Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont dachu kościoła ewangelicko-augsburskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont dachu kościoła ewangelicko-augsburskiego

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Ewangelicko-Augsburska
ul. Jagiełły 28
13-200 Działdowo
powiat: działdowski
waldemar.kurzawa@luteranie.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Działdowo
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Inwestycja ,,Remont dachu kościoła ewangelicko-augsburskiego pw. Jezusa Żyjącego
w Lidzbarku" dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład w ramach
Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz środków Gminy Lidzbark w ramach podjętej
Uchwały Nr LXI/528/124 Rady Miejskiej w Lidzbarku z dnia 19 stycznia 2024 roku w sprawie
udzielenia dotacji Parafii na realizację zadania.
ZAPYTANIE OFERTOWE
pn. ,,Remont dachu kościoła ewangelicko-augsburskiego pw. Jezusa Żyjącego w Lidzbarku"
Rozdział 4 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu pn.: ,,Remont dachu kościoła
ewangelicko-augsburskiego pw. Jezusa Żyjącego w Lidzbarku".
2. Zakres prac obejmuje prace na zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków
województwa warmińsko - mazurskiego pod numerem nr rej.: a-681, w szczególności:
- prace rozbiórkowe - połac główny,
- wykonanie nowej połaci dachowej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący opis zakresu robót będących
przedmiotem niniejszego zapytania zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - Dokumentacja
projektowa.
Zamawiający informuje, że Dokumentacja projektowa zawiera również zakres robót dot. wieży
kościoła, podjazdu dla niepełnosprawnych oraz ścieżki, który nie jest przedmiotem niniejszego
postępowania.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter
ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym
w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót.
Zamawiający wymaga gwarancji na wykonane prace (cały zakres zadania) minimum 60
miesięcznej gwarancji i rękojmi od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy podpisanego
przez obie strony bez uwag.

CPV: 45210000-2, 45212360-7, 45261210-9, 45453000-7

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w Rozdz. 8 pkt 9 należy złożyć w formie
papierowej w zamkniętej kopercie osobiście lub listownie w siedzibie Zamawiającego:
Parafia Ewangelicko-Augsburska Ul. Jagiełły 28, 13-200 Działdowo
W przypadku składania oferty osobiście proszę o uprzedni kontakt telefoniczny pod numerem
+48 504 422 514
2. W etapie badania i oceny ofert wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną do Zamawiającego
do dnia 22.04.2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział 5 TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienie o którym mowa w rozdziale
4 w terminie do 30.10.2024 r..

Wymagania:
2. Słownik.
Użyte w niniejszym Zapytaniu ofertowym (oraz w załącznikach) terminy mają następujące
znaczenie:
1) ,,zamówienie" - zamówienie, którego przedmiot został opisany w Rozdziale 4 niniejszego
Zapytania ofertowego,
2) ,,postępowanie" - postępowanie o udzielenie zamówienia, którego dotyczy niniejsze
Zapytanie ofertowe,
3) ,,Zamawiający/Beneficjent dotacji" - Parafia Ewangelicko-Augsburska w Działdowie,
4) ,,Wnioskodawca" - Gmina Lidzbark,
5) ,,Wykonawca" - należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę
organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która oferuje na rynku wykonanie robót
budowlanych lub obiektu budowlanego, dostawę produktów lub świadczenie usług lub ubiega
się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia.
3. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszą treścią Zapytania ofertowego
i złożyć ofertę zgodnie z jego wymaganiami.
1. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone będzie w trybie zapytania ofertowego.
Strona 3 z 22Postępowanie zakupowe nie podlega zapisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych.
2. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
Rozdział 3 FINANSOWANIE
1. Zamawiający informuje, że zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego
Programu Odbudowy Zabytków w wysokości 98 % ostatecznej wartości Inwestycji tj. nie więcej
niż 294.000,00 zł.
2. Numer wniosku o dofinansowanie: RPOZ/2022/2774/PolskiLad
3 Zamawiający informuje, że zamówienie jest dofinansowane ze środków Gminy Lidzbark
w wysokości 6.000,00 zł.
