Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa 2 domów jednorodzinnych wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa 2 domów jednorodzinnych wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: LABORATORIUM INNOWACJI SPOŁECZNYCH
ul. Stefana Żeromskiego 31
81-346 Gdynia
powiat: Gdynia
przetargi@lis.gdynia.pl
https://lisgdynia.ezamawiajacy.pl/
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa 2 domów jednorodzinnych wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Gdyni, przy Ul. Rybaków" z opcją
Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji, kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej, pełnienie nadzoru autorskiego oraz przeniesienie całości autorskich praw majątkowych w tym prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do opracowanej dokumentacji na Zamawiającego dla inwestycji: ,,Budowa 2 domów jednorodzinnych wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Gdyni, przy Ul. Rybaków".
5.2. Na przedmiot zamówienia składa się:
5.2.1. Wykonanie zakresu podstawowego: obejmującego opracowanie koncepcji dla dwóch budynków oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla jednego budynku wskazanego przez Zamawiającego.
5.2.2. Wykonanie Opcji: obejmującej opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla drugiego budynku.
5.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności:
5.3.1. opracowanie koncepcji,
5.3.2. opracowanie projektu zagospodarowania terenu,
5.3.3. opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego,
5.3.4. opracowanie projektu technicznego,
5.3.5. uzyskanie pozwolenia na wycinkę lub przesadzenie drzew i krzewów (o ile będzie konieczne),
5.3.6. uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę pozostałości budowli i budynków oraz innych elementów zagospodarowania terenu, w tym także infrastruktury, znajdujących się w obrębie działki (o ile będzie konieczne),
5.3.7. przygotowanie kompletnego wniosku o decyzję o podziale nieruchomości i ujawnienie podziału na mapach, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i załącznikami, dla działek 127/1 i 128/3 obręb Babie Doły w Gdyni, w celu wydzielenia działek pod projektowane budynki,
5.3.8. przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę,
5.3.9. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji, etc. niezbędnych dla przedmiotu umowy,
5.3.10. przeniesienie całości autorskich praw majątkowych w tym prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do opracowanej dokumentacji na Zamawiającego,
5.3.11. opracowanie projektu wykonawczego,
5.3.12. przedmiary robót,
5.3.13. kosztorysy inwestorskie,
5.3.14. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
5.3.15. jednorazowa aktualizacja kosztorysów inwestorskich na wniosek Zamawiającego (aktualizacja kosztorysów inwestorskich nastąpić winna w terminie 3 tygodni od pisemnego wezwania Zamawiającego, jednak nie później niż w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania ostatniego protokołu zdawczoodbiorczego ),
5.3.16. przygotowanie wizualizacji,
5.3.17. udzielanie wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji oraz dokonywanie ewentualnych jej modyfikacji (poprawek i uzupełnień), których konieczność wprowadzenia wynikać będzie z zadawanych pytań a także wniesionych odwołań i udzielanych odpowiedzi w ramach postępowania na wykonanie robót budowlanych, w ramach otrzymanego wynagrodzenia za przedmiot zamówienia,
5.3.18. pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych.
5.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w całej dokumentacji postępowania przede wszystkim w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
Na dokumentację postępowania składają się również wszelkie ewentualne zmiany SWZ i załączników oraz odpowiedzi na pytania dokonane na etapie postępowania.
5.5. W związku z realizacją zamówienia Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy na sumę gwarancyjną nie niższą niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). Wykonawca ma obowiązek utrzymywać ciągłość i podaną wysokość ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem aktualnej kopii polisy OC lub kopii umowy OC potwierdzającej posiadanie ubezpieczenia, w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 3 dni robocze.

CPV: 71220000-6, 71320000-7,71242000-6, 71248000-8,71221000-3

Dokument nr: 2024/BZP 00256144, ZP.2500.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 13:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://lisgdynia.ezamawiajacy.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lisgdynia.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10.1. Komunikacja w niniejszym
postępowaniu, składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a
Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej eZamawiający
(dalej platforma) wskazanej pod adresem https://lisgdynia.ezamawiajacy.pl/.
