kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
kujawsko-pomorskie (Bukowiec)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa blachy na daszki na leśne chatki dla nietoperzy |
Data zamieszczenia: | 2024-03-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Polskie Towarzystwo Przyjaciół Przyrody ,,pro Natura" ul. Podwale 75 50-449 Wrocław powiat: Wrocław 604 960 390 nietoperze@eko.wroc.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | nie wymaga |
Nr telefonu: | 604 960 390 |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA - blachy na daszki na leśne chatki dla nietoperzy 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa - blachy na daszki na leśne chatki dla nietoperzy: - Blacha tytan-cynk naturalna, gr.0,6x1000 mm. w krążkach po 100 kg. - 42 szt., około 840m2 - Blacha płaska 1250x2000 aluminium gr. 0,7, kolor czarny 9005 Mat - 15 szt. 3. Szczegółowy opis parametrów technicznych i zakresu przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 Formularz oferty. Dokument nr: LIFE20 NAT/PL/001427 Otwarcie ofert: Rozdział 10: Otwarcie ofert i kryteria wyboru. 1. Otwarcie ofert nastąpi w biurze Zamawiającego przetargu w Czernicy przy Ul. Wojska Polskiego 6/19, w dniu 5.04.2024 r. o godz. 15:15. Składanie ofert: Rozdział 6: Miejsce oraz termin składania ofert i związania ofertą. 1. Oferta powinna być przesłana w dodatkowej zamkniętej kopercie wewnątrz przesyłki z dopiskiem: DOSTAWA - blachy na daszki na leśne chatki dla nietoperzy NIE OTWIERAĆ PRZED 5.04.2024 r., godz. 15:15. 2. Oferty należy wysyłać na adres: PTPP ,,pro Natura", Ul. Wojska Polskiego 6/19, 55-003 Czernica. 3. Termin złożenia oferty: do dnia 5.04.2024 r. do godz. 15:00. Miejsce i termin realizacji: Rozdział 2: Termin wykonania zamówienia 1. Umowa zostanie zawarta na czas oznaczony. 2. Zamawiający wymaga aby oferent wykonał dostawę objętą przedmiotem niniejszej umowy. do dnia 24.04.2024r. Za spełnienie tego warunku uznaje się dostarczenie blachy na daszki na leśne chatki dla nietoperzy pod adres wskazany w umowie przez Zamawiającego. Wymagania: Postępowanie prowadzane jest na potrzeby realizacji projektu pn.: "LIFE PODKOWIEC PLUS: powrót do lasu - ochrona siedlisk rozrodczych nietoperzy w ujęciu całościowym", (nr LIFE20 NAT/PL/001427). Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach instrumentu finansowego LIFE oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Rozdział 1: Podstawa prawna i opis przedmiotu zamówienia. Postępowanie prowadzone jest na potrzeby realizacji projektu pn.: "LIFE PODKOWIEC PLUS: powrót do lasu - ochrona siedlisk rozrodczych nietoperzy w ujęciu całościowym", (nr LIFE20 NAT/PL/001427. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach instrumentu finansowego LIFE oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. 1. Podstawa prawna prowadzenia przetargu: Art. 70 ? - Art. 70 5 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity - Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 ze zmianami). 4. Przedmiotem pisemnego odbioru końcowego będzie zrealizowany przedmiot przetargu - przedmiot umowy. 5. Oferent zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób spełniający wymogi określone przez Zamawiającego, a także wynikające z wiedzy technicznej, przepisów prawa, a także doświadczenia i wymogów prawidłowej praktyki tego rodzaju prac. 6. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy, stanowiący Załącznik do niniejszego ogłoszenia Rozdział 3: Warunki dotyczące przeprowadzenia przetargu. 1. Przetarg może się odbyć, chociażby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca warunki określone w ogłoszeniu o przetargu. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na część zadania. 3. Oferty złożone na część zadania nie będą podlegały ocenie i zostaną odrzucone. 4. Oferty złożone w przetargu wiążą do czasu podpisania umowy w przedmiotowym postępowaniu przetargowym, chyba że przetarg został zamknięty bez wyboru którejkolwiek oferty. 5. Wadium - nie jest wymagane. Rozdział 4: Opis oferty i oświadczenia oferenta. Złożona oferta obligatoryjnie w języku polskim powinna zawierać: 1. Nazwę podmiotu i adres siedziby oferenta lub imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania oferenta. 2. Datę sporządzenia oferty. 