kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | DOSTAWA MATERIAŁÓW I AKCESORIÓW ELEKTRYCZNYCH |
Data zamieszczenia: | 2024-03-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny Bialska 104/118 42-200 Częstochowa powiat: Częstochowa szp@data.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Częstochowa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA MATERIAŁÓW I AKCESORIÓW ELEKTRYCZNYCH DO CELÓW EKSPLOATACYJNYCH Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i akcesoriów elektrycznych do celów eksploatacyjnych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie w asortymencie oraz wymaganiach określonych w Załączniku Nr 2 do SWZ. 2. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik Nr 6 do SWZ. 3. W przypadku użycia w dokumentacji dotyczącej przedmiotowego postępowania określeń wskazujących na typ, normę, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów technicznych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego, Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Powody niedokonania podziału zamówienia na części (art. 91 ust. 2 ustawy PZP). Przedmiotem zamówienia objęte jest jedno zadanie tj. zakup artykułów elektrycznych. Asortyment ujęty w formularzu asortymentowo-cenowym jest powszechnie dostępny na ogólnodostępnym rynku handlowym, jest dostępny w każdej hurtowni która posiada w swojej ofercie artykuły elektryczne. Ponadto niniejsze zamówienie co do zasady jest realizowane przez przedsiębiorców stanowiących małe lub średnie przedsiębiorstwa, w związku z tym podział zamówienia na części nie jest zasadny. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu mniejszej ilości przedmiotów zamówienia niż wskazano w Formularzu asortymentowo-cenowym, jednak nie mniejszej niż 50%, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, tj. w przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą SWZ. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. 8. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych. 31211300-1 - Bezpieczniki 31211310-4 - Wyłączniki 31220000-4 - Elementy składowe obwodów elektrycznych 31223000-5 - Oprawy do lamp 31224100-3 - Wtyki i gniazda 31531000-7 - Żarówki 31531100-8 - Żarówki oświetleniowe 31300000-9 - Drut i kabel izotopowy 31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego CPV: 31210000-1, 31211300-1,31211310-4,31220000-4,31223000-5,31224100-3,31531000-7,31531100-8,31300000-9,31530000-0 Dokument nr: 2024/BZP 00257710, WSzS.DEZ.26.026.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://szpitalparkitka.com.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalparkitka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy zakupowej są dostępne na stronie https://szpitalparkitka.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html, https://szpitalparkitka.logintrade.net/public/instrukcje/wymagania_techniczne_20210204.pdf 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://szpitalparkitka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych zawarta w Rozdziale XXVI SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 09:00 Miejsce składania ofert: https://szpitalparkitka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WSzS.DEZ.26.026.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i akcesoriów elektrycznych do celów eksploatacyjnych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie w asortymencie oraz wymaganiach określonych w Załączniku Nr 2 do SWZ. 2. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik Nr 6 do SWZ. 3. W przypadku użycia w dokumentacji dotyczącej przedmiotowego postępowania określeń wskazujących na typ, normę, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów technicznych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego, Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Powody niedokonania podziału zamówienia na części (art. 91 ust. 2 ustawy PZP). Przedmiotem zamówienia objęte jest jedno zadanie tj. zakup artykułów elektrycznych. Asortyment ujęty w formularzu asortymentowo-cenowym jest powszechnie dostępny na ogólnodostępnym rynku handlowym, jest dostępny w każdej hurtowni która posiada w swojej ofercie artykuły elektryczne. Ponadto niniejsze zamówienie co do zasady jest realizowane przez przedsiębiorców stanowiących małe lub średnie przedsiębiorstwa, w związku z tym podział zamówienia na części nie jest zasadny. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu mniejszej ilości przedmiotów zamówienia niż wskazano w Formularzu asortymentowo-cenowym, jednak nie mniejszej niż 50%, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, tj. w przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą SWZ. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. 8. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych. 31211300-1 - Bezpieczniki 31211310-4 - Wyłączniki 31220000-4 - Elementy składowe obwodów elektrycznych 31223000-5 - Oprawy do lamp 31224100-3 - Wtyki i gniazda 31531000-7 - Żarówki 31531100-8 - Żarówki oświetleniowe 31300000-9 - Drut i kabel izotopowy 31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego 4.2.6.) Główny kod CPV: 31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 31211300-1 - Bezpieczniki 31211310-4 - Wyłączniki 31220000-4 - Elementy składowe obwodów elektrycznych 31223000-5 - Oprawy do lamp 31224100-3 - Wtyki i gniazda 31531000-7 - Żarówki 31531100-8 - Żarówki oświetleniowe 31300000-9 - Drut i kabel izolowany 31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie: 1) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, 2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 uPZP. 2. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 do SWZ o niepodleganiu wykluczeniu. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. 3. Oświadczenia składane są pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składają odrębnie wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 5. Zamawiający nie będzie badał, czy zachodzą wobec podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby postawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp. 6. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej /w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców/, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1. Zamawiający wymaga by oferowany przedmiot zamówienia: 1) odpowiadał wymaganiom Zamawiającego opisanym w Formularzu asortymentowo-cenowym w Załączniku Nr 2 do SWZ; 2) był fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad materiałowych i fizycznych; 3) spełniał warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego oraz posiadał znak CE zgodnie ze wzorem zawartym w w/w rozporządzeniu. 2. Na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowego tj. oświadczenia wg. wzoru na Załączniku 4 do SWZ. 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 4. Zamawiający w przypadku zaistnienia sytuacji o której mowa w ust. 3 powyżej nie zastosuje, jeżeli pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postepowania. 5. Zamawiający zastrzega prawo żądania od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. W celu zrealizowania przepisu o którym mowa powyżej Zamawiający może wymagać od Wykonawców złożenia dowodów potwierdzających zgodność oferowanych przedmiotów zamówienia z opisem zawartym w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. 6. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowego tj. oświadczenia wg. wzoru na Załączniku 4 do SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ 1) Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 1 do SWZ; 2) Formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik Nr 2 do SWZ; 3) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - aktualne na dzień składania ofert, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ. 4) Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 3), stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na dzień składania ofert. 5) Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego wskazane w Rozdziale IX - Załącznik Nr 4 do SWZ. 6) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 7) Pełnomocnictwo gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem m.in. umocowanie do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy. Pełnomocnictwo, o którym mowa winno być złożone wraz z ofertą, w sposób opisany w Rozdziale XII oraz XIV SWZ. 8) Zapisy pkt. 8) powyżej stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 9)Zapisy pkt.7)-8) powyżej stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach (jeśli dotyczy w postępowaniu). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Zgodnie z art. 58 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP, oraz w przypadkach, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt. 1 i 2 SWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 pkt. 3) SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 pkt. 1) i 2) SWZ. 5. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. 6. Wszyscy Wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa Załącznik do SWZ - wzór umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024