10.2. Zgłoszenie do postępowania wymaga założenia konta i zalogowania Wykonawcy do platformy. Wykonawca rejestrując się
akceptuje warunki korzystania z platformy, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z
platformy jest bezpłatne.
10.3. Zamawiający zastrzega, iż w sytuacji wystąpienia problemów z platformą (np. awarią systemu lub temu podobnych)
komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, może odbywać się za pomocą skrzynki elektronicznej email, na adres
wskazany w pkt 1.3 SWZ.
Możliwość skorzystania z komunikacji w postaci skrzynki elektronicznej email, nie dotyczy czynności składania ofert i związanych z
nią dokumentów. Oferty muszą być złożone zgodnie z postanowieniami rozdziału 14 i 15 niniejszej SWZ.
10.4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na platformie, ani
logowania się.
10.11. Zamawiający informuje o niezbędnych wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej w niniejszym postępowaniu:
10.11.1. Korzystanie z Platformy możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy
następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
10.11.2. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,
odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,
zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
10.12. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych na platformie jest
uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług platformy na witrynie internetowej przy
zakładaniu profilu Wykonawcy.
10.13. Do pełnego i prawidłowego korzystania z platformy przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co
najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu
zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
10.14. Zamawiający, zgodnie z § 2 ust 1 rozporządzenia o elektronizacji informuje, że platforma jest kompatybilna ze wszystkimi
podpisami elektronicznymi
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 24.1. Laboratorium Innowacji Społecznych, działając jako Zamawiający, zgodnie z art. 13
ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje,
że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Laboratorium Innowacji Społecznych - jednostka budżetowa Gminy Miasta
Gdyni, 81-346 Gdynia, Ul. Stefana Żeromskiego 31, reprezentowane przez Dyrektora Laboratorium Innowacji Społecznych, tel. 58
727-39-00, email: sekretariat@lis.gdynia.pl.
24.2. Administrator Danych Osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, którym jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z
Inspektorem możliwy jest pod adresem e-mail: iod@eduodo.pl.
24.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego, wzięcia udziału w postepowaniu, wyłonienia oferty najkorzystniejszej, zawarcia umowy z
wybranym wykonawcą, realizacji umowy oraz w celu archiwizacji na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych, a także na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.24.4.1. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r.
- Prawo zamówień publicznych,
24.4.2. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy
publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
24.4.3. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe administratora
24.5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane co do zasady przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, zaś w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, przez okres obowiązywania trwałości
projektu. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (tj.
Wykonawcy z którymi nie została zawarta umowa).
24.6. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z uPzp.
24.7. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO.
24.8. Wykonawca posiada:
24.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
24.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy *;
24.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
24.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa, tel.: 22 531 03 00, w godz.ch pracy urzędu tj.: 8:00-16:00, adres poczty elektronicznej: kancelaria@uodo.pl,
gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPzp oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
24.9. Na podstawie art. 23 ust lit e) RODO Wykonawcy nie przysługuje:
24.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
24.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
24.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
24.10. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków
formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w
szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i
od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie
miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust.
4 RODO). Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób
fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej
jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
24.11. Celem, potwierdzenia, iż Wykonawca dopełnił ww. obowiązki Wykonawca składa Oświadczenie, zawarte w Formularzu oferty
w przedmiocie jak wyżej. Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia
publicznego, będzie zobowiązany (jeśli okaże się to konieczne) do zawarcia z Zamawiającym umowy powierzenia przetwarzania
danych osobowych.
24.12. Dane osobowe nie będą przekazywane do Państw trzecich.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://lisgdynia.ezamawiajacy.pl/
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 12:30
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pomocą platformy eZamawiający: https://lisgdynia.ezamawiajacy.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

Wymagania:
9.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
9.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.
