Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa studni zaworowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa studni zaworowej

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: GOSPODARKA KOMUNALNA
ul. Regucka 5
05-430 Celestynów
powiat: otwocki
tel. 22 789-70-52, tel. 22 789-70-31 wew. 105, 605 110 776, tel. 603 116 134
gospodarka.kom@celestynow.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Celestynów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 789-70-52, t
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Budowa studni zaworowej w m. Stara Wieś na dz. nr ew. 211/3"
I.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest budowa 1 szt. studni zaworowych typu ,,Z" ? 730 mm, H=2200
mm z zaworem opróżniającym Roediger 3" na terenie nieruchomości ozn. dz. nr ew. 211/3 w
m. Stara Wieś w gm. Celestynów wraz z włączeniem do istniejącej sieci oraz budową przyłącza
kanalizacji podciśnieniowej.
Zakres robót:
- dz. nr ew. 211/3: Montaż studni zaworowej. Napowietrzenie studni przewodem PE ? 25
mm doprowadzić do granicy działki ze spadkiem w kierunku studni zaworowej i zakończyć
kominkiem napowietrzającym. Dokonać włączenia przyłącza kanalizacyjnego do komory
zaworowej za pomocą uszczelki ,,in-situ" ? 160 mm. Za miejscem włączenia projektuje się
trójnik PVC ? 160/110/160 mm zakończony korkiem PVC ? 160 mm. Wykonać
odpowietrzenie komory ściekowej z rury PVC ? 110 mm zakończone kominkiem
napowietrzającym. Odpowietrzenie zlokalizować przy granicy działki.
- dz. nr ew. 681: Włączenie do istniejącej sieci kanalizacyjnej PE ? 110 mm zlokalizowanej
w Ul. Mickiewicza (droga gminna) oraz budowa odcinka przyłącza kanalizacji podciśnieniowej
na odcinku od sieci do budowanej studni zaworowej na terenie dz. ozn. nr ew. 211/3.
Próba szczelności i odbiór robót. Po zamontowaniu i zasypaniu przewodów z wyłączeniem
miejsc połączeń, należy przeprowadzić próbę szczelności na ciśnienie 1.0 MPa przez okres 0,5
godz. zgodnie z normą PN- B- 10725:1997. Próbę szczelności i odbiór prowadzić pod
nadzorem przedstawiciela użytkownika sieci Gospodarki Komunalnej.
Wytyczne wykonania robót ziemnych i montażowych. Roboty ziemne prowadzone będą
metodą przewiertu sterowanego. Przewiduje się montaż szybów startowych w miejscach
włączenia oraz instalacji uzbrojenia.
Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z normą PN- B-10736:1999. Roboty montażowe
prowadzić zgodnie z normą PN- 81/B-10725.
8.
Podczas wykonawstwa studni zaworowej należy przestrzegać obowiązujących przepisów BHP
- stan prawny aktualny na dzień przystąpienia do robót.
Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu:
a) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (2 egzemplarze),
b) atestów, certyfikatów, wyników prób i badań,
c) protokołu odbioru robót budowlanych podpisanego przez wykonawcę, kierownika
budowy oraz przedstawiciela Zamawiającego,
d) wypełnionej oraz zatwierdzonej karty przebiegu robót,
e) protokołu odbioru pasów drogowych wydanych przez odpowiednie organy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawierają:
1) STWiOR,
2) Przedmiar robót ,
oraz sposób wykonania robót budowlanych
3) Projekt architektoniczno-budowlany
4) Projekt techniczny
5) Projekt zagospodarowania terenu
Zamawiający dołącza do niniejszego Zapytania ofertowego przedmiar robót, jako materiał
pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia.
Wykonawca ma obowiązek sprawdzić ilości i charakter prac i dokonać wyceny prac,
opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru
robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa drogowego oraz umieszczenie urządzeń obcych w
pasie drogowym i poniesienie kosztów z tym związanych. Przed rozpoczęciem robót
prowadzonych w pasie drogowym należy uzyskać pozwolenie na wejście w teren od
zarządcy nieruchomością (jeżeli istnieje taka konieczność),
2) opracowania projektu organizacji ruchu zapewniającego należyte wykonywanie robót,
uzgodnienie organizacji ruchu z właściwym organem administracyjnym oraz wykonanie
wszelkich niezbędnych czynności związanych z zapewnieniem czasowej organizacji ruchu
na czas wykonania robót (jeżeli istnieje taka konieczność),
3) uzyskania zgody na dojazd ciężkim sprzętem (jeżeli istnieje taka konieczność),
4) uzgodnienia warunków zabezpieczenia znaków geodezyjnych (jeżeli istnieje taka
konieczność),
5) uzyskania projektu czasowej organizacji ruchu od zarządcy drogi i wykonanie we własnym
zakresie i na własny koszt czasowej organizacji ruchu na czas budowy,
6) ponoszenia kosztów wszelkich odwodnień terenu budowy celem prawidłowej
i bezpiecznej realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia,
7) poniesienia kosztów przywrócenia terenu budowy do stanu pierwotnego lub innego
uzgodnionego z zarządcą drogi.
Roboty można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie
z przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania
i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywania.
W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia
pomocnicze oraz usuwał zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia
213.
prowizoryczne. Wykonawca systematycznie i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy
wszelkie odpady. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może
zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy.
W przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek urządzenia infrastruktury
technicznej nadziemnej lub podziemnej zobowiązany jest on bezzwłocznie powiadomić
Właściciela tego urządzenia o jego uszkodzeniu, zabezpieczyć miejsce awarii oraz udzielić
pomocy przy usuwaniu awarii bądź na żądanie Właściciela usunąć awarię. O incydencie
należy również powiadomić pracownika Zamawiającego.
Wykonawca we własnym zakresie ustali lokalizację zaplecza budowy. Wykonawca
zobowiązuje się wykonać i utrzymać na swój koszt ogrodzenie terenu i zaplecza budowy,
strzec mienia znajdującego się na terenie budowy a także zapewnić warunki bezpieczeństwa i
higieny pracy. Zaplecze budowy musi zostać wygrodzone w sposób zapewniający
bezpieczeństwo.
Wykonawca będzie ponosił koszty utrzymania oraz konserwacji urządzeń i obiektów
tymczasowych na placu budowy.
Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie dojazd do zaplecza placu budowy, dostęp do
wody i energii elektrycznej oraz będzie ponosił koszty ich zużycia w okresie realizacji robót.
Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, do odpowiedniej
organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie.
Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu
umowy personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje,
w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy.
Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność, za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo
wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, metod budowy, metod użytych przy
robotach budowlanych oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową stanowiącą
integralną część Zapytania ofertowego i prawidłowe wykonanie wszystkich robót
budowlanych związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi
normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i
innymi obowiązującymi przepisami,
Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy aż do chwili zakończenia prac
Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym
terenie.
Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy
i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. W przypadku niezastosowania się do
powyższego zapisu Zamawiający może zlecić uporządkowanie terenu innemu wykonawcy na
koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy.
Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca
robót. Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Wykonawca obowiązany jest
okazać w stosunku do wskazanych wyrobów deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z
obowiązującymi normami.
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania podczas realizacji robót objętych przedmiotem
zamówienia wyłącznie wyrobów nowych dopuszczonych do stosowania w budownictwie
zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z
324.
późn. zm.). Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów
dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z 16 kwietnia
2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213 z późn. zm).
Należności za roboty zlecone przez Zamawiającego innemu wykonawcy na koszt
i niebezpieczeństwo Wykonawcy będą potrącane z faktur Wykonawcy, na co Wykonawca
wyraża zgodę.
Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres obowiązywania umowy posiadać
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej. W przypadku, gdy polisa ulegnie przedawnieniu, Wykonawca zobowiązany
będzie do przedłużenia terminu obowiązywania polisy do końca wykonywania przedmiotu
zamówienia oraz przedstawienia Zamawiającemu dokumentu poświadczającego, że
Wykonawca zawarł umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na następny okres.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie:
1) organizacji i wykonywania prac,
2) zabezpieczenia interesów osób trzecich,
3) ochrony środowiska,
4) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
5) organizacji i utrzymywania zaplecza budowy,
6) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy,
7) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z niniejszym Zapytaniem
ofertowym, dokumentacją projektową, rzutami i schematami, technologią, wiedzą
techniczną, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa.
Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne, ważne, uprawnienia budowlane
uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie obejmującym przedmiot
zamówienia, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów.
Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków finansowych pochodzących z dotacji
celowej przyznanej przez Gminę Celestynów.
W związku z rozliczeniem ryczałtowym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji
lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i
ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty
oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu
budowy poniesie Wykonawca. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do obliczenia wartości
zamówienia. Nie uwzględnienie przez Wykonawcę jakichkolwiek kosztów robót budowlanych
na etapie sporządzania oferty nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w stosunku
do Zamawiającego.

