Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie projektu planu ogólnego gminy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie projektu planu ogólnego gminy

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Rozprzy
Aleja 900-lecia 3
97-340 Rozprza
powiat: piotrkowski
tel.: +48446158068
zamowienia@rozprza.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Rozprza
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: +48446158068
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest ,,Opracowanie projektu planu ogólnego gminy
Rozprza"
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Dokonanie oceny istniejącego stanu zagospodarowania.
2. Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego.
3. Przygotowanie projektów pism związanych z zawiadomieniem właściwych in-
stytucji o podjęciu przez Radę Miejską w Rozprzy uchwały o przystąpieniu do
sporządzenia planu ogólnego.
4. Analizę wniosków osób fizycznych i prawnych oraz zgłoszonych przez organy
i instytucje - sporządzenie wykazu tych wniosków, przygotowanie propozycji
ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem. Opracowanie wykazu odpowiedzi do
organów i instytucji określonych ustawą oraz innych instytucji i jednostek poin-
formowanych o przystąpieniu do planu.
5. Udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego
z mieszkańcami gminy Rozprza oraz udzielanie stosownych informacji
i wyjaśnień.
6. Sporządzenie projektu planu ogólnego (część tekstowa i rysunkowa) wraz
z prognozą oddziaływania na środowisko.
7. Wewnętrzne dyskusje nad opracowaną koncepcją (projektant + władze gmi-
ny).
8. Przygotowanie projektów pism związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem
projektu planu ogólnego.
9. Udział w posiedzeniach Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej, w terminie
uzgodnionym przez strony.
10. Uzyskanie pozytywnej opinii Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej
o projekcie planu ogólnego.
11. Udział w spotkaniach, naradach w przypadku zajścia okoliczności uzasadnia-
jących udzielenie wyjaśnień lub zgłoszenia potrzeby takich wyjaśnień, w
szczególności przy uzgadnianiu i opiniowaniu projektu planu ogólnego z jed-
nostkami wskazanymi w przepisach prawa.
12. Analizę i opracowanie wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii.
13. Wprowadzenie korekty do projektu planu w związku z uzyskanymi opiniami
i dokonanymi uzgodnieniami.
14. Przygotowanie wymaganych ustawą dokumentów formalno-prawnych zwią-
zanych ze sporządzaniem projektu planu ogólnego (projektów ogłoszeń o wy-
łożeniu projektu planu do publicznego wglądu, projektów obwieszczenia, za-
wiadomień).
15. Przygotowanie uzasadnienia do projektu planu ogólnego zgodnie z art. 13h
ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.16. Analiza uwag wniesionych do projektu planu ogólnego wraz z propozycją ich
rozpatrzenia przez Burmistrza wraz z uzasadnieniem.
17. Korekta projektu planu ogólnego w związku z wniesionymi do projektu planu
uwagami i przygotowanie wersji do uchwalenia.
18. Przedstawienie Radnym projektu planu ogólnego z załącznikami na komisjach
Rady Miejskiej w Rozprzy.
19. Przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i udział w sesji Rady Miejskiej
uchwalającej plan ogólny.
20. Opracowanie podsumowania i uzasadnienia, o którym mowa w art. 42 i art. 55
ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska
oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r., poz. 1094 ze
zm.).
21. Przygotowanie toku formalno-prawnego prac planistycznych, w zakresie wy-
maganym przez Wojewodę w celu oceny zgodności z przepisami prawa.
22. Przygotowanie uchwały do publikacji w Dzienniku Urzędowym.
23. W przypadku ponowienia procedury - ponowne opracowanie niezbędnych
dokumentów i ponowienie niezbędnych czynności w ramach niniejszej umo-
wy.
24. Udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do
zgodności projektu planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdze-
nia nieważności uchwały przez Wojewodę.

CPV: 71410000-5

Dokument nr: IZP.271.5.2.2024

Specyfikacja:
Wszelkie informacje dotyczące podjętych przez zamawiającego czynności
w postępowaniu są umieszczane w BIP na stronie internetowej
http://bip.rozprza.pl
w zakładce Zamówienia do 130 tyś zł netto (od 1.01.2021)

Składanie ofert:
Ofertę cenową na Formularzu oferty, stanowiącym załącznik do niniejszego
ogłoszenia, należy złożyć w terminie do dnia 05 kwietnia 2024 roku do godz.
10:00
za
pośrednictwem
poczty
elektronicznej
na
adres
e-mail:
zamowienia@rozprza.pl

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie należy wykonać w terminie do 17 miesięcy od dnia podpisania
umowy

