Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Demontaż i montaż klimatyzacji w budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Demontaż i montaż klimatyzacji w budynku

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 697 694 744, tel. 697 694 715, tel. 22 6946259 lub 735 204 537
jacek.szymanski@centrum.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 697 694 744, te
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zwracamy się
z prośbą o przedstawienie oferty handlowej na realizację zamówienia obejmującego:
Demontaż i montaż klimatyzacji w budynku zlokalizowanym w Warszawie
A. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest demontaż z utylizacją istniejącego urządzenia, wymiana linii
freonowej i montaż fabrycznie nowego urządzenia klimatyzacji pracującej dla potrzeb
pomieszczenia biurowego w budynku zlokalizowanym w Warszawie.
W szczególności zakres prac obejmuje:
a) demontaż z utylizacją istniejącej jednostki wewnętrznej i zewnętrznej wraz z linią freonową
oraz czynnika chłodniczego R22 (przekazanie Zamawiającemu Karty Przekazania Odpadu),
b) wymianę linii freonowej 7mb,
c)
montaż fabrycznie nowej jednoski wewnętrznej (ściennej) firmy MITSUBISHI PREMIUM
MSZ-EF50VGK S) i jednostki zewnętrznej MUZ-EFVG (na elewacji poziom I piętra do
istniejącego mocowania lub nowego mocowania) o wydajności chłodniczej 5kW i
wydajności grzewczej 5,8kW lub równoważne,
d) próbę szczelności instalacji,
e) uruchomienie i sprawdzenie urządzenia po wykonanych czynnościach montażowych,
po otrzymaniu protokołu z uruchomienia, wymagana jest kontrola szczelności w terminie do
30 dni od pierwszego uruchomienia (zgodnie z ustawą o F-gazach).
B. Wymagania Zamawiającego:
1. Parametry pracy urządzenia chłodniczego:
a) zasilanie (Faza/V/Hz): 1/220-240V/50Hz,
b) klasa energetyczna (chłodzenia ): A++,
c)
klasa energetyczna (grzania): A+,
d) wskaźnik E.E.R/S.E.E.R: -/7,5,e) wskaźnik C.O.P/S.C.O.P: -/4,5,
f)
montaż jednostki zewnętrznej na poziomie I piętra z podnośnika koszowego,
g) poziom ciśnienia akustycznego grzania i chłodzenia (min/max): 30~40 dBA,
h) czynnik chłodniczy R32,
i)typ sprężarki: inwerter,
j)filtry: filtr wstępny (przeciwpyłowy).
2. Należy dokonać obowiązkowej wizji lokalnej, pod rygorem odrzucenia oferty (termin wizji
lokalnej 28.03.2024 r. g. 1200).
3. Przed wizją lokalną niezbędne będzie przesłanie danych osób (imię, nazwisko, imię ojca oraz
PESEL), które będą przebywać na terenie objętym wizją lokalną. Dane te są niezbędne do
weryfikacji przez Służbę Ochrony Państwa. Są to standardowe procedury, które bezwzględnie
muszą przejść osoby chcące wejść na dany teren.
5. Wykonawca zapewni wszelkie materiały oraz sprzęt do należytego wykonania prac objętych
zapytaniem ofertowym.
6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu Karty Przekazania Odpadu (KPO) na zutylizowane
urządzenia i części.
7. Wykonawca dokona wymaganych wpisów do Centralnego Rejestru Operatorów (CRO).
8. Prace muszą odbywać się w wyznaczone dni, po wcześniejszym uzgodnieniu, również w
soboty, niedziele. Z tego powodu Wykonawca nie może wnosić żadnych roszczeń
finansowych. Prace mogą być przerywane na każdym etapie realizacji zadania.
9. Wszelkie dodatkowe koszty związane z pełną i terminową realizacją zamówienia
będą
wkalkulowane w ostateczną cenę brutto wskazaną w ofercie Wykonawcy.
10. Koszt usługi wymiany instalacji powinien obejmować konieczne prace naprawcze (np.
szpachlowanie, malowanie).
11. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony i wykonany przedmiot umowy min. 5 lat.
12. Po podpisaniu protokołu przez Zamawiającego, Wykonawca wystawi fakturę z terminem
płatności do 21 dni licząc od daty prawidłowo wystawionej faktury.