Rozdział 6 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA Z UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
1.1. posiadają odpowiednie doświadczenie:
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 15 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną, która:
? polegała na przebudowie 1 lub remoncie 2 obiektu zabytkowego wpisanego do rejestru
zabytków 3 lub gminnej ewidencji zabytków 4
? obejmowała wykonanie połaci dachowej,
? wartość robót wynosiła minimum 120.000,00 zł brutto
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o wykaz zrealizowanych robót budowlanych wraz z dowodami
określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - wg
wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego.
1
Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez przebudowę
rozumie się wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana
parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem
charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość,
szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany
charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego.
2 Zgodnie
z art. 3 pkt 8) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez remont - należy
rozumieć wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających
Strona 5 z 22na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym
dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym;
3 Rejestr
zabytków oznacza rejestr zabytków rozumiany zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 23 lipca
2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.),
4
Gminna ewidencja zabytków oznacza ewidencję zabytków rozumianą zgodnie z art. 4 i 5
ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r.
poz. 840 z późn. zm.).
1.2. dysponują lub będą dysponować podczas realizacji zamówienia min. jedną osobą (która
będzie pełnić funkcję Kierownika budowy i Kierownika robót w branży konstrukcyjno-
budowlanej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres umożliwia kierowanie robotami
objętymi przedmiotem zamówienia oraz spełniającą wymagania wskazane w art. 37c ustawy
o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział
w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru
lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz.
290 tj.) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane
lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji
w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie
z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto,
zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,
określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których
odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach
odrębnych. W związku z powyższym Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane
odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane
w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Osoba będą
kierownikiem budowy musi biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku
wykonawca udostępni wystarczającą ilość tłumaczy, wykazujących znajomość języka
technicznego w zakresie terminologii budowlanej.
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
Strona 6 z 22do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do Zapytania
ofertowego.
2. Wykonawca podlega wykluczeniu w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2023 r.,
poz. 129 z późn. zm.).
3. Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie pkt 2 podlegają:
1) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006
z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi
i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn.
zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków
ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną,
suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6,
z późn. zm.4)) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej
ustawy;
2) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018
r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593
i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE)
nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją
na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006,
str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie
środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną,
suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6,
z późn. zm.4)) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zostali wpisani na ww. listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia
29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja
2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem
Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3)
i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków
Strona 7 z 22ograniczających w odniesieniu do działań odważających integralność terytorialną,
suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6,
z późn. zm.4)) albo wpisany na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący taką jednostką dominującą
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .
4. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 3 następuje na okres trwania ww. okoliczności.
5. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych w pkt 3,
Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o analizę oświadczenia Wykonawcy o braku podstawy
wykluczenia wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 129 z późn. zm.) - wzór stanowi
Załącznik Nr 6 do Zapytania ofertowego.
6. Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy:
1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,
2) nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu,
3) nie wykażą braku podstaw wykluczenia,
4) wobec których zachodzą podstawy wykluczenia.
7. Zamawiający ma prawo zbadać podstawy wykluczenia i spełnianie warunków udziału
w postępowaniu jedynie wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako
najkorzystniejsza.
8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
9. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
10. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności
lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał
on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
Strona 8 z 2211. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających
zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności
są wymagane.
12. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek
dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 Zapytania
ofertowego.
13. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny środek dowodowy, o którym
mowa w pkt 12 potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi
zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których
wskazane zdolności dotyczą.
14. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby
zdolności techniczne, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału
w postępowaniu, a także zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy
wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
15. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby
nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby
Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym
podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
Rozdział 7 DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA
1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest
zobowiązany złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 15 lat przed
terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
Strona 9 z 22wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych
dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4
do Zapytania ofertowego - w odniesieniu do warunku określonego w Rozdz. 6 pkt 1 ppkt 1.1
Zapytania ofertowego,
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 Zapytania
ofertowego - w odniesieniu do warunku określonego w Rozdz. 6 pkt 1 ppkt 1.2 Zapytania
ofertowego,
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
ww. dokumenty składane są przez Wykonawcę (Wykonawców) wykazującego (wykazujących)
spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów dokumenty te odnoszą
się do podmiotu spełniającego warunki udziału w postępowaniu, na zasoby którego powołuje
się Wykonawca.
