Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Ułożenie fraktali (płytek ceramicznych) na zewnętrznej ścianie budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Ułożenie fraktali (płytek ceramicznych) na zewnętrznej ścianie budynku

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej w Słupsku
ul. Partyzantów 31 a
76-200 Słupsk
powiat: Słupsk
tel./fax 59 8425674, Fax: /59/ 8425674 wew. 20
b.wysocka@bgsw.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax 59 8425674,
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o wartości zamówienia mniejszej niż 130 000 zł (na podstawie art. 2 ust.1
pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nie stosuje się) na realizację zamówienia pn:
,,Ułożenie fraktali (płytek ceramicznych) na zewnętrznej ścianie budynku Bałtyckiej Galerii
Sztuki Współczesnej w Słupsku, przy Ul. Partyzantów 31A".
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1)
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlano-instalacyjnych związanych
z realizacją zadania inwestycyjnego pn: ,,Ułożenie fraktali (płytek ceramicznych) na
zewnętrznej ścianie budynku Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Słupsku, przy
ul. Partyzantów 31A".
2)
Zamówienie jest finansowane ze środków finansowych Bałtyckiej Galerii Sztuki
Współczesnej w Słupsku.
3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na:
,,Ułożenie fraktali (płytek ceramicznych) na zewnętrznej ścianie budynku Bałtyckiej
Galerii Sztuki Współczesnej w Słupsku, przy Ul. Partyzantów 31A", w tym związanych
z:
a)
ułożeniem fraktali z płytek ceramicznych stanowiących własność Bałtyckiej Galerii Sztuki
Współczesnej w Słupsku na zewnętrznej ścianie budynku Galerii Kameralnej w Słupsku, od
ulicy Partyzantów 31A, która to ściana jest poddana termomodernizacji - ocieplona jest
styropianem.
Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, a także z uzgodnieniami i uwagami
Zamawiającego oraz uzgodnieniami i uwagami wyznaczonego przez Zamawiającego
Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Przedmiot zamówienia należy wykonać także zgodnie z
załączoną dokumentacją: opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3,
przedmiarem robót stanowiącym załączniki nr 4, zdjęciami poglądowymi stanowiącymi
załączniki nr 5,6,7, do zaproszenia do złożenia oferty.
Nadto Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej obiektu Bałtyckiej Galerii Sztuki
Współczesnej w Słupsku, przy Ul. Partyzantów 31A, na podstawie której winien ocenić
warunki, zakres i rozmiar robót. Złożenie oferty wiąże Wykonawcę, także w sytuacji
niedokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej. Obiekt stanowiący przedmiot zamówienia, w
celu dokonania wizji lokalnej, można oglądać od poniedziałku do piątku w godz.ch od 9:00
do 16:00, bez uprzedniego powiadamiania Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy i
sztuki budowlanej oraz uzgodnieniami z Zamawiającym.
Z uwagi na charakter obiektu, wymagana jest wysoka staranność zawodowa wykonawcy i
szczególnie wysoka dokładność wykonania robót i prac.
Roboty należy wykonać wyłącznie pod nadzorem i zgodnie z zaleceniami i uwagami
Zamawiającego oraz wyznaczonego przez Zamawiającego Inspektora Nadzoru
Budowlanego, posiadającego kwalifikacje do kierowania i nadzorowania prac budowlanych.
Opis przedmiotu zamówienia określają załączone dokumenty: opis przedmiotu zamówienia
stanowiący załącznik nr 3, przedmiar robót stanowiący załączniki nr 4, zdjęcia poglądowe
stanowiące załączniki nr 5,6,7.
Inne Uwagi:
? przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się ze specyfiką obiektu i zakresem
koniecznych do wykonania robót i prac, w szczególności dokonał także wizji lokalnej
przedmiotu zamówienia,
? cenę ryczałtową należy obliczyć zgodnie z pkt 6 niniejszego zaproszenia, a przedmiary
należy stosować pomocniczo,
? Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Dokument nr: GI.261.02.2024 r.

Składanie ofert:
1) Oferta powinna być przygotowana zgodnie z załącznikiem Nr 1 do zaproszenia -
Formularzem oferty i złożona w siedzibie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie
do dnia 08 kwietnia 2024 roku, do godz. 12:00, za pośrednictwem poczty, kuriera lub też
dostarczona osobiście na adres: Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej, 76- 200 Słupsk, ul.
Partyzantów 31a,
2) Oferta wraz wymaganymi dokumentami winna zostać umieszczona w zamkniętej kopercie
zaadresowanej na Zamawiającego i oznaczonej napisem: ,,Oferta - Zapytanie ofertowe
na: ,,Ułożenie fraktali (płytek ceramicznych) na zewnętrznej ścianie budynku
Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Słupsku, przy Ul. Partyzantów 31A".
3) Nie dopuszcza się złożenia oferty faxem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej,

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Wymagany termin realizacji całości przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy
do dnia 31 maja 2024 roku.

