łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zaprojektowanie i realizacja adaptacji hali |
Data zamieszczenia: | 2024-03-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny Karola Miarki 12-14 44-100 Gliwice powiat: Gliwice 32 23 45 205 sekretariat@git.lukasiewicz.gov.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/906023 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Gliwice |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 32 23 45 205 |
Termin składania ofert: | 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaprojektowanie i realizacja adaptacji hali nr VII dla celów produkcyjnych i montażu pieca hutniczego Krótki opis przedmiotu zamówienia 3.1 W ramach Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) przeprowadzenia inwentaryzacji obiektów i urządzeń w rejonie planowanej inwestycji; b) przygotowanie i uzyskanie akceptacji Zamawiającego przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji projektowej wstępnej koncepcji (pisemnie oraz graficznie) proponowanych rozwiązań; c) na podstawie zaakceptowanej koncepcji wykonanie dokumentacji projektowej (projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny, Projekt winien zawierać (uzyskane przez projektanta) wszystkie niezbędne dokumenty, opinie, uzgodnienia i decyzje (w tym wszelkie uzgodnienia i decyzje dot. ochrony środowiska jeśli będą wymagane). d) wykonania demontażu istniejących belek podsuwnicowych, oraz niezbędnych prac rozbiórkowych, e) dostawa i montaż nowej suwnicy, przeprowadzanie prób ruchowych oraz przedstawienie protokół z badań maszyn i urządzeń podlegających nadzorowi UDT. f) zrealizowania na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi oraz czynnościami niezbędnymi do realizacji robót budowlanych opisanych w niniejszej dokumentacji; g) przygotowania kompletnej dokumentacji powykonawczej; h) Wykonawca przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji projektowej, przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej i graficznej proponowane rozwiązania, celem ich uzgodnienia. i) inne niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji; CPV: 45000000-7, 71320000-7,45400000-1,45300000-0,71242000-6, 42414210-6,45220000-5,45200000-9,45260000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00257330, DZ/0270/ZP-5/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/git 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/git 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się będzie jedynie drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. 2020 poz. 344 z późn. zm.). Preferowaną drogą komunikacji jest Platforma Zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/git Ponadto dopuszcza się wykorzystanie poczty elektronicznej: tomasz.smykala@git.lukasiewicz.gov.pl Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w formie elektronicznej i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (tzw. e-dowód osobisty) - przez osobę/y uprawnione lub upoważnioną/e (na podstawie pełnomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z pkt 27 SWZ - Informacja dotycząca ochrony danych osobowych - RODO. Szczególne zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego zostały określone w art. 19 i 74 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno - prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym obowiązków wynikających z RODO. 3. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, stanowiącego załącznik do SWZ. 4. Podwykonawca /podmiot trzeci jest zobowiązany podczas pozyskiwania danych osob Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/906023 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/git Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące Wymagania: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000,00 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299 z późn. zm.). Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy: 14 1240 1343 1111 0000 2337 4270 Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez portal zakupowy - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DZ/0270/ZP-5/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 3.1 W ramach Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) przeprowadzenia inwentaryzacji obiektów i urządzeń w rejonie planowanej inwestycji; b) przygotowanie i uzyskanie akceptacji Zamawiającego przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji projektowej wstępnej koncepcji (pisemnie oraz graficznie) proponowanych rozwiązań; c) na podstawie zaakceptowanej koncepcji wykonanie dokumentacji projektowej (projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny, Projekt winien zawierać (uzyskane przez projektanta) wszystkie niezbędne dokumenty, opinie, uzgodnienia i decyzje (w tym wszelkie uzgodnienia i decyzje dot. ochrony środowiska jeśli będą wymagane). d) wykonania demontażu istniejących belek podsuwnicowych, oraz niezbędnych prac rozbiórkowych, e) dostawa i montaż nowej suwnicy, przeprowadzanie prób ruchowych oraz przedstawienie protokół z badań maszyn i urządzeń podlegających nadzorowi UDT. f) zrealizowania na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi oraz czynnościami niezbędnymi do realizacji robót budowlanych opisanych w niniejszej dokumentacji; g) przygotowania kompletnej dokumentacji powykonawczej; h) Wykonawca przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji projektowej, przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej i graficznej proponowane rozwiązania, celem ich uzgodnienia. i) inne niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji; 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 42414210-6 - Suwnice 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na wykonane roboty budowlane 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż: 3.000.000,00 zł. Wykonawca wykaże realizację w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch zamówień obejmujących wykonanie robót budowlanych (budowa, dobudowa, przebudowa lub remont) o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto. W tym, co najmniej jedno obejmujące swoim zakresem montaż suwnicy. Wykonawca musi wykazać, ze dysponuje lub będzie dysponować osobami, które zgodnie z przepisami prawa będą mogły w sposób prawidłowy wykonać przedmiot zamówienia tj.: a) 1 osoba (kierownik budowy branży konstrukcyjno-budowlanej) posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie posiadanych uprawnień licząc od daty ich uzyskania; b) minimum jedna osobą pełniącą funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający wymaga aby urządzenie suwnicowe posiadało deklarację zgodności CE - należy złożyć oświadczenie. Dokumentacja (specyfikacja) techniczna urządzenia suwnicowego - lub inne analogiczne materiały zawierające dane urządzenia, potwierdzające parametry oferowanego urządzenia. Opis techniczny oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem ich wszystkich parametrów technicznych, w zakresie umożliwiającym ocenę spełniania wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do podpisywania oferty lub udzielania pełnomocnictw - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Pełnomocnictwo (jeżeli uprawnienia nie wynikają z ww. dokumentu do reprezentowania Wykonawcy , Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej. Zestawienie kosztów (wzór do wykorzystania w załączeniu do SWZ). Dowód wniesienia wadium Informacja o tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000,00 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299 z późn. zm.). Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy: 14 1240 1343 1111 0000 2337 4270 Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez portal zakupowy - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, w przeciwnym razie wszyscy wspólnicy podpisują ofertę. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika). W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten stanowi wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia (każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu) oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców (lider) składających wspólną ofertę. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany nastąpić mogą w następujących przypadkach, pod warunkiem, że mają bezpośredni wpływ na realizację Przedmiotu Umowy: a) konieczności wykonania robót dodatkowych, tj. prac koniecznych do osiągnięcia celu Przedmiotu Umowy, które nie były znane w trakcie zlecania prac przy zachowaniu należytej staranności Stron, b) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania Przedmiotu Umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c) wystąpienia dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem Umowy pomimo zachowania należytej staranności, d) okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności Strony na dzień podpisania Umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji Przedmiotu Umowy, tj. w przypadku kiedy nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie Umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT). Ponadto Strony mogą zmienić termin wykonania Przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a) zwłoki w przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego, b) zawieszenia robót przez Zamawiającego, c) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, pandemie i kataklizmy), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, d) zaistnienia kolizji i innych zdarzeń, które wpływały na terminowość wykonywania robót, e) wystąpienia robót dodatkowych, o ile wykonywanie tych robót wpływa na termin wykonania Umowy. We wszystkich przypadkach określonych w § 13 ust. 3, termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności uniemożliwiających realizację prac. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na wykonane roboty budowlane 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-08 |
© eurobudowa.pl 2004-2024