Dokument nr: ZP/ 11 /2024

Składanie ofert:
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.
Ofertę zapakowaną i oznaczoną zgodnie z punktem 6 należy dostarczyć do siedziby
zamawiającego tj. Gospodarka Komunalna w Celestynowie, Ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów.
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 08 kwietnia 2024 r. godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
II.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: 31 lipca 2024 r.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone jest w związku z obowiązującymi przepisami: ustawą z dnia
z 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 z późn. zm.) oraz
Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Gospodarce Komunalnej w Celestynowie o
wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000 złotych.
III.
WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY.
41.
W celu wykazania się przez Wykonawcę spełnianiem warunków udziału w postępowaniu do
oferty załączyć należy:
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie ze wzorem
stanowiącym Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego,
oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7
ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz.1497) - Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego
wykaz robót - sporządzony zgodnie ze wzorem przedstawionym w Załączniku Nr 4 do
Zapytania ofertowego. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na
podstawie wykazania, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co
najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie studni zaworowej o wartości, co
najmniej 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) brutto każda wraz z
podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów
określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy
zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowalnej i prawidłowo ukończone.
Wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego.
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca musi
wykazać, że będzie dysponował lub dysponuje minimum 1 (jedną) osobą posiadającą
uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne, ważne, uprawnienia
budowlane uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie obejmującym
przedmiot zamówienia, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów.
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł
(słownie: sto tysięcy złotych 00/100). W przypadku gdy z treści polisy nie wynika, iż jest ona
opłacona, do polisy należy dołączyć dowód jej opłacenia.
Wykonawca dołącza do oferty oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie
warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym
przez Zamawiającego w ust. 1, aktualne na dzień składania ofert.
IV.

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do
Zapytania ofertowego oraz podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji
Wykonawcy.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko
jedna cena.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie
postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język
polski.
Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisanej
przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do reprezentacji
Wykonawcy.
Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach
Zamawiający może zmodyfikować treść Zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja
56.

zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom.
Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji treści Zapytania
ofertowego niezbędny jest czas na wprowadzenie zmian w ofertach.
Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty w przypadku, gdy
żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.
Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego najpierw
dokonuje oceny ofert, a następnie bada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona
jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu.
Jeżeli Wykonawca, którego ofertę wybrano, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić
Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje
się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za
zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo
należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
V.
SPOSÓB OBLICZENIA CENY.
1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym
sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego łącznej ceny
ofertowej brutto za realizację przedmiotu zamówienia.
2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu
zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w niniejszym Zapytaniu
ofertowym.
3. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe, które obejmuje całkowity
koszt wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
4. Cenę ofertową brutto Wykonawcy winni wyliczyć na podstawie kosztorysu ofertowego
sporządzonego na podstawie przedmiaru robót wykonanego przez Wykonawcę. UWAGA!
Zamawiający załącza do niniejszego Zapytania ofertowego przedmiary robót, jako materiał
pomocniczy do sporządzenia własnych przedmiarów. Korzystanie z przedmiarów
przygotowanych przez Zamawiającego odbywa się na wyłączne ryzyko Wykonawcy. Wykonawcy
nie załączają sporządzonych przez siebie kosztorysów do oferty. W przypadku załączenia
kosztorysów do oferty Zamawiający nie będzie brał ich pod uwagę i obowiązującą formą
wynagrodzenia będzie wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa w pkt. 3 powyżej.
5. Cena musi być podana i wyliczona w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada
zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w
górę).
W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną słownie i cyfrowo Zamawiający za właściwą
uzna cenę wyrażoną cyfrowo.
6. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN).
7. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania
u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług,
6zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od
towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim
przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować zamawiającego, że
wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego,
wskazując nazwę (rodzaj) towaru / usługi, których dostawa / świadczenie będzie prowadzić do
jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
VI.
1.
C=
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY.
Przy ocenie ważnych ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
1) Cena oferty - 60% - 60 pkt
najniższa cena
--------------- x 60 pkt
cena badanej oferty
gdzie:
C - ilość punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.
2) Gwarancja i rękojmia za wady - 40% - 40 pkt
Określenie ilości punktów dla kryterium G odbędzie się na podstawie poniższej punktacji. Po
wyliczeniu punktacji dla kryterium ich ilość zostanie wstawiona do wzoru określającego sumę
punktów.
Okres rękojmi G oferty ocenianej (w miesiącach)
G = ------------- x 40 pkt
Najdłuższy termin rękojmi G zaoferowany w ofertach (w miesiącach)
UWAGA! Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady, jaki mogą zaoferować Wykonawcy
wynosi 36 miesięcy natomiast maksymalny 84 miesiące od dnia odbioru robót
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji i rękojmi za wady krótszy niż 36 miesięcy lub nie
zaproponuje żadnego okresu gwarancji i rękojmi za wady, zostanie odrzucona z postępowania.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje w ofercie okres gwarancji i rękojmi za wady dłuższy niż 84 miesięcy
Wykonawca otrzyma maksymalną ilość pkt w podanym kryterium tj. 40 pkt.
2.
Określenie ilości punktów dokonane zostanie na podstawie wzoru:
LP = C + G
gdzie:
LP - liczba punktów, którą uzyskała oferta,
C - ilość punktów, uzyskana w kryterium ,,cena ofertowa brutto"
G - ilość punktów, uzyskana w kryterium ,,najdłuższa gwarancja i rękojmia za wady"
3.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
74.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim
wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona, jako
najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie
lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert,
Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną.
VII. RĘKOJMIA ZA WADY I GWARANCJA.
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot
zamówienia.
Termin gwarancji i rękojmi za wady wynosi ......... miesięcy (wartość zostanie uzupełniona na
podstawie oferty Wykonawcy) od daty bezusterkowego odbioru robót budowlanych objętych
umową.
Odpowiedzialność z tytułu gwarancji i rękojmi obejmuje wszelkie wady i wszelkie usterki.
Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o wykryciu wady w każdym czasie trwania rękojmi za
wady w terminie 1 miesiąca od daty jej wykrycia.
Zamawiający może wykonać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji po
wygaśnięciu tych uprawnień, jeżeli zawiadomił Wykonawcę o istnieniu wad lub usterek przed
ich wygaśnięciem.
W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad związanych z funkcjonowaniem
przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie wyznaczonym
przez Zamawiającego. Jeżeli zgłoszona wada ma charakter ogólny, Wykonawca w ramach
zgłoszonej wady jest zobowiązany do dokonania całościowego przeglądu.
Jeżeli podczas wykonywania przeglądu zostaną stwierdzone kolejne wady, Wykonawca
zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie ustalonym z Zamawiającym.
Jeżeli podczas wykonywania przeglądu zostanie stwierdzone fizyczne uszkodzenie przez
ingerencje osób trzecich niespowodowanych wadliwym sprzętem, montażem oraz na skutek
innych wykonywanych czynności w ramach przedmiotu umowy bądź prac konserwacyjnych,
Wykonawca przekaże pisemnie Zamawiającemu zakres prac naprawczych.
W przypadku nieusunięcia wad w wyznaczonym przez Zamawiającego bądź ustalonym
z Wykonawcą terminie, Zamawiający może zlecić usunięcie wad innemu wykonawcy, który
usunie wady, na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy.
Wykonawca ma prawo do żądania wyznaczenia terminu na odbiór prac uprzednio
zakwestionowanych jako wadliwe.
W przypadku wykrycia i zgłoszenia wady przez Zamawiającego okres rękojmi za wady zostanie
przez Wykonawcę przedłużony o okres od zgłoszenia do odbioru usuniętej wady.
Zamawiający ustala, że ostateczny pogwarancyjny odbiór odbędzie się 1 miesiąc przed
upływem terminu rękojmi za wady ustalonego w umowie.
Oferty złożone po terminie, określonym w ust. 2 nie będą rozpatrywane.
Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę, ponosząc koszty jej przygotowanie i złożenia.
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w zamkniętej kopercie,
gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w formie elektronicznej.
Koperta powinna zostać oznakowana w następujący sposób:
8GOSPODARKA KOMUNALNA W CELESTYNOWIE
ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów
oraz napis:
Oferta w postępowaniu na:
Budowę studni zaworowej w m. Stara Wieś na dz. nr ew. 211/3
Nr postępowania ZP/ 11 /2024
Nie otwierać przez dniem 08 kwietnia 2024 r., godz. 10:00
Koperta powinna także zawierać nazwę i adres wykonawcy (dopuszcza się pieczątkę
wykonawcy).
Wykonawca może przed terminem do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną przez
siebie ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o
wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem wyznaczonym do składnia ofert.
Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty musi być oznaczone jak określa
pkt 5 oraz dodatkowo opisane zmiana lub wycofanie.
Wykonawca nie może wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści złożonej oferty po upływie
terminu składania ofert.
IX. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ WYKONAWCÓW Z ZAMAWIAJĄCYM.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Strony mogą przekazywać sobie za
pomocą poczty elektronicznej lub pisemnie, z zastrzeżeniem, że oferta wykonawcy pod
rygorem nieważności musi być złożona na piśmie.
X. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY
W CELU ZAWARCIA UMOWY.
1.
2.
Jeżeli Wykonawca, którego ofertę wybrano, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą
przesłanki do unieważnienia postępowania.
Warunkiem, koniecznym ze strony Wykonawcy, do zawarcia umowy będzie dostarczenie
Zamawiającemu przed jej zawarciem nw. dokumentów:
1) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:
dostarczenie Zamawiającemu kserokopii (potwierdzonej ,,za zgodność z oryginałem")
umowy współpracy lub umowy konsorcjum - określającej w szczególności zasady
odpowiedzialności i rozliczeń stron.
2) kompletny kosztorys odpowiadający kwocie ryczałtowej przedstawionej w Formularzu
ofertowym. Kosztorys ofertowy będzie stanowić załącznik do umowy,
3) dokumenty potwierdzające, że osoba/y, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy z
ramienia Wykonawcy posiadają aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do
93.

kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z
dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa,
W przypadku niedostarczenia przed podpisaniem umowy dokumentów, o których mowa w
ust. 2 Zamawiający uzna, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy z winy Wykonawcy
i dokona ponownego wybory oferty zgodnie z ust. 1.
XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania
lub nienależytego wykonania umowy.
Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku
postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5 % łącznej ceny ofertowej
brutto podanej w ofercie,
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy musi być wniesione przed podpisaniem
umowy.
Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru
Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2020 poz. 299 z późn. zm.).
2) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na następujący
rachunek bankowy Zamawiającego: 41 8001 0005 2002 0011 0930 0013 z dopiskiem
,,Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - ZP/ 11 / 2024".
3) Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na
oprocentowanym rachunku bankowym.
5. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1) Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia
i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane w wysokości 70% kwoty
zabezpieczenia,
2) Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady kwotę
wynoszącą 30% wysokości zabezpieczenia,
3) kwota, o której mowa w poprzednim punkcie niniejszego Zapytania ofertowego jest
zwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu gwarancji i rękojmi za wady,
4) Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o
koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na
rachunek bankowy Wykonawcy.

Uwagi:
XII. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
10sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gospodarka Komunalna w Celestynowie, ul. Regucka 5,
05-430 Celestynów
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem
Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym z
wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r.
poz. 1605 ze zm.).
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1
stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych.
5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z
przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 z późn.
zm.).
6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym
dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga
tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom
zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty
mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w
postępowaniu.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia
przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-
193 Warszawa.
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą,
wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy
lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
ani zmianą postanowień umowy.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o
którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych
zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w
protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2
Rozporządzenia.
15. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą,
11wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
16. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o
którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
17. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani
decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym
stanowi art. 22 Rozporządzenia.

Kontakt:
Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami są: w sprawach proceduralnych Katarzyna
Grzanka - Inspektor ds. zamówień publicznych i rozliczeń inwestycji e-mail:
kgrzanka@komunalna.pl, tel. 22 789-70-31 wew. 105, kom. 605 110 776, w sprawach
merytorycznych Robert Korpysz - Kierownik Działu Eksploatacyjno-Technicznego e-mail:
rkorpysz@komunalna.pl tel. 603 116 134. Dni i godziny przyjęć interesantów: pon. - pt., od 7
30 do 15 30 .

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.