łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa przeglądu i konserwacji klimatyzatorów oraz kontrola szczelności układów klimatyzacji |
Data zamieszczenia: | 2024-03-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15 35-959 Rzeszów powiat: Rzeszów tel.: 017 867 12 72, fax: 017 867 19 50, tel. (17) 867 10 70, tel. (13) 437 28 32 oa@rzeszow.uw.gov.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 017 867 12 72, |
Termin składania ofert: | 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeglądu i konserwacji klimatyzatorów oraz kontrola szczelności układów klimatyzacji zainstalowanych w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie przy Ul. Grunwaldzkiej 15 oraz Miedzianej 4a w Rzeszowie, a także w Delegaturach Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Krośnie i Tarnobrzegu. Rodzaj zamówienia: usługa Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja klimatyzatorów oraz kontrola szczelności układów klimatyzacji zainstalowanych w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie przy Ul. Grunwaldzkiej 15 oraz Miedzianej 4a w Rzeszowie, a także w Delegaturach Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Krośnie i Tarnobrzegu. Wykaz prac wchodzących w zakres przeglądu i konserwacji: 1) urządzenie wewnętrzne: - zdjęcie osłon, - czyszczenie obudowy, filtrów, wentylatora powietrza / turbiny nawiewowej, toru skroplin, - usunięcie zanieczyszczeń stałych/organicznych typu brud, grzyby, alergeny, zarodniki, bakterie, itp., - dezynfekcja jednostki wewnętrznej, kanałów wentylacyjnych, powierzchni parownika i tacy ociekowej, - sprawdzenie pracy i parametrów sterowania urządzenia, połączeń przewodów chłodniczych, prawidłowości pracy wentylatora; 2) urządzenie zewnętrzne: - czyszczenie osłon radiatorów układu chłodzenia, skraplaczy, płukanie wodą lub przedmuchiwanie powietrzem pod ciśnieniem, - kontrola układu łożyskowego wentylatora, - sprawdzanie szczelności połączeń układów poniżej 5 ton ekwiwalentu CO2, dla których nie występuje konieczność przeprowadzania prób szczelności z wpisem do CRO, - sprawdzanie stanu izolacji wygłuszającej kompresora, - sprawdzenie ciśnienia gazu w układzie chłodzenia i uzupełnienie przy ubytku do 5% (dotyczy układów, które zawierają fluorowane gazy cieplarniane w ilości mniejszej niż 5 ton ekwiwalentu CO2 - czynnik w układzie-R410A) - w cenie przeglądu, - sprawdzanie elementów konstrukcyjnych mocujących urządzenia instalacji klimatyzacyjnej pod kątem spełnienia warunków technicznych w zakresie wytrzymałości; 3) kontrola szczelności układu zawierającego czynnik R410A zgodnie z art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2020 r., poz. 2065) - zwanej dalej ustawą, czyli: - jeden raz w roku dla układów, które zawierają fluorowane gazy cieplarniane w ilości 5 ton ekwiwalentu CO2 lub większej, ale mniejszej niż 50 ton ekwiwalentu CO2, - dwa razy w roku dla układów, które zawierają fluorowane gazy cieplarniane w ilości 50 ton ekwiwalentu CO2 lub większej, ale mniejszej niż 500 ton ekwiwalentu CO2. Wykonawca zobowiązany jest dokonać w cenie wykonania kontroli szczelności i uzupełnienia czynnika przy ubytku do 5% jego właściwej ilości. Usługę należy wykonać przy użyciu środków spełniających następujące warunki: - zawierają środki biobójcze, - są nietoksyczne, nie mają właściwości żrących, nie zawierają chloru i aldehydów, - niszczą wirusy, bakterie, grzyby, drożdże i pleśnie, - są niepalne, nie powodują korozji, są niedrażniące, nie wydzielają oparów, - posiadają dopuszczenie do użytku. Przedmiotowe postępowanie dotyczy również usługi naprawy klimatyzacji w przypadku wystąpienia awarii. Zakres postępowania w tej materii dotyczy ustalenia kosztu godz. roboczej pracownika Wykonawcy, kosztu 1 kg czynnika chłodzącego R410A (koszt części oraz liczba godzin roboczych każdorazowo podlegać będą zatwierdzeniu przez Zamawiającego). W zakresie pkt 1 i 2 czynności wykonywane będą 2 razy w roku, tj. w miesiącach kwiecień/maj i październik/listopad (w terminach uzgodnionych z Zamawiającym). Wymagane jest, aby Wykonawca po zakończeniu czynności dokonał odpowiednich wpisów w rejestrze CRO i kartach gwarancyjnych urządzeń. Wymagane jest również, aby Wykonawca przez cały okres trwania umowy posiadał ważne ubezpieczenie OC. Szczegółowy wykaz urządzeń podlegających konserwacji stanowi formularz ofertowy załączony do niniejszego ogłoszenia. CPV: 50730000-1 Dokument nr: OA-V.272.11.2024 Składanie ofert: 4. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 02.04.2024 r. w formie: - pisemnej w siedzibie Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie Ul. Grunwaldzka 15, 35 - 959 Rzeszów, w Kancelarii Ogólnej p. 27 lub - w wersji elektronicznej na e-mail: oa@rzeszow.uw.gov.pl Dotrzymanie ww. terminu dotyczy również ofert składanych drogą pocztową (liczy się moment wpływu oferty do Kancelarii Ogólnej Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie (ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów). Miejsce i termin realizacji: Zamawiający dokonuje podziału niniejszego zamówienia zgodnie z podziałem na poszczególne lokalizacje, tj.: Część I - Rzeszów Część II - Krosno Część III - Tarnobrzeg Czas trwania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 r. Wymagania: Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak Czy dopuszcza się podwykonawstwo w realizacji usługi: nie Termin płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Wykonawca wystawi fakturę odrębnie dla każdej z lokalizacji świadczenia usługi: - po każdorazowym wykonaniu usługi przeglądu i konserwacji klimatyzatorów oraz dokonaniu kontroli szczelności układów klimatyzacji wskazanych urządzeń/układów oraz dokonaniu stosownych wpisów w CRO (jeżeli dotyczy), - po dokonaniu ewentualnych napraw po akceptacji ich wyceny przez Zamawiającego. Okres związania ofertą: 30 dni III. Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie (np. w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność): - certyfikatu Autoryzowanego Partnera Serwisowego na systemy VRF firmy Fujitsu, - uprawnień do dokonywania wpisów do kart urządzeń dot. czynności wymienionych w art. 14 ust. 3 pkt 4 ustawy przez osoby posiadające certyfikat, o którym mowa w art. 20 ust. 1 ustawy. 2) zdolności technicznej: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (np. w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność umów lub referencji), że wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje minimum dwie roboty polegające na wykonaniu instalacji klimatyzacji na 50 000,00 zł brutto (rozumiane jako dwie odrębne umowy). 2. Z postępowania wyklucza się Wykonawców w stosunku, do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość. 3. Pracownicy Wykonawcy oddelegowani do realizacji przedmiotowej usługi winni posiadać z Wykonawcą umowę o pracę (zgodnie z Kodeksem Pracy). 4. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz. 1497 ze zm.), zwana dalej ,,ustawą sankcyjną" z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej. IV Kryteria oceny ofert: - cena 60% (znaczenie kryterium 1% = 1pkt), - koszt 1 kg czynnika - 10% (znaczenie kryterium 1% = 1pkt), - koszt 1 roboczogodziny napraw wykraczających poza umowę na konserwację - 30% (znaczenie kryterium 1% = 1pkt) Opis sposobu wyboru zwycięskiej oferty: 1. Wykonawca zostanie wyłoniony spośród ofert wykonawców spełniających warunki udziału w niniejszym postępowaniu w oparciu o ustalone kryterium wg poniższego wzoru: - cena: cena najniższa spośród badanych ofert C= ---------------------------------------------------- x 60 cena oferty badanej gdzie: ,,C" stanowi wartość punktową określonego kryterium do wzoru zostanie podstawiona wartość brutto wskazana przez wykonawcę dla części I - w pkt 1.3 formularza ofertowego, dla części II - w pkt 2.2 formularza ofertowego, dla części III - w pkt 3.2 formularza ofertowego, - koszt 1 kg czynnika R410A: cena najniższa spośród badanych ofert KC= ---------------------------------------------------- x 10 cena oferty badanej gdzie: ,,KC" stanowi wartość punktową określonego kryterium do wzoru zostanie podstawiona wartość brutto wskazana przez wykonawcę: dla części I - w pkt 1.4 formularza ofertowego, dla części II - w pkt 2.3 formularza ofertowego, dla części III - w pkt 3.3 formularza ofertowego, - koszt 1 roboczogodziny: cena najniższa spośród badanych ofert KR= ---------------------------------------------------- x 30 cena oferty badanej gdzie: ,,KR" stanowi wartość punktową określonego kryterium do wzoru zostanie podstawiona wartość brutto wskazana przez wykonawcę: dla części I - w pkt 1.5 formularza ofertowego, dla części II - w pkt 2.4 formularza ofertowego, dla części III - w pkt 3.4 formularza ofertowego, 2. Przyznane punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, i zsumowane wg poniższego wzoru: W=C+ KC + KR gdzie: ,,W" stanowi wartość punktową oferty, ,,C" stanowi wartość punktową kryterium cena ,,KC" - wartość punktową kryterium kosztu 1 kg czynnika, a ,,KR" stanowi wartość punktową kryterium kosztu 1 roboczogodziny. 3. Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej wartości punktowej, Zamawiający wybierze ofertę z korzystniejszą sumą kryterium ceny i kosztu 1 roboczogodziny. Jeżeli i w tym przypadku złożone oferty będą miały tę samą wartość punktową Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawca zobowiązany jest podać cenę ofertową w złożonej ofercie na realizację przedmiotu zamówienia; V. Forma złożenia oferty 1. Ofertę należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego (zał. do niniejszego ogłoszenia). 2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. 3. Oferta musi być czytelna. Koperta zawierająca ofertę winna być zaklejona i opisana w następujący sposób: ,,Usługa przeglądu i konserwacji klimatyzatorów oraz kontrola szczelności układów klimatyzacji zainstalowanych w budynkach Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie (znak sprawy: OA-V.272.11.2024)" Zamawiający odrzuci ofertę: 1) złożoną po terminie: 2) złożoną przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu; 3) niekompletną (np. ze względu na brak dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu); 4) niezgodną z treścią zapytania ofertowego; 5) zawierającą błędy niebędące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi. VI. Informacje dodatkowe 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego postępowania, a także zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru w przypadku, gdy: 1) nie zostanie złożona żadna oferta; 2) procedura wyboru oferty obarczona jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą udzielenie zamówienia i zawarcie umowy; 3) jeżeli cena oferty przekracza kwotę, którą zamawiający przeznaczył na realizację usługi. 2. Niniejsze ogłoszenie nie stanowi zobowiązania Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego do zawarcia umowy. 3. Jeśli Wykonawca, o którym mowa w cz. IV pkt 1 uchyli się od zawarcia umowy wtedy Zamawiający wybierze kolejną najkorzystniejszą ofertę, jeśli ten Wykonawca spełnił wszystkie wymagania. 4. W przypadku, jeżeli oferta Wykonawcy będzie podlegała uzupełnieniu lub wymagać będzie wyjaśnienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia uzupełnień lub wyjaśnień do oferty. 5. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. Oferta musi zostać podpisana przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy. Kontakt: Dodatkowych informacji udziela: 1) w zakresie prowadzonego postępowania - p. Iwona Liskowicz- starszy inspektor wojewódzki w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym PUW, tel. (17) 867 12 72, e-mail: iliskowicz@rzeszow.uw.gov.pl, 2) w zakresie przedmiotu zamówienia: a) dla części I postępowania: p. Marek Kustra - starszy specjalista w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym PUW, tel. (17) 867 10 70, e-mail: mkustra@rzeszow.uw.gov.pl. b) dla części II postępowania: p. Grzegorz Gorczyca - główny specjalista w Oddziale Zamiejscowym Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego PUW w Krośnie, tel. (13) 437 28 32, e-mail: ggorczyca@rzeszow.uw.gov.pl. c) dla części III postępowania: p. Zbyszek Marek - starszy specjalista w Oddziale Zamiejscowym Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego PUW w Tarnobrzegu, tel. (15) 822 17 36, e-mail: zmarek@rzeszow.uw.gov.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024