kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw w parku |
Data zamieszczenia: | 2024-03-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Sulejówek ul. Dworcowa 55 05-070 Sulejówek powiat: miński (22) 76 06 201, (22) 76 06 251 inwestycje@umsulejowek.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Sulejówek |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | (22) 76 06 201, (22) |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej przez budowę nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw im. Mariana Jonkajtysa w Sulejówku" 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zadanie polega na budowie nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw w parku im. Mariana Jonkajtysa w Sulejówku. 2. Wykonaniu niezbędnych robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia. 3. Przeglądy serwisowe dwa razy do roku w okresie gwarancji. 4. Dostarczenie certyfikatów, atestów oraz gwarancji dla zakupionych urządzeń. 5. Zamontowanie tablicy z regulaminem użytkowania o treści zaakceptowanej przez Zamawiającego. Zadanie wykonywane jest w ramach przyznanej pomocy finansowej na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 20 lutego 2015r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów. Wiejskich na lata 2014-2020 (Dz.U. z 2022r. poz. 1234). Szczegółowy zakres oraz warunki: ? Zakup, dostawa i budowa nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw w parku im. Mariana Jonkajtysa w Sulejówku, zgodnie z projektem zagospodarowania terenu na działkach ewidencyjnych 136 obręb 42 w gminie Sulejówek, powiat miński, województwo mazowieckie tj.: Nawierzchnia z granulatu gumowego grubość odpowiadająca wysokości upadku pod urządzeniami ? Wykonanie nawierzchni z granulatu gumowego- nawierzchnia pod urządzeniem nr 2( multiwspinaczka) - nawierzchnia z granulatu gumowego 100mm (HIC do 2,6m), wykonanie podbudowy, wykonanie korytowania w ilości 94m2 ? Wykonanie nawierzchni z granulatu gumowego-nawierzchnia pod urządzenie 3(trójnóg sprawnościowy wysoki), nawierzchnia z granulatu gumowego 80mm( HIC do 2,3, wykonanie podbudowy oraz korytowania w ilości 47 m2, ? Wykonanie obrzeży betonowych 6cm z fundamentowaniem w ilości 54mb. Wykonawca posiada asortyment odpowiadający zapotrzebowaniu Zamawiającego; ? Znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację Zamówienia w okresie obejmującym zamówienie; ? Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; ? Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami umożliwiającymi wykonanie Zamówienia; 1) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie Zamawiającemu przed wbudowaniem kart zatwierdzenia materiału z załączonymi certyfikatami i atestami dla każdego zastosowanego materiału budowlanego do akceptacji Zamawiającego. b) Każde uszkodzenie na terenie Parku oraz drogach dojazdowych