Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp
Sikorskiego 4
66-400 Gorzów Wielkopolski
powiat: Gorzów Wielkopolski
iwona.pieczkowska@um.gorzow.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/905339
Województwo: lubuskie
Miasto: Gorzów Wielkopolski
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na utrzymaniu urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- rozebranie ogrodzeń łańcuchowych, ogrodzeń segmentowych i drogowych barier ochronnych stalowych,
- ustawienie ogrodzeń łańcuchowych, ogrodzeń segmentowych, ogrodzeń panelowych, słupków blokujących, balustrad i drogowych barier ochronnych stalowych,
- montaż słupków żeliwnych ozdobnych,
- wymianę słupków ogrodzeń łańcuchowych i segmentowych,
- montaż łańcucha,
- ustawienie słupków ogrodzeń segmentowych,
- spawanie (ogniw) łańcuchów ogrodzeń łańcuchowych,
- prostowanie słupków blokujących, słupków ogrodzeń łańcuchowych, segmentowych i panelowych,
- odnowienie farbą ogrodzeń łańcuchowych, segmentowych, słupków blokujących,
- malowanie ekranów akustycznych,
- realizowane na polecenie Zamawiającego, przy czym Zamawiający każdorazowo określa zakres robót i termin realizacji.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
- pełnienie całodobowego dyżuru pod telefonem - pod którym będą zgłaszane uszkodzenia urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wymagające zabezpieczenia,
- zabezpieczenie uszkodzonych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego niezwłocznie po zgłoszeniu przez Przedstawiciela Zamawiającego w ciągu 60 min. od momentu zgłoszenia,
- zabezpieczenie terenu robót,
- wykonanie dla robót stanowiących utrudnienie w ruchu projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz jego uzgodnienia, dostarczenia, zainstalowania i obsługi wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp.,
- przywrócenie do stanu pierwotnego terenu robót, po zakończeniu prac.
2. Szczegółowy zakres robót do wykonania i technologię określają w szczególności :
a) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
b) Tabela Elementów Rozliczeniowych
c) Projekt Umowy

CPV: 45233292-2, 45233280-5,45111300-1

Dokument nr: 2024/BZP 00255230, BZP.271.10.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 09:45

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania dotyczące korespondencji elektronicznej określone zostały w dziale XIX i XX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/905339
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 09:30
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na utrzymaniu urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- rozebranie ogrodzeń łańcuchowych, ogrodzeń segmentowych i drogowych barier ochronnych stalowych,
- ustawienie ogrodzeń łańcuchowych, ogrodzeń segmentowych, ogrodzeń panelowych, słupków blokujących, balustrad i drogowych barier ochronnych stalowych,
- montaż słupków żeliwnych ozdobnych,
- wymianę słupków ogrodzeń łańcuchowych i segmentowych,
- montaż łańcucha,
- ustawienie słupków ogrodzeń segmentowych,
- spawanie (ogniw) łańcuchów ogrodzeń łańcuchowych,
- prostowanie słupków blokujących, słupków ogrodzeń łańcuchowych, segmentowych i panelowych,
- odnowienie farbą ogrodzeń łańcuchowych, segmentowych, słupków blokujących,
- malowanie ekranów akustycznych,
- realizowane na polecenie Zamawiającego, przy czym Zamawiający każdorazowo określa zakres robót i termin realizacji.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
- pełnienie całodobowego dyżuru pod telefonem - pod którym będą zgłaszane uszkodzenia urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wymagające zabezpieczenia,
- zabezpieczenie uszkodzonych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego niezwłocznie po zgłoszeniu przez Przedstawiciela Zamawiającego w ciągu 60 min. od momentu zgłoszenia,
- zabezpieczenie terenu robót,
- wykonanie dla robót stanowiących utrudnienie w ruchu projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz jego uzgodnienia, dostarczenia, zainstalowania i obsługi wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp.,
- przywrócenie do stanu pierwotnego terenu robót, po zakończeniu prac.
2. Szczegółowy zakres robót do wykonania i technologię określają w szczególności :
a) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
b) Tabela Elementów Rozliczeniowych
c) Projekt Umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. polegających na udzieleniu dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego podobnych robót budowlanych.
2. Wielkość lub zakres zamówienia: do 10 % wartości zamówienia podstawowego
3. Zamówienia podobne będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia i wyszczególnionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Tabeli Elementów Rozliczeniowych.
4. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: zamówienia będą udzielane na podstawie przeprowadzonych z Wykonawcą negocjacji, przy czym założenia wyjściowe do ustalenia ceny będą wynikały wprost ze złożonej oferty, a ich realizacja na warunkach określonych w umowie i załącznikach do niej.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy.
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia odpowiednim potencjałem technicznym:
- samochód ciężarowy lub ciężarowo-osobowy (min. 1 szt.),
- zestaw spawalniczy tlenowo- acetylenowy przewoźny (min. 1 kpl.),
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać nazwę postępowania, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania oraz wskazywać pełnomocnika, wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi podpisać się pod takim pełnomocnictwem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zasady ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych :
Rozliczenie prac będzie odbywało się w okresach miesięcznych. Wartość wykonanych w danym okresie robót będzie obliczana następująco: ryczałtowe ceny jednostkowe netto będą przyjmowane z Tabeli Elementów Rozliczeniowych (TER), a ilość wykonanych i odebranych prac z obmiaru.
W każdej fakturze zostanie naliczony podatek od towarów i usług.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-08

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.