małopolskie (Nowy Sącz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Demontaż i montaż klimatyzacji w budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-03-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Obsługi Administracji Rządowej ul. Powsińska 69/71 02-903 Warszawa powiat: Warszawa tel. 697 694 744, tel. 697 694 715, tel. 22 6946259 lub 735 204 537 jacek.szymanski@centrum.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 697 694 744, te |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty handlowej na realizację zamówienia obejmującego: Demontaż i montaż klimatyzacji w budynku zlokalizowanym w Warszawie A. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest demontaż z utylizacją istniejącego urządzenia, wymiana linii freonowej i montaż fabrycznie nowego urządzenia klimatyzacji pracującej dla potrzeb pomieszczenia biurowego w budynku zlokalizowanym w Warszawie. W szczególności zakres prac obejmuje: a) demontaż z utylizacją istniejącej jednostki wewnętrznej i zewnętrznej wraz z linią freonową oraz czynnika chłodniczego R22 (przekazanie Zamawiającemu Karty Przekazania Odpadu), b) wymianę linii freonowej 7mb, c) montaż fabrycznie nowej jednoski wewnętrznej (ściennej) firmy MITSUBISHI PREMIUM MSZ-EF50VGK S) i jednostki zewnętrznej MUZ-EFVG (na elewacji poziom I piętra do istniejącego mocowania lub nowego mocowania) o wydajności chłodniczej 5kW i wydajności grzewczej 5,8kW lub równoważne, d) próbę szczelności instalacji, e) uruchomienie i sprawdzenie urządzenia po wykonanych czynnościach montażowych, po otrzymaniu protokołu z uruchomienia, wymagana jest kontrola szczelności w terminie do 30 dni od pierwszego uruchomienia (zgodnie z ustawą o F-gazach). B. Wymagania Zamawiającego: 1. Parametry pracy urządzenia chłodniczego: a) zasilanie (Faza/V/Hz): 1/220-240V/50Hz, b) klasa energetyczna (chłodzenia ): A++, c) klasa energetyczna (grzania): A+, d) wskaźnik E.E.R/S.E.E.R: -/7,5,e) wskaźnik C.O.P/S.C.O.P: -/4,5, f) montaż jednostki zewnętrznej na poziomie I piętra z podnośnika koszowego, g) poziom ciśnienia akustycznego grzania i chłodzenia (min/max): 30~40 dBA, h) czynnik chłodniczy R32, i)typ sprężarki: inwerter, j)filtry: filtr wstępny (przeciwpyłowy). 2. Należy dokonać obowiązkowej wizji lokalnej, pod rygorem odrzucenia oferty (termin wizji lokalnej 28.03.2024 r. g. 1200). 3. Przed wizją lokalną niezbędne będzie przesłanie danych osób (imię, nazwisko, imię ojca oraz PESEL), które będą przebywać na terenie objętym wizją lokalną. Dane te są niezbędne do weryfikacji przez Służbę Ochrony Państwa. Są to standardowe procedury, które bezwzględnie muszą przejść osoby chcące wejść na dany teren. 5. Wykonawca zapewni wszelkie materiały oraz sprzęt do należytego wykonania prac objętych zapytaniem ofertowym. 6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu Karty Przekazania Odpadu (KPO) na zutylizowane urządzenia i części. 7. Wykonawca dokona wymaganych wpisów do Centralnego Rejestru Operatorów (CRO). 8. Prace muszą odbywać się w wyznaczone dni, po wcześniejszym uzgodnieniu, również w soboty, niedziele. Z tego powodu Wykonawca nie może wnosić żadnych roszczeń finansowych. Prace mogą być przerywane na każdym etapie realizacji zadania. 9. Wszelkie dodatkowe koszty związane z pełną i terminową realizacją zamówienia będą wkalkulowane w ostateczną cenę brutto wskazaną w ofercie Wykonawcy. 10. Koszt usługi wymiany instalacji powinien obejmować konieczne prace naprawcze (np. szpachlowanie, malowanie). 11. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony i wykonany przedmiot umowy min. 5 lat. 12. Po podpisaniu protokołu przez Zamawiającego, Wykonawca wystawi fakturę z terminem płatności do 21 dni licząc od daty prawidłowo wystawionej faktury. Składanie ofert: C. Termin i miejsce złożenia oferty. Ofertę prosimy złożyć do dnia 03 kwietnia 2024 r. do godz. 1600: 1. w formie pisemnej w siedzibie COAR przy Ul. Powsińskiej 69/71 w Warszawie w Kancelarii Ogólnej COAR od poniedziałku do piątku w godz.ch od 900 do 1500, albo w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) na adres e-mail: jacek.szymanski@centrum.gov.pl. 2. Zamawiający dopuszcza przesłanie skanu własnoręcznie podpisanej oferty w wersji papierowej na adres e-mail: jacek.szymanski@centrum.gov.pl pod warunkiem jednoczesnego przesłania oryginału oferty z własnoręcznym podpisem na adres Zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Wydział Administrowania Siedzibą Kancelarii, Ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa. W przypadku doręczenia oryginału oferty drogą pocztową, za termin jej złożenia zostanie uznany dzień nadesłania skanu podpisanej oferty w wersji papierowej na adres e-mail wskazany powyżej. