Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa Centrum Kultury i Edukacji Muzycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa Centrum Kultury i Edukacji Muzycznej

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Olsztyński
Plac Bema 5
10-516 Olsztyn
powiat: Olsztyn
zamowienia@powiat-olsztynski.pl
https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-olsztynski/demand/152013/notice/public/details
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa Powiatowo-Gminnego Centrum Kultury i Edukacji Muzycznej w Wadągu jako przeciwdziałanie negatywnym skutkom społecznym po pandemii COVID-19- ETAP I
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji budowy Centrum Kultury i Edukacji Muzycznej w Wadągu zgłoszonej do Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych pod nazwą ,,Budowa Powiatowo-Gminnego Centrum Kultury i Edukacji Muzycznej w Wadągu jako przeciwdziałanie negatywnym skutkom społecznym po pandemii COVID-19 - ETAP I".
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje realizację następujących zadań:
1) wykonanie Zadania 1, polegającego na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej budowy Centrum Kultury i Edukacji Muzycznej w Wadągu wraz z budową i/lub przebudową istniejącej infrastruktury technicznej z dostosowaniem do istniejącego układu drogowego, z uzyskaniem kompletu uzgodnień, opinii, odstępstw w rozumieniu Prawa budowlanego i wymaganych prawem decyzji niezbędnych do realizacji inwestycji, dokumentacji projektowej wykonawczej wszystkich branż, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, wykonanie prac geodezyjnych oraz uzyskanie ostatecznych decyzji o pozwoleniach na budowę odrębnie dla każdego obiektu, tj. Samorządowej Szkoły Muzycznej, Sali Warmińskich Inicjatyw Kulturalnych i Ośrodka Kultury;
2) wykonanie Zadania 2 polegającego na:
a) wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie brył trzech obiektów budowlanych do stanu surowego otwartego, tj. Samorządowej Szkoły Muzycznej, Sali Warmińskich Inicjatyw Kulturalnych i Ośrodka Kultury) w zakresie o którym mowa w ust. 4;
b) dostawie i montażu trwałego tymczasowego ogrodzenia zabezpieczającego teren inwestycji przed dostępem osób trzecich oraz kamer monitorujących dostępnych z pozycji Internetu dla Zamawiającego zgodnie z ust. 5,
c) sprawowaniu nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót objętych niniejszą umową, tj. w okresie od dnia przekazania przez Zamawiającego terenu budowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Nadzór Inwestorski i Zamawiającego.

CPV: 45000000-7, 71220000-6,71240000-2, 71320000-7,71248000-8,45100000-8,45111200-0,45262210-6,45262500-6,45223200-8

Dokument nr: 2024/BZP 00258195, IRL-III.272.3.2024.EM

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 11:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-olsztynski/demand/152013/notice/public/details
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem Platformy eZamawiający zwanej dalej Platformą znajdującej się pod adresem:
https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl
Link do Platformy znajduje się pod adresem:
https://bip.powiat-olsztynski.pl/5037/platforma-zakupowa.html
Bezpośredni link do postępowania:
https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-olsztynski/demand/152013/notice/public/details
2.Jakiekolwiek dokumenty, oświadczenia i informacje przekazane w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy zostaną przez Zamawiającego zignorowane.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1-3 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Za datę przekazania oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji, dokumentów przyjmuje się datę ich wysłania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Powiatu Olsztyńskiego: https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego. Rejestracja konta następuje poprzez kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych,
3) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek ,,Wiadomości" kierujący do modułu korespondencji,
4. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie PDF zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż PDF wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem.
5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s
2) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej,
3) zainstalowana dowolna aktualna wersja przeglądarki internetowej wspierana przez producenta obsługująca TLS 1.2,
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf
6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB:
1) Zamawiający zaleca stosowanie następujących formatów danych wskazanych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ramach Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych: .pdf,.doc, .docx, .xls, .jpg, .jpeg, , .zip, .7z,. XML, .PAdES.
2) Zamawiający dopuszcza stosowanie pozostałych formatów danych wskazanych w Krajowych Ramach Interoperacyjności w szczególności: .txt, .rtf, .xps, .ods, .odp, .ppt, .xlsx, .pptx, .csv, .tif, .geotiff, .svg, .tar, .gz, .XAdES, .odt, .png
3) Zamawiający nie obsłuży plików, które nie znajdują się na liście plików wskazanych w Krajowych Ramach Interoperacyjności.
7. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj:
1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert,
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-olsztynski/demand/152013/notice/public/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 11:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-olsztynski/demand/152013/notice/public/details

