pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont drogi gminnej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA BRZESKO ul. Bartosza Głowackiego 51 32-800 Brzesko powiat: brzeski +48 14 68 63 100, faks +48 14 66 30 545 umbrzesko@brzesko.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Brzesko |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | +48 14 68 63 100, fa |
Termin składania ofert: | 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont drogi gminnej nr 250577K w km od 0+320,00 do km 0+350,00 w tym remont obiektu mostowego w km 0+340 w miejscowości Brzesko, Gmina Brzesko. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca remoncie drogi gminnej nr 250577K w km od 0+320,00 do km 0+350 w tym remont obiektu mostowego w km 0+340 w miejscowości Brzesko. Charakterystyczne parametry: obiekt mostowy: 30 metrów długości i 11 merów szerokości. Zadanie będzie prowadzone w miejscowości Brzesko w pasie drogowym gminnej drogi publicznej Ul. Browarnej (nr 250577K) w Brzesku na odcinku w km od 0+320,00 do km 0+350 w miejscowości Brzesko, Gmina Brzesko. Uwzględnienie wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych: zadanie obejmuje wyłącznie remont. Obiekt nie posiada barier w zakresie dostępności architektonicznej, cyfrowej, czy informacyjno-komunikacyjnej. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) rozbiórka nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych przy użyciu frezarki - grubość do 15 cm - nawierzchnia jezdni na moście i dojazdach; 2) rozbiórka chodników z płyt betonowych - zakres mostu i dojazdów wraz z rozbiórką monolitycznego chodnika od strony Browaru; 3) rozbiórka krawężników z elementów betonowych; 4) rozbiórka betonu kap chodnikowych pod nawierzchnią z płyt betonowych - do 15 cm; 5) rozbiórka izolacji wodochronnej arkuszowej mostu; 6) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej (zakres do ponownego wbudowania) wraz z zabezpieczeniem materiału; 7) wywóz odpadów oraz gruzu poza teren budowy na odległość do 20 km wraz z utylizacją; 8) wykonanie wykopu w gruncie nieskalistym na odkład - roboty wykonywane ręcznie - pod umocnienie stożków skarpowych; 9) wykonanie nasypu z gruntu przywiezionego z odkładu - uzupełnienie istniejących stożków skarpowych wraz z reprofilacją; 10) wykonanie połączenia międzywarstwowego nawierzchni drogowej emulsją asfaltową wraz z oczyszczeniem warstwa dolna; 11) regulacja wysokości studni kanalizacyjnej na chodniku; 12) wykonanie warstwy wiążącej z asfaltu lanego - warstwa o grubości 8 cm MA11S PMB 25/55-60; 13) wykonanie połączenia międzywarstwowego nawierzchni drogowej emulsją asfaltową wraz z oczyszczeniem warstwa górna; 14) wzmocnienie nawierzchni w okolicach dylatacji mostu geokompozytem z siatki zókna szklanego oraz geowłókniny polipropylenowej o wytrzymałości na rozciąganie >= 50 kN/m; 15) wykonanie warstwy ścieralnej drogi z betonu asfaltowego - warstwa o grubości 6 cm; 16) połączenie istniejącej nawierzchni asfaltowej na dojazdach z odtworzoną nawierzchnią; 17) wykonanie izolacji nawierzchni z emulsji asfaltowej i kruszywa łamanego na płytach chodnikowych (System o grubości ok. 6mm); 18) odtworzenie oznakowania poziomego istniejącego przejścia dla pieszych - P-10; 19) odtworzenie oznakowania pionowego istniejącego przejścia dla pieszych D-6; 20) wykonanie krawężników drogowych betonowych 15x30cm na ławie z odporem - na dojazdach do obiektu mostowego; 21) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej - materiał z demontażu; 22) wykonanie zbrojenia płyty chodnikowej wraz z montażem - stal B500SP, średnica pręta 10 mm; 23) wykonanie i montaż kotew talerzowych typu CH04; 24) wyrównanie powierzchni betonem niekonstrukcyjnym C12/15 (o klasie ekspozycji X0) o gr. 15 cm- warstwa podbudowy pod płyty chodnikowe na skrzydłach obiektu; 25) wyrównanie płyty pomostu betonem C30/37 wraz z zakotwieniem i zbrojeniem - grubość do 10 cm - metodą połówkową; 26) betonowanie płyty chodnikowej przy użyciu pompy na samochodzie, beton klasy C35/45 wraz z pielęgnacją i deskowaniem gzymsu na czas robót; 27) czyszczenie