Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BUDOWY SIECI I PRZYŁĄCZY WODNO-KANALIZACYJNYCH

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BUDOWY SIECI I PRZYŁĄCZY WODNO-KANALIZACYJNYCH

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o. o. w Muszynie
ul. Piłsudskiego 128
33-370 Muszyna
powiat: nowosądecki
Tel./fax.: tel. 18 471-41-97 / fax. 18 471-40-89
ewa.dudczak@pgk-muszyna.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Muszyna
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel./fax.: tel. 18 4
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
na zadanie pod nazwą:
,,ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BUDOWY SIECI I PRZYŁĄCZY WODNO-KANALIZACYJNYCH."
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest sukcesywna dostawa materiałów do budowy sieci i przyłączy wodno - kanalizacyjnych z podziałem na 3 części:
1) Zadanie nr 1: Studnie
2) Zadanie nr 2: Materiały do budowy sieci i przyłączy wodociągowych
3) Zadanie nr 3: Materiały do budowy sieci i przyłączy kanalizacyjnych
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (zadania I - III). Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań. W ramach danego zadania Wykonawca musi wycenić każdą pozycję w formularzu asortymentowo-cenowym.
3. Wykaz asortymentu zawiera formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wyszczególniony w załączniku nr 3 do SWZ.
4. Dostawy będą dokonywane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca realizował będzie dostawy własnym środkiem transportu wraz z załadunkiem i rozładunkiem do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego przy Ul. Lipowej 9, 33-370 Muszyna lub inne miejsce wskazane na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna.
5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i zapakowany w oryginalne i fabryczne opakowania, tj. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Przedmiot zamówienia nie może posiadać uszkodzeń mechanicznych, a także być właściwej jakości i trwałości.
6. Podane ilości w formularzu asortymentowo-cenowym są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu (w stosunku do ilości określonych w formularzu asortymentowo-cenowym) w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększenie lub zmniejszenie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu nie zrealizowania pełnego zamówienia.
7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i zasady realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
8. Równoważność:
1) Zamawiający informuje, że ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia, SWZ lub załącznikach do SWZ, przedmiot zamówienia został opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnych procesów, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Dotyczą one wszystkich elementów/składników opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, które są wymagane od Wykonawcy. W przypadku wskazania w zapisach SWZ, nazw własnych, typów, modeli, symboli, itp., należy zapisy te rozumieć jako zapisy, któremu towarzyszy wyraz ,,lub równoważny", przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech (tj. właściwości funkcjonalne i użytkowe), co podane w opisie przedmiotu zamówienia i parametrów technicznych na poziomie co najmniej takim, jak wskazane przez Zamawiającego (w tym zakresie zamawiający dopuszcza również rozwiązania lepsze niż opisane przez niego, w szczególności wynikające z unowocześnienia technologicznego).
2) Zasady oceny rozwiązań równoważnych w niniejszym postępowaniu obejmuje zakres badania i oceny ofert, gdzie niewypełnienie wszystkich elementów tego opisu może być podstawą do odrzucenia oferty.
3) Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych.
4) Oferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wymaga dodatkowo wykazania, że oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych, niż wymagane przez Zamawiającego. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie Wykonawcy w składanej ofercie lub jeżeli ten przypadek ma miejsce w trakcie realizacji umowy - w chwili zaistnienia konieczności dokonania takiej zmiany.
5) W przypadku zastosowania zasad wskazanych powyżej w trakcie realizacji umowy, mogą one wystąpić pod warunkiem, że zmiany te nie będą wpływać na oferowany w ofercie przedmiot zamówienia i efekt zakreślony niniejszą SWZ. Mogą to być także przypadki korzystne dla Zamawiającego. Obowiązkiem strony wnoszącej o takie rozwiązanie równoważne (w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca) wymagane jest uzasadnienie tego przypadku w formie pisemnej. Nie mogą one jednak zmienić istotnych elementów oferty czy umowy, przykładowo: wydłużenia terminu realizacji, podwyższenia wynagrodzenia, zmianę harmonogramu realizacji w stosunku do tego wymaganego zapisami SWZ.
6) Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie z podaniem szczegółowych parametrów zaproponowanych materiałów i urządzeń oraz udowodnienia okoliczności wynikających z wcześniejszych zapisów. Stosowanie powyższych rozwiązań równoważnych dotyczy także przypadków, gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskutek jakiegoś niedopatrzenia pojawiły się wskazania, o których mowa powyżej.
9. Gwarancja: Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia - chyba że producent danego asortymentu udziela dłuższej gwarancji - wówczas obowiązuje termin określony w gwarancji producenta.

