Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa instalacji fotowoltaicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa instalacji fotowoltaicznej

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Produkcji Maszyn i Urządzeń Sp. z o.o
Marii Konopnickiej 25
37-700 Przemyśl
powiat: Przemyśl
607 332 996
k.kogut@plasmet.net
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186965
Województwo: podkarpackie
Miasto: Przemyśl
Wadium: ---
Nr telefonu: 607 332 996
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe nr 2/3.01/2024 - Budowa instalacji fotowoltaicznej składającej się z 681 modułów fotowoltaicznych o łącznej mocy 299,64 kWp, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na dachu budynku produkcyjnego
Powstaje w kontekście projektu
FENG.03.01-IP.03-0311/23 - Transformacja energetyczna firmy PPMiU Plasmet Sp. z o.o. poprzez zasadniczą zmianę procesu produkcyjnego.

Część 1
Instalacja fotowoltaiczna

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej składającej się z 681 modułów fotowoltaicznych o łącznej mocy 299,64 kWp, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na dachu budynku produkcyjnego znajdującego się w mieście Przemyśl.
Specyfikacja instalacji fotowoltaicznej, w tym modułów i falowników, będącej istotą zamówienia, określona została w dokumentacji technicznej: Projekcie technicznym, Decyzji o pozwoleniu na budowę oraz w warunkach uzgodnionych z Zakładem Energetycznym. Zapoznanie się z w/w kompletem dokumentacji technicznej możliwe będzie podczas wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego, która będzie przeprowadzona w dwóch terminach: w dniu 25.03.2024 r. w godz.ch od 08.00 do 12.00 oraz w dniu 26.03.2024 r. w godz.ch od 08.00 do 12.00. Wybór jednego ze wskazanych terminów wizji lokalnej należy do oferenta. W ramach wizji lokalnej zostanie sporządzona lista obecności oraz notatka z wizji lokalnej. Wizja lokalna jest obowiązkowa. Zamawiający dopuści wyłącznie oferty firm, których uprawnieni przedstawiciele podpiszą listę obecności i które do oferty dołączą Oświadczenie, że zakres oferty jest zgodny i spełnia wymagania określone w dokumentacji technicznej: Projekcie technicznym, Decyzji o pozwoleniu na budowę oraz w warunkach uzgodnionych z Zakładem Energetycznym (Wzór Oświadczenia - Załącznik nr 3 do zapytania).

CPV: 09331200-0, 09332000-5, 45000000-7, 45310000-3

Dokument nr: 2024-3383-186965, 2/3.01/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-05

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
Przemyśl
Gmina
Przemyśl
Miejscowość
Przemyśl
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2024-04-15
Koniec realizacji
2024-07-15
Czy występuje płatność częściowa
NIE

