Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa wyposażenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa wyposażenia

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wielowieś
ul. Główna 1
44-187 Wielowieś
powiat: gliwicki
tel.: 32 237 85 00, fax: 32 237 85 09
nieruchomosci@wielowies.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Wielowieś
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 32 237 85 00,
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2 Opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawę wyposażenia określonego w poszczególnych częściach Ogłoszenia w ramach
operacji pn. ,,Wyposażenie świetlicy wiejskiej w sołectwie Wiśnicze jako miejsce integracji
społeczno- kulturowej" realizowanej w związku z zawartą w dniu 28.02.2024r. Nr
01879-6935-UM1212821/24 umową o przyznaniu pomocy w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie
na wdrażanie operacji w ramach strategii.

2.1. Zamówienie zostało podzielone na części:

Część I zamówienia

Zakup i montaż mebli kuchennych w świetlicy wiejskiej w sołectwie Wiśnicze
. Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli na wymiar wraz z dostawą i montażem do świetlicy
1
wiejskiej dla sołectwa Wiśnicze przy Ul. Wiejskiej w ramach operacji pn. ,,Wyposażenie świetlicy
wiejskiej w sołectwie Wiśnicze jako miejsce integracji społeczno- kulturowej". Meble przeznaczone
będą do pomieszczenia kuchennego oraz zmywalni.
- Zestaw mebli kuchennych składający się m.in. z szafek na szerokość ściany 3,30 mb:
a) szafki stojące m. in.:

- 1 słupek 60x270 z otworem na piekarnik i mikrofale, pozostałe dolne szafki 3 szuflady

- 1 szafka pod zlewozmywak 80x60,
- 1 szafka pod płytę indukcyjną 60x60 z 3 szufladami,
- 2 szafki stojące z 2 półkami o wymiarach dopasowanych do wymiarów ściany tj. łącznie
130 cm (np. w konfiguracji 2 szafki 65x60 lub 60x60 i zaślepka lub 1 szafka 70x60 i 1 szafka
60x60)

b) szafki wiszące wysokie ok. 92- 100 cm m. in.:

- 1 szt. szafka wisząca pod okap,

- 1 szafka wisząca nad zlewem 80x60,

- 2 szafki wiszące dostosować wymiar do ściany tj. łącznie 130 cm (np. w konfiguracji 2 szafki
65x60 lub 60x60 i zaślepka lub 1 szafka 70x60 i 1 szafka 60x60)

- wszystkie niezbędne cokoliki, uszczelki, listwy montażowe itp. niezbędne do prawidłowego
wykonania zestawu kuchennego.

- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 - Część 1- Meble
kuchenne -Specyfikacja.

Cena musi obejmować realizację pełnego zakresu wykonania prac tj. m. in. koszty urządzeń,
niezbędnego sprzętu do prawidłowego wykonania prac, robocizny oraz transportu do miejscowości
Wiśnicze (gmina Wielowieś, powiat gliwicki).

Część II zamówienia

Zakup i montaż mebli do zmywalni w świetlicy wiejskiej w sołectwie Wiśnicze

Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli ze stali nierdzewnej do zmywalni wraz z dostawą i
montażem do świetlicy wiejskiej dla sołectwa Wiśnicze przy Ul. Wiejskiej w ramach operacji pn.
,,Wyposażenie świetlicy wiejskiej w sołectwie Wiśnicze jako miejsce integracji społeczno-
kulturowej".
Zestawienie mebli:
a) stół roboczy o wym 80x60x85 cm
b) basen nierdzewny 1- komorowy 60x60x85 cm wraz z baterią i syfonem
zczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 - Część 2- Meble do
S
zmywalni -Specyfikacja.

Cena musi obejmować realizację pełnego zakresu wykonania prac tj. m. in. koszty urządzeń,
niezbędnego sprzętu do prawidłowego wykonania prac, robocizny oraz transportu do miejscowości
Wiśnicze (gmina Wielowieś, powiat gliwicki).

