łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa oświetleń drogowych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA SICIENKO Mrotecka 86-014 Sicienko powiat: bydgoski 0523117431 zamowienia.publiczne@sicienko.pl https://platformazakupowa.pl/pn/sicienko |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Sicienko |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 0523117431 |
Termin składania ofert: | 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa oświetleń drogowych na terenie Gminy Sicienko Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie 1. Budowa oświetlenia drogowego na Ul. Szlacheckiej i Magnackiej w Dąbrówce Nowej - etap III. 1) Budowa linii kablowej YAKY 4x35 mm2 o długości około 306 mb, którą należy wyprowadzić z istniejącej szafki oświetleniowej i poprowadzić do zaprojektowanych słupów oświetleniowych - słup nr SO-1/3, SO-1/5, SO-1/7, 2) Ustawienie na prefabrykowanym fundamencie betonowym trzech siedmiometrowych ocynkowanych słupów oświetleniowych zaprojektowanych jako słup nr SO-1/3, SO-1/5, SO-1/7, 3) W miejscu zaprojektowanego słupa nr SO-1/2, SO-1/4, 1/6 należy pozostawić zapas kabla, 4) Na słupie SO-1/3, SO-1/5, SO-1/7 na wysięgniku należy zamontować oprawę oświetleniową typu LED o maksymalnej mocy 55W o strumieniu świetlnym min 6100 lm z redukcją mocy - 3 szt., 5) Słupy oświetleniowe należy oznaczyć paskiem koloru zielonego. Budowa oświetlenia drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 244 Wojnowo - Mochle - etap III. 1) Budowa linii kablowej YAKY 4x35 mm2 o długości około 182 mb, którą należy wyprowadzić z istniejącego słupa oświetleniowego nr SO-1/11 i poprowadzić do zaprojektowanych słupów oświetleniowych nr SO-1/12, SO-1/14, 2) Ustawienie na prefabrykowanym fundamencie betonowym dwóch ośmiometrowych ocynkowanych słupów oświetleniowych zaprojektowanych jako słup nr SO-1/12 i SO-1/14, 3) W miejscu zaprojektowanego słupa nr SO-1/13 należy pozostawić zapas kabla, 4) Na słupie SO-1/12 i SO-1/14, na wysięgniku należy zamontować oprawę oświetleniową typu LED o maksymalnej mocy 42W o strumieniu świetlnym min 4300 lm z redukcją mocy - 2 szt, 5) Słupy oświetleniowe należy oznaczyć paskiem koloru zielonego. Budowa oświetlenia drogowego na Ul. Spacerowej w Zielonczynie - etap II. 1) Budowa linii kablowej YAKY 4x35 mm2 o długości około 293 mb, którą należy wyprowadzić z istniejącego słupa oświetleniowego nr SO-1/8 i poprowadzić do zaprojektowanych słupów oświetleniowych nr SO-1/10, SO-1/12, SO-1/13, 2) Ustawienie na prefabrykowanym fundamencie betonowym trzech ośmiometrowych ocynkowanych słupów oświetleniowych zaprojektowanych jako słup nr SO-1/10, SO-1/12, SO-1/13, 3) W miejscu zaprojektowanego słupa nr SO-1/9, SO-1/11 należy pozostawić zapas kabla, 4) Na słupie SO-1/10, SO-1/12, SO-1/13, na wysięgniku należy zamontować oprawę oświetleniową typu LED o maksymalnej mocy 51W o strumieniu świetlnym min 7750 lm z redukcją mocy - 3 szt, 5) Słupy oświetleniowe należy oznaczyć paskiem koloru zielonego. CPV: 45231400-9, 45232200-4,45312310-3,45314300-4,45316100-6,45316110-9,45311200-2,45310000-3,45317300-5, 45316110-9 Dokument nr: 2024/BZP 00259062, 271.29.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 08:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/sicienko 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/sicienko 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w rozdz. XII pkt 10 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują elektronicznie za pomocą platformazakupowa.pl (dalej jako ,,Platforma"), dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sicienko i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" dostępnego na stronie dotyczącej danego postepowania (nie dotyczy składania ofert). 4. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamówienia.publiczne@sicienko.pl (nie dotyczy składania ofert). 7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: a. stały dostęp do sieci Internet, b. komputer klasy PC lub MAC, c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, np. Google Chrome, FireFox z wyłączeniem Internet Explorer, d. włączona obsługa JavaScript, e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf, f. Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 8. Zamawiający zamieści na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/sicienko dokumenty określone w przepisach ustawy Pzp. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Sicienku, Ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko jest Wójt Gminy Sicienko. Z Administratorem można skontaktować się osobiście w jego siedzibie, poprzez adres poczty elektronicznej gmina@sicienko.pl lub pisemnie pod adresem Urzędu Gminy w Sicienku, Ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko. Z naszym Inspektorem Ochrony Danych Krzysztofem Dziemian, można skontaktować się przy pomocy adresu e-mail iod@rodo.pl. Cel przetwarzania: Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego i ewentualnego zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w razie wyboru Państwa oferty jako najkorzystniejszej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO; Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) (ustawa Pzp), związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Okres przechowywania danych: Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku zawarcia umowy i jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: Przysługuje Państwu o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Nie przysługuje Państwu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Odbiorcy danych: o osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; o właściwe podmioty administracji publicznej i samorządowej w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. o firmy świadczące usługi na rzecz Administratora, a w szczególności w zakresie: ochrony danych osobowych, podmiotom wykonującym usługi audytu, obsługi informatycznej, oprogramowania komputerowego; o inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe dla Administratora. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Państwa dane nie są przetwarzane poza obszarem EOG.* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sicienko TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 08:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sicienko Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024