Wymagania:
Zamawiający może dopuścić tymczasowo do uczestnictwa w wizji lokalnej osobę nie mogącą przedstawić pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do działania imieniem oferenta. Zamawiający równocześnie wyznaczy termin, nie krótszy jak dwa dni, w ciągu którego osoba działająca bez umocowania powinna je złożyć albo przedstawić zatwierdzenie swej czynności przez oferenta. Jeżeli termin upłynął bezskutecznie, Zamawiający pominie czynności dokonane przez taką osobę, a jej udział w wizji uzna za niebyły.
W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji technicznej) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia (nazw producentów) Zamawiający zezwala na stosowanie technologii, materiałów czy urządzeń równoważnych, tj. takich, które spełniają wymagania techniczne, funkcjonalne oraz użytkowe określone przez Zamawiającego. Użycie nazw własnych lub znaków towarowych służyć ma jedynie sprecyzowaniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Każdy z Oferentów może zastosować technologie równoważne i/lub równorzędne odpowiadające parametrom technicznym zawartym w opisie przedmiotu zamówienia określonym w niniejszym przetargu. Ciężar udowodnienia zachowania równoważności oferty spoczywa na Oferencie. W przypadku zastosowania w ofercie technologii, materiałów czy urządzeń równoważnych, warunkiem jest zapewnienie realizacji inwestycji w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego Prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę oraz o Warunki uzgodnione z Zakładem Energetycznym. Konieczność wprowadzenia zmian w w/w dokumentach nie będzie podstawą do zmiany terminu realizacji umowy, jeżeli przyczyną ww. zmian będzie zastosowanie produktu równoważnego, o parametrach innych niż założone.
Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
- Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z przedmiotem zamówienia, oraz zawrzeć w ryczałtowej cenie oferty wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją robót budowlanych określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
- Urządzenia (panele, falowniki, okablowanie) winny być nowe, pochodzić z produkcji seryjnej, spełniać europejskie normy (znak EU), być zgodne z obowiązującymi przepisami technicznymi i zapewniać bieżące monitorowanie działania i diagnozowanie usterek
- Urządzenia (panele, falowniki, okablowanie) w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży (np. ze względu na wady techniczne),
- Urządzenia (panele, falowniki, okablowanie) muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem,
- Do instalacji winna zostać dołączona dokumentacja techniczna w języku polskim.
- W trakcie realizacji prac Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, usuwania i składowania w odpowiednio przeznaczonych do tego miejscach wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnego materiału, odpadów, śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych.
- Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w sposób zgodny ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót dla uczestników ruchu drogowego. Uzgodnienia i ewentualne koszty wyłączeń prądu przy pracach wykonywanych w pobliżu sieci energetycznych oraz uzgodnienia i czasowa organizacja ruchu, koszty związane z ewentualnym zajęciem pasa drogowego obciążają Wykonawcę
- Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wszelkich materiałów, mediów, maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, posiadających aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich zastosowanie. Transport materiałów na miejsce, koszty związane z dostępem do mediów oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę.
- Wykonawca zobowiązany jest do właściwego, spełniającego przepisy prawa budowlanego i BHP oznaczenia i zabezpieczenia miejsca robót.
- Wykonawca w trakcie wykonywanych prac ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego miejsca robót.
- Ekipa montażowa winna posiadać własne zaplecze socjalno-sanitarne oraz środki ochrony osobistej.
- Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt wywóz i utylizację ewentualnych odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). Wykonawca zobowiązany jest przez cały czas trwania robót do utrzymania porządku na terenie objętym pracami oraz w miejscach sąsiadujących z terenem prac, które mogą ulec zanieczyszczeniu w wyniku prowadzenia robót.
- Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu użyteczności.
- Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych w niniejszym zapytaniu ofertowym Zamawiający dokona odbioru prac. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania robót budowlanych i ich zgodności z założeniami, sztuką budowlaną oraz przepisami prawa budowlanego.
- Za termin całkowitego wykonania robót uważa się podpisanie bez zastrzeżeń zgłaszanych przez strony - Końcowego Protokołu Odbioru.
- Gwarancja i rękojmia na całość przedmiotu zamówienia, liczone od dnia następnego po dacie odbioru, wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawą, przeglądami i konserwacją wynikającą z zaleceń producenta w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta lub uprawnienia.
- Minimalny okres gwarancji na moduły fotowoltaiczne oraz falowniki, wymagany przez Zamawiającego, wynosi 25 lat
Oferty z krótszym okresem gwarancji, będą odrzucone bez możliwości uzupełnienia lub poprawy.
- Minimalny okres gwarancji na wykonane prace, wymagany przez Zamawiającego, wynosi 3 lata
Oferty z krótszym okresem gwarancji, będą odrzucone bez możliwości uzupełnienia lub poprawy. W przypadku braku informacji o oferowanym terminie gwarancji na wykonane prace, Zamawiający przyjmie, że jest on zgodny z w/w minimalnymi wymaganiami
- Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych ani warunkowych
Z uwagi na zastrzeżoną tajemnicę przedsiębiorstwa, dokładny opis przedmiotu zamówienia przedstawiony zostanie Wykonawcom na ich żądanie, w formie elektronicznej. Zamawiający nakłada na Wykonawców obowiązek zachowania poufności treści dokumentów i informacji wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 6) Wyżej wymienione dokumenty i informacje Wykonawca może uzyskać po złożeniu wniosku o ich udostępnienie. Wniosek, o którym mowa w zdaniu poprzednim, składa się na adres poczty elektronicznej: k.kogut@plasmet.net. Część SWZ objęta poufnością zostanie udostępniona Wykonawcy niezwłocznie w formie elektronicznej poprzez udostępnienie pliku zabezpieczonego hasłem, zawierającego te dane. Hasło zostanie przekazane Wykonawcom za pośrednictwem wiadomości SMS przesłanej na numer telefonu komórkowego wskazany we wniosku. W celu skutecznego złożenia takiego wniosku o udostępnienie części poufnej SWZ należy:
1) podać dane wnioskodawcy, w szczególności numer telefonu komórkowego, na który zostanie udostępnione hasło do pliku zawierającego przekazywane informacje;