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji usługi do dnia 10.05.2024 r. Wymagania: D. Kryteria wyboru oferty COAR przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się poniższymi kryteriami: 1) kryterium cena - maks. liczba punktów - 70 (waga: 0,7), przy czym stosujemy następującą metodologię przyznawania punktów: C = wc ? Cmin Crozp ? 100, gdzie: C - kryterium ceny [pkt], wc - waga kryterium, Cmin - cena najniższa [zł], Crozp - cena rozpatrywana [zł]. Oferta musi zawierać cenę łączną, maksymalną i ostateczną obejmującą wszystkie koszty Oferenta związane z realizacją Przedmiotu Zamówienia. Cena wskazana przez w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo i słownie jako kwota netto oraz jako kwota brutto (w przypadku występowania podatku VAT). 2) kryterium udzielona gwarancja - maks. liczba punktów - 10 (waga: 0,1): - mniej niż 5 lat gwarancji - - 5 i więcej lat gwarancji 0 pkt, oferta odrzucona, - 10 pkt. 3) kryterium aspekty społeczne - maks. liczba punktów - 20 (waga: 0,2): okryterium niespełnione = 0 pkt okryterium spełnione = 20 pkt - otrzyma potencjalny Wykonawca, który spełni co najmniej jeden z poniższych warunków: - zatrudnia co najmniej 75% pracowników na umowę o pracę lub - skieruje do wykonania zamówienia min. 2 osoby zatrudnione w oparciu o umowę o pracę, lub - skieruje do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, lub - w ciągu ostatnich 3 miesięcy zatrudnił osobę, która bezpośrednio przed zatrudnieniem miała status osoby bezrobotnej. E. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Oferta powinna zostać sporządzona na Formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. 2. Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej lub elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem lit. E. pkt 3. Wszystkie załączniki do oferty powinny być sporządzone w języku polskim.3. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych załączonych dokumentów. 4. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę podpis musi być czytelny. F. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy: 1. Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego, 2. Jeżeli są Państwo czynnym podatnikiem VAT, prosimy o dołączenie do przesłanej oferty oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 3. Prosimy o dołączenie do przesłanej oferty oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3,4 do zapytania ofertowego. G. Dodatkowe informacje 1. Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. 2.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty bez skutków prawnych oraz finansowych. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedopuszczenia do pracy skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia osób, których wstęp do budynku Zamawiającego Służby Ochrony uznają za niepożądany (bez podania przyczyny). Z tego względu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia i skieruje on do realizacji przedmiotu zamówienia inne osoby. 5. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.), art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.). 6. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa. Zostaną Państwo poinformowani w przypadku wyboru Państwa oferty. Kontakt: Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami w sprawach technicznych i wizji lokalnej jest Pan Michał Grochowalski, tel. 697 694 715, e-mail: michal.grochowalski@centrum.gov.pl w godz.800-1400. Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami w sprawach związanych ze składaniem ofert jest Pan Jacek Szymański, tel. 22 6946259 lub 735 204 537, e-mail: jacek.szymanski@centrum.gov.pl w godz. 900-1500 . |
© eurobudowa.pl 2004-2024