Część III zamówienia

DOSTAWA i montaż sprzętu AGD do świetlicy wiejskiej w sołectwie Wiśnicze

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż n/w wyposażenia AGD dla świetlicy wiejskiej w
miejscowości Wiśnicze w ramach operacji pn. ,,Wyposażenie świetlicy wiejskiej w sołectwie
Wiśnicze jako miejsce integracji społeczno- kulturowej".
Zestawienie wyposażenia AGD
Nazwa przedmiotuIlość w sztukach
Lodówka1
Płyta indukcyjna1
Zmywarka1Piekarnik do zabudowy1
Chłodziarka1
Okap kuchenny do zabudowy
Czajnik elektryczny
1
2
Kuchenka mikrofalowa do zabudowy1
Zlewozmywak1
zczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2 - Część 3- Sprzęt AGD
S
-Specyfikacja.

Cena musi obejmować realizację pełnego zakresu wykonania prac tj. m. in. koszty urządzeń,
niezbędnego sprzętu do prawidłowego wykonania prac, robocizny związanej z montażem oraz
transportu do miejscowości Wiśnicze (gmina Wielowieś, powiat gliwicki).

Część IV zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego wraz z akcesoriami do świetlicy wiejskiej w
sołectwie Wiśnicze

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu elektronicznego wraz z akcesoriami dla
świetlicy wiejskiej w miejscowości Wiśnicze w ramach operacji pn. ,,Wyposażenie świetlicy
wiejskiej w sołectwie Wiśnicze jako miejsce integracji społeczno- kulturowej".
Zakres niniejszego zamówienia obejmuje:
L.p.Nazwa przedmiotuIlość
1Zestaw kolumn z wbudowanym
wzmacniaczem1 kpl
Statywy do kolumn1 kpl
2
31x subwoofer4Laptop1 kpl
5Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe1 kpl
1 kpl
Podana w ofercie cena jest ceną ryczałtową, kompletną, jednoznaczną i ostateczną, musi
uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego postępowania oraz obejmować wszelkie koszty
związane z realizacją zadania, jak również w nim nie ujęte, a niezbędne do realizacji zadania, jakie
poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji
przedmiotu zamówienia.
2.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. Wykonawcy mogą składać
oferty na jedno lub więcej zadań częściowych. Części nie mogą być dzielone przez
Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonegow zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
o Dla każdej części zamówienia dokonane zostanie odrębnie.
1) ocena oferty,
2) wybór najkorzystniejszej oferty
3) podpisana umowa

CPV: 39141000-2, 39220000-0, 39700000-9, 30236000-2, 42962000-7, 32342400-6

Dokument nr: IG.271.5.1.2024

Składanie ofert:
6. Miejsce i termin składania ofert oraz forma oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub elektronicznej (wykonawca może wypełnić formularz
oferty podpisać go a skan podpisanego formularza wysłać pocztą elektroniczną lub wypełnić
formularz i podpisać podpisem elektronicznym/kwalifikowanym),w siedzibie Zamawiającego
w Urzędzie Gminy Wielowieś (Sekretariat, pokój nr 1, parter), Ul. Główna 1,44-187 Wielowieś lub
na adres
e-mail: nieruchomosci@wielowies.pl lub elektroniczną skrzynkę podawczą na portalu ePUAP:
/9003ikcled/SkrytkaESP w nieprzekraczalnym terminie: 28.03.2024 r.
UWAGA - za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i czas wpływu oferty do Zamawiającego
-

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia:
W terminie do 15.05.2024 od daty zawarcia umowy dla I, II i IV części.
W terminie do 17.05.2024 od daty zawarcia umowy dla III części.