CPV: 44130000-0, 44163240-4, 44425000-5, 44163100-1, 44425000-5, 44163000-0, 44160000-9, 44470000-5, 44423700-8, 44163100-1

Dokument nr: PGK/ZP/271/S/2/2024

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie, Ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna dnia 29.03.2024 r. o godz. 11:00.
Otwarcie ofert będzie odbywało się bez udziału Wykonawców (osób trzecich).

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie, Ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna na dzienniku podawczym, nie później niż do dnia 29.03.2024 r. do godz. 10:45.

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie przez Wykonawcę w okresie do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
II. ADRES STRONY INTERNETPOWEJ NA KTÓREJ BĘDĄ UDOSTĘPNIANE ZMIANY I WYJASNIENIA TREŚCI SWZ ORAZ INNE DOKUMNETY ZAMÓWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTOWEGO POSTĘPOWANIA:
1. Strona internetowa prowadzonego postępowania, a także adres strony na której będą udostępniane zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
https://bip.malopolska.pl/pgkmuszyna,m,429874,ogloszenia.html - zakładka Zamówienia sektorowe.
2. SWZ ze wszystkimi załącznikami oraz ewentualnymi późniejszymi uzupełnieniami stanowi komplet materiałów niezbędnych do przygotowania oferty.
3. Przed terminem składania ofert Wykonawcy winni sprawdzić ponownie zawartość umieszczonych na stronie internetowej, w ramach niniejszego postępowania, dokumentów, w celu zapoznania się z treścią ewentualnych odpowiedzi lub wyjaśnień, albo innymi wprowadzonymi zmianami. Za zapoznanie się z całością udostępnionych dokumentów odpowiada Wykonawca.

III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie § 18 Regulaminu udzielania zamówień sektorowych podprogowych o wartości niższej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1605, z późn. zm), zwanej dalej ustawą Pzp, oraz zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej ,,SWZ".
2. Przystąpienie do przetargu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Wykonawcę na warunki Regulaminu udzielania zamówień sektorowych podprogowych o wartości niższej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
3. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu
o udzielenie zamówienia w sprawach nieuregulowanych stosuje się postanowienia Regulaminu i przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1615, z późn. zm.).

3. W przypadku składnia oferty osobiście lub za pomocą operatora pocztowego Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie. Koperta musi być opisana nazwą i adresem Wykonawcy oraz ma być zaadresowana według poniższego wzoru:
Nadawca: Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć).
Adresat: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie
ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna
oferta na znak sprawy: PGK/ZP/271/S/2/2024
nazwa zadania:
Oferta na zakup i dostawę materiałów do budowy sieci i przyłączy
wodno-kanalizacyjnych.
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT
29.03.2024 r. godz. 11:00
Zamawiający opublikuje niezwłocznie informację z otwarcia ofert na stronie internetowej https://bip.malopolska.pl/pgkmuszyna,m,429874,ogloszenia.html - zakładka Zamówienia sektorowe.
5. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
6. Oferty złożone po terminie składania ofert nie podlegają ocenie. Zamawiający zwraca Wykonawcom oferty złożone po terminie bez ich otwierania.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.