Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądu podstawowego dróg powiatowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądu podstawowego dróg powiatowych

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim
ul. Szpitalna 4
59-600 Lwówek Śląski
powiat: lwówecki
tel./fax 75 644 28 72
zdplwowek@zdp.com.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lwówek Śląski
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax 75 644 28 7
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza zainteresowanych Wykonawców do
złożenia oferty cenowej na wykonanie przeglądu podstawowego dróg powiatowych na tere-
nie powiatu lwóweckiego w 2024 roku.
III.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy realizującego na rzecz Zamawiają-
cego usługę przeglądu podstawowego tj. okresowej kontroli rocznej dróg powiatowych,
w ilości 64 o łącznej długości 326,804 km, na terenie powiatu lwóweckiego, w oparciu
o art. 20 pkt 10 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2024.320) oraz o art. 62 ust 1 pkt 1
ustawy Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 z późn. zm.), polegającej na dokonaniu oceny
i rejestracji aktualnego stanu technicznego obiektu, jak również określeniu warunków bez-
piecznej eksploatacji oraz potrzeb i zakresu niezbędnych robót bieżącego utrzymania i re-
montów. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane zgodnie z ,,Instrukcją
przeprowadzenia przeglądów podstawowych dróg", stanowiącą załącznik nr 1 do niniej-
szego zapytania.
2. Kontrolą należy objąć cały pas drogowym, z uwzględnieniem następujących elementów:
1) stan nawierzchni drogowej ( również chodników, ciągów pieszo-rowerowych)
w tym rodzaj uszkodzeń:
§ powierzchniowe: śliskość nawierzchni, ubytki powierzchniowe, wyboje (za-
padnięte studzienki i włazy), łaty, wgniecenia w warstwie ścieralnej,
§ odkształcenia: koleiny, garby i przemieszczenia, sfalowania (tarki), zapadnię-
cia i osiadanie nawierzchni,
§ spękania: połączenia technologiczne, spękania liniowe, krawędziowe, po-
przeczne, w śladach kół, siatkowe;
2) pobocza;
3) oznakowanie pionowe i poziome;
4) drożność przepustów;
15) odwodnienie.
3. Oceny należy dokonać z podziałem każdej drogi na odcinki o różnej charaktery-
styce tzn. z podziałem na odcinki o różnych parametrach i stanie.
4. Z przeglądu, odrębnie dla każdej drogi, Wykonawca sporządzi dokumentację: pro-
tokół a także raport zbiorczy o stanie dróg powiatowych na terenie powiatu lwó-
weckiego oraz wykaz potrzeb bieżącego utrzymania i remontów.
5. Protokół z przeglądu musi zawierać co najmniej:
1) dane podstawowe: numer protokołu, data sporządzenia, numer drogi, nazwę
ciągu drogi, przebieg, kilometraż, długość, status prawny, stopień dostępności,
2) parametry techniczne drogi w zakresie:
§ nawierzchnia,
§ szerokość,
§ przekrój,
§ chodniki,
§ ścieżki,
§ pobocza,
§ odwodnienie,
§ zadrzewienie,
§ most drogowy/wiadukt,
§ przepusty,
§ oznakowanie pionowe,
§ oznakowanie poziome.
3) opisowy stan techniczny drogi w podziale na odcinki o różnej charakterystyce i
zalecenia w zakresie:
§ nawierzchni jezdni,
§ krawężników i oporników,
§ chodników i ścieżek,
§ odwodnienia,
§ poboczy,
§ zadrzewienia,
§ skrzyżowań,
§ przepustów,
§ oznakowania pionowego i poziomego,
§ zatok,
§ urządzeń ochrony środowiska,
§ wskazanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego/za-
grażających katastrofą budowlaną.
4) ocenę przydatności drogi do użytkowania:
§ bezpieczeństwo ruchu publicznego,
§ nośność,
§ prędkość,
§ szerokość i wysokość skrajni drogowej,
§ estetyka drogi i jej otoczenia,
2§ wykonanie zaleceń z poprzedniego przeglądu (o ile dotyczy),
§ wnioskowane zalecenia,
§ opis stanu technicznego i wartości użytkowej drogi,
§ podpis osoby upoważnionej do przeprowadzenia kontroli.
6. W ramach zadania Wykonawca jest obowiązany do:
1) oceny stanu technicznego dróg w terenie zgodnie z wymaganiami Zamawiają-
cego oraz z uwzględnieniem obowiązujących przepisów,
2) spisania protokołów z okresowej kontroli dla każdej drogi, w formie papierowej
oraz elektronicznej w formacie PDF,
3) sporządzenia raportu zbiorczego o stanie dróg powiatowych na terenie po-
wiatu lwóweckiego wraz z wykazem potrzeb bieżącego utrzymania i remontów,
Rodzaj zamówienia (dostawa, usługa, robota budowlana): usługa.