3. Wysokość oferowanego wynagrodzenia, według następujących zasad: 1) Cena ofertowa (zwana dalej ceną) powinna obejmować wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym ogłoszeniu przy zastosowaniu polskich norm z uwzględnieniem ewentualnego ryzyka wynikającego z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty. 2) Cena oferty (kwota wynagrodzenia brutto) musi uwzględnić wszystkie składniki ceny niezbędne do wykonania zamówienia ponoszone przez Zamawiającego, tj. m.in. wszystkie koszty wynikające z wykonania czynności, dodatkowe koszty obciążające Zamawiającego z tytułu zapłaty np. składek należnych ZUS, podatku dochodowego, podatku VAT itp., a także ewentualne bonifikaty, zniżki, upusty itp. oraz koszty wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, z 2uwzględnieniem ewentualnego ryzyka wynikającego z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. UWAGA: Zamawiający nie ma możliwości rozliczenia podatku VAT z urzędem skarbowym - VAT dla Zamawiającego jest kosztem. W przypadku ofert spoza Polski a z UE do ceny ofertowej zostanie doliczony podatek VAT, oraz w przypadku ofert spoza UE, jeśli będzie to wymagane, zostanie doliczone cło, podatek akcyzowy, podatek VAT i taka oferta zostanie przyjęta jako całkowita kwota oferty. 3) Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. 4) Cenę ofertową ma stanowić jedna kwota kosztorysowa za przedmiot zamówienia według Formularza oferty. Kwoty muszą być podane w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5) Cena ofertowa, jako tzw. cena kosztorysowa będzie niezmienna przez czas obowiązywania umowy. Nie będzie ona również podlegała żadnym korektom. Powyższe oznacza, iż cena jest stała i nie będzie podlegała negocjacjom, ani innym korektom, jak np. opartym o wzrost inflacji czy innych czynników w umówionym okresie realizacji. UWAGA: W przypadku pominięcia przez oferenta przy wycenie jakiejkolwiek części zamówienia i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu kosztorysowym, oferentowi nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 4. Oświadczenie oferenta, że przyjmuje zastrzeżoną przez Zamawiającego możliwość zmian w postaci rezygnacji z danego zamówienia z przyczyn niezależnych od niego lub innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych. W takim wypadku oferent nie będzie wnosił jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego. 5. Oświadczenie oferenta, iż do dnia 24.04.2024r., wykona dostawy objęte przedmiotem niniejszego postępowania. 6. Oświadczenie oferenta, iż akceptuje termin płatności: do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego przelewem, na rachunek wskazany przez oferenta. 7. Oświadczenie oferenta, iż zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w ogłoszeniu a także we Wzorze umowy i że nie wnosi do nich zastrzeżeń i w pełni je akceptuje. 8. Oświadczenie oferenta, iż uważa się za związanego składaną ofertą nie później niż do podpisania umowy, liczonego od terminu określonego jako termin składania ofert, chyba że przetarg został zamknięty bez wyboru którejkolwiek oferty. 9. Oświadczenie, iż wykonanie zamówienia nastąpi w sposób wskazany w Ogłoszeniu o przetargu nieograniczonym jak również z uwzględnieniem uwag Zamawiającego, zgłaszanych w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 10. Oświadczenie oferenta, iż nie zamierza/zamierza powierzyć część zamówienia dot. wykonania prac podwykonawcy. 11. Oświadczenie oferenta, iż w stosunku do jego firmy nie wszczęto postępowania upadłościowego, naprawczego lub likwidacyjnego. Rozdział 5: W ofercie należy wykazać spełnianie niżej wymienionych warunków i potwierdzić je wymaganymi dokumentami 1. Dokumenty dotyczące oferenta muszą być podpisane przez osobę/osoby do tego upoważnione zgodnie z charakterem prawnym oferenta. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji sposobu reprezentacji oferenta. 2. W przypadku Pełnomocników osób wskazanych we właściwym dokumencie rejestrowym oferenta (o ile dotyczy) - pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione zgodnie z właściwym dla nich rejestrem lub kserokopia pełnomocnictwa. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). 3UWAGA: W przypadku konsorcjum - w zależności od tego czy konsorcjum składa się z: osób fizycznych czy też z innych pomiotów lub też z osób fizycznych i innych podmiotów - składają one odpowiednio dokumenty opisane powyżej. Po upływie wyznaczonego terminu dalsze oferty nie będą przyjmowane. 4. Termin związania ofertą: do 15.04.2024 r., chyba że przetarg został zamknięty bez wyboru którejkolwiek oferty. Rozdział 7: Wadium. Wadium nie jest wymagane. Rozdział 8: Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia. 1. Wszelkie płatności związane z realizacją przedmiotu zamówienia dokonywane będą w PLN. 2. Cena oferty winna być podana w PLN i winna obejmować cały zakres zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Rozdział 9: Wymogi formalne składanej oferty. 1. Oferta powinna być złożona w języku polskim. 2. Oferta oraz wszystkie oświadczenia winny być podpisane przez oferenta lub pełnomocnika. 3. Oferta winna być złożona w oryginale. Wszystkie inne dokumenty winny być złożone w oryginale lub kserokopiach potwierdzonych za zgodność przez oferenta lub pełnomocnika. Jednakże w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia - kopie dokumentów dotyczące tych innych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez takich Oferentów, którego dany dokument dotyczy chyba, że Oferenci ustanowili do tych czynności pełnomocnika. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian i uzupełnień w złożonych ofertach w okresie od złożenia oferty do upływu terminu otwarcia ofert. 5. Niedopuszczalne jest dokonywanie zmian i uzupełnień w złożonych ofertach po ich otwarciu. 6. Nie dopuszcza się złożenia oferty na część zadania. W takim przypadku ta oferta w tej części zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 2. Otwarcia ofert, sprawdzenia ich pod względem formalno-prawnym i wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Komisja przetargowa powołana przez organizatora przetargu. 3. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi po komisyjnym sprawdzeniu ofert i bez udziału oferentów. 4. Oferty, które nie będą spełniały warunków podanych w ogłoszeniu zostaną odrzucone i nie będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 5. Dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert nieodrzuconych), Komisja bierze pod uwagę następujące kryteria: 1. cena, 2. aspekty środowiskowe OPAKOWANIE TRANSPORTOWE NIE BĘDZIE zawierać styropianu, plastiku, folii wykonane będzie z materiałów przyjaznych środowisku: drewna, metalu, tektury, papieru, wypełniaczy z materiałów naturalnych itp. 43. termin dostawy. Wybrana zostanie oferta: 1) o najniższej cenie, kryterium oceniane będzie wg wzoru: Cmin Lp = --------------------------------- x Lmax (80pkt) Cof gdzie: Lp - liczba punktów oferty ocenianej, Cmin - cena najtańszej z ofert, Cof - cena oferty ocenianej, Lmax - maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w ramach kryterium. 2) o zminimalizowanym wpływie na środowisko: Aspekt środowiskowy - opakowanie: opakowanie transportowe (nie dotyczy opakowania producenta) wykonane będzie z materiałów przyjaznych środowisku: drewna, metalu, tektury, papieru, wypełniaczy z materiałów naturalnych itp.: - nie będzie zawierać styropianu, plastiku, folii - 10 pkt, - będzie zawierało plastik, folie nadające się do recyklingu folii - 5 pkt, - będzie zawierało styropian, plastiki nienadające się do recyklingu - 0 pkt. 3) termin dostawy od daty złożenia zamówienia/podpisania umowy. - do 10 dni - 10 pkt, - 11-15 dni - 5 pkt, - ponad 15 dni - 0 pkt 6. Zamówienia udziela się Oferentowi, który złożył ofertę najkorzystniejszą. 7. Za ofertę najkorzystniejszą uważa się ofertę z uzyskaną najwyższą liczbą punktów. 8. W przypadku zakwalifikowania przez Komisję co najmniej dwóch ofert jako równorzędnych (z tą sama ceną), Komisja prosi w wyznaczonym terminie o podanie nowych, tylko niższych cen od zaoferowanych (dogrywka). 9. O terminie przeprowadzenia dogrywki oferenci zostaną powiadomieni pisemnie. 10. Wezwanie do złożenia ofert dodatkowych może być powtarzane do osiągnięcia skutku tj. możliwości wyboru oferty z najniższą ceną. 11. Postępowanie przetargowe uważa się za ważne, jeżeli wpłynęła jedna ważna oferta. 12. W przypadku wystąpienia przez Zamawiającego do Oferenta o stosowne wyjaśnienia/uzupełnienia w razie wątpliwości co do treści składanych ofert, w tym również wątpliwości dotyczących ceny przewiduje się wzajemną komunikację w drodze: pisemnej lub email. Rozdział 11: Postanowienia końcowe. 1. O wyborze oferty lub unieważnieniu postępowania przetargowego, Zamawiający informuje oferenta/oferentów w sposób jaki wszczynał daną procedurę tj. poprzez ogłoszenie na stronach www Zamawiającego oraz wysłania informacji do Wykonawcy w drodze: pisemnej lub email. 2. Oferent, który wygrał przetarg winien podpisać umowę nie później niż 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty. 3. Jeżeli oferent, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy przez okres 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, chyba, że decyzja Zamawiającego będzie inna. 4. Jeżeli nie złożono w przetargu żadnej oferty, Zamawiającemu, przysługuje prawo wyboru Wykonawcy bez obowiązku prowadzenia kolejnej procedury - o ile spełnia on wszystkie wymagania dotyczące warunków 5podmiotowych i przedmiotowych, określonych w ogłoszonym przetargu a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione. 5. Zamawiający unieważnia postępowanie przetargowe gdy: 1) nie złożono żadnej oferty; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 3) jeżeli oferent, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, a Zamawiający podejmuje decyzję, iż nie wybiera oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert; 4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć. 6. Wnioski o udzielenie wyjaśnień dotyczących treści ogłoszenia należy przesyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email: nietoperze@eko.wroc.pl 7. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu - strona internetowa Zamawiającego (https://pronatura.org.pl) strona internetowa eNotices (https://enotices.ted.europa.eu) |
© eurobudowa.pl 2004-2024