Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pielęgnacja zieleni przy budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pielęgnacja zieleni przy budynku

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: PARK NARODOWY ,,UJŚCIE WARTY"
Chyrzyno 1
69-113 Górzyca
powiat: słubicki
tel. + 48 95 752 40 27
sekretariat@pnujsciewarty.gov.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Górzyca
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. + 48 95 752 40
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest ,,Pielęgnacja zieleni przy budynku dyrekcji Parku Narodowego ,,Ujście Warty" w Chyrzynie 1 w tym ,,Przyrodniczego Ogrodu Zmysłów".

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - liczba części 2 przy czym Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.

Zakres utrzymania obejmuje:
I część zamówienia - utrzymanie terenu:
a) utrzymanie terenu przylegającego do dyrekcji ,,PNUW":
- koszenie trawników 4 razy w trakcie trwania umowy, w uzasadnionych przypadkach częściej,
- zgrabianie i wywóz skoszonej trawy;
- zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów, usuwanie odrostów przy pniach, wiatrołomów;
- grabienie i wywóz opadłych liści ze ścieżek oraz trawników;
- zamiatanie i wywóz opadłych liści z ciągów komunikacyjnych i parkingów
- mechaniczne usuwanie chwastów wraz z systemem korzeniowym z powierzchni parkingów, wiaty ogniskowej, chodników i schodów;
- przeglądy będą dokonywane min. 1 raz w tygodniu;
- termin wykonywania prac powinien być uzgadniany każdorazowo z osobą wyznaczoną do kontaktu przez Zamawiającego.
Powierzchnia chodników, dróg, placów spacerowych i parkingów - ok. 990 m?.
Powierzchnia trawników na terenie płaskim i na skarpach - ok. 11 500 m?.
b) pozostały teren ,,Przyrodniczego Ogrodu Zmysłów":
- koszenie trawników w ,,Przyrodniczym Ogrodzie Zmysłów" max. 2 razy w trakcie trwania umowy;
- usuwanie roślinności ze ścieżek na terenie ,,Przyrodniczego Ogrodu Zmysłów" i utrzymanie ich w należytym stanie;
-przeglądy będą dokonywane min. 1 raz w tygodniu;
-termin wykonywania prac powinien być uzgadniany z osobą wyznaczoną do kontaktu przez Zamawiającego (prace ogrodnicze nie mogą kolidować z prowadzonymi w ,,Przyrodniczym Ogrodzie Zmysłów" zajęciami edukacyjnymi, nie mogą stanowić zagrożenia dla korzystających z ,,Przyrodniczego Ogrodu Zmysłów").
Powierzchnia trawników na terenie ,,Przyrodniczego Ogrodu Zmysłów" - ok. 3 000 m?.
c) Pozostały teren ,,Przyrodniczego Ogrodu Zmysłów":
- radykalne cięcie 4 szt. wierzby kruchej na wysokości około 3,5 - 4,0 metrów p. p. t. (współrzędne drzew: 52°34'06.57"N 14°39'02.52"E, 52°34'06.61"N 14°39'02.35"E, 52°34'06.64"N 14°39'02.14"E, 52°34'06.74"N 14°39'01.97"E). Drzewa posiadają między innymi bardzo słabe rozwidlenia, liczne zakorki, obłamania, liczne pędy i konary wygonione oraz pojawiające się wypróchnienia, które powodują, że drzewa stanowią dość duże zagrożenie, szczególnie w szczytowej części drzew. Należy nadmienić, że drzewa te osiągnęły już dość spore rozmiary między 8-12 metrów wysokości od poziomu terenu.
- zdjęcie wszystkich konarów, przede wszystkim konarów wygonionych, suchych lub rosnących w bardzo mocnym pochyleniu wpływających na środek ciężkości drzew
- nadanie im form głowiastych
- cięcie w listopadzie 2024 r.
Odpady i nieczystości organiczne powstałe w trakcie realizacji prac przejmie Wykonawca i
wywiezie poza teren prac oraz będzie z nimi postępował zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14
grudnia 2012 r. o odpadach oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie
gminy Górzyca.

