Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wyposażenia stanowiska do pomiarów w warunkach laboratoryjnych z wykorzystaniem...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wyposażenia stanowiska do pomiarów w warunkach laboratoryjnych z wykorzystaniem symulatorów dotyczących przyrządów do pomiaru prędkości pojazdów drogowych

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Główny Urząd Miar
Elektoralna 2
00-139 Warszawa
powiat: Warszawa
zamowienia@gum.gov.pl
https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA wyposażenia stanowiska do pomiarów w warunkach laboratoryjnych z wykorzystaniem symulatorów dotyczących przyrządów do pomiaru prędkości pojazdów drogowych w Laboratorium Długości L4 do ŚKLGUM
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zegar czasu rzeczywistego. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1a do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
Częstotliwościomierz 4-kanałowy. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1b do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
Generator 2 kanałowy. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis PrzedmiotuZamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1c do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ
Generator 4-kanałowy. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1d do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
Silnik z motoreduktorem ślimakowym sterowany falownikiem. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1e do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
Dron. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1f do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
Zestaw fotokomórek wraz z chronometrem. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1g do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
System komputerowy przystosowany do pracy z silnikiem. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1h do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

CPV: 31712200-2, 38970000-5, 35613000-4, 38720000-8, 30200000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00258850, BDG-WZP.262.4.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-08 11:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
Ofertę, a także oświadczenie, o jakim mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę, dostępną pod adresem:
https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl, zwaną dalej ,,Platformą".
4. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy w zakładce ,,Pytania/Informacje". Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania na Platformę.
5. Szczegółowa Instrukcja dla Wykonawców dot. obsługi Platformy E-Zamawiający znajduje się pod powyższym adresem w zakładce
,,Regulacje i procedury procesu zakupowego". Wykonawca zainteresowany przystąpieniem do postępowania powinien zapoznać się z aktualnie obowiązującymi Regulacjami.
6. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
7. Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os X 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE z 4.5.2016 r. L 119, str. 1, zm. Dz. Urz. UE. L 2018 Nr 127, poz. 2 Dz. Urz. UE L 74 z 04.03.2021, str. 35), zwanym dalej ,,RODO",
informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego w Głównym Urzędzie Miar jest Główny Urząd Miar w Warszawie, reprezentowany przez Dyrektora Generalnego.
Kontakt z Administratorem danych:
a) tel.: (22) 581 93 99,
b) e-mail: gum@gum.gov.pl,
c) adres do korespondencji: Główny Urząd Miar, Ul. Elektoralna 2, 00-139 Warszawa.
2) W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem ochrony danych, w
następujący sposób:
a) e-mail: iod@gum.gov.pl,
b) adres do korespondencji: Główny Urząd Miar, Inspektor ochrony danych, Ul. Elektoralna 2, 00-139 Warszawa.
3) Dane osobowe osób uczestniczących w postępowaniu ze strony Wykonawcy, będą przetwarzane w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Podstawą prawną przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych, na podstawie przepisów prawa - ustawy Pzp.
5) Dane osobowe, pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, mogą być przekazywane osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
6) Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7) Osobom, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu, przysługują następujące prawa:
a) prawo dostępu do treści swoich danych na podstawie art. 15 RODO; Zamawiający może żądać od osoby występującej z
powyższym żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu doprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia,
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych na podstawie art. 16 RODO, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c) prawo żądania od Administratora danych ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO i z wyłączeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza ich przetwarzania do czasu zakończenia tego postępowania. W świetle art. 18 ust. 2 RODO, w przypadku ograniczenia przetwarzania danych osobowych, dane osobowe można przetwarzać, z wyjątkiem przechowywania, wyłącznie za zgodą osoby, której dane dotyczą, lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego,
d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: Ul. Stawki 2, 00-
193 Warszawa, w przypadku uznania przez osoby, których dane dotyczą, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy
RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Podanie danych osobowych, w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp, i jest warunkiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
9) Nie planujemy przekazywać danych osobowych osób zaangażowanych w postępowanie o udzielenie zamówienia do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego ani do organizacji międzynarodowych.
10) Dane osobowe osób zaangażowanych w postępowanie o udzielenie zamówienia nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.
2. Wykonawca, dla celów realizacji zamówienia:
1) zapewnia przestrzeganie zasad bezpiecznego przetwarzania i ochrony danych osobowych, zgodnie z przepisami RODO, na
zasadach i w celu określonym w zamówieniu oraz w umowie powierzenia przetwarzania danych osobowych (jeżeli dotyczy) i ponosi odpowiedzialność za skutki działań niezgodnych z przepisami;
2) oświadcza, że systemy informatyczne, w których będą przetwarzane dane osobowe spełniają wymogi w zakresie zastosowanych zabezpieczeń i zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich danych osobowych i informacji dotyczących ich
zabezpieczeń, uzyskanych w związku z realizacją zamówienia, zarówno w okresie realizacji zamówienia, jak i po jego zakończeniu.
4. Wykonawca oświadcza, że wypełni obowiązki informacyjne - zgodnie z treścią klauzuli informacyjnej powyżej - wobec osób, od
których dane osobowe zostały pozyskane w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-08 11:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.