Wymagania:
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Do niniejszego postępowania nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.1605 ze zm.).
Zamówienie poniżej kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 cyt. ustawy.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB ICH OCENY:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca musi wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia,
które:
o polegało na opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków
zagospodarowania przestrzennego na terenie jednej gminy (lub zmiany
tych dokumentów)
lub
o polegało na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego o powierzchni co najmniej 2000 ha (lub zmiany tych
dokumentów).
Zamawiający przez opracowanie studium uwarunkowań i kierunków
zagospodarowania przestrzennego gminy lub miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany tych dokumentów) rozumie
usługę obejmującą uchwalenie, opublikowanie we właściwym dzienniku
urzędowym województwa i obowiązujące tj. dla którego w postępowaniu
nadzorczym wojewoda nie stwierdził nieważności.
Wykaz zamówień wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że
zamówienia zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone np.
referencje, protokoły odbioru.2) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje do realizacji niniejszego
zamówienia co najmniej jedną osobą Głównego Projektanta, który posiada
uprawnienia do sporządzania planów zagospodarowania przestrzennego
województwa, planów ogólnych gminy oraz planów miejscowych, zgodnie
z art. 5 ustawy z dnia 27.03.2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 roku poz. 977 ze zm.)
Wykaz osób wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie
rzez nie wymaganych uprawnień.
2. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia -
nie spełnia" w oparciu o przedłożone dokumenty i złożone informacje.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W ZAMÓWIENIU
1. Wykaz wykonanych zamówień, o których mowa w pkt V 1.1) sporządzony
przez wykonawcę według załącznika nr 2 wraz z załączeniem dokumentów
potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie i prawidłowo
ukończone np. referencje, protokoły odbioru.
2. Wykaz osób, o których mowa w pkt V 1.2) sporządzony przez wykonawcę
według załącznika nr 3 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających
posiadanie wymaganych uprawnień.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT
Do oceny ofert zakwalifikowanych, jako nieodrzucone zamawiający przyjął kryterium
,,Cena - 100%"
Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałym
wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie ze
wzorem:
C min
C= --------------- x 100% x 100
Cb
gdzie:
C
- wartość punktowa danej oferty
C min - oferowana najniższa cena
C b - cena oferty badanej1. Punkty obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została oceniona
jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium (jest najtańsza).
3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu
na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie
wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert
dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować
cen wyższych niż w złożonych ofertach.
IX OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe
2. Wykonawca poda cenę oferty w formularzu ofertowym sporządzonym wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia, jako cenę brutto (z uwzględnieniem
podatku od towarów i usług VAT).
3. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki
związane z realizacją zamówienia; zgodnie z dokumentacją, opisem przedmiotu
zamówienia, warunkami umowy, itp. W cenie należy ująć wszystkie nakłady
konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca, aby
zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty.
5. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy,
jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega
obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym.
6. Wyliczeń dla obliczenia ceny oferty należy dokonywać z zaokrągleniem do
dwóch miejsc po przecinku, przy czym końcówki od 1 do 4 należy zaokrąglić w
dół, a od 5 do 9 w górę.
7. Cena musi być wyrażona w złotych polskich PLN. Oferty, w których ceny podane
będą w innej walucie niż PLN zostaną odrzucone.
8. Do porównania i oceny ofert zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto
całości zamówienia przedstawioną w formularzu oferty.
X SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty lub zło-
żenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszyst-
kich ofert złożonych przez Wykonawcę.
2. Oferta musi spełniać następujące wymogi:
1) musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę/y
uprawnioną/e reprezentowania wykonawcy. Przez osobę/y uprawnioną/e
należy rozumieć odpowiednio:
a) osobę/y, która/e zgodnie z odpowiednimi przepisami jest/są uprawniona/e do
składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych
wykonawcy;
b) pełnomocnika/ów wykonawcy, którym pełnomocnictwa udzieliła/y osoba/y
o której/ych mowa w lit. a);
c) pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Na ofertę składa się:
1) formularz ofertowy zgodny z wzorem określonym w załączniku nr 1 do ogło-
szenia o zamówieniu,
2) wykaz wykonanych zamówień, o których mowa w pkt V 1.2) sporządzony
przez wykonawcę według załącznika nr 2 do ogłoszenia o zamówieniuwraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały
wykonane należycie i prawidłowo ukończone np. referencje, protokoły odbioru.
3) wykaz osób, o których mowa w pkt V 1.2) sporządzony przez wykonawcę we-
dług załącznika nr 3 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających po-
siadanie wymaganych uprawnień.
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni od terminu składania ofert
XIII. ODRZUCENIE OFERTY. OGŁOSZENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
1. Oferta Wykonawcy niezgodna z treścią ogłoszenia lub złożona po terminie
składania ofert lub w inny sposób niż wskazano w ogłoszeniu zostanie odrzucona
przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza uzupełnienie brakujących lub
nieaktualnych załączników do oferty.
2. O wyniku postępowania Zamawiający poinformuje Wykonawców, który złożyli
ofertę przez umieszczenie informacji w BIP na stronie internetowej
http://bip.rozprza.pl w zakładce Zamówienia do 130 tyś zł netto (od 1.01.2021)
XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ
DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
Po wyborze oferty najkorzystniejszej wybrany wykonawca zobowiązany jest do
zawarcia umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
XV. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA I INFORMACJE
1. Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwo-
ławczej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków ogłoszenia
o zamówieniu bez podania przyczyny.
3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu skła-
dania ofert zmienić treść ogłoszenia o zamówieniu. Dokonaną zmianę treści
ogłoszenia Zamawiający zamieszcza w BIP na stronie internetowej
http://bip.rozprza.pl w zakładce Zamówienia do 130 tyś zł netto (od 1.01.2021).
4. Zamawiający może w każdej chwili unieważnić postępowanie o udzielenia Za-
mówienia bez podania przyczyny.
5. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonaw-
cę, wobec którego zachodzą postawy wykluczenia, o których mowa w art. 7
ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) tj.:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o któ-
rym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy
z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wyka-zach
określonych
w
rozporządzeniu
765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjen-
tem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymie-
niony
w
wykazach
określonych
w
rozporządzeniu
765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podsta-
wie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o
którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy.

Kontakt:
Kontakt:

tel.: +48446158068
Zamawiający wyznacza następujące osoby do komunikowania się z
Wykonawcami:
1) w sprawach formalnych: Daniel Dybalski - inwestycje@rozprza.pl
2) w sprawach merytorycznych: Mateusz Nowakowski - m.nowakowski@rozprza.pl
Wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują
drogą elektroniczną na adres zamowienia@rozprza.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.