II część zamówienia - prace pielęgnacyjne
a) w ,,Ogrodzie Motyli":
- usuwanie chwastów, spulchnianie rabat i klombu;
- cięcie pielęgnacyjne bylin i krzewów;
- przesadzanie, sadzenie i wysiewanie nowych roślin, dostarczonych przez Zamawiającego, zgodnie z planem nasadzeń przedstawionym przez Zamawiającego;
- usuwanie przekwitłych kwiatów i kwiatostanów, suchych liści i obumarłych roślin;
- usuwanie roślin ze ścieżki przebiegającej przez środek ,,Ogrodu Motyli" (plewienie);
- podlewanie z częstotliwością dopasowaną do warunków atmosferycznych;
- wykonywanie innych prac zleconych przez Zamawiającego, nieujętych w opisie, a związanych z wymaganiami roślin znajdujących się w ww. ,,Ogródku";
- przeglądy będą dokonywane min. 1 raz w tygodniu;
- termin wykonywania prac powinien być uzgadniany z osobą wyznaczoną do kontaktu przez Zamawiającego (prace ogrodnicze nie mogą kolidować z prowadzonymi w ,,Przyrodniczym Ogrodzie Zmysłów" zajęciami edukacyjnymi, nie mogą stanowić zagrożenia dla korzystających z ,,Przyrodniczego Ogrodu Zmysłów").
b) w ,,Ogrodzie Zmysłów":
- usuwanie chwastów, spulchnianie rabat i klombu;
- cięcie pielęgnacyjne bylin i krzewów;
- przesadzanie, sadzenie i wysiewanie nowych roślin, dostarczonych przez Zamawiającego, zgodnie z planem nasadzeń przedstawionym przez Zamawiającego;
- usuwanie przekwitłych kwiatów i kwiatostanów, suchych liści i obumarłych roślin;
- usuwanie roślin ze ścieżki w tunelu ,,Ogrodu Zmysłów" (plewienie);
- podlewanie z częstotliwością dopasowaną do warunków atmosferycznych;
- wykonywanie innych prac zleconych przez Zamawiającego, nieujętych w opisie, a związanych z wymaganiami roślin znajdujących się w ww. ,,Ogródku";
- przeglądy będą dokonywane min. 1 raz w tygodniu;
- termin wykonywania prac powinien być uzgadniany z osobą wyznaczoną do kontaktu przez Zamawiającego (prace ogrodnicze nie mogą kolidować z prowadzonymi w ,,Przyrodniczym Ogrodzie Zmysłów" zajęciami edukacyjnymi, nie mogą stanowić zagrożenia dla korzystających z ,,Przyrodniczego Ogrodu Zmysłów").
c) na ,,Ścieżce Zmysłów":
- usuwanie chwastów ze wszystkich części Ścieżki Zmysłów;
- dodatkowo usuwanie chwastów z przylegającego pasa wyłożonego kamieniami;
- przeglądy będą dokonywane min. 1 raz w tygodniu;
- termin wykonywania prac powinien być uzgadniany z osobą wyznaczoną do kontaktu przez Zamawiającego (prace ogrodnicze nie mogą kolidować z prowadzonymi w ,,Przyrodniczym Ogrodzie Zmysłów" zajęciami edukacyjnymi, nie mogą stanowić zagrożenia dla korzystających z ,,Przyrodniczego Ogrodu Zmysłów").
Powierzchnia ,,Przyrodniczego Ogrodu Zmysłów" obejmująca prace pielęgnacyjne (punkty a,b,c) - ok. 240 m?.
Odpady i nieczystości organiczne powstałe w trakcie realizacji prac przejmie Wykonawca i
wywiezie poza teren prac oraz będzie z nimi postępował zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14
grudnia 2012 r. o odpadach oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie
gminy Górzyca.

Dokument nr: A.222.15.2023

Otwarcie ofert: 3. Ocena ofert zostanie dokonana niezwłocznie, a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostaną przesłane do wykonawców oraz ogłoszone w siedzibie Parku w Chyrzynie 1, 69-113 Górzyca, na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej pod adresem www.pnujsciewarty.4bip.pl/.

Składanie ofert:
1. Ofertę (wraz z oświadczeniami i dokumentami, o których mowa w rozdz. VII) należy złożyć
1) w formie pisemnej - pocztą lub kurierem lub dostarczona osobiście na adres: Chyrzyno 1, 69-113 Górzyca do dnia 29 marca 2024 r. do godz. 10:00. W korespondencji należy powoływać się na tytuł zamówienia tj. ,,Pielęgnacja zieleni przy budynku dyrekcji Parku Narodowego ,,Ujście Warty" w Chyrzynie 1 w tym ,,Przyrodniczego Ogrodu Zmysłów""
lub
2) w formie elektronicznej - na adres mailowy: sekretariat@pnujsciewarty.gov.pl
do 29 marca 2024 r. do godz. 10:00. Ofertę w tej formie należy złożyć w postaci skanu dokumentu zawierającego własnoręczny podpis lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Konsekwencje nieprawidłowego zaadresowania oferty lub jej przekazania niezgodnie z treścią zapytania lub z instrukcją składania ofert będą obciążały Wykonawcę.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia :
1) Dot. części I zamówienia (zakres opisany w ppkt. a oraz b) - od 3 kwietnia 2024 r. do dnia 30 września 2024 r.,
2) Dot. części I zamówienia (zakres opisany w ppkt. c) - w miesiącu listopadzie 2024 r.,
3) Dot. części II zamówienia - od 3 kwietnia 2024 r. do dnia 30 września 2024 r.

Wymagania:
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych /szacunkowo/ równowartości kwoty 130 000,00 zł netto.
Podstawa prawna: Zarządzenie nr 8/2022 Dyrektora Parku Narodowego ,,Ujście Warty"
z dnia 18.02.2022 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł netto.

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca podlega wykluczeniu w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie ww. pkt 2 podlegają:
a. wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy,
b. wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zostali wpisani na ww. listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
c. wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo wpisany na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4. Wykluczenie, o którym mowa w ww. pkt 2 następuje na okres trwania ww. okoliczności.
5. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych w ww. pkt 3, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
6. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.