Wymagania:
4. Warunki płatności:
30 dni od daty otrzymania faktury dla wszystkich części.
5. Okres gwarancji:
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmioty zamówienia
dot. wszystkich części zadań. Wykonawca będzie miał obowiązek dostarczenia dokumentu
potwierdzającego udzielenie gwarancji.
Zamawiający zastrzega sobie prawo pozyskania samodzielnie ofert ze stron internetowych
(sklepów internetowych) oferujących przedmioty dla wszystkich części o parametrach
spełniających wymagania określone w opisach przedmiotu zamówienia.
7. Wymagane w ofercie dokumenty i oświadczenia:
A. Formularz oferty dla poszczególnych części
8. Warunki udziału w postępowaniu:
A. Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie przewiduje szczegółowego
opisu spełnienia tego warunku, jedynie wymagać będzie złożenia oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu (Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru
stanowiącego załącznik nr 1);
B. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia:- Zamawiający nie przewiduje szczegółowego
opisu spełnienia tego warunku, jedynie wymagać będzie złożenia oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu (Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru
stanowiącego załącznik nr 1);
C. Warunek dysponowania potencjału technicznego - Zamawiający nie przewiduje szczegółowego
opisu spełnienia tego warunku, jedynie wymagać będzie złożenia oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu (Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru
stanowiącego załącznik nr 1);D. Warunek dysponowania osób zdolnych do wykonania zamówienia - Zamawiający nie
przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku, jedynie wymagać będzie złożenia
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Formularz oferty sporządzony na
podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1);
E. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie przewiduje
szczegółowego opisu spełnienia tego warunku, jedynie wymagać będzie złożenia oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru
stanowiącego załącznik nr 1);
9. Kryteria oceny oferty
A W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość
punktów wynikającą z działania:
l.p.
Kryterium
Znaczenie procentowe Maksymalna ilość punktów jakie może
kryterium
otrzymać oferta za dane kryterium
1
Cena ( C )
100 %
100 punktów
W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po
przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Pi (C) = Cmin / Ci o Max (C)
gdzie:
Pi(C)
ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena";
Cmin
najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert;
Ci
cena oferty "i";
Max (C)
maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium
"Cena".
Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny
takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby
obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
B. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych
kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty
nieodrzucone i złożone przez wykonawców, którzy nie zostali wykluczeni z postępowania
C. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że
zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
D. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
w złożonych ofertach.
E. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu;
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji;
c) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia;
d) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
e) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie
omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem ofertowym, niepowodujące istotnych
zmian w treści oferty;
f) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
g) została złożona po wyznaczonym terminie na składanie ofert.
Niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została odrzucona
F. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień do treści
oferty lub złożonych wraz z nią dokumentów, wyznaczając termin na uzupełnienie oferty lub
złożenie wyjaśnień do oferty. W przypadku niezłożenia uzupełnień lub wyjaśnień w wymaganym
terminie lub złożenie ich w zakresie nieodpowiadającym żądaniu zamawiającego, oferta
wykonawcy zostanie odrzucona.
G. Zamawiający w ofercie wykonawcy poprawi:o oczywiste omyłki pisarskie;
o oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek;
o inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem ofertowym, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty;
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
H. Wykonawca poda cenę ofertową w formularzu oferty. Podana cena ofertowa musi zawierać
wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia -
cena ryczałtowa. Cena ta będzie stała i nie może się zmienić. Cena ofertowa musi być podana w
złotych polskich (PLN), cyfrowo (do drugiego miejsca po przecinku). Wykonawca, składając ofertę
(w formularzu oferty) informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u
Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których
dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez
kwoty podatku.
I. Zgodnie z ZARZĄDZENIEM NR 164/2019 WÓJTA GMINY WIELOWIEŚ z dnia 31 października
2019 r. w sprawie stosowania mechanizmu podzielonej płatności (split payment), w Gminie
Wielowieś będącej podatnikiem podatku od towarów i usług oraz jej jednostek budżetowych i
zakładzie budżetowym, ma zastosowanie mechanizm podzielonej płatności przy użyciu
komunikatu przelewu dla wszystkich zobowiązań z tytułu dostaw towarów i świadczenia usług bez
względu na ich wartość i tytuł na rzecz innych podatników
10. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy:
a) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego
postępowania;
b) są powiązani z zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub
osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi
do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu
zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru
wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
o uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
o posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
o pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej;
o pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić
uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
c) Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadkach, o
których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835).
d) Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania
o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie.
11. Warunki zmian umowy
Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty,na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że:
a) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia
dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki
udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za
sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego
podwykonawców;
- w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowympodwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych
płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac,
b) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza od
10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub
dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane, jest mniejsza od 15% wartości
zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
c) Zamawiający dopuszcza, w przypadku udokumentowanego wycofania z rynku, dostarczenie
innego, niż wskazany w ofercie, przedmiotu zamówienia, jednak posiadającego funkcjonalność nie
gorszą niż produkty zaproponowane w ofercie. Zmiana ta nie wymaga aneksowania umowy,
bezwzględnie jednak musi być pisemnie zaakceptowana przez Zamawiającego.
12. Sposób porozumiewania się z wykonawcami:
A. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może odbywać się za pośrednictwem
operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z
2020 r. poz. 1041 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
usług drogą elektroniczną (Dz. U. Z 2020 poz. 344 z późn. zm.);
B. W przypadku przekazania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia, informacji faksem lub przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej, niezwłocznie
potwierdza fakt ich otrzymania.
C. W przypadku przekazania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia, informacji przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, muszą one być zgodne z formatami i standardami
określonymi w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U.
2017 poz. 2247).
D. Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dot. treści Ogłoszenia zadawane
telefonicznie lub osobiście.
E. Wykonawca może zwracać się w formie określonej w pkt 12.A. do Zamawiającego o
wyjaśnienie treści Ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień chyba
że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do
Zamawiającego później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu
składania ofert.
13. Adres strony internetowej, na której jest dostępne Ogłoszenie wraz z załącznikami:
http://bip.wielowies.pl/ugwielowies,m,820,2024-r.html
14. Informacje dodatkowe
14.1. Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu będzie wyższa od
kwoty jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia to
niniejsze postępowanie może zostać unieważnione. Zamawiający zamierza przeznaczyć na
realizację niniejszego zamówienia
- dla Części 1 kwotę 10 000,00 zł. Brutto.
- dla Części 2 kwotę 2 248,66 zł. Brutto.
- dla Części 3 kwotę 14 500,00 zł. Brutto.
- dla Części 4 kwotę 11 077,99 zł. Brutto.
14.2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadamia wykonawców,
którzy
złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko,
siedzibę
albo miejsce zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru
oraz nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy
wykonawców, którzyzłożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną
punktację.
Informacje te zostaną również zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego.
14.3. Zamawiający przed upływem terminu składania ofert może zmienić treść ogłoszenia o
zamówieniu, informacja o zmianie ogłoszenia o zamówieniu zostanie zamieszczona na stronie
internetowej o której mowa w pkt 13.
14.4. Zamawiający przed upływem terminu składania ofert może unieważnić postępowanie,
informacja o unieważnieniu postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej o której
mowa w pkt 13.
14.5. Do czynności podejmowanych przez zamawiającego i wykonawców w postępowaniu o
udzielenie
zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny.
14.6. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na
jedną,kilka lub wszystkie części zamówienia.
14.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji (przewiduje możliwość
prowadzenia negocjacji) w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów
oceny ofert,
a) Zamawiający może, ale nie musi, przeprowadzić negocjacje w celu ulepszenia treści ofert, które
podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert. W przypadku, gdy Zamawiający nie będzie
prowadził negocjacji, dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających
odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
b) W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu negocjacji w celu
ulepszenia treści ofert, do negocjacji Zamawiający zaprosi maksymalnie trzech Wykonawców
którzy zgodnie z rankingiem ofert uzyskają największą liczbę punktów i złożyli oferty
niepodlegające odrzuceniu.
c) W zaproszeniu do negocjacji Zamawiający wskazuje:
o miejsce prowadzenia negocjacji,
o termin prowadzenia negocjacji,
o sposób prowadzenia negocjacji,
d) Podczas negocjacji ofert Zamawiający zapewnia równe traktowanie wszystkich Wykonawców.
e) Zamawiający nie udziela informacji w sposób, który mógłby zapewnić niektórym Wykonawcom
przewagę nad innymi Wykonawcami.
f) Prowadzone negocjacje mają charakter poufny.
g) Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i
handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych
informacji i przed ich ujawnieniem.
h) Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców, których oferty złożone w
odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nie zostały odrzucone, o zakończeniu negocjacji.

