Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa dojazdu pożarowego oraz drogi leśnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa dojazdu pożarowego oraz drogi leśnej

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Nadleśnictwo Szubin
Szubin Wieś 52
89-200 Szubin-Wieś
powiat: nakielski
szubin@torun.lasy.gov.pl
https://josephine.proebiz.com/
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Szubin-Wieś
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa dojazdu pożarowego nr 15 w Leśnictwie Drogosław oraz drogi leśnej w Leśnictwach Drogosław i Kowalewo
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia - Przebudowa dojazdu pożarowej nr 15 w Leśnictwie Drogosław o dł. 3158m
Zamówienie obejmuje przebudowę nawierzchni gruntowej drogi leśnej na nawierzchnię ulepszoną z kruszywa betonowego. Długość odcinka drogi objętego przebudową wynosi 3158m. Zakres robót obejmuje również wykonanie mijanek, przebudowę istniejących zjazdów i skrzyżowań oraz wyprofilowanie poboczy gruntowych. Droga położona jest na części dz. ew. nr 3042/2, 3043/8, 3145/10, 3054, 3055/4, 3074,
długość odcinka - 3158m,
szerokość jezdni 3,50m,
łączna powierzchnia utwardzona (jezdnia, mijanki, skrzyżowania) - 13 776,0 m2,
powierzchnia poboczy 7648,0m2,
rodzaj nawierzchni - gruntowa ulepszona (destrukt betonowy),
- obciążenie 100 kN/oś,
- pochylenie poprzeczne jezdni - 5%, profil daszkowy,
- szerokość poboczy 2 x 1,25m,
- pochylenie poprzeczne poboczy 8%,
- prędkość projektowana - 30km/h,
Ogólny zakres robót obejmuje:
- wykonanie robót pomiarowych,
- wykonanie robót ziemnych: odcinkowo wykonanie poszerzeń drogi, ścięcie skarp, niwelacja ponadnormatywnych wzniesień,
- usunięcie humusu i darniny ze złożeniem poza pas drogowy,
- wyprofilowanie i zagęszczenie koryta pod warstwy konstrukcyjne,
- wykonanie podbudowy (warstwy dolnej) jezdni oraz mijanek i zjazdów z kruszywa betonowego frakcji 0-63mm o gr. 15cm - powierzchnia 12 254,0m2
- wykonanie nawierzchni (warstwy górnej) jezdni, mijanek i zjazdów z kruszywa betonowego frakcji 0-40mm o gr. 7cm - powierzchnia 12 254,0m2,
- wzmocnienie istniejących fragmentów utwardzonych poprzez ułożenie warstwy kruszywa betonowego frakcji 0-40mm gr. 12cm - powierzchnia 1522,0m2.
- uformowanie, wyprofilowanie oraz zagęszczenie poboczy gruntowych,
Część 2 zamówienia - Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwach Drogosław i Kowalewo o dł. 2975m
Zamówienie obejmuje przebudowę nawierzchni gruntowej drogi leśnej na nawierzchnię ulepszoną z kruszywa betonowego. Długość odcinka drogi objętego przebudową wynosi 2975m. Zakres robót obejmuje również wykonanie mijanek, przebudowę istniejących zjazdów i skrzyżowań oraz wyprofilowanie poboczy gruntowych. Droga położona jest na części dz. ew. nr 3110, 3111, 3148/5, 3145/10, 3149, 3150, 3151,
długość odcinka - 2975m,
szerokość jezdni 3,50m,
łączna powierzchnia utwardzona (jezdnia, mijanki, skrzyżowania) - 12 571,0 m2,
powierzchnia poboczy 7185,0m2,
rodzaj nawierzchni - gruntowa ulepszona (destrukt betonowy),
- obciążenie 100 kN/oś,
- pochylenie poprzeczne jezdni - 5%, profil daszkowy,
- szerokość poboczy 2 x 1,25m,
- pochylenie poprzeczne poboczy 8%,
- prędkość projektowana - 30km/h,
Ogólny zakres robót obejmuje:
- wykonanie robót pomiarowych,
- wykonanie robót ziemnych: odcinkowo wykonanie poszerzeń drogi, ścięcie skarp, niwelacja ponadnormatywnych wzniesień,
- usunięcie humusu i darniny ze złożeniem poza pas drogowy,
- wyprofilowanie i zagęszczenie koryta pod warstwy konstrukcyjne,
- wykonanie podbudowy (warstwy dolnej) jezdni oraz mijanek i zjazdów z kruszywa betonowego frakcji 0-63mm o gr. 15cm - powierzchnia 9518,0m2
- wykonanie nawierzchni (warstwy górnej) jezdni, mijanek i zjazdów z kruszywa betonowego frakcji 0-40mm o gr. 7cm - powierzchnia 9518,0m2,
- wzmocnienie istniejących fragmentów utwardzonych poprzez ułożenie warstwy kruszywa betonowego frakcji 0-40mm gr. 12cm - powierzchnia 2948,0m2 oraz kruszywa gr. 20cm na powierzchni 105,0m2,
- wzmocnienie fragmentu
- uformowanie, wyprofilowanie oraz zagęszczenie poboczy gruntowych,

CPV: 45233140-2

Dokument nr: 2024/BZP 00258504, SA.270.1.1.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://josephine.proebiz.com/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Osobami uprawnionymi do
porozumiewania się z Wykonawcami są:
Karol Kubacki
e- mail: karol.kubacki@torun.lasy.gov.pl
Karolina Klaja
e- mail: karolina.klaja@torun.lasy.gov.pl
od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 15:00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy JOSEPHINE, dostępnej pod adresem
internetowym https://josephine.proebiz.com oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty oraz wszelka
korespondencja po terminie składania ofert następuje wyłącznie przy użyciu platformy JOSEPHINE. We wszelkiej korespondencji
Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania wskazanym w SWZ.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy JOSEPHINE,
stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy JOSEPHINE, w przypadku komunikacji niezaszyfrowanej
wynosi 500 MB, dla komunikacji szyfrowanej 300 MB.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie JOSEPHINE. Za datę przekazania wniosków,
zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt.1 lub złożenia na
platformie JOSEPHINE.
6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452) informuje, iż niezbędne
wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie JOSEPHINE określone są w załączniku nr 11 do SWZ.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452 ze zm.) oraz
Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415 z późn.zm.).
8. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza dostępnego na platformie JOSEPHINE. W formularzu Oferty (załącznik nr
1 do SWZ) Wykonawca zobowiązany jest podać adres e-mail, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z
postępowaniem.
9. Przesyłane na platformę JOSEPHINE pliki stanowiące ofertę są automatycznie szyfrowane. W przypadku konieczności dokonania
kompresji dokumentów stanowiących ofertę, kompresja powinna zostać dokonana do jednego pliku archiwum ZIP. Sposób złożenia
oferty opisany został w Regulaminie korzystania z platformy JOSEPHINE (załącznik nr 10 do SWZ).
10. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku
wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Skarb
Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Szubin. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony
Danych Osobowych p. Patryka Makowskiego, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można
skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl 2) Zamawiający przetwarza dane osobowe
zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
4) Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające
upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności
5) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki
określone w art. 255-256 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także
udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
6) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o
przepisy PZP.
7) Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
8) Niezależnie od postanowień pkt 7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe
będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9) Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać
przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe.
10) Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego
postępowania dane osobowe, ma prawo:
a) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których
mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych
informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) do sprostowana swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników;
c) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych
narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
2) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.
3) Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec
przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
4) Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych
na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy
publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są
przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy JOSEPHINE dostępnej pod adresem https://josephine.proebiz.com

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.