2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawca jest zobowiązani złożyć wraz
z ofertą następujące dokumenty:
a) Oświadczenie o braku podstawy wykluczenia wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 129 z późn. zm.)
- wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do Zapytania ofertowego - w odniesieniu do podstaw
wykluczenia określonych w Rozdz. 6 pkt. 3. Zapytania ofertowego.
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
ww. dokumenty składane są przez każdego z Wykonawców.
2) W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów dokumenty te składane są przez
Wykonawcę i podmiot, na zasoby którego powołuje się Wykonawca (Załącznik nr 7
do Zapytania ofertowego)
3. Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji.
4. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w pkt 1 i 2 lub innych dokumentów
niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty
są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości,
Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień
Strona 10 z 22w terminie wskazanym przez Zamawiającego, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub
poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne
byłoby unieważnienie postępowania.
5. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe
pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie wskazanym przez
Zamawiającego, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo
konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Rozdział 8 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2. Treść oferty musi być zgodna z treścią Zapytania ofertowego.
3. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona czytelnie.
4. Wszelkie zmiany naniesione przez Wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu muszą
być parafowane przez Wykonawcę.
5. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę,
zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby)
upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
6. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców
występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi
zostać dołączone do oferty.
7. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument
składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi
być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9. Oferta musi zawierać:
a)Formularz ofertowy - Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego - w przypadku składania oferty
przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy
wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
b)Oświadczenia i dokumenty:
? Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego - Wykaz robót budowalnych
? Załącznik Nr 5 do Zapytania ofertowego - Wykaz osób
? Załącznik Nr 6 do Zapytania ofertowego - Oświadczenie o braku podstawy wykluczenia
Strona 11 z 22? Załącznik nr 7 do Zapytania ofertowego - Oświadczenie o braku podstawy wykluczenia
podmiotu udostępniającego zasoby - jeśli dotyczy
? Załącznik nr 8 do Zapytania ofertowego - Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy
c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać
przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania
Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy -
jeżeli dotyczy;
d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w sytuacji gdy ofertę podpisała osoba
inna niż wskazana we właściwym rejestrze - jeżeli dotyczy;
e) Załącznik nr 9 do Zapytania ofertowego - Zobowiązania innego podmiotu do oddania
do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeśli
dotyczy.
10. Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami, o których mowa w pkt. 9 można złożyć
osobiście lub listownie, w formie papierowej. Ofertę i inne dokumenty należy umieścić
w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie
się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert.
Na kopercie/opakowaniu (w tym opakowaniu poczty kurierskiej) należy umieścić następujące
oznaczenia:
Oferta w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego pn. ,,Remont dachu
kościoła ewangelicko-augsburskiego pw. Jezusa Żyjącego w Lidzbarku" [Znak sprawy 1/2024]
- nie otwierać przed dniem 22.04.2024 r. przed godz. 10.00
11. Konsekwencje nieprawidłowego zaadresowania oferty lub jej przekazania niezgodnie
z treścią zapytania lub z instrukcją składania ofert będą obciążały Wykonawcę (w tym
konsekwencje zapoznania się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert
w sytuacji, gdy na skutek braku oznaczenia koperty zostanie ona rozpieczętowana i pracownicy
Zamawiającego zapoznają się z jej treścią nie wiedząc o tym, że jest to oferta złożona
w postępowaniu).
12. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej
oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenie o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty
powinno być doręczone Zamawiającemu w formie papierowej osobiście lub listownie przed
upływem terminu składania ofert. Oświadczenie winno być na piśmie pod rygorem
nieważności oraz opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio
dodatkowe oznaczenie: ,,ZMIANA oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania
ofertowego pn. ,,Remont dachu kościoła ewangelicko-augsburskiego pw. Jezusa Żyjącego
w Lidzbarku" [Znak sprawy 1/2024] " lub ,,WYCOFANIE oferty w postępowaniu prowadzonym
Strona 12 z 22w trybie zapytania ofertowego pn. ,,Remont dachu kościoła ewangelicko-augsburskiego
pw. Jezusa Żyjącego w Lidzbarku" [Znak sprawy 1/2024]".
13. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez
pełnomocnika. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
14. Termin związania ofertą upływa w dniu 22.05.2024 r. Bieg terminu rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
15. W przypadku, gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu
związania ofertą, o którym mowa w pkt 14 Zamawiający przed upływem terminu związania
ofertą, zwróci się jednokrotnie do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego
terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
16. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym
w zapytaniu ofertowym.
17. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty,
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia,
w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
18. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 17 Zamawiający zwraca się o wyrażenie
takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba
że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
3. Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu
oferty w miejsce wskazane w pkt. 1, a nie data jej wysłania.
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę, na realizację zamówienia. Wykonawca określa cenę
realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny brutto za wykonanie całego
zamówienia. Cenę podaną w formularzu oferty Wykonawca wylicza w oparciu
o Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami i ewentualnymi zmianami zapytania.
2. Cena ofertowa to cena ryczałtowa należna Wykonawcy za wykonanie przedmiotu
zamówienia. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje ryzyko Wykonawcy i jego odpowiedzialność
za prawidłowe oszacowanie ilości prac oraz materiałów, robocizny i sprzętu koniecznych
do wykonania Przedmiotu umowy.
3. Wynagrodzenie, o którym mowa w pkt 2 Zapytania ofertowego obejmuje kompleksową
realizację przedmiotu zamówienia określonego w Dokumentacji projektowej, przedmiarze
oraz w Projekcie umowy, z materiałami/ urządzeniami, kosztami ubezpieczeń, kosztami zużycia
wody i energii elektrycznej oraz wszelkimi kosztami związanymi z przekazaniem
do użytkowania i sporządzeniem dokumentacji powykonawczej.
4. Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę brutto, jaką poniesie
za realizację przedmiotu zamówienia.
5. W Formularzu ofertowym Wykonawca podaje cenę brutto w złotych polskich,
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, za którą podejmie się zrealizować przedmiot
zamówienia.
6. Wynagrodzenie będzie płatne zgodnie z Projektem umowy - Załącznik Nr 2 do Zapytanie
ofertowego.
Rozdział 11 BADANIE OFERT
1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
2. Jeżeli zaoferowana cena lub jej istotne części składowe, wydadzą się rażąco niskie
w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzą wątpliwości Zamawiającego,
co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi
przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów Zamawiający może zwrócić
się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny,
szczególności w zakresie:
? zarządzania procesem produkcji, świadczonych usług lub metody budowy;
? wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo korzystnych warunków dostaw, usług albo
związanych z realizacją robót budowlanych;
Strona 14 z 22? zgodności z przepisami dotyczącymi kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia
ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki
godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 ze zm.) lub przepisów
odrębnych właściwych dla spraw, z którymi związane jest realizowane zamówienie;
? zgodności z prawem w rozumieniu przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących
pomocy publicznej;
? zgodności z przepisami z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia społecznego, obowiązującymi
w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie;
? zgodności z przepisami dotyczącymi z zakresu ochrony środowiska;
? wypełniania obowiązków związanych z powierzeniem wykonania części zamówienia
podwykonawcy.
Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
3. Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty,
? niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Rozdział 12 OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE
OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez
Zamawiającego.
2.Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria
i ich znaczenie:
Lp. Kryterium
1
Cena (C)
Znaczenie
kryterium
100 %
procentowe Maksymalna liczba punktów, jakie może
otrzymać oferta za dane kryterium
100 %
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny
ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Strona 15 z 223. Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru:
C N
P C = ------- x 100 pkt
C B
gdzie,
P C - ilość punktów za kryterium cena,
C N - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
C B - cena oferty badanej.
W kryterium ,,Cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów a pozostałe oferty
po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej.