konstrukcji pełnościennych do stopnia Sa 2 1/2 - stan wyjściowy powierzchni B; 28) malowanie natryskiem bezpowietrznym konstrukcji kratowych wyrobami jednoskładnikowymi - farby przeciwkorozyjne jednoskładnikowe o grubości ponad 70 mikrometrów (pierwsza warstwa) (wydajność katalogowa 1 m2 / dm3) 3 warstwy; 29) wykonanie izolacji arkuszowej płyty pomostu z papy zgrzewalnej wraz z przygotowaniem podłoża - izolacja płyty pomostu; 30) wykonanie izolacji arkuszowej płyty pomostu z papy zgrzewalnej wraz z przygotowaniem podłoża - zakres pod kapami chodnikowymi i krawężnikiem; 31) czyszczenie strumieniowo-ścierne na sucho powierzchni betonowych obiektu mostowego; 32) wykonanie zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych mostu powłoką z minimalną zdolnością pokrywania zarysowań - na odkryte powierzchnie betonowe podpór, ich skrzydeł i przęsła oraz boczne i dolne powierzchnie belek gzymsowych monolitycznych; 33) uzupełnienie ubytków betonu zaprawą naprawczą typu PCC o gr. śr. 20 mm na powierzchni ok. 10% wraz z przygotowaniem podłoża i zabezpieczeniem prętów; 34) iniekcja wysokociśnieniowa rys i pęknięć na powierzchni podpór i konstrukcji dźwigara płytowego; 35) iniekcja rys w stropie 40,0 m; 36) iniekcja rys pionowych w podporze 5,0 m; 37) dren przykrawężnikowy prefabrykowany o przekroju 80x50 mm z grysem 4/6 mm w rękawie z włókniny poliestrowej o gramaturze 250 g/m2 - podłużny i poprzeczny (w nawierzchni jezdni); 38) wykonanie odwodnienia izolacji pomostu - sączki odwadniające - montaż sączka z tworzywa sztucznego (lejek wypływowy + sitko) - 4 szt.; 39) montaż rurek ze stali nierdzewnej fi 50,8x1,5 mm o dł. L~100 cm - 4 szt.; 40) styk dylatacyjny szczelny - oczyszczenie i wypełnienie szczelin - styki betonu kap z krawężnikiem masą trwale plastyczną szer. 2 cm; 41) wykonanie dylatacji nawierzchni w formie uciąglenia; 42) wykonanie krawężników mostowych kamiennych 20x20 cm wraz z zakotwieniem i uszczelnieniem styków; 43) czyszczenie konstrukcji pełnościennych do stopnia Sa 2 1/2 - stan wyjściowy powierzchni B - odnowienie istniejącej balustrady; 44) malowanie natryskiem bezpowietrznym konstrukcji - 2 warstwy - odnowienie istniejącej balustrady; 45) montaż balustrady na moście; 46) usunięcie drzew i karczowanie pni o średnicy do 120 cm wraz z wywozem, utylizacją i uporządkowaniem terenu; 47) betonowanie fundamentów beton przy użyciu pompy na samochodzie, beton klasy C30/37 wraz z pielęgnacją - beton konstrukcyjny C25/30 (o klasie ekspozycji XC2, XD2, XF2) podwalin umocnień skarpowych; 48) wykonanie izolacji powłokowej asfaltowej układanej na zimno na powierzchni skrzydeł - na styku z umocnieniem skarpowym - 2 warstwy; 49) umocnienie stożków i skarp nasypu drogowego brukowcem - uzupełnienie brakującego obrukowania przy podporze od strony Browaru brukowcem o frakcji 100-300 mm z naturalnego kamienia łamanego, ułożonego na podłożu betonowym C12/15 o gr. śr. 30 cm, spoiny wypełnione betonem; 50) umocnienie stożków i skarp w obrębie mostu betonowymi płytami ażurowymi o grubości 8 cm i wymiarach 60x40 cm; 51) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 52) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o realizacji zadania z udziałem środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg po wcześniejszym uzgodnieniu treści i wymiarów z Zamawiającym - szt. 1. 3. Ponadto opis przedmiotu zamówienia określają: a) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik do SWZ, b) Przedmiary robót z zastrzeżeniem, że mają one jedynie charakter poglądowy i informacyjny oraz należy go traktować w sposób pomocniczy do Dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przy określeniu rzeczywistego zakresu robót składających się na przedmiot zamówienia - załącznik do SWZ. CPV: 45221111-3, 45233220-7,45221119-9,45100000-8,45111200-0,45223500-1,45223200-8,45232451-8,45233290-8 Dokument nr: 2024/BZP 00256253, ZP.271.2.6.2024.KK Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a5b1a7e-e5c0-11ee-a01e-f641a8763d5f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.). 2. Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/). 