Składanie ofert:
C. Termin i miejsce złożenia oferty.
Ofertę prosimy złożyć do dnia 03 kwietnia 2024 r. do godz. 1600:
1. w formie pisemnej w siedzibie COAR przy Ul. Powsińskiej 69/71 w Warszawie w Kancelarii
Ogólnej COAR od poniedziałku do piątku w godz.ch od 900 do 1500, albo w formie
elektronicznej
(z
kwalifikowanym
podpisem
elektronicznym)
na
adres
e-mail:
jacek.szymanski@centrum.gov.pl.
2. Zamawiający dopuszcza przesłanie skanu własnoręcznie podpisanej oferty w wersji
papierowej
na
adres
e-mail:
jacek.szymanski@centrum.gov.pl
pod
warunkiem
jednoczesnego przesłania oryginału oferty z własnoręcznym podpisem na adres
Zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Wydział Administrowania
Siedzibą Kancelarii, Ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa. W przypadku doręczenia
oryginału oferty drogą pocztową, za termin jej złożenia zostanie uznany dzień nadesłania
skanu podpisanej oferty w wersji papierowej na adres e-mail wskazany powyżej.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji usługi do dnia 10.05.2024 r.

Wymagania:
D. Kryteria wyboru oferty
COAR przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się poniższymi kryteriami:
1) kryterium cena - maks. liczba punktów - 70 (waga: 0,7), przy czym stosujemy następującą
metodologię przyznawania punktów:
C = wc ?
Cmin
Crozp
? 100, gdzie:
C - kryterium ceny [pkt],
wc - waga kryterium,
Cmin - cena najniższa [zł],
Crozp - cena rozpatrywana [zł].
Oferta musi zawierać cenę łączną, maksymalną i ostateczną obejmującą wszystkie koszty Oferenta
związane z realizacją Przedmiotu Zamówienia.
Cena wskazana przez w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo i słownie jako kwota netto oraz
jako kwota brutto (w przypadku występowania podatku VAT).
2) kryterium udzielona gwarancja - maks. liczba punktów - 10 (waga: 0,1):
- mniej niż 5 lat gwarancji -
- 5 i więcej lat gwarancji
0 pkt, oferta odrzucona,
- 10 pkt.
3) kryterium aspekty społeczne - maks. liczba punktów - 20 (waga: 0,2):
okryterium niespełnione = 0 pkt
okryterium spełnione = 20 pkt - otrzyma potencjalny Wykonawca, który spełni co najmniej
jeden z poniższych warunków:
- zatrudnia co najmniej 75% pracowników na umowę o pracę lub
- skieruje do wykonania zamówienia min. 2 osoby zatrudnione w oparciu o umowę o
pracę, lub
- skieruje do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, lub
- w ciągu ostatnich 3 miesięcy zatrudnił osobę, która bezpośrednio przed
zatrudnieniem miała status osoby bezrobotnej.
E. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta powinna zostać sporządzona na Formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
2. Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej lub elektronicznej (z
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem lit. E. pkt
3. Wszystkie załączniki do oferty powinny być sporządzone w języku polskim.3. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do
reprezentowania Oferenta, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności
gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno
być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych załączonych dokumentów.
4. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę podpis musi być czytelny.
F. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy:
1. Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego,
2. Jeżeli są Państwo czynnym podatnikiem VAT, prosimy o dołączenie do przesłanej oferty
oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2
do zapytania ofertowego.
3. Prosimy o dołączenie do przesłanej oferty oświadczenia podpisanego przez osobę
upoważnioną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3,4 do zapytania ofertowego.
G. Dodatkowe informacje
1.
Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
2.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie
bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty bez
skutków prawnych oraz finansowych.
4.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedopuszczenia do pracy skierowanych przez
Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia osób, których wstęp do budynku
Zamawiającego Służby Ochrony uznają za niepożądany (bez podania przyczyny). Z tego
względu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia i skieruje on do realizacji
przedmiotu zamówienia inne osoby.
5.
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również Wykonawców,
wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 5k Rozporządzenia
Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku
z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1
z późn. zm.), art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.).
6.
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa.
Zostaną Państwo poinformowani w przypadku wyboru Państwa oferty.

Kontakt:
Osobą
upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami w sprawach technicznych i wizji lokalnej jest
Pan Michał Grochowalski, tel. 697 694 715, e-mail: michal.grochowalski@centrum.gov.pl w
godz.800-1400.
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami w sprawach związanych ze składaniem ofert jest
Pan Jacek Szymański, tel. 22 6946259 lub 735 204 537, e-mail: jacek.szymanski@centrum.gov.pl
w godz. 900-1500 .

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.