pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie przeglądu podstawowego dróg powiatowych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim ul. Szpitalna 4 59-600 Lwówek Śląski powiat: lwówecki tel./fax 75 644 28 72 zdplwowek@zdp.com.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Lwówek Śląski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel./fax 75 644 28 7 |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza zainteresowanych Wykonawców do złożenia oferty cenowej na wykonanie przeglądu podstawowego dróg powiatowych na tere- nie powiatu lwóweckiego w 2024 roku. III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy realizującego na rzecz Zamawiają- cego usługę przeglądu podstawowego tj. okresowej kontroli rocznej dróg powiatowych, w ilości 64 o łącznej długości 326,804 km, na terenie powiatu lwóweckiego, w oparciu o art. 20 pkt 10 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2024.320) oraz o art. 62 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 z późn. zm.), polegającej na dokonaniu oceny i rejestracji aktualnego stanu technicznego obiektu, jak również określeniu warunków bez- piecznej eksploatacji oraz potrzeb i zakresu niezbędnych robót bieżącego utrzymania i re- montów. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane zgodnie z ,,Instrukcją przeprowadzenia przeglądów podstawowych dróg", stanowiącą załącznik nr 1 do niniej- szego zapytania. 2. Kontrolą należy objąć cały pas drogowym, z uwzględnieniem następujących elementów: 1) stan nawierzchni drogowej ( również chodników, ciągów pieszo-rowerowych) w tym rodzaj uszkodzeń: § powierzchniowe: śliskość nawierzchni, ubytki powierzchniowe, wyboje (za- padnięte studzienki i włazy), łaty, wgniecenia w warstwie ścieralnej, § odkształcenia: koleiny, garby i przemieszczenia, sfalowania (tarki), zapadnię- cia i osiadanie nawierzchni, § spękania: połączenia technologiczne, spękania liniowe, krawędziowe, po- przeczne, w śladach kół, siatkowe; 2) pobocza; 3) oznakowanie pionowe i poziome; 4) drożność przepustów; 15) odwodnienie. 3. Oceny należy dokonać z podziałem każdej drogi na odcinki o różnej charaktery- styce tzn. z podziałem na odcinki o różnych parametrach i stanie. 4. Z przeglądu, odrębnie dla każdej drogi, Wykonawca sporządzi dokumentację: pro- tokół a także raport zbiorczy o stanie dróg powiatowych na terenie powiatu lwó- weckiego oraz wykaz potrzeb bieżącego utrzymania i remontów. 5. Protokół z przeglądu musi zawierać co najmniej: 1) dane podstawowe: numer protokołu, data sporządzenia, numer drogi, nazwę ciągu drogi, przebieg, kilometraż, długość, status prawny, stopień dostępności, 2) parametry techniczne drogi w zakresie: § nawierzchnia, § szerokość, § przekrój, § chodniki, § ścieżki, § pobocza, § odwodnienie, § zadrzewienie, § most drogowy/wiadukt, § przepusty, § oznakowanie pionowe, § oznakowanie poziome. 3) opisowy stan techniczny drogi w podziale na odcinki o różnej charakterystyce i zalecenia w zakresie: § nawierzchni jezdni, § krawężników i oporników, § chodników i ścieżek, § odwodnienia, § poboczy, § zadrzewienia, § skrzyżowań, § przepustów, § oznakowania pionowego i poziomego, § zatok, § urządzeń ochrony środowiska, § wskazanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego/za- grażających katastrofą budowlaną. 4) ocenę przydatności drogi do użytkowania: § bezpieczeństwo ruchu publicznego, § nośność, § prędkość, § szerokość i wysokość skrajni drogowej, § estetyka drogi i jej otoczenia, 2§ wykonanie zaleceń z poprzedniego przeglądu (o ile dotyczy), § wnioskowane zalecenia, § opis stanu technicznego i wartości użytkowej drogi, § podpis osoby upoważnionej do przeprowadzenia kontroli. 6. W ramach zadania Wykonawca jest obowiązany do: 1) oceny stanu technicznego dróg w terenie zgodnie z wymaganiami Zamawiają- cego oraz z uwzględnieniem obowiązujących przepisów, 2) spisania protokołów z okresowej kontroli dla każdej drogi, w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie PDF, 3) sporządzenia raportu zbiorczego o stanie dróg powiatowych na terenie po- wiatu lwóweckiego wraz z wykazem potrzeb bieżącego utrzymania i remontów, Rodzaj zamówienia (dostawa, usługa, robota budowlana): usługa. CPV: 71.63.14.80-8 Dokument nr: SI.221-8/24 Składanie ofert: VI. MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 29.03.2024r. do godz. 9:00. 