3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu: a) platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, b) poczty elektronicznej: zam_pub@brzesko.pl. (za wyjątkiem składania ofert). 4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 5. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie eZamówienia. 6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 7. Składanie ofert następuje za pośrednictwem modułu składania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia. 8. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 9. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie eZamówienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 10. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl, link: https://edu.ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 11. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 12. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej ,,oferty, wnioski i prace konkursowe" dostępnej pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf. 13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 14. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zawiera SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej ,,RODO", informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Brzesku z siedzibą mieszczącą się pod adresem: 32-800 Brzesko, Ul. Głowackiego 51, tel 14 68 63 100 - reprezentowany przez Burmistrza Brzeska, zwanego dalej ,,Administratorem" lub ,,Zamawiającym".2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia opisanego w art. 7 pkt 18 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 poz. 1605, ze zm.), pn. Remont drogi gminnej nr 250577K w km od 0+320,00 do km 0+350,00 w tym remont obiektu mostowego w km 0+340 w miejscowości Brzesko, Gmina Brzesko (nr referencyjny: ZP.271.2.6.2024.KK), zwanego dalej ,,zamówieniem".4. Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO - jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy Pzp, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.5. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa; b) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem są współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające; c) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.6. Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych/ma zamiar przekazać Pani/Pana dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w ust. 3. Zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas umowy. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1)W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu: a) prawo do usunięcia danych osobowych, gdyż na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), d) oraz e) RODO - prawo to nie ma zastosowania w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w ust. 3;b) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż nie ma ono zastosowania, jeżeli podstawę prawną przetwarzania tych danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c) RODO; c) prawa do przenoszenia danych na zasadach określonych w art. 20 RODO.2)Zamawiający informuje iż: a) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. b) skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. c) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 09:00 Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące Wymagania: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach w zależności od wyboru wykonawcy: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 462 ze zm.). 4. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 18 8591 0007 0100 0902 1786 0006 z adnotacją wadium na zadanie pn. Remont drogi gminnej nr 250577K w km od 0+320,00 do km 0+350,00 w tym remont obiektu mostowego w km 0+340 w miejscowości Brzesko, Gmina Brzesko (nr referencyjny: ZP.271.2.6.2024.KK). 5. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 7. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe płatne na pierwsze żądanie zamawiającego zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium, nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji ) oraz wskazanie ich siedzib, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji ,,od dnia....... do dnia......." 