Uwagi:
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zakresie
dotyczącym zapytania ofertowego
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/W (ogólnym rozporządzeniem o
ochronie danych)
Tożsamość administratoraAdministrator: Gmina Wielowieś
adres siedziby: ul. Główna 1 44-187 Wielowieś,
Dane kontaktowe
administratoraZ administratorem można się skontaktować poprzez e-mail: info@wielowies.pl; tel. 517 889 500 lub listownie na
adres Administratora.
Dane kontaktowe inspektora
ochrony danychAdministrator powołał w Urzędzie Gminy Wielowieś Inspektora Ochrony Danych, którego szczegółowe dane znajdują
się na stronie internetowej www.wielowies.pl w zakładce ,,Referaty i stanowiska". Z inspektorem ochrony danych
można się kontaktować listownie: ul. Główna 1 44-187 Wielowieś, tel: 517 889 500 lub poprzez e-mail:
iod@wielowies.pl
Cele przetwarzania i podstawa
przetwarzaniaPana/Pani dane będą przetwarzane w celu udzielenia zamówienia prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na
,,,,Wyposażenie świetlicy wiejskiej w sołectwie Wiśnicze jako miejsce integracji społeczno- kulturowej"" na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c,
RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w związku z obwiązującymi
przepisami prawa, w szczególności:
1) Zarządzenia nr 6/2021 Wójta Gminy Wielowieś z dnia 12 stycznia 2021 r. w sprawie Regulaminu udzielenia zamówień publicznych,
których wartość jest mniejsza niż 130 000 złotych z zm..
2) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny3) ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
Odbiorcy danychOdbiorcami Pani/Pana danych mogą być:
1) osoby, którym udostępniona zostanie dokumentacja w zakresie, w jakim stanowi informację publiczną w oparciu
o ustawę o dostępie do informacji publicznej
2) Osoby lub podmioty przetwarzające dane na wyraźne polecenie i w imieniu Administratora , w związku z
realizacją zamówienia, w tym podmiotom lub osobom realizującym usługi:
- utrzymania systemów informatycznych,
- hostingowe tj. usługi korzystania z serwerów poczty elektronicznej i jej archiwizacji
- obsługi prawnej oraz usług doradczych
3) Dane mogą być również udostępnione operatorom pocztowym w zakresie niezbędnym do doręczenia
korespondencji, oraz podmiotom uprawnionym do dostępu do danych na mocy przepisów prawa. np. organom
kontrolnym, sądom, organom ścigania, oraz innym instytucjom państwowym, gdy wystąpią z takim żądaniem w
oparciu o stosowną podstawę prawną
Przekazanie danych osobowych
do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowejPana/ Pani dane nie będą przekazywane do Państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
Okres przechowywania danychPana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od udzielenia zamówień. W przypadku
wystąpienia roszczeń okres ten może ulec wydłużeniu w zakresie niezbędnym do obrony ewentualnych roszczeń
wynikłych z zawartej umowy,
Prawa podmiotów danychW związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do żądania od administratora danych:
-
dostępu do swoich danych osobowych,
-
sprostowania swoich danych osobowych,
-
usunięcia swoich danych osobowych ,
-
ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, przy czym przepis
-
odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
Prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczegoPrzysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych
osobowych, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że
przetwarzanie danych narusza przepisy rozporządzenia wskazanego na wstępie.
Informacja o dowolności lub
obowiązku podania danychPodanie przez Pana/ Pani danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu w
drodze zapytania ofertowego zgodnego z przedmiotem zamówienia. Konsekwencją ich nie podania będzie brak
możliwości wzięcia udziału w postępowaniu, w tym zawarcia umowy.
Informacja o
zautomatyzowanym
podejmowaniu decyzji,
w tym o profilowaniuPana/Pani dane nie będą stanowiły podstawy do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym opartego na
profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO

Kontakt:
F. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami ze strony zamawiającego jest:
Weronika Cieślik (elektroniczna skrzynka podawcza na portalu ePUAP:
/9003ikcled/SkrytkaESP:
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/9003ikcled, e-mail:
nieruchomosci@wielowies.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.