2. Miejsce składania: na adres skrzynki poczty elektronicznej: zdplwowek@zdp.com.pl Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Przewidywany termin realizacji zamówienia: od dnia udzielenia zamówienia do dnia 30 paź- dziernika 2024 roku. Wymagania: V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w związku z ogłoszeniem upadłości lub likwi- dacją firmy; 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: 1) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projekto- wania w specjalności drogowej, należącą w czasie wykonywania kontroli do izby inżynie- rów budownictwa i legitymującą się odpowiednim zaświadczeniem wydanym przez tę izbę. 2) posiadają doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działal- ności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert, wykonał na- leżycie co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem było wykonanie przeglądów podstawowych lub rozszerzonych dróg publicznych. 3. Termin płatności - 30 dni. 3. Na ofertę składają się: 1) wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby reprezentujące Wykonawcę formularz ofertowy, 32) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospo- darczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji, 3) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z kopią uprawnień i szkoleń oraz z zaświadczeniem o wpisie do izby inżynierów, 4) referencje lub inne dokumenty w celu potwierdzenia warunków doświadczenia, 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, doku- ment ustawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, 6) Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny. 4. Kopie dołączone do oferty muszą być potwierdzone przez Wykonawców za zgodność z oryginałem. 5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. VII. OCENA OFERT I WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ 1. Wykonawca przedstawi cenę oferty w sposób określony w formularzu ofertowym. 2. Podana cena powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz umową. 3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: koszt (brutto) - znaczenie 100%. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną. 5. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy: 1) treść oferty nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego, 2) oferta została złożona przez Wykonawcę (podmiot) nie spełniający warunków udziału określonych w niniejszym zapytaniu, 3) oferta została złożona po terminie składania ofert. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzu- ceniu i zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria oceny ofert. 7. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawie- nia umowy regulujących współpracę tych Wykonawców. IX. INFORMACJE DODATKOWE 1. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Zamówienie publiczne o wartości do kwoty poniżej 130.000 zł netto - realiza- cja zamówienia wyłączona z obowiązku stosowania ww. Ustawy. 2. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta pisemna umowa. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania o udzielenie zamówie- nia bez wyboru żadnej oferty. 44. (Informacja RODO): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej ,,Rozpo- rządzeniem", Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem podanych przez Wykonawcę danych osobowych jest Zarząd Dróg Po- wiatowych w Lwówku Śląskim, z siedzibą ul. Szpitalna 4, 59-600 Lwówek Śląski, zwany dalej ,,Administratorem". 2) W celu uzyskania informacji w zakresie danych osobowych, Wykonawca może skontak- tować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem korespondencji e-mail kie- rowanej na adres: iod.zdplwowek@gmail.com. 3) Podane przez Wykonawcę dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 6 ust.1 lit f, oraz b Rozporządzenia (w przypadku zawarcia umowy). 4) Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie prze- pisów prawa, w tym podmioty przetwarzające. 5) Podane przez Wykonawcę dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 6) Wykonawca posiada prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych zgodnie z przepisami Rozporządzenia. 7) Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla przeprowadzenia ni- niejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy. 9) Dane nie będą poddane zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji (profilowaniu). 10) Administrator nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane. 11) Administrator nie zamierza przekazywać podanych danych osobowych odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej. Kontakt: VIII. OSOBA WYZNACZONA DO KONTAKTÓW Tomasz Kuszpit - tel. (75) 644 28 72, zdplwowek@zdp.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024