łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ,,Dostawa materiałów budowlanych potrzebnych do budowy garażu " |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Magurski Park Narodowy Krempna 59 38-232 Krempna powiat: jasielski 134414099 zamowienia@magurskipn.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Krempna |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 134414099 |
Termin składania ofert: | 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,DOSTAWA materiałów budowlanych potrzebnych do budowy garażu - II" Krótki opis przedmiotu zamówienia CZĘŚC 1: DOSTAWA betonu Przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 jest dostawa betonu B10 w ilości 6 m3 oraz betonu B20 w ilości 17,7 m3. Całość zamówienia będzie realizowana w 5 dostawach, w zależności od etapów wykonania prac. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ. CZĘŚĆ 2: DOSTAWA elementów stalowych Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 jest dostawa prętów stalowych żebrowanych do wykonania konstrukcji zbrojeniowych B500SP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ. Przedmiotem zamówienia w zakresie części 3 jest dostawa materiałów drewnianych potrzebnych do wykonania konstrukcji więźby dachowej. Materiały drewniane muszą być wykonane z drewna konstrukcyjnego klasy C27. Wszystkie elementy drewniane muszą być zabezpieczone przed korozją biologiczną poprzez 2-krotne smarowanie preparatami dopuszczonymi do stosowania w budownictwie mieszkalnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ. Przedmiotem zamówienia w zakresie części 4 jest dostawa blachy gat. I oraz materiałów niezbędnych do wykonania pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ. Przedmiotem zamówienia w zakresie części 5 jest dostawa wraz z montażem 2 szt. okien oraz 3 szt. bram garażowych (segmentowe, otwierane do góry). Opis bram: Parametry techniczne bram segmentowych: o Wymiary: 250x220 cm - 1 szt. 240x220 cm - 2 szt. o Brama o wymiarach 250x220 cm musi posiadać dodatkowy mechanizm otwierania awaryjnego od zewnątrz, o Bramy otwierane do góry, o Bramy otwierane automatycznie z fotokomórkami z dodatkowym napędem ręcznym, o Do każdej bramy pilot - 2 szt., o Materiał z którego mają być wykonane bramy: stal ocynkowana, ocieplone pianką U <= 1,3 W/(m2K), o Panel grubości min. 40 mm, o Kolor: złoty dąb (Zamawiający posiada w budynku CiZ dwie bramy w takim kolorze, dlatego przy budowie garażu chce zachować jednolitą kolorystykę bram) o Gwarancja minimum - 24 m-ce o Szkic bram znajduje się w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia - dot. wymiarów bram. Opis okien: Parametry techniczne okien: o Wymiary: 91x63 cm o Kolor: okleina drewnopodobna, neutralna, naturalna (złoty dąb) o 6 komorowe profil PCV o Potrójny pakiet szyb Ug = 0,7 W/(m2K), Uw = min 0,9 W/(m2K), Rw (Db) = 33 o Klami systemowe o Nawiewniki w górnej ramie okna o Gwarancja minimum - 24 m-ce CPV: 44114100-3, 14622000-7, 44112410-5, 44111000-1, 44172000-6, 44221100-6, 44221240-9 Dokument nr: 2024/BZP 00257060, ZP-370-1-7/24 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-02 12:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f60ec5b-e822-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, przekazywanie dokumentów elektronicznych odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.: a) przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl b) poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@magurskipn.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, przekazywanie dokumentów elektronicznych odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.: a) przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl b) poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@magurskipn.pl. 2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8f60ec5b-e822-11ee-9c02-ce2b643d361d 3. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia udostępniane będą na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8f60ec5b-e822-11ee-9c02-ce2b643d361d 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w ,,Instrukcji użytkowania systemu" oraz w "Regulaminie Platformy e-zamowienia", regulamin oraz informacje zamieszczone w zakładce ,, Centrum pomocy". 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać aktywne konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-zamowienia 6. Złożenie oferty w postępowaniu, wycofanie oferty: Wykonawca składa ofertę wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8f60ec5b-e822-11ee-9c02-ce2b643d361d Ofertę należy sporządzić w języku polskim i złożyć pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Sposób komunikowania się zamawiającego z wykonawcami : W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami np. składanie dokumentów, oświadczeń, zawiadomień, zapytań, innych informacji odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem: 1) dedykowanego formularza dostępnego na Platformie e-zamowienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl (,,Formularz do komunikacji")- dokumenty elektroniczne jako załączniki 2) poczty elektronicznej na adres email: zamowienia@magurskipn.pl Zamawiający przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Ofertowym Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę wskazując ten adres w ofercie i zobowiązuje się do utrzymywania jego funkcjonalności przez czas trwania postępowania. Domniemywa się, że dokumenty, oświadczenia i wnioski przekazane na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Ofertowym Wykonawcy zostały doręczone skutecznie, a Wykonawca zapoznał się z ich treścią. 4. Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów elektronicznych określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 5. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, składa się w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: - Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Magurski Park Narodowy z siedzibą w Krempnej; Krempna 59 38-232 Krempna, tel. 13 441 40 99, e-mail: dyrekcja@magurskipn.pl - Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Magurskim Parku Narodowym - adres e-mail: iod@magurskipn.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,DOSTAWA materiałów budowlanych potrzebnych do budowy garażu-II".- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 72 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej ,,ustawa p.z.p.". - Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy p.z.p. - W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. - Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; - Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-02 12:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8f60ec5b-e822-11ee-9c02-ce2b643d361d Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024