Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Odnowienie i/lub odtworzenie drzwi wejściowych oraz okiennic na wieży kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odnowienie i/lub odtworzenie drzwi wejściowych oraz okiennic na wieży kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Wągrowiec
ul. Cysterska 22
62-100 Wągrowiec
powiat: wągrowiecki
TEL.: + 48 67 26 80 800, tel. 67 222 67 76
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Wągrowiec
Wadium: ---
Nr telefonu: TEL.: + 48 67 26 80
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
W ramach przedsięwzięcia ,,Odnowienie i/lub odtworzenie drzwi wejściowych oraz okiennic na wieży kościoła p.w. Św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Grylewie" dofinansowanego w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Prace zakładają otworzenie okiennic drewnianych, żaluzjowych na wieży kościoła p.w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Grylewie. Ponadto zakłada się prace związane z odnowieniem głównych drzwi wejściowych do kościoła i mniejszych - od zakrystii. Prace należy wykonać i stosować się do zapisów zgodnie z wydanym pozwoleniem konserwatorskim nr 762/2023/A z dnia 20.12.2023 r., programem prac autorstwa mgr inż. Arch. Justyny Szatkowskiej, decyzją Starosty Wągrowieckiego nr 404/23 z dnia 22.12.2023 r., a także pozostałą dokumentacją (załączniki nr 6-10). Wszystkie zmiany i odstępstwa, które mogą wystąpić na etapie wykonawczym muszą być uzgodnione z autorami dokumentów stanowiących załącznik nr 6-10 oraz zaakceptowane przez WKZ. Ewentualne koszty wynikające z tych zmian i odstępstw pokrywa Wykonawca.
1.1. Jeżeli w załączonej dokumentacji wskazany został znak towarowy materiału, firma, patent lub pochodzenie oznacza to jedynie kryteria, które należy spełnić i związane jest to z określeniem cech budowlanych, dostaw lub usług będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne i estetyczne wskazanego. Materiał równoważny musi posiadać właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania zawarte w dokumentacji. Przed zastosowaniem materiałów równoważnych Wykonawca na wszelkie zmiany musi uzyskać zgodę Zamawiającego. Każdy równoważny materiał musi spełniać co najmniej parametry wskazane w projekcie budowlano wykonawczym, który będzie realizowany.
1.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
1.3. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
1.4. Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podania przyczyn.
1.5. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi - minimum 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego prac.
1.6. Wynagrodzenie za przedmiot umowy ma charakter ryczałtowy i uwzględnia inne wydatni związane z realizacją zadania np. dotyczące wprowadzenia zmian i odstępstw na etapie wykonawczym.
1.7. Przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy stanowią elementy pomocnicze do ewentualnego wykorzystania przy kalkulacji ceny oferty. Wykonawca na własne ryzyko może je wykorzystać do obliczenia ceny oferty.
1.8. Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
1.9. Zapłata za wykonanie zadania nastąpi na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę zgodnie z treścią zawartej umowy. Zapłata nastąpi niezwłocznie po wypłacie dofinansowania z programu Polski Ład, przy czym wypłaty z programu realizowane są w oknach płatniczych, zgodnie z kalendarzem publikowanym przez BGK, na stronie internetowej BGK.
1.10. Zamówienie udzielane jest w drodze postępowania zakupowego prowadzonego zgodnie z Regulaminem Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Ochrony Zabytków i nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
1.11. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w czynnym kościele - Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia w sposób uwzględniający specyfikę i warunki działania Zamawiającego, w szczególności do prowadzenia prac w sposób uwzględniający porządek nabożeństw, uroczystości religijnych, świąt kościelnych itp.
1.12. Wykonawca odpowiedzialny będzie za obiekty zabytkowe znajdujące się w obszarze i sąsiedztwie prowadzonych prac.
1.13. Wykonawca zobowiązany będzie do współdziałania z Zamawiającym w przypadku prowadzenia przez Zamawiającego równolegle z przedmiotem zamówienia innych prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, w zakresie niezbędnym do koordynowania działań oraz unikania lub usunięcia kolizji.

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.
1. Miejsce składania ofert: Oferta w formie papierowej w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie, powinna być dostarczona za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej, ks. Tomasz Matecki, Ul. Grylewo 22, 62-100 Wągrowiec
2. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 25.04.2024 r.do godź. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji zamówienia: do 30.11.2024 r.