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Wykonawca w formularzu ofertowym musi wskazać cenę, zawierającą wszystkie koszty
(pośrednie i bezpośrednie) wykonania przedmiotu zapytania z podziałem na kwotę netto,
podatek oraz kwotę brutto.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów,
spełniająca wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
Rozdział 13 OCENA OFERT, OGŁOSZENIA WYNIKÓW, UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu
określonych w Rozdziale 6 Zapytania ofertowego.
2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) będzie złożona w niewłaściwej formie,
b) jej treść nie będzie odpowiadała treści Zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem Rozdz. 11 pkt.
3 Zapytania ofertowego,
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji,
d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, a Wykonawca nie złoży
wyjaśnień lub złożone wyjaśnienia będą niewystarczające,
e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,
f) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi się na
poprawienie omyłki, o której mowa w Rozdz. 11 pkt. 3. lit c) Zapytania ofertowego,
g) Wykonawca nie wyrazi zgody, o której mowa w Rodz. 8 pkt. 15 Zapytania ofertowego, na
przedłużenie terminu związania ofertą,
Strona 16 z 22h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
j) Wykonawca nie złoży pełnomocnictwa lub innego wymaganego dokumentu pomimo
wezwania o którym mowa w Rozdz. 7 pkt 4 i 5,
k) Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę,
l) Wykonawca złoży ofertę po wyznaczonym terminie składania.
3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty, jednak
wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji lub zmiany treści oferty.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień
i wyjaśnień złożonych dokumentów oraz poprawić oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności
przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów i innych
przedstawionych informacji.
6. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykonawców takiej samej liczby punktów,
decyduje niższa cena lub jeżeli ceny są takie same, zamawiający wezwie wykonawców, którzy
złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych
zawierających nową cenę.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach
postępowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie (a w przypadku jego
braku na adres pocztowy) oraz na stronie internetowej Parafii oraz Gminy.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadkach
uzasadnionych, w szczególności:
? gdy nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
? jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione,
? gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający
może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
? gdy postępowanie jest obarczone wadą formalno-prawną,
? gdy wystąpią okoliczności powodujące konieczność unieważnienia postępowania ze względu
na uzasadniony interes Zamawiającego.
9. W przypadku odrzucenia oferty, o który mowa w Rozdz. 13 pkt 2 Wykonawcy nie przysługuje
żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
Strona 17 z 2210. W przypadku unieważnienia postepowania, o którym mowa w Rozdz. 13 pkt 8 Wykonawcy
nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
Rozdział 14 INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO
WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego lub w inny zaakceptowany przez
Zamawiającego sposób. O terminie i godzinie podpisania umowy, Wykonawca powiadomiony
zostanie za pośrednictwem poczty elektronicznej przed planowanym terminem podpisania
umowy.
2. W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę możliwe jest podpisanie
umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał
kolejną najwyższą liczbę punktów.
3. Przez odmowę zawarcia umowy Zamawiający rozumie przesłanie przez Wykonawcę pisma
informującego o tym fakcie lub nie stawienie się w miejscu i terminie wyznaczonym
do zawarcia umowy, a także nie odesłanie w wyznaczonym terminie podpisanej umowy
w przypadku zawierania jej w trybie korespondencyjnym.
4. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, przed zawarciem umowy Wykonawcy mogą zostać wezwani do złożenia umowy
regulującej ich współpracę.
5. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed
podpisaniem umowy do:
- przekazania informacji niezbędnych do wpisania do treści Umowy, np. imiona i nazwiska
uprawnionych osób, które będą reprezentować Wykonawcę przy podpisaniu umowy,
koordynacji itp.
- dostarczenia kosztorysu ofertowego do niniejszego zamówienia. Mimo przyjęcia
rozliczenia ryczałtowego zadania, kosztorys ofertowy jest niezbędny do późniejszych
rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana
przez Wykonawcę w formularzu oferty.
- dostarczenia dokumentu potwierdzające, iż osoba, które będzie uczestniczyć
w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, oraz dokumentu
potwierdzającego przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego
zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz
inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1725 z późn. zm.).