9.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
9.3.1. pieniądzu;
9.3.2. gwarancjach bankowych;
9.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
9.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2023.462 t.j. z dnia 2023.03.10).
9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Laboratorium Innowacji Społecznych
w banku PKO BP S.A. numer rachunku 84 1020 1811 0000 0102 0309 7094 z podaniem tytułu: ,,Opracowanie dokumentacji i pełnienie nadzoru autorskiego dla inwestycji Budowa 2 domów jednorodzinnych wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Gdyni, przy ul. Rybaków" z opcją. Będzie ono przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego.
9.5. Za wniesienie wadium w terminie, w formie pieniężnej, Zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na rachunku
Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
9.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 9.3.2-9.3.4:
- musi wskazywać jako beneficjenta Laboratorium Innowacji Społecznych jednostkę budżetową Gminy Miasta Gdyni.
- musi nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać poręczyciela lub gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze
wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.
- należy złożyć w oryginale wraz z ofertą w postaci elektronicznej podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym
przez wystawcę (np. bank, ubezpieczyciela).
9.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 uPzp), Zamawiający wymaga
aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
9.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 uPzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2500.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji, kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej, pełnienie nadzoru autorskiego oraz przeniesienie całości autorskich praw majątkowych w tym prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do opracowanej dokumentacji na Zamawiającego dla inwestycji: ,,Budowa 2 domów jednorodzinnych wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Gdyni, przy ul. Rybaków".
5.2. Na przedmiot zamówienia składa się:
5.2.1. Wykonanie zakresu podstawowego: obejmującego opracowanie koncepcji dla dwóch budynków oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla jednego budynku wskazanego przez Zamawiającego.
5.2.2. Wykonanie Opcji: obejmującej opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla drugiego budynku.
5.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności:
5.3.1. opracowanie koncepcji,
5.3.2. opracowanie projektu zagospodarowania terenu,
5.3.3. opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego,
5.3.4. opracowanie projektu technicznego,
5.3.5. uzyskanie pozwolenia na wycinkę lub przesadzenie drzew i krzewów (o ile będzie konieczne),
5.3.6. uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę pozostałości budowli i budynków oraz innych elementów zagospodarowania terenu, w tym także infrastruktury, znajdujących się w obrębie działki (o ile będzie konieczne),
5.3.7. przygotowanie kompletnego wniosku o decyzję o podziale nieruchomości i ujawnienie podziału na mapach, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i załącznikami, dla działek 127/1 i 128/3 obręb Babie Doły w Gdyni, w celu wydzielenia działek pod projektowane budynki,
5.3.8. przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę,
5.3.9. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji, etc. niezbędnych dla przedmiotu umowy,
5.3.10. przeniesienie całości autorskich praw majątkowych w tym prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do opracowanej dokumentacji na Zamawiającego,
5.3.11. opracowanie projektu wykonawczego,
5.3.12. przedmiary robót,
5.3.13. kosztorysy inwestorskie,
5.3.14. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
5.3.15. jednorazowa aktualizacja kosztorysów inwestorskich na wniosek Zamawiającego (aktualizacja kosztorysów inwestorskich nastąpić winna w terminie 3 tygodni od pisemnego wezwania Zamawiającego, jednak nie później niż w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania ostatniego protokołu zdawczoodbiorczego ),
5.3.16. przygotowanie wizualizacji,
5.3.17. udzielanie wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji oraz dokonywanie ewentualnych jej modyfikacji (poprawek i uzupełnień), których konieczność wprowadzenia wynikać będzie z zadawanych pytań a także wniesionych odwołań i udzielanych odpowiedzi w ramach postępowania na wykonanie robót budowlanych, w ramach otrzymanego wynagrodzenia za przedmiot zamówienia,
5.3.18. pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych.
5.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w całej dokumentacji postępowania przede wszystkim w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
Na dokumentację postępowania składają się również wszelkie ewentualne zmiany SWZ i załączników oraz odpowiedzi na pytania dokonane na etapie postępowania.