2) dołączyć do wniosku oświadczenie o zachowaniu poufności, opatrzoną przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem elektronicznym lub podpisem odręcznym (skan/fotokopia), sporządzoną wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6, względem informacji przekazywanych Wykonawcy do zachowania w tajemnicy danych i informacji poufnych udostępnionych przez Zamawiającego oraz wszelkich zmian, uzupełnień i sprostowań tych dokumentów i informacji ewentualnie udostępnianych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
Warunkiem wystąpienia z wnioskiem o przesłanie dokładnego opisu przedmiotu zamówienia w wersji elektronicznej, jest wcześniejszy udział przedstawiciela oferenta w wizji lokalnej w terminach wskazanych przez Zamawiającego (potwierdzony podpisem na liście obecności). Wnioski wysłane przez oferentów, którzy nie uczestniczyli w wizji lokalnej, pozostaną bez rozpatrzenia.
Okres gwarancji
Minimalny okres gwarancji na moduły fotowoltaiczne oraz falowniki wynosi 25 lat. Minimalny okres gwarancji na wykonane prace wynosi 3 lata.
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i na następujących warunkach:
1) Wysokości wynagrodzenia:
a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy,
b) zlecenia Wykonawcy realizacji robót dodatkowych lub zamiennych
2) Terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:
a) koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wpływających na termin wykonania robót objętych umową podstawową,
b) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym przepisów dotyczących realizacji inwestycji ze środków unijnych,
c) niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy,
d) wystąpieniem okoliczności kwalifikowanych jako siła wyższa, tzn. okoliczności, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
e) zaburzeniem łańcuchów dostaw lub niedostępnością poszczególnych materiałów lub urządzeń niezbędnych do ukończenia przedmiotu umowy, czego żadna ze stron w dacie składania ofert nie mogła przewidzieć.
f) warunkami atmosferycznymi, nie pozwalającymi na poprawną realizację robót,
g) z innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych Umową;
3) Jakości lub innych parametrów materiałów lub urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana w szczególności:
a) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie lub specyfikacji technicznej urządzenia, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
b) pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na:
- zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, umożliwiające uzyskanie lepszej jakości pracy
- poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji pracy urządzenia;
c) pojawieniem się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na:
- zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji
- zaoszczędzenie kosztów wykonywanych prac, kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, umożliwiające uzyskanie lepszej jakości pracy;
- poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji pracy urządzenia;
d) koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji technicznej urządzenia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
e) koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Oferent dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobowym do prawidłowego wykonania
zamówienia
Weryfikacja na podstawie oświadczenia, będącego integralną częścią formularza ofertowego (Zał. nr 2 do Zapytania ofertowego)
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
1. Oferent nie znajduje się w stanie likwidacji ani upadłości.
2. Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Weryfikacja na podstawie oświadczenia, będącego integralną częścią formularza ofertowego (Zał. Nr 2 do Zapytania ofertowego).
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Działalność Oferenta nie prowadziła do powstania szkody środowiskowej
Weryfikacja na podstawie Oświadczenia o nienaruszeniu obowiązków w dziedzinie ochrony środowiska (Zał. nr 5 do Zapytania ofertowego.
2. Wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł.
2. Wykonawca wniesie zabezpieczenie najpóźniej w dniu złożenia oferty.
3. Zabezpieczenie, o którym mowa w pkt. 1 może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach
4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 1600 1462 1016 7863 2000 0040 przed upływem terminu składania ofert.
5. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kserokopia dowodu wpłaty (polecenie przelewu), którą należy dołączyć do oferty.
6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.
8. Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium winna zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.
9. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia .
12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
14. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
3. Oferent zapoznał się w trakcie wizji lokalnej z dokumentacją techniczną oraz oświadcza, że zakres oferty odpowiada i jest zgodny że zakres oferty jest zgodny i spełnia wymagania określone w dokumentacji technicznej: Projekcie technicznym, Decyzji o pozwoleniu na budowę oraz w warunkach uzgodnionych z Zakładem Energetycznym
Weryfikacja na podstawie podpisów na liście obecności sporządzonej w trakcie wizji lokalnej oraz oświadczenia, stanowiącego Zał. nr 3 do Zapytania ofertowego.
4. Oferent dostosowuje się do wszystkich obowiązujących przepisów o charakterze sankcyjnym w związku z agresją Federacji Rosyjskiej na Ukrainę
Weryfikacja na podstawie oświadczenia, stanowiącego Zał. nr 4 do Zapytania ofertowego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym - załącznik nr 1
2. Formularz ofertowy - załącznik nr 2
3. Oświadczenie o zgodności zakresu oferty z dokumentacją techniczną - załącznik nr 3
4. Oświadczenie o dostosowaniu się do wszystkich obowiązujących przepisów o charakterze sankcyjnym w związku z agresją Federacji Rosyjskiej na Ukrainę - załącznik nr 4
5. Oświadczenie o nienaruszeniu obowiązków w dziedzinie ochrony środowiska - załącznik nr 5
6. Dokumenty potwierdzające wniesienie wymaganego wadium
7. Katalogi, foldery, etc. - prezentujące oferowane urządzenia

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-22
Data ostatniej zmiany
2024-03-22 21:48:21

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena (C)
Punkty w ramach kryterium będą przyznawane wg. następującej formuły:
40 pkt - oferta z najniższą ceną łączną netto
Pozostałe oferty wg. poniższego wzoru:
C = Cmin / Ck x 40 pkt
C - ilość punktów przyznawana kolejnej ofercie
Cmin - cena najniższej oferty
Ck - cena rozpatrywanej oferty
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin realizacji zamówienia (T)
Punkty w ramach kryterium będą przyznawane wg. następującej formuły:
Termin realizacji zamówienia (w dniach kalendarzowych) -Liczba punktów
do 60 dni od podpisania umowy - 30 pkt
od 61 do 75 dni- 15 pkt
od 76 do 90 dni - 0 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Gwarancja na wykonane prace (G)
Punkty w ramach kryterium będą przyznawane wg. następującej formuły:
Gwarancja na wykonane prace (w latach) -Liczba punktów
12 lat i więcej - 30 pkt
od 4 do 11 lat- 15 pkt
3 lata - 0 pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Krzysztof Kogut
tel.: 607 332 996
e-mail: k.kogut@plasmet.net

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.