Wymagania:
2. Jako wykonanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć zgłoszenie przez Wykonawcę zakończenia wykonania prac konserwatorskich i zgłoszenie gotowość do odbioru robót.
3. Jako zakończenie wykonania zamówienia, należy rozumieć datę podpisania protokołu końcowego.
IV. DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN DOŁĄCZYĆ DO OFERTY ORAZ WARUNKI WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:

1.1. Wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (data odbioru prac musi nastąpić w okresie 5 lat), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 roboty konserwatorską/ restauratorską/ przy obiekcie zabytkowym - wpisanym do rejestru zabytków, o wartości przynajmniej 50 000,00 zł brutto.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę wykazu prac, stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oraz na podstawie dowodów, w postaci:
- referencje/poświadczenia z których treści wynikać będzie spełnienie wymaganych warunków lub inne dokumenty potwierdzające wymagane warunki np. protokoły odbioru WKZ/MKZ, protokoły finansowe, kosztorysy powykonawcze.
1.2. Dysponują osobą do kierowania pracami konserwatorskimi i restauratorskimi albo wykonywania nadzoru inwestorskiego przez osoby posiadające kwalifikacje, o których mowa w art. 37 a Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę wykazu osób, stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego oraz na podstawie dowodów, w postaci:
- dyplomu ukończenia studiów na kierunku konserwacji i restauracji dzieł sztuki.
1.3. Przed złożeniem oferty Wykonawca dokonuje obowiązkowych oględzin obiektu w obecności przedstawiciela Zamawiającego, ks. Tomasza Mateckiego- proboszcza Parafii. Zamawiający wyznacza termin odbycia wizji lokalnej na dzień: 11.04.2024 r. Jeśli Wykonawca nie może uczestniczyć w oględzinach w tym terminie, ogiędzin obiektu dokonuje się po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się pod numerem tel. 67 222 67 76. Dla prawidłowej wyceny prac konieczne są oględziny pozwalające na ocenę stopnia i rodzaju zniszczeń.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o dacie dokonanych oględzin, podpisanych przez Zamawiającego, złożonego w ofercie cenowej - załącznik nr 5.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Wymogi formalne:
a. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty wariantowej spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
b. Na ofertę składają się: oferta cenowa sporządzona na formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1 oraz załączniki nr 3, 4, 5 wraz z wymaganymi dokumentami.
c. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania.
d. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.
e. Oferta winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą we właściwym rejestrze.
f. Jeżeli oferta będzie podpisana przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy dołączyć prawidłowo podpisane pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy figurującą/e w rejestrze lub wypisie z ewidencji działalności gospodarczej.
g. Podpis Wykonawcy winien być czytelny bądź opatrzony pieczęcią identyfikującą osobę składającą podpis.
h. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę.
i. Wszelkie poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie powinny być naniesione czytelnie oraz parafowane przez Wykonawcę.
j. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Materiały takie nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.
3. Wybrany oferent oraz wszyscy biorący udział w zapytaniu, zostaną powiadomieni niezwłocznie o wyborze oferty.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VII OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o podane niżej kryteria:
1) Cena - 60pkt
2) Gwarancja - 40 pkt
Punkty przyznawane za kryterium ,,cena" będą liczone wg następującego wzoru:
C = (C n : C b ) x waga
gdzie:
C - ilość punktów przyznana danej ofercie, C n - najniższa cena spośród wszystkich ofert, C b - cena oferty badanej, waga - 60 pkt
Punkty przyznawane za kryterium ,,G" - ,,gwarancja" będą liczone następująco:
36-43 m-cy 10 pkt
44-51 m-cy 20 pkt
52-59 m-cy 30 pkt
60 i więcej m-cy 40 pkt
Waga -40 pkt
Zamawiający wymaga podania terminu w pełnych miesiącach, przy czym termin ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Podanie terminu krótszego spowoduje odrzucenie oferty.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska największą całkowitą liczbę punktów, stanowiących
sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych wyżej kryteriów oceny ofert, wyliczonych wg następującego wzoru: 0 = C + G
O - suma punktów oceny;
C- liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę dla kryterium ,,Cena";
G- liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę dla kryterium ,,Gwarancja"
VIII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ 7 ZAMAWIAJĄCYM
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, drogą elektroniczną , za wyjątkiem oferty - którą należy złożyć w formie pisemnej
3. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się nazwą zadania określoną w Zapytaniu ofertowym. Korespondencję przesyłaną za pomocą poczty elektronicznej należy przesyłać pod adres:farawagrowiec@wp.pl

IX. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY
1. Wszelkie postanowienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 2.
2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy i Zapytania ofertowego.
3. Umowa nie zostanie zawarta w przypadku, gdy Zamawiający unieważni postępowanie, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną przyznane.

Uwagi:
X. Klauzula informacyjna z art. 13. RODO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Grylewie, Grylewo 22, 62-100 Wągrowiec
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia na przeprowadzenie prac restauratorskich i konserwatorskich oraz zawarcia umowy,
- dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji oraz trwałości projektu (jeżeli dotyczy),
- przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów na których zasoby powołują się wykonawcy,
- przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Zamawiającego w celu udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia,
- dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów
państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z zasadami i regulaminem Rządowego Programu Ochrony Zabytków, oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
4. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami : ks. Tomasz Matecki. Wybrany sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, wezwań oraz informacji nie może ograniczać konkurencji; zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.