V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym zgodnie ze wzorem z załącznika do zapytania ofertowego przy czym Wykonawca wycenia i wskazuje w pkt 7 formularza oferty:

I. Dot. Części 1 zamówienia (zakres opisany w ppkt. a oraz b):
1) zryczałtowaną cenę netto miesięcznie za realizację przedmiotu zamówienia
2) wartość netto usługi, tj. iloczyn podanej ceny o której mowa w pkt 1 i liczby miesięcy świadczenia usługi (7)
3) wartość brutto usługi (tj. wartość netto + podatek VAT).
II. Dot. Części 1 zamówienia (zakres opisany w ppkt. c - za jednorazowe radykalne cięcie 4 szt. wierzby kruchej):
1) zryczałtowaną cenę netto miesięcznie za realizację przedmiotu zamówienia
2) wartość netto usługi, tj. iloczyn podanej ceny o której mowa w pkt 1 i ilości (1)
3) wartość brutto usługi (tj. wartość netto + podatek VAT).
III. Dot. Części 2 zamówienia:
1) zryczałtowaną cenę netto miesięcznie za realizację przedmiotu zamówienia
2) wartość netto usługi, tj. iloczyn podanej ceny o której mowa w pkt 1 i liczby miesięcy świadczenia usługi (7)
3) wartość brutto usługi (tj. wartość netto + podatek VAT).
Wszystkie kwoty w formularzu ofertowym należy wpisać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą wartość brutto jaką poniesie na realizację przedmiotu zamówienia - obliczoną w formularzu oferty.
2. Ofertę należy opracować w języku polskim.
3. Cena oferty musi uwzględniać wszelkie koszty realizacji zadania.
4. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni od daty złożenia oferty.
6. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
7. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę (na daną cześć zamówienia) w ramach niniejszego zapytania ofertowego. Złożenie większej liczby ofert (na daną cześć zamówienia) spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Oferenta.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7. Zapytanie ofertowe zamieszczono na tablicy ogłoszeń w siedzibie Parku oraz na stronie:
www.pnujsciewarty.4bip.pl/

VII. OFERTA I DOKUMENTY, KTÓRE SKŁADA WYKONAWCA
1. Oferta wg wzoru załącznika nr 1.
2. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego z art.13 lub art.14 RODO - załącznik Nr 4.

VIII. SPOSÓB I KRYTERIA OCENY - dotyczy odrębnie każdej części zamówienia
1) Kryteriami oceny ofert w niniejszym postępowaniu są: cena oferty - 100%.
2) Sposób wyboru oferty.
Ilość punktów uzyskana w zakresie kryterium ,,cena oferty" wyznaczana będzie ze wzoru:
Cena oferty najniższej
C = --------------------------------- x 100 x 100%
Cena oferty badanej
Maksymalnie za to kryterium zamawiający może przyznać 100 pkt.
Ilość punktów wyliczana z ww. wzoru będzie zaokrąglana do jednego miejsca po przecinku wg zasad matematycznych, tj. wartości równe lub wyższe od 5 - w górę, a poniżej 5 - w dół. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz strony internetowej znajdującej się pod adresem www.pnujsciewarty.4bip.pl/.
Wykonawcy nie przysługuje odwołanie na wybór oferty.
X. DODATKOWE INFORMACJE
2. Zamawiający może unieważnić postępowanie w trybie zapytania ofertowego w każdej chwili, bez podania przyczyny, jeżeli nie leży to w jego interesie.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania do upływu terminu składania ofert, o każdej zmianie Zamawiający zobowiązany jest poinformować wykonawców.
4. Rozstrzygnięcie postępowania w trybie zapytania ofertowego nie podlega odwołaniu.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do złożenia wyjaśnień, uzupełnienia dokumentów i oświadczeń. Oferent zobowiązany jest do złożenia wyjaśnień i/lub uzupełnienia dokumentów i oświadczeń w formie przewidzianej jak dla złożenia oferty w terminie wskazanym w piśmie Zamawiającego. W sytuacji niezłożenia wyjaśnień i/lub niedokonania uzupełnień w wymaganej formie lub terminie bądź w sytuacji złożenia niewyczerpujących wyjaśnień, Zamawiający ma prawo odrzucić taką ofertę.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia treści oferty w przypadku błędów oraz poprawek w zakresie wadliwych obliczeń matematycznych i pisarskich (poprawienia oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych).
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia/zapytania ofertowego,
2) zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania,
3) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

Kontakt:
1. Dodatkowych informacji udziela w dni robocze, godz. od 7.30 do 15.30 pod adresem email: zespół ds. administracyjnych część I: agnieszka.pozniak@pnujsciewarty.gov.pl oraz pod nr tel.: 95 752 40 27,
zespół ds. edukacji i udostępniania część II: dorota.wypychowska@pnujsciewarty.gov.pl
oraz pod nr tel.: 95 752 40 26.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.