5.5. W związku z realizacją zamówienia Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy na sumę gwarancyjną nie niższą niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). Wykonawca ma obowiązek utrzymywać ciągłość i podaną wysokość ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem aktualnej kopii polisy OC lub kopii umowy OC potwierdzającej posiadanie ubezpieczenia, w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 3 dni robocze.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wykonanie Opcji: obejmującej opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla drugiego budynku.
1. W celu skorzystania z opcji Zamawiający będzie uprawniony do złożenia Wykonawcy Oświadczenia o skorzystaniu z Opcji (uruchomienie opcji) w terminie wskazanym w §2 Umowy. Oświadczenie zostanie złożone w formie pisemnej.
2. Złożenie oświadczenia o skorzystaniu przez Zamawiającego z Opcji zobowiązuje Wykonawcę do zrealizowania
przedmiotu zamówienia, określonego w ust. 2 pkt. 2), zgodnie z zapisami niniejszej Umowy.
3. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z Opcji pod warunkiem zabezpieczenia odpowiednich środków w
budżecie Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania z opcji, w terminie wskazanym w umowie, Wykonawcy nie
przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
4. Termin wykonania Opcji:
Zamawiający ma prawo do skorzystania z opcji do 250 dnia od podpisania umowy, na następujących zasadach:
1) Jeżeli Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z opcji do 90 dnia od podpisania umowy, wówczas terminy
określone powyżej dla zakresu podstawowego pozostają niezmienne i obejmują wykonanie zakresu podstawowego i opcji.
2) Jeżeli Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z opcji po 90 dniu od dnia podpisania umowy termin na opracowanie
kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla drugiego budynku wynosi 150 dni od dnia złożenia Wykonawcy
Oświadczenia o skorzystaniu z Opcji (uruchomienia opcji).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w branży architektonicznej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
16.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
16.1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie:
1) art. 108 ust. 1 pkt 1-6 uPzp,
2) art. 109. ust. 1 pkt 7 uPzp: z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę, który, z
przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale
nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub
umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego
lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady,
3) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm., dalej ustawa) z postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie uPzp wyklucza się Wykonawcę:
a) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zm.7) ) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.
U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
16.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 uPzp, tj.:
16.1.2.1. w zakresie posiadania zdolności technicznej i zawodowej.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
a) w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie) wykonali co najmniej jeden projekt budowlany**, którego przedmiotem była budowa przynajmniej 1 budynku
mieszkalnego lub użyteczności publicznej***:
z instalacjami (przynajmniej ogrzewania i oświetlenia) opartymi o odnawialne źródła energii, lub/i
pasywny, lub/i
o niemal zerowym zużyciu energii, lub/i
zero- lub/i plusenergetyczne.
b) dysponują osobą, którą skierują do realizacji przedmiotowego zamówienia, z uprawnieniami do projektowania w
specjalności architektonicznej bez ograniczeń*, która w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert (a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonała co najmniej jeden projekt budowlany** (tzn.
była autorem lub współautorem projektu), którego przedmiotem była budowa przynajmniej 1 budynku mieszkalnego lub
użyteczności publicznej***:
- z instalacjami (przynajmniej ogrzewania i oświetlenia) opartymi o odnawialne źródła energii, lub/i
- pasywny, lub/i
- o niemal zerowym zużyciu energii, lub/i
- zero- lub/i plusenergetyczne.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić powyżej wskazane warunki w
sposób następujący - przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek.
Użyte w niniejszej SWZ definicje należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(Dz.U.2023.682 t.j. z dnia 2023.04.12).
*Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy,
uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres
uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą
ich nadania. Ponadto zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,
określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na
zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności uprawnienia uznane na podstawie ustawy z dnia 22
grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(Dz.U.2023.334 t.j. z dnia 2023.02.23).