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IRL-III.272.3.2024.EM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji budowy Centrum Kultury i Edukacji Muzycznej w Wadągu zgłoszonej do Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych pod nazwą ,,Budowa Powiatowo-Gminnego Centrum Kultury i Edukacji Muzycznej w Wadągu jako przeciwdziałanie negatywnym skutkom społecznym po pandemii COVID-19 - ETAP I".
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje realizację następujących zadań:
1) wykonanie Zadania 1, polegającego na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej budowy Centrum Kultury i Edukacji Muzycznej w Wadągu wraz z budową i/lub przebudową istniejącej infrastruktury technicznej z dostosowaniem do istniejącego układu drogowego, z uzyskaniem kompletu uzgodnień, opinii, odstępstw w rozumieniu Prawa budowlanego i wymaganych prawem decyzji niezbędnych do realizacji inwestycji, dokumentacji projektowej wykonawczej wszystkich branż, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, wykonanie prac geodezyjnych oraz uzyskanie ostatecznych decyzji o pozwoleniach na budowę odrębnie dla każdego obiektu, tj. Samorządowej Szkoły Muzycznej, Sali Warmińskich Inicjatyw Kulturalnych i Ośrodka Kultury;
2) wykonanie Zadania 2 polegającego na:
a) wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie brył trzech obiektów budowlanych do stanu surowego otwartego, tj. Samorządowej Szkoły Muzycznej, Sali Warmińskich Inicjatyw Kulturalnych i Ośrodka Kultury) w zakresie o którym mowa w ust. 4;
b) dostawie i montażu trwałego tymczasowego ogrodzenia zabezpieczającego teren inwestycji przed dostępem osób trzecich oraz kamer monitorujących dostępnych z pozycji Internetu dla Zamawiającego zgodnie z ust. 5,
c) sprawowaniu nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót objętych niniejszą umową, tj. w okresie od dnia przekazania przez Zamawiającego terenu budowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Nadzór Inwestorski i Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262210-6 - Fundamentowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
1) cena - 60 % waga kryterium
2) okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane- 40 % waga kryterium
Gdzie 1% = 1 pkt
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
2.Każdej ofercie zostanie przypisana ocena stanowiąca łączną liczbę punktów w wymienionych kryteriach. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 końcówka zostanie pominięta, powyżej i równe 5 zostanie zaokrąglona w górę).
3. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej budowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej każdego budynku powstałej w wyniku budowy nie mniejszej niż 2000 m2, dla których wydano decyzje administracyjne zezwalające na realizację robót budowlanych wynikających z ww. dokumentacji, w tym co najmniej jedna z usług dotyczyła opracowania kompletnej dokumentacji projektowej budowy jednego z następujących rodzajów budynków użyteczności publicznej: teatru, teatru muzycznego, opery, operetki, sali koncertowej, sali widowiskowej, filharmonii, posiadającego widownię na co najmniej 200 osób i elementem tej dokumentacji projektowej był projekt technologii scenicznej z akustyką i elektroakustyką.
Pod pojęciem budowy Zamawiający rozumie wyłącznie zaprojektowanie nowego obiektu budowlanego.
Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże usługi opracowania kompletnej dokumentacji projektowej dotyczące odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy budynku użyteczności publicznej.
Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże usługi opracowania projektu zamiennego i/lub dokumentacji powykonawczej budynku użyteczności publicznej.
2) w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlana polegającą na budowie co najmniej do stanu surowego otwartego budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej każdego budynku powstałej w wyniku budowy nie mniejszej niż 2000 m2 .
Pod pojęciem budowy Zamawiający rozumie wyłącznie wykonanie nowego obiektu budowlanego. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie robót budowlanych polegających na odbudowie, rozbudowie, nadbudowie, przebudowie budynku użyteczności publicznej.
Przez budynek użyteczności publicznej Zamawiający rozumie budynek, o którym mowa w §3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie tj. budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
3) dysponuje następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia:
W zakresie projektowania:
a) 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, która posiada doświadczenie zawodowe polegające na opracowaniu co najmniej dwóch dokumentacji projektowych (co najmniej projektu budowlanego) budowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej każdego budynku powstałej w wyniku budowy nie mniejszej niż 2000 m2, dla których wydano decyzje administracyjne zezwalające na realizację robót budowlanych wynikających z ww. dokumentacji, w tym co najmniej jedna z wymienionych usług dotyczyła opracowania kompletnej dokumentacji projektowej budowy jednego z następujących rodzajów budynków użyteczności publicznej: teatru, teatru muzycznego, opery, operetki, sali koncertowej, sali widowiskowej, filharmonii, posiadającego widownię na co najmniej 200 osób i elementem tej dokumentacji projektowej był projekt technologii scenicznej z akustyką i elektroakustyką.
Pod pojęciem budowy Zamawiający rozumie wyłącznie zaprojektowanie nowego obiektu budowlanego.
Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże usługi opracowania kompletnej dokumentacji projektowej dotyczące odbudowy, rozbudowy, nadbudowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej.
Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże usługi opracowania projektu zamiennego i/lub dokumentacji powykonawczej budynku użyteczności publicznej.
