Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Renowacja infrastruktury zabytkowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Renowacja infrastruktury zabytkowych

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Jarosław
ul. Piekarska 5
37-500 Jarosław
powiat: jarosławski
gmina@ug.jaroslaw.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jarosław
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do składania ofert na wykonanie zadania pod nazwą:
,,Renowacja infrastruktury zabytkowych
cmentarzy w miejscowościach: Pełkinie i Tuczempy, gmina Jarosław"
dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
ROZDZIAŁ III
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest renowacja infrastruktury zabytkowych cmentarzy w miejscowościach: Pełkinie i Tuczempy, gmina Jarosław.
Zamówienie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków z dnia 2023-03-30 nr RPOZ/2022/11744/PolskiLad.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wymagania (obowiązki, zadania, zobowiązania) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 2 % wartości zaoferowanej ceny brutto.

Dokument nr: UG.2710.4.2024

Otwarcie ofert: 7. Otwarcie ofert.
1) miejscem otwarcia ofert jest Urząd Gminy Jarosław, Ul. Piekarska 5, 37-500 Jarosław,
2) termin otwarcia ofert: 5 kwietnia 2024 r., godz. 1030,
3) otwarcie ofert jest jawne,
4) podczas otwarcia ofert podaje się kwotę przeznaczaną na sfinansowanie zamówienia, nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny.

