania opracowania projektowego zwracając szczególną
uwagę na konieczność koordynacji poszczególnych prac budowlanych.
11. Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu
zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych,
patentów lub pochodzenia.
12. Wykonawca opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać,
że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
13. Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:
1/ wymogami ustawy Prawo Budowlane,
2/ wymogami ustawy o drogach publicznych,
3/ rozporządzeniem w sprawie przepisów techniczno - budowlanych dotyczących dróg
publicznych,
4/ obowiązującymi normami,
5/ rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
6/ rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno - użytkowego.
14. Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi za wady i gwarancji jakości na 36 miesięcy od daty
odbioru końcowego.

Dokument nr: ZP.271.10.17.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.03.2024r. o godz. 14:05.

Składanie ofert:
20. Oferty należy składać do dnia 28.03.2024r. do godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego
ul. Złota 43, 62-800 Kalisz - SEKRETARIAT (I piętro).

Miejsce i termin realizacji:
15. Termin wykonania projektu ustala się w ciągu 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
16. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy posiadają
udokumentowane doświadczenie w zakresie wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie minimum dwóch opracowań projektowych obejmujących swoim zakresem
budowę/przebudowę sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego.
17. Termin związania ofertą określa się na 20 dni.
18. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy,
opatrzonej napisem:
,,Oferta na opracowanie projektu budowlanego na ,,Budowę oświetlenia w ramach budowy
wewnętrznego układu komunikacyjnego przy ul. Bankowej 7 w Kaliszu"."
21. Oferta winna zawierać:
1/ formularz ofertowy na załączonym druku,
2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert*,
3/ wykaz wykonanych opracowań wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie wymagań
określonych w pkt-cie 16 zapytania ofertowego oraz, że zostały one wykonane należycie.
* z wyjątkiem, gdy wykonawca wskaże w ofercie dane umożliwiające dostęp do środków dowodowych (np.:
NIP, REGON, KRS), które Zamawiający może pozyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych
22. Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert:
1/ niezłożonych na formularzu, o którym mowa w pkt 21.1 zapytania ofertowego,
2/ złożonych po terminie składania ofert, o którym mowa w pkt 20 zapytania ofertowego,
3/ niespełniających innych warunków, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym.
23. Z Oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie spisana stosowna umowa
na wykonanie przedmiotu zamówienia - w załączeniu projekt umowy.
24. Informacje dodatkowe.
1/ W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy
lub odmawia podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie Zamawiający może
wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich
ponownego badania i oceny.
2/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia niniejszego
postępowania na każdym jego etapie, w tym przed podpisaniem umowy w sprawie
zamówienia publicznego bez podania przyczyn, bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert
bądź prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia.
3/ Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego jak również nie jest
ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, która nie ma zastosowania
do niniejszego postępowania.
4/ Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
5/ Decyzja Zamawiającego o wykluczeniu Wykonawcy, odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
6/ Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Uwagi:
25. Klauzula informacyjna RODO.
Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego będzie Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu działający w imieniu
zarządcy drogi - Prezydenta Miasta Kalisza. Z administratorem można kontaktować się: listownie
kierując korespondencję na adres 62-800 Kalisz ul. Złota 43, e-mailowo: sekretariat@zdm.kalisz.pl
lub telefonicznie: 62 / 598 52 00.
Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Z Inspektorem można skontaktować się:
listownie kierując korespondencję na adres 62-800 Kalisz ul. Złota 43, e-mailowo: iod@zdm.kalisz.pl
lub telefonicznie: 62 / 598 52 00.
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych.
Przekazane dane osobowe będziemy przetwarzać w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest wyrażona poprzez akt
uczestnictwa w postępowaniu zgoda wykonawcy (osoby działającej w imieniu wykonawcy) tj. art. 6 ust.
1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej ,,RODO" oraz wypełnienie obowiązków prawnych
ciążących na Administratorze wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych, wydanego na jej podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz ustawy z dnia 14
lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach tj. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
Odbiorcy danych osobowych.
Pozyskane w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane mogą
być udostępnione podmiotom (osobom) uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów
prawa. Ponieważ co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne dane
mogą być udostępnione wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom. Ograniczenie dostępu do
Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną
prywatności zgodnie z art. 18 ust 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych lub
art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej o ile ich udostępnienie
nie wynika z przepisów prawa. Ponadto odbiorcami danych zawartych w dokumentach związanych z
postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy
lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie
przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest
jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług
wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności
pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być
przekazywane do państw z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego o ile dostęp do nich nie
podlega ograniczeniu na zasadach określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych lub art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej.
Okres przechowywania danych.
Przekazane dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania niniejszego postępowania, a
następnie przez okres wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach i obowiązującego u Administratora ,,Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt" tj.
5 lat. W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres w jakim Zamawiający
zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji w związku z uzyskaniem dofinansowania ze
środków UE.
Prawa osób, których dane dotyczą.
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego, osobie której dane dotyczą przysługują następujące prawa:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, przy czym zamawiający może żądać od
osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
2) prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych, z tym że skorzystanie z tego
prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą
Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz
jego załączników;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu
wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym wystąpienie z żądaniem
ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
5) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Zamawiający
może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie
Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy.

Kontakt:
26. Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:
1/ Justyna Strzyż - tel. (62) 59-85-204
2/ Małgorzata Maciołek, Donata Gadzinowska - tel. (62) 59-85-209

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.