Wymagania:
4. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli:
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu do składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę
budowlaną obiektu budowlanego, która została wykonana należycie.
5) Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z ust. 3 i ust. 9
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1479 ze zm.). Zgodnie z ww.
przepisem z postępowania wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18
maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i
udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z
późn. zm. 3) i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków
ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną,
suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014,
str. 6, z późn. zm.4), albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018
r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz.
593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
Wykonawca w formularzu oferty składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na
podstawie ww. okoliczności.
5. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze
umowy stanowiącym Załącznik nr 2, do niniejszego zaproszenia.
6. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) W Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do zaproszenia Wykonawca
zobowiązany jest podać cenę ryczałtową za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
2) Oferowana cena stanowi wynagrodzenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23
kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny, zgodnie z którym, jeżeli strony umówiły się o
wynagrodzenie ryczałtowe, Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia
ryczałtowego, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i
kosztów robót. Cena zawiera wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia
(umowy) zgodnie z wyznaczonym zakresem, zgodnym z przedmiarami robót, jak również w
nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to m.in. koszty
dotyczące wszelkich prac przygotowawczych, kosztorysowych, porządkowych, zajęcie
pasa pieszo-jezdnego od strony ulicy Partyzantów 31A, zagospodarowania placu budowy,
utrzymania zaplecza budowy, zabezpieczenia materiałów, dozorowania budowy,
organizacji robót, koszty sporządzenia w 2 egzemplarzach dokumentacji powykonawczej w
tym kosztorysu powykonawczego oraz koszty innych czynności niezbędnych do wykonania
przedmiotu umowy, a także podatek VAT.
3) Cena obejmuje wszystkie elementy niezbędne do wykonania przedmiotu umowy
uwzględniające wnikliwą i całościową znajomość przedmiotu umowy, warunków jego
realizacji oraz wszelkie standardy, a także obejmuje również wszelkie ryzyka
spowodowane jakimikolwiek warunkami pogodowymi (z wyjątkiem nadzwyczajnych
niesprzyjających warunków pogodowych, które zostały uznane za siłę wyższą) i/lub
znanymi lub nieznanymi.
4) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy realizacji zadania
opracowany na podstawie opisu przedmiotu zamówienia i przeprowadzonej wizji obiektu
budynku Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Słupsku, przy ul. Partyzantów 31A (a
także terenu wokół obiektu),
5) Kosztorys ofertowy winien zostać sporządzony przez Wykonawcę w formie uproszczonej,
ze szczegółowością informacją oraz podziałem robót. Kosztorys będzie pełnił dla
Zamawiającego jedynie funkcję pomocniczą.
6) Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz.U. z 2024
r. 361 ze zm.).
7) Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia winna być podana w PLN cyfrowo i słownie, z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8) Wykonawca, składając ofertę, jest zobowiązany poinformować Zamawiającego, czy wybór
oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie
prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Treść
oświadczenia zawarta została w załączniku Nr 1 do zaproszenia - Formularzu oferty.
Powstanie obowiązku podatkowego u Zamawiającego może wynikać z takich okoliczności
jak:
? wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów,
? import usług lub towarów,
? mechanizm podzielonej płatności.
Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu
oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który
miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
4) Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będzie brana pod
uwagę przy ocenie ofert,
5) Oferta musi być podpisana (forma pisemna), przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby)
reprezentującą Wykonawcę lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy; oferta niepodpisana zostanie odrzucona,
6) Wykonawca odpowiada za prawidłowe zabezpieczenie i złożenie oferty,
7) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
8) Oferta winna składać się z następujących dokumentów:
a) Formularza oferty, przygotowanego zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do
zaproszenia;
b) Kosztorysu ofertowego opracowanego zgodnie z pkt 6 ppkt 4-5 zaproszenia;
c) Referencje lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej obiektu budowlanego, która
została wykonana należycie;
d) w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty
pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie, jeżeli ofertę
składa pełnomocnik (tj. osoba upoważniona, nie wynikająca z dokumentów rejestrowych
KRS lub CEiDG);
9) W przypadku złożenia oferty niekompletnej, niezawierającej wszystkich wymaganych
dokumentów, bądź też zawierającej wadliwe dokumenty, z wyłączeniem formularza oferty,
Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia wymaganych dokumentów. Dokumenty
winny zostać uzupełnione w formie pisemnej w terminie do 2 dni od wezwania. Bałtycka
Galeria Sztuki Współczesnej w Słupsku, nie dokonuje zwrotu nadesłanych dokumentów.
W przypadku ich nieuzupełnienia, oferta zostanie odrzucona.
10) Oferta nie zawierająca formularza oferty przygotowanego zgodnie z załącznikiem Nr 1 do
zaproszenia nie będzie podlegała uzupełnieniu oraz zostanie odrzucona.
11) Zamawiającemu przysługuje prawo do unieważnienia postępowania lub jego zakończenia
bez wybory ofert w każdym czasie bez podania przyczyny albo niepodpisania umowy z
wyłonionym Wykonawcą.
12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do niniejszego zaproszenia i
warunków postepowania w przypadku wykrycia błędów lub jeżeli potrzeba zmiany
powstanie wskutek pytań oferentów. W zakresie terminu składania ofert zaproszenie może
być zmienione w każdym czasie.
8. Opis kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej:
1) Zamawiający ustalił następujące kryterium oceny ofert: cena - 100%.
2) Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.
Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach w/w kryterium. Obliczenia
dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyznawanie ilości
punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg. następujących zasad:
Cena (C) - cenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację całości przedmiotu
zamówienia, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i sposobem obliczenia
ceny, podana w Formularzu oferty. Maksymalna liczba punktów - 100.
Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej.
Liczba punktów, którą można uzyskać zostanie obliczona wg następującego wzoru:
C= Cn/Cb x 100
gdzie:
C - ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium ceny
Cn - najniższa cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia spośród złożonych ofert
niepodlegających odrzuceniu
Cb - cena brutto badanej oferty
3) Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu, oraz uzyskała
najwyższą ilość punktów (C).
4) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert. Spośród złożonych ofert, zostanie wybrana ta, która
odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu oraz oferuje
wykonanie robót objętych zamówieniem za najniższą cenę.
6) Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert
przedstawia taką - Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, przy
czym cena oferty dodatkowej nie może być wyższa niż cena pierwotna.
9. Informacja o wyborze oferty wg kryterium opisanego w pkt 8 zostanie opublikowana w BIP na
stronie internetowej Zamawiającego: www.bgsw.slupsk.pl oraz przekazana Wykonawcom,
którzy złożyli ofertę.
10. Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert, a
Oferent, którego ofert została wybrana - do dnia podpisania z nim umowy przez
Zamawiającego.
11. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2) W postępowaniu o udzielenie przedmiotu zamówienia oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, za
pomocą faxu lub poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem ppkt 3.
3) Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami oraz
pełnomocnictwa.
4) Korespondencję związana z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres: Bałtycka
Galeria Sztuki Współczesnej w Słupsku, ul. Partyzantów 31A, 76-200 Słupsk.