Składanie ofert:
6. Miejsce i termin składania ofert.
1) miejscem składania ofert jest: Urząd Gminy Jarosław, Ul. Piekarska 5, 37-500 Jarosław, pok. Nr 2
2) oferty należy składać we wskazanym wyżej miejscu lub przesłać na adres: Urząd Gminy Jarosław, Ul. Piekarska 5, 37-500 Jarosław, z wyraźnym oznaczeniem postępowania,
3) termin składania ofert: do dnia 5 kwietnia 2024 r., do godz. 1000.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia.
Termin realizacji zamówienia: do 60 dnia od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
ROZDZIAŁ II
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie Zapytania Ofertowego na podstawie Zarządzenia nr W/18/2021 Wójta Gminy Jarosław z dnia 30 kwietnia 2021 roku w sprawie wprowadzenie regulaminu zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł., z uwzględnieniem postanowień wynikających z wstępnej promesy dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków nr RPOZ/2022/11744/PolskiLad.
3. Podwykonawcy.
Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia Podwykonawcom.
ROZDZIAŁ IV
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, OPIS SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY
I. Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu.
II. Dokumenty:
1. Wykonawca w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest złożyć:
2/5
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego,
2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta składającego ofertę o ile osoba reprezentująca Oferenta w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze, 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt II.2.1) niniejszego rozdziału.
2. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (spółki cywilne):
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi w oryginale, ma być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Oferentów a w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa ma być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz umowy stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
ROZDZIAŁ V
SPOSÓB OBLICZENIA CENY
1. Zamawiający wprowadza ryczałtową formę wynagrodzenia Wykonawcy. Cena oferty podana w formularzu ofertowym musi obejmować wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia oraz stanowić łączną cenę prac i innych świadczeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów tych prac i innych świadczeń.
2. Cena ryczałtowa winna obejmować pełny zakres usług określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Ustalona cena ma charakter stały i niezmienny niezależnie od rozmiarów usług i kosztów ponoszonych przez Wykonawcę podczas ich realizacji. Przedmiar robót należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontaktowymi, wchodzącymi w skład Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ). Przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ, w uwagi na ryczałtowy charakter ceny ofertowej stanowią dokument pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę. Podane w przedmiarach podstawy wyceny i ilości prac należy traktować jako orientacyjne. Przyjmuje się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się z opisem robót, jakie mają zostać wykonane i sposobem ich wykonania. Całość robót i dostaw oraz obowiązków winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w: dokumentacji projektowej, projektowanymi postanowieniami umowy, wymaganiami w niniejszej SWZ.
Do opracowania ceny ryczałtowej są ww. dokumenty. Załączone przedmiary robót służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do wyliczenia ceny. Przekazane przez zamawiającego przedmiary robót stanowią jedynie opis przedmiotu zamówienia, są elementem pomocniczym, a nie podstawą wyceny prac budowlanych, maja na celu ułatwić Wykonawcy sporządzenie oferty.
3. Przy ustalaniu ceny oferty Wykonawca winien uwzględnić również warunki wykonywania prac oraz postanowienia wzoru umowy, które mogą mieć wpływ na kalkulację ceny.
4. Cenę oferty należy podać w wartości brutto.
5. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/gr).
6. Cena ma być wyrażona w złotych polskich brutto z uwzględnieniem obowiązującego podatku od towarów i usług.
7. Dla porównania ofert, Zamawiający przyjmuje cenę ofertową brutto zamówienia, która będzie wynikać z wypełnionego Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik do Zapytania Ofertowego.
8. Ustalona cena realizacji zamówienia będzie obowiązywała w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.
9. Rozliczenie nastąpi po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia jedną fakturą końcową.
10. Termin płatności faktury (rachunku) wynosi 30 dni, licząc od daty skutecznego dostarczenia Zamawiającemu faktury (rachunku).
3/5
ROZDZIAŁ VI
KRYTERIUM I SPOSÓB OCENY OFERT
1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o poniższe kryterium o następującym znaczeniu procentowym:
Cena - 100 %.
2. Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty,
2) każda oferta powinna bezwzględnie spełniać wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym,
3) oferta niespełniająca wymagań merytorycznych zawartych w Zapytaniu Ofertowym zostanie odrzucona,
4) po przeprowadzonym badaniu ofert i odrzuceniu ofert niespełniających wymagań zawartych w Zapytaniu Ofertowym, Zamawiający dokona oceny każdej z ofert przy zastosowaniu kryterium, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału,
5) Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej t. j.: oferty z najniższą ceną brutto.
ROZDZIAŁ VII
INSTRUKCJA DLA OFERENTÓW
1. Język i forma porozumiewania się:
1) postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w formie pisemnej;
2) oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferenci mogą przekazywać drogą elektroniczną.
3) oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu.
4) oferta może być złożona wyłącznie w formie pisemnej.
5) jeżeli Zamawiający lub Oferenci porozumiewają się drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania informacji w tej formie.
3. Związanie ofertą:
1) termin związania ofertą wynosi 30 dni.
2) bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
4. Wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego nie później niż na 3 dni przed terminem składania ofert. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie wszystkim Oferentom, którzy o wyjaśnienia zwrócili się, nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert.
5. Opis sposobu przygotowania ofert:
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
2) treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego,
3) oferta powinna być sporządzona w języku polskim na formularzu załączonym do niniejszego Zapytania Ofertowego i napisana pismem maszynowym lub ręcznym drukowanym niezmywalnym atramentem (tuszem), pod rygorem odrzucenia jej przez Zamawiającego,
4) załącznikami do oferty są to dokumenty wymienione w Rozdziale IV Zapytania Ofertowego,
5) wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza,
6) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta,
7) Wykonawca składa ofertę w zaklejonej kopercie, opieczętowanej przez Oferenta z podaniem nazwy i adresu Wykonawcy oraz nazwą postępowania: ,,Renowacja infrastruktury zabytkowych cmentarzy w miejscowościach: Pełkinie i Tuczempy, gmina Jarosław" dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków z dnia 2023-03-30 nr RPOZ/2022/11744/PolskiLad
8) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, lub wycofanie oferty odbywa się w taki sam sposób jak złożenie oferty, t. j.: w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,zmiana" lub ,,wycofanie" oraz nazwą postępowania,
4/5
9) Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po wyznaczonym terminie składania ofert
ROZDZIAŁ VIII
INFORAMCJA DOT. POSTĘPOWANIA
1. Jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie do złożenia ofert dodatkowych lub zamknie postępowanie bez wyboru,
2. Zamawiający wyklucza oferenta, który: nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, odstąpił od podpisania umowy z zamawiającym a jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz wykonawcę, którego ofertę odrzucił,
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wystąpi co najmniej jedna z przesłanek:
a) została złożona przez wykluczonego wykonawcę,
b) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
c) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny,
d) jest nieważna na podstawie przepisów prawa.
4. Zamawiający może odrzucić ofertę w przypadku gdy oferent zaproponował rażąco niską cenę, t. j.: w przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 50 % od wartości szacunkowej netto zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania. Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia.
ROZDZIAŁ IX
POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający informuje, że w przypadkach nieuregulowanych Zapytaniem Ofertowym zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,
2. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnie z załączonym projektem umowy, który stanowi Załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego w informacji o rozstrzygnięciu postępowania,
3. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny,
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany Zapytania Ofertowego, w tym warunków lub terminu prowadzonego postępowania,
b) zamknięcie postępowania bez wyboru,
c) odwołania postępowania, przed upływem terminu składania ofert, bez podania przyczyny,
d) unieważnienia postępowania w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa od kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej ceny jednostkowej stosownie do § 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2022 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2054).

Uwagi:
ROZDZIAŁ X
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jarosław, tel.: (16) 624-86-10 fax: (16) 624-86-13 , e-mail: ug@jaroslaw.pl
b) inspektorem ochrony danych osobowych jest: Artur Bżdżoła tel. (16) 624-86-33,
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
f) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże nie podanie swoich danych osobowych uniemożliwi Pani/Panu udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
h) posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *,
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
2. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Janusz Mokrzycki, e-mail: zam.pub@jaroslaw.itl.pl , w godz. 8:00 - 15:00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.