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument wadium winien być oznaczony: Remont drogi gminnej nr 250577K w km od 0+320,00 do km 0+350,00 w tym remont obiektu mostowego w km 0+340 w miejscowości Brzesko, Gmina Brzesko (nr referencyjny: ZP.271.2.6.2024.KK) SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.6.2024.KK 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca remoncie drogi gminnej nr 250577K w km od 0+320,00 do km 0+350 w tym remont obiektu mostowego w km 0+340 w miejscowości Brzesko. Charakterystyczne parametry: obiekt mostowy: 30 metrów długości i 11 merów szerokości. Zadanie będzie prowadzone w miejscowości Brzesko w pasie drogowym gminnej drogi publicznej ul. Browarnej (nr 250577K) w Brzesku na odcinku w km od 0+320,00 do km 0+350 w miejscowości Brzesko, Gmina Brzesko. Uwzględnienie wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych: zadanie obejmuje wyłącznie remont. Obiekt nie posiada barier w zakresie dostępności architektonicznej, cyfrowej, czy informacyjno-komunikacyjnej. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) rozbiórka nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych przy użyciu frezarki - grubość do 15 cm - nawierzchnia jezdni na moście i dojazdach; 2) rozbiórka chodników z płyt betonowych - zakres mostu i dojazdów wraz z rozbiórką monolitycznego chodnika od strony Browaru; 3) rozbiórka krawężników z elementów betonowych; 4) rozbiórka betonu kap chodnikowych pod nawierzchnią z płyt betonowych - do 15 cm; 5) rozbiórka izolacji wodochronnej arkuszowej mostu; 6) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej (zakres do ponownego wbudowania) wraz z zabezpieczeniem materiału; 7) wywóz odpadów oraz gruzu poza teren budowy na odległość do 20 km wraz z utylizacją; 8) wykonanie wykopu w gruncie nieskalistym na odkład - roboty wykonywane ręcznie - pod umocnienie stożków skarpowych; 9) wykonanie nasypu z gruntu przywiezionego z odkładu - uzupełnienie istniejących stożków skarpowych wraz z reprofilacją; 10) wykonanie połączenia międzywarstwowego nawierzchni drogowej emulsją asfaltową wraz z oczyszczeniem warstwa dolna; 11) regulacja wysokości studni kanalizacyjnej na chodniku; 12) wykonanie warstwy wiążącej z asfaltu lanego - warstwa o grubości 8 cm MA11S PMB 25/55-60; 13) wykonanie połączenia międzywarstwowego nawierzchni drogowej emulsją asfaltową wraz z oczyszczeniem warstwa górna; 14) wzmocnienie nawierzchni w okolicach dylatacji mostu geokompozytem z siatki zókna szklanego oraz geowłókniny polipropylenowej o wytrzymałości na rozciąganie >= 50 kN/m; 15) wykonanie warstwy ścieralnej drogi z betonu asfaltowego - warstwa o grubości 6 cm; 16) połączenie istniejącej nawierzchni asfaltowej na dojazdach z odtworzoną nawierzchnią; 17) wykonanie izolacji nawierzchni z emulsji asfaltowej i kruszywa łamanego na płytach chodnikowych (System o grubości ok. 6mm); 18) odtworzenie oznakowania poziomego istniejącego przejścia dla pieszych - P-10; 19) odtworzenie oznakowania pionowego istniejącego przejścia dla pieszych D-6; 20) wykonanie krawężników drogowych betonowych 15x30cm na ławie z odporem - na dojazdach do obiektu mostowego; 21) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej - materiał z demontażu; 22) wykonanie zbrojenia płyty chodnikowej wraz z montażem - stal B500SP, średnica pręta 10 mm; 23) wykonanie i montaż kotew talerzowych typu CH04; 24) wyrównanie powierzchni betonem niekonstrukcyjnym C12/15 (o klasie ekspozycji X0) o gr. 15 cm- warstwa podbudowy pod płyty chodnikowe na skrzydłach obiektu; 25) wyrównanie płyty pomostu betonem C30/37 wraz z zakotwieniem i zbrojeniem - grubość do 10 cm - metodą połówkową; 26) betonowanie płyty chodnikowej przy użyciu pompy na samochodzie, beton klasy C35/45 wraz z pielęgnacją i deskowaniem gzymsu na czas robót; 27) czyszczenie konstrukcji pełnościennych do stopnia Sa 2 1/2 - stan wyjściowy powierzchni B; 28) malowanie natryskiem bezpowietrznym konstrukcji kratowych wyrobami jednoskładnikowymi - farby