lubelskie (Puławy)
łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Starosta Słupecki ul. Poznańskiej 20 62-400 Słupca powiat: słupecki tel. 63 275 86 24 powiat@powiat-slupca.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Słupca |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 63 275 86 24 |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych z wyjątkiem art. 224 oraz art. 78 ust. 1; zapytanie przeprowadzone zgodnie z § 14, ust. 1 pkt 1 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Słupcy Starosta Słupecki - Jacek Bartkowiak Zwracamy się z zapytaniem ofertowym na: Założenie bazy danych BDOT500 dla 8 obrębów ewidencyjnych gm. Orchowo. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy danychobiektów topograficznych (BDOT500) dla 8 obrębów ewidencyjnych gm. Orchowo, przy wykorzystaniu Systemu Informacji Przestrzennej GEO-INFO 7 Mapa, w zakresie lokalizacji przestrzennej istniejących obiektów topograficznych w obowiązującym państwowym systemie odniesień przestrzennych oraz charakterystyki tych obiektów na podstawie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz danych z pomiaru obszaru w pasach drogowych. Dokument nr: WG.6641.1.2024 Składanie ofert: 3. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 28.03.2024 r. do godz. 9:00. Formy złożenia oferty: 4.1 złożyć w siedzibie Zamawiającego w BOK lub 4.2 przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: powiat@powiat-slupca.pl. Miejsce i termin realizacji: Maksymalny termin realizacji: 31 października 2024 r. Wymagania: 5. W przypadku przesłania oferty pocztą, decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego. 6. Zawartość oferty: 6.1 wypełniony formularz ofertowy. 8. Kryteria wyboru Wykonawcy: 8.1 Cena: 100 % (nazwa kryterium) (waga) 9. Opis sposobu przyznawania punktacji za poszczególne kryteria: 9.1 Cena - wśród ofert spełniających wymagania formalne Zamawiający dokona wyboru oferty o najniższej cenie przedmiotu zamówienia (cena brutto) i przyjmie tę wartość jako wartość bazową, a dla każdej z pozostałych ofert odpowiednio dokona przypisania danej wartości ceny (cena brutto) jako wartości poddawanej ocenie. Dane te podstawi do wzoru ogólnego i wyliczy wartość punktową cena oferty najkorzystniej (w PLN) P1= ............................................................................ cena poddawana ocenie z oferty oceniającej (w PLN) 10. Zamawiający dokona wyboru oferty z najniższą zaproponowaną przez wykonawcę ceną. 11. W przypadku złożenia oferty niekompletnej, jak również oferty niezgodnej z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty. Zamawiający ma prawo do jednokrotnego wezwania wykonawcy do uzupełnienia ofert, jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wezwania do uzupełnienia, jeśli ewentualne uzupełnienie oferty nie miałoby wpływu na wynik postępowania. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do poprawienia w ofercie oczywistych pomyłek pisarskich i rachunkowych, w takim przypadku Zamawiający poinformuje Wykonawcę o fakcie dokonania poprawek. 12. Zamawiający informuje, że odrzuci ofertę z rażąco niską ceną. W związku z powyższym Zamawiający będzie badał oferty zgodnie z art. 224 ustawy Prawo zamówień, który to artykuł ma bezpośrednie zastosowanie do niniejszego postępowania. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania: 1) przed upływem terminu składania ofert, jeśli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, 2) na każdym etapie postępowania, jeśli zaistniała istotna zmiana okoliczności powodująca, że dalsze jego prowadzenie nie leży w interesie publicznym, 3) na każdym etapie postępowania, jeśli środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane. 4) po terminie składania ofert, jeśli cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający uzupełni tą kwotę do wartości najkorzystniejszej oferty. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. 15. Warunki udziału w postępowaniu: w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. 16. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 19. Warunki udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia i posiadają uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne. Uwagi: 20. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że: Administratorem danych osobowych jest: Starosta Słupecki z siedzibą: ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca. 21. Inspektor ochrony danych osobowych: adres e-mail: iod@powiat-slupca.pl 22. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 23. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o zasadę jawności oraz prawo do informacji publicznej. 24. Odbiorcami danych mogą być również dostawcy usług zaopatrujących Powiat Słupecki w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne, umożliwiające zarządzanie Powiatem Słupeckim (w szczególności dostawcy usług teleinformatycznych, firmy kurierskie i pocztowe), a także dostawcy usług prawnych i doradczych oraz wspierających w dochodzeniu należnych roszczeń (w szczególności kancelarie prawne, podatkowe, firmy windykacyjne). 25. Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy. 26. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp 27. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 28. Jako Administrator danych, zapewniamy prawo do: a) dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (na podstawie art. 15 RODO); b) sprostowania Państwa danych osobowych (na podstawie art. 16 RODO) *; c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (na podstawie art. 18 RODO)**; d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO; 29. Jednocześnie informujemy, iż nie przysługuje Państwu prawo do: a) usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; b) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 18. Do kontaktów z Wykonawcami upoważniony Kierownik Wydziału Geodezji - - Kamila Przybolewska, tel. 63 275 86 24. |
© eurobudowa.pl 2004-2024