6. Zamawiający informuje, że umowa z wybranym Wykonawcą może być zawarta dopiero
po uzyskaniu przez Gminę Lidzbark Promesy inwestycyjnej z Banku Gospodarstwa Krajowego.
Strona 18 z 22Rozdział 15 POSTANOWIENIA UMOWY
1. Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą, którego oferta
zostanie uznana za najkorzystniejszą, umowę, której istotne postanowienia zawarto we wzorze
stanowiącym Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego.
2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy
na warunkach szczegółowo określonych w § 15 Projektu umowy, który stanowi Załącznik Nr 2
do Zapytania ofertowego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy w sytuacji wycofania
się z realizacji projektu, w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu
w dniu sporządzania niniejszego Zapytania ofertowego.
Rozdział 16 OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ I ZMIAN TREŚCI ZAPYTANIA
1. Wykonawcy mają możliwość składania pytań w niniejszym postępowaniu:
na adres: Parafia Ewangelicko-Augsburska ul. Jagiełły 28, 13-200 Działdowo
lub na adres poczty elektronicznej: waldemar.kurzawa@luteranie.pl
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania
ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany
lub uzupełnieniu treści Zapytania ofertowego zostanie opublikowana w miejscach publikacji
zapytania.
3. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później jednak niż na 2 dni przed upływem
terminu składania ofert. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytania
zostanie opublikowana w miejscach publikacji zapytania, pod warunkiem, że wniosek
o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni
przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie wpłynął
w terminie, o którym mowa w pkt 3, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień oraz
obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
5. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w pkt 4 nie wpływa na bieg terminu
składania wniosku o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.
6. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zapytania
ofertowego. Zmianę Zapytania ofertowego Zamawiający zamieści w miejscach publikacji
zapytania.
7. Jeżeli w wyniku zmiany treści Zapytania ofertowego jest niezbędny dodatkowy czas
na wprowadzenia zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert i zamieści
taką informację w miejscach publikacji zapytania.
Strona 19 z 228. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią Zapytania ofertowego a treścią udzielonych
wyjaśnień i zmian, jako obowiązującą należy przyjąć treść informacji zawierającej późniejsze
oświadczenie Zamawiającego.
Rozdział 17 SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI, OSOBY
UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU
1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja (wszelkie
zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje) między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy
z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1640 z późn. zm.),
osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w
rozumieniu ustawy w dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz.U.
z 2020 r., poz. 344 z późn. zm.).
2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane w formie
elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu
ich otrzymania.
3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę,
Zamawiający domniema, że korespondencja wysłana przez Zamawiającego na adres e-mail,
podany przez Wykonawcę, została mu doręczona w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej
treścią.
4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres:
Parafia Ewangelicko-Augsburska
ul. Jagiełły 28
13-200 Działdowo
Adres poczty elektronicznej: waldemar.kurzawa@luteranie.pl
W przypadku składania korespondencji osobiście proszę o uprzedni kontakt telefoniczny
pod numerem +48 504 422 514
5. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Wykonawcy powinni posługiwać
się nazwą postępowania oraz numerem: ,,Remont dachu kościoła ewangelicko-augsburskiego
pw. Jezusa Żyjącego w Lidzbarku" Znak sprawy 1/2024
7. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami w celu
przedstawienia przedmiotu zapytania ofertowego czy udzielenia wyjaśnień.

Uwagi:
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca
przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane zgodnie z przepisami o ochronie danych
osobowych;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących
służy realizacji procesu wyłonienia Wykonawcy na wskazane zadanie pn. ,,Remont dachu
kościoła ewangelicko-augsburskiego pw. Jezusa Żyjącego w Lidzbarku" w odniesieniu
do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) Wykonawca posiada:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie
skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z Wytycznymi horyzontalnymi oraz nie narusza integralności
protokołu oraz jego załączników;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca
uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;
7) Wykonawcy nie przysługuje:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
6. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: ks. Waldemar Kurzawa

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.