przeciwkorozyjne jednoskładnikowe o grubości ponad 70 mikrometrów (pierwsza warstwa) (wydajność katalogowa 1 m2 / dm3) 3 warstwy; 29) wykonanie izolacji arkuszowej płyty pomostu z papy zgrzewalnej wraz z przygotowaniem podłoża - izolacja płyty pomostu; 30) wykonanie izolacji arkuszowej płyty pomostu z papy zgrzewalnej wraz z przygotowaniem podłoża - zakres pod kapami chodnikowymi i krawężnikiem; 31) czyszczenie strumieniowo-ścierne na sucho powierzchni betonowych obiektu mostowego; 32) wykonanie zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych mostu powłoką z minimalną zdolnością pokrywania zarysowań - na odkryte powierzchnie betonowe podpór, ich skrzydeł i przęsła oraz boczne i dolne powierzchnie belek gzymsowych monolitycznych; 33) uzupełnienie ubytków betonu zaprawą naprawczą typu PCC o gr. śr. 20 mm na powierzchni ok. 10% wraz z przygotowaniem podłoża i zabezpieczeniem prętów; 34) iniekcja wysokociśnieniowa rys i pęknięć na powierzchni podpór i konstrukcji dźwigara płytowego; 35) iniekcja rys w stropie 40,0 m; 36) iniekcja rys pionowych w podporze 5,0 m; 37) dren przykrawężnikowy prefabrykowany o przekroju 80x50 mm z grysem 4/6 mm w rękawie z włókniny poliestrowej o gramaturze 250 g/m2 - podłużny i poprzeczny (w nawierzchni jezdni); 38) wykonanie odwodnienia izolacji pomostu - sączki odwadniające - montaż sączka z tworzywa sztucznego (lejek wypływowy + sitko) - 4 szt.; 39) montaż rurek ze stali nierdzewnej fi 50,8x1,5 mm o dł. L~100 cm - 4 szt.; 40) styk dylatacyjny szczelny - oczyszczenie i wypełnienie szczelin - styki betonu kap z krawężnikiem masą trwale plastyczną szer. 2 cm; 41) wykonanie dylatacji nawierzchni w formie uciąglenia; 42) wykonanie krawężników mostowych kamiennych 20x20 cm wraz z zakotwieniem i uszczelnieniem styków; 43) czyszczenie konstrukcji pełnościennych do stopnia Sa 2 1/2 - stan wyjściowy powierzchni B - odnowienie istniejącej balustrady; 44) malowanie natryskiem bezpowietrznym konstrukcji - 2 warstwy - odnowienie istniejącej balustrady; 45) montaż balustrady na moście; 46) usunięcie drzew i karczowanie pni o średnicy do 120 cm wraz z wywozem, utylizacją i uporządkowaniem terenu; 47) betonowanie fundamentów beton przy użyciu pompy na samochodzie, beton klasy C30/37 wraz z pielęgnacją - beton konstrukcyjny C25/30 (o klasie ekspozycji XC2, XD2, XF2) podwalin umocnień skarpowych; 48) wykonanie izolacji powłokowej asfaltowej układanej na zimno na powierzchni skrzydeł - na styku z umocnieniem skarpowym - 2 warstwy; 49) umocnienie stożków i skarp nasypu drogowego brukowcem - uzupełnienie brakującego obrukowania przy podporze od strony Browaru brukowcem o frakcji 100-300 mm z naturalnego kamienia łamanego, ułożonego na podłożu betonowym C12/15 o gr. śr. 30 cm, spoiny wypełnione betonem; 50) umocnienie stożków i skarp w obrębie mostu betonowymi płytami ażurowymi o grubości 8 cm i wymiarach 60x40 cm; 51) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 52) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o realizacji zadania z udziałem środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg po wcześniejszym uzgodnieniu treści i wymiarów z Zamawiającym - szt. 1. 3. Ponadto opis przedmiotu zamówienia określają: a) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik do SWZ, b) Przedmiary robót z zastrzeżeniem, że mają one jedynie charakter poglądowy i informacyjny oraz należy go traktować w sposób pomocniczy do Dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przy określeniu rzeczywistego zakresu robót składających się na przedmiot zamówienia - załącznik do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45223200-8 - Roboty konstrukcyjne 45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zdolności technicznej lub zawodowej; Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwa zadania, polegające na wykonaniu robót budowlanych o charakterze i złożoności tożsamej co do rodzaju z zasadniczymi robotami tj. roboty w zakresie remontu, budowy lub przebudowy mostu lub wiaduktu, którego konstrukcja nośna wynosi co najmniej 18 m długości, o wartość każdej z robót