Uwagi:
12. Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w celach przeprowadzenia
wyboru oferty:
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY - Dla uczestników postępowań o zamówienie publiczne
poniżej 130 000 złotych
Administrator danych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą
przetwarzane oraz w jakim celu, i jakimi sposobami, jest Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej,
z siedzibą przy ul. Partyzantów 31A, 76-200 Słupsk, tel. 59 842 56 74, e-mail:
sekretariat@bgsw.pl.
Inspektor ochrony danych
We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, macie Państwo prawo
kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@bgsw.pl
Cel przetwarzania
Państwa dane są przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego poniżej 130 000 złotych, zawarcia i wykonania umowy w niniejszym
postępowaniu.
Podstawa przetwarzania danych
Podstawą prawną przetwarzania danych są przepisy prawa:
- na etapie postępowania o udzielenie zamówienia art. 43 i 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009
r. o finansach publicznych w związku z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz Regulamin udzielania
zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych netto;
- na etapie zawierania umowy art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia i prawidłowego
wykonania umowy.
W przypadku dobrowolnego podania danych niewynikających z przepisów prawa podstawą
przetwarzania Państwa danych jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w
postępowaniu (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie
możliwe zawarcie umowy o udzielenie zamówienia poniżej 130 00 złotych. Państwa dane
pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane
będą przez okres 5 lat liczone od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
Umowy zawarte w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych będą przechowywane
przez okres 10 lat, zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt.
Odbiorcy danych
Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
będą przekazywane wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Zamawiający udostępnia dane
osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dotyczące wyroków skazujących i czynów
zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, do upływu
terminu na ich wniesienie.
Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o
zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy lub
porozumienia.
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane
mogą być przekazywane do państw spoza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie
powyżej.
Prawa osób
Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich oraz
otrzymywania ich kopii, żądania ich sprostowania, żądania usunięcia danych (gdy
przetwarzanie nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu
prawa) oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-
193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).
Ponadto, w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody macie Państwo prawo
do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Wycofać się ze zgody można w formie wysłania
żądania na nasz adres e-mail lub adres pocztowy. Konsekwencją wycofania się ze zgody
będzie brak możliwości przetwarzania przez nas tych danych.
Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu, ma zastosowanie do wszystkich danych
osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. m.in. danych
osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania
religijne lub światopoglądowe itd.), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez
zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z
prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane
osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich
zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych
osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawe, otrzymania
przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu),
zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych
informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o
udzielenie zamówienia.
Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art.
16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może
naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o
którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia tego postępowania.
W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1
RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole
postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą
przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

Kontakt:
Fax do korespondencji w sprawie zamówienia: /59/ 8425674 wew. 20
5) Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Bożena Wysocka,
specjalista ds. gospodarczych i inwestycji BGSW w Słupsku, tel/fax 59 8425674, wewn.27,
kom. 517452479, e-mail b.wysocka@bgsw.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.