CPV: 71.63.14.80-8

Dokument nr: SI.221-8/24

Składanie ofert:
VI.
MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 29.03.2024r. do godz. 9:00.
2. Miejsce składania: na adres skrzynki poczty elektronicznej: zdplwowek@zdp.com.pl

Miejsce i termin realizacji:
IV.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Przewidywany termin realizacji zamówienia: od dnia udzielenia zamówienia do dnia 30 paź-
dziernika 2024 roku.

Wymagania:
V.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w związku z ogłoszeniem upadłości lub likwi-
dacją firmy;
2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności:
1) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projekto-
wania w specjalności drogowej, należącą w czasie wykonywania kontroli do izby inżynie-
rów budownictwa i legitymującą się odpowiednim zaświadczeniem wydanym przez tę
izbę.
2) posiadają doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działal-
ności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert, wykonał na-
leżycie co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem było wykonanie przeglądów
podstawowych lub rozszerzonych dróg publicznych.
3. Termin płatności - 30 dni.
3. Na ofertę składają się:
1) wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby reprezentujące Wykonawcę formularz
ofertowy,
32) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospo-
darczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji,
3) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z kopią uprawnień i szkoleń
oraz z zaświadczeniem o wpisie do izby inżynierów,
4) referencje lub inne dokumenty w celu potwierdzenia warunków doświadczenia,
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, doku-
ment ustawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie niniejszego zamówienia,
6) Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie
wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny.
4. Kopie dołączone do oferty muszą być potwierdzone przez Wykonawców za zgodność
z oryginałem.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
VII.
OCENA OFERT I WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
1. Wykonawca przedstawi cenę oferty w sposób określony w formularzu ofertowym.
2. Podana cena powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową i terminową
realizacją zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz umową.
3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: koszt
(brutto) - znaczenie 100%. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną.
5. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
1) treść oferty nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego,
2) oferta została złożona przez Wykonawcę (podmiot) nie spełniający warunków udziału
określonych w niniejszym zapytaniu,
3) oferta została złożona po terminie składania ofert.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzu-
ceniu i zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
7. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawie-
nia umowy regulujących współpracę tych Wykonawców.

IX.
INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu Wykonawcom nie przysługują
środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych. Zamówienie publiczne o wartości do kwoty poniżej 130.000 zł netto - realiza-
cja zamówienia wyłączona z obowiązku stosowania ww. Ustawy.
2. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta pisemna umowa.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania o udzielenie zamówie-
nia bez wyboru żadnej oferty.
44. (Informacja RODO): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy
95/46 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej ,,Rozpo-
rządzeniem", Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem podanych przez Wykonawcę danych osobowych jest Zarząd Dróg Po-
wiatowych w Lwówku Śląskim, z siedzibą ul. Szpitalna 4, 59-600 Lwówek Śląski, zwany
dalej ,,Administratorem".
2) W celu uzyskania informacji w zakresie danych osobowych, Wykonawca może skontak-
tować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem korespondencji e-mail kie-
rowanej na adres: iod.zdplwowek@gmail.com.
3) Podane przez Wykonawcę dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 6
ust.1 lit f, oraz b Rozporządzenia (w przypadku zawarcia umowy).
4) Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie prze-
pisów prawa, w tym podmioty przetwarzające.
5) Podane przez Wykonawcę dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6) Wykonawca posiada prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych
osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych
zgodnie z przepisami Rozporządzenia.
7) Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla przeprowadzenia ni-
niejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.
9) Dane nie będą poddane zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji (profilowaniu).
10) Administrator nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych w celu innym niż cel,
w którym dane osobowe zostały zebrane.
11) Administrator nie zamierza przekazywać podanych danych osobowych odbiorcy
w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej.

Kontakt:
VIII. OSOBA WYZNACZONA DO KONTAKTÓW
Tomasz Kuszpit - tel. (75) 644 28 72, zdplwowek@zdp.com.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.