b) 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która posiada doświadczenie zawodowe polegające na opracowaniu co najmniej dwóch dokumentacji projektowych (co najmniej projektu budowlanego) budowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej każdego budynku powstałej w wyniku budowy nie mniejszej niż 2000 m2, dla których wydano decyzje administracyjne zezwalające na realizację robót budowlanych wynikających z ww. dokumentacji, w tym co najmniej jedna z wymienionych usług dotyczyła opracowania kompletnej dokumentacji projektowej budowy jednego z następujących rodzajów budynków użyteczności publicznej: teatru, teatru muzycznego, opery, operetki, sali koncertowej, sali widowiskowej, filharmonii, posiadającego widownię na co najmniej 200 osób i elementem tej dokumentacji projektowej był projekt technologii scenicznej z akustyką i elektroakustyką.
Pod pojęciem budowy Zamawiający rozumie wyłącznie zaprojektowanie nowego obiektu budowlanego.
Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże usługi opracowania kompletnej dokumentacji projektowej dotyczące odbudowy, rozbudowy, nadbudowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej.
Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże usługi opracowania projektu zamiennego i/lub dokumentacji powykonawczej budynku użyteczności publicznej.
c) 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności budownictwa drogowego,
d) 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
e) 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
f) 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych,
g) 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych,
h) 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
i) 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
j) 1 osoba z wykształceniem geologicznym posiadająca uprawnienia kategorii VI lub VII,
k) 1 osoba pełniąca funkcję konsultanta akustycznego, która posiada doświadczenie polegające na uczestniczeniu w opracowaniu co najmniej jednego projektu akustyki wnętrz jednego z następujących rodzajów budynków użyteczności publicznej: teatru, teatru muzycznego, opery, operetki, sali koncertowej, sali widowiskowej, filharmonii.
Zamawiający dopuszcza dowolne łączenie uprawnień budowlanych do projektowania w różnych specjalnościach w ramach tej samej osoby.
W zakresie kierowania robotami budowlanymi:
l) 1 osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy i kierownika robót, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która pełniła funkcję kierownika budowy przy co najmniej jednej robocie budowlanej polegającej na budowie co najmniej do stanu surowego otwartego budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej powstałej w wyniku budowy budynku nie mniejszej niż 2000 m2.
Pod pojęciem budowy Zamawiający rozumie wyłącznie wykonanie nowego obiektu budowlanego.
Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zamawiający uzna również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia aktualnych na dzień ich złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
3) Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnień, doświadczenia, wykształcenia, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie można przedłożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ lub jako inny dokument potwierdzający, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Z treści zobowiązania musi wynikać: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby, sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2.W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych i doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane i usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane i usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
3. Jeżeli w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentacji nie wynika z odpisu lub informacji Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oddzielnie składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych i doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane i usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane i usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. Wykonawcy ci, w okolicznościach, o których mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w ust.3.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem Konsorcjum, jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty mogą nastąpić tylko w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach:
1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy,
2) zmiany umowy w zakresie osób wymienionych w § 9 ust. 2 pkt 2-14 umowy,
3) zmiana umowy w zakresie zasad dokonywania płatności,
4) zmiana umowy w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany przepisów prawa wpływających na sposób wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę,
5) zmiana umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, zmiana umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy,
6) zmiana umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zlecenia wykonania robót dodatkowych,
7) zmiana umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zlecenia wykonania robót zamiennych, których koszt jest wyższy lub niższy od robót przewidzianych w dokumentacji projektowej.
Szczegółowe uregulowania rodzaju i zakresu zmian umowy znajdują się projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 11 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
1) cena - 60 % waga kryterium
2) okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane- 40 % waga kryterium
Gdzie 1% = 1 pkt
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
2.Każdej ofercie zostanie przypisana ocena stanowiąca łączną liczbę punktów w wymienionych kryteriach. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 końcówka zostanie pominięta, powyżej i równe 5 zostanie zaokrąglona w górę).
3. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-11

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.