** Za wykonany projekt budowlany zostanie uznany projekt dla którego Wykonawca uzyskał od Zamawiającego (inwestora)
Protokół odbioru lub inny równoważny dokument potwierdzający jego wykonanie i odbiór.
*** Za budynek użyteczności publicznej uznaje się budynek zgodnie z definicją zawartą w §3 pkt 6) Rozporządzenia Ministra
Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich
usytuowanie, tj.: budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu
religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi
bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi
pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek
przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy
lub socjalny
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 14.12. Dokumenty i
oświadczenia składane wraz z ofertą:
14.12.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SWZ, w zakresie wskazanym w: pkt
16.1.1. SWZ .
Oświadczenie składają odrębnie:
a) Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Oświadczenie
potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z
Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
b) podmiot, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W
takim przypadku Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy
17.1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania tj.:
17.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w
zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie ze wzorem Oświadczenia
stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
17.1.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ,
17.2. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji, gdy oferta Wykonawcy, który wykazując się spełnieniem warunków udziału w
postępowaniu polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, została uznana za
najkorzystniejszą, Wykonawca przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 17.1.1., potwierdzające
brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14.12.
Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w pkt 16.1.2. o treści zgodnej z załącznikiem
nr 2 do SWZ,
Oświadczenie składają odrębnie:
a) Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Oświadczenie
potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z
Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
b) podmiot, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W
takim przypadku Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy,
14.12.3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z pkt 16.5. SWZ, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ,
14.12.4. Dokument potwierdzający udostępnienie Wykonawcy zasobów przez inny podmiot na zasadach określonych w art. 118
ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych
podmiotów, o których mowa w pkt 16.2. SWZ. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą zobowiązania, którego wzór stanowi
załącznik nr 4 do SWZ.
17.1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania tj.:
17.1.3. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie
ostatnich 6 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór Wykazu usług stanowi
załącznik nr 7 do SWZ.
17.1.4. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wśród osób, wykazanych przez Wykonawcę, musi się znaleźć osoba na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt 16.1.2.1.b)
SWZ. Wzór Wykazu osób stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
17.3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli
Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
17.4.Dokumenty/oświadczenia załączone do oferty oraz złożone przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego muszą być
złożone zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami uPzp, rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23.12.2020 r. oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 .12.2020 r.
17.5.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
9.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
9.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.
9.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
9.3.1. pieniądzu;
9.3.2. gwarancjach bankowych;
9.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
9.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2023.462 t.j. z dnia 2023.03.10).
9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Laboratorium Innowacji Społecznych
w banku PKO BP S.A. numer rachunku 84 1020 1811 0000 0102 0309 7094 z podaniem tytułu: ,,Opracowanie dokumentacji i pełnienie nadzoru autorskiego dla inwestycji Budowa 2 domów jednorodzinnych wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Gdyni, przy ul. Rybaków" z opcją. Będzie ono przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego.
9.5. Za wniesienie wadium w terminie, w formie pieniężnej, Zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na rachunku
Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
9.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 9.3.2-9.3.4:
- musi wskazywać jako beneficjenta Laboratorium Innowacji Społecznych jednostkę budżetową Gminy Miasta Gdyni.
- musi nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać poręczyciela lub gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze
wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.
- należy złożyć w oryginale wraz z ofertą w postaci elektronicznej podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym
przez wystawcę (np. bank, ubezpieczyciela).
9.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 uPzp), Zamawiający wymaga
aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
9.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 uPzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
14.12.5. Pełnomocnictwo, w przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę,
której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę
składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian umowy w okolicznościach przewidzianych ustawą Pzp a także zmian przewidzianych w Projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 8 do SWZ. Zmiany umowy mogą dotyczyć między innymi terminu realizacji, wynagrodzenia, zakresu przedmiotu zamówienia, podwykonawców, osób realizujących umowę. Wszelkie zmiany, z zastrzeżeniem zapisów Umowy, jakie Strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z zawieranej Umowy wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym oraz zawarcia aneksu do Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w branży architektonicznej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.