Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Poprawa dostępności komunikacyjnej Powiatu Lubaczowskiego poprzez przebudowę części...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Poprawa dostępności komunikacyjnej Powiatu Lubaczowskiego poprzez przebudowę części dróg powiatowych

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Lubaczowski
Jasna 1
37-600 Lubaczów
powiat: lubaczowski
166328700, faks 166328709
przetargi@powiatlubaczowski.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Lubaczów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 166328700, faks 1663
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Poprawa dostępności komunikacyjnej Powiatu Lubaczowskiego poprzez przebudowę części dróg powiatowych"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - ,,Przebudowa drogi powiatowej Ul. Armii Krajowej w Cieszanowie"
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podstawowego z podziałem na części (zadania) zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
2. Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) zawiera dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót dołączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego określenia ilości robót na podstawie projektów budowlanych. Z uwagi na przewidziany charakter wynagrodzenia Wykonawcy (wynagrodzenie ryczałtowe) w przypadku zaistnienia konieczności wykonania większej ilości robót niż określona w przedmiarach robót nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie.
Zadanie nr 2 - ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1643R Jacków Ogród - Wola Wielka"
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podstawowego z podziałem na części (zadania) zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
2. Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) zawiera dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót dołączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego określenia ilości robót na podstawie projektów budowlanych. Z uwagi na przewidziany charakter wynagrodzenia Wykonawcy (wynagrodzenie ryczałtowe) w przypadku zaistnienia konieczności wykonania większej ilości robót niż określona w przedmiarach robót nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie.
Zadanie nr 3 - ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1638R Nowy Lubliniec przez wieś"
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podstawowego z podziałem na części (zadania) zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
2. Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) zawiera dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót dołączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego określenia ilości robót na podstawie projektów budowlanych. Z uwagi na przewidziany charakter wynagrodzenia Wykonawcy (wynagrodzenie ryczałtowe) w przypadku zaistnienia konieczności wykonania większej ilości robót niż określona w przedmiarach robót nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie.
Zadanie nr 4 - ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1668R Oleszyce - Nowa Grobla"
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podstawowego z podziałem na części (zadania) zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
2. Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) zawiera dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót dołączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego określenia ilości robót na podstawie projektów budowlanych. Z uwagi na przewidziany charakter wynagrodzenia Wykonawcy (wynagrodzenie ryczałtowe) w przypadku zaistnienia konieczności wykonania większej ilości robót niż określona w przedmiarach robót nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie.
Zadanie nr 5 - ,,Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 1688R Lubaczów - Basznia"
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podstawowego z podziałem na części (zadania) zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
2. Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) zawiera dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót dołączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego określenia ilości robót na podstawie projektów budowlanych. Z uwagi na przewidziany charakter wynagrodzenia Wykonawcy (wynagrodzenie ryczałtowe) w przypadku zaistnienia konieczności wykonania większej ilości robót niż określona w przedmiarach robót nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie.
Zadanie nr 6 - ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1688R Lubaczów - Basznia (ul. Przemysłowa w Lubaczowie)"
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podstawowego z podziałem na części (zadania) zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
2. Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) zawiera dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót dołączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego określenia ilości robót na podstawie projektów budowlanych. Z uwagi na przewidziany charakter wynagrodzenia Wykonawcy (wynagrodzenie ryczałtowe) w przypadku zaistnienia konieczności wykonania większej ilości robót niż określona w przedmiarach robót nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie.
Zadanie nr 7 - ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1677R Szczutków - Wielkie Oczy - Granica państwa"
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podstawowego z podziałem na części (zadania) zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
2. Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) zawiera dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót dołączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego określenia ilości robót na podstawie projektów budowlanych. Z uwagi na przewidziany charakter wynagrodzenia Wykonawcy (wynagrodzenie ryczałtowe) w przypadku zaistnienia konieczności wykonania większej ilości robót niż określona w przedmiarach robót nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie.

CPV: 45233140-2, 45111200-0,45233220-7,45233320-8,45233222-1,45233290-8, 45111200-0,45233220-7,45233320-8, 45111200-0

Dokument nr: 2024/BZP 00257034, ABR.272.5.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e257bcd4-e812-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej na adres: przetargi@powiatlubaczowski.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
2. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
7. Komunikacja w postępowaniu, pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień, zadawanie pytań i udzielenie odpowiedzi z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej: na adres: przetargi@powiatlubaczowski.pl lub przy użyciu formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
11. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
12. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
13. Zamawiający informuje, że pozostałe informacje o sposobie komunikacji oraz o sposobie składania ofert znajdują się w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04. 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO" jest:1) Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to: wykonawcy będącego osobą fizyczną, wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gosp., pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe
zamieszczone w pełnomocnictwie), członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;2) Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to: osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia, podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,
podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gosp., pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);3) Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to
osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.20.2 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ww. rozporządzenia, Zamawiający informuje, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Lubaczowski; Inspektor Ochrony Danych Osobowych, kontakt adres mailowy: justyna@ciechanowski.net.pl, listownie na adres: Powiat Lubaczowski, Ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP oraz art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.