wynoszącej co najmniej 1.000.000 PLN brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100). Jako zamówienia potwierdzające spełnienie warunków zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający rozumie robotę budowlaną zrealizowaną, (czyli zakończoną i odebraną protokołem częściowym lub końcowym) polegającą na wykonaniu roboty budowlanej, o której mowa powyżej. W przypadku, gdy w/w zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest w Wykazie wykonanych robót budowlanych stanowiący załącznik nr 7 SWZ wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa powyżej. b) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług: - co najmniej 1 osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej posiadającą min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót mostowych. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 682 z późn. zm.),oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r.poz.220 z późn. zm.). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia a także w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, w odniesieniu do warunków określonych powyżej winien wykazać się przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych Wykonawca będzie polegał. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. b) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Formularz ofertowy udostępniony na Platformie e-Zamówienia - wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SWZ. 3. Oświadczenie podmiotu trzeciego o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy). 4.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ. 5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy). 6. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy). 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) - a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. b) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienie pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach w zależności od wyboru wykonawcy: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 462 ze zm.). 4. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 18 8591 0007 0100 0902 1786 0006 z adnotacją wadium na zadanie pn. Remont drogi gminnej nr 250577K w km od 0+320,00 do km 0+350,00 w tym remont obiektu mostowego w km 0+340 w miejscowości Brzesko, Gmina Brzesko (nr referencyjny: ZP.271.2.6.2024.KK). 5. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 7. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe płatne na pierwsze żądanie zamawiającego zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium, nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji ) oraz wskazanie ich siedzib, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji ,,od dnia....... do dnia......." 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument wadium winien być oznaczony: Remont drogi gminnej nr 250577K w km od 0+320,00 do km 0+350,00 w tym remont obiektu mostowego w km 0+340 w miejscowości Brzesko, Gmina Brzesko (nr referencyjny: ZP.271.2.6.2024.KK). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. 4. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności: - nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, - ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 5. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego, jako pełnomocnik. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ponadto każdy z wykonawców składa oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XII ust. 2 pkt 2.1. SWZ. 8. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 9. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ. 11. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej, jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie: - przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, - sposobu wykonania przedmiotu umowy, - zmiany osoby kierownika budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy, - zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Szczegółowy sposób i warunki zmian umowy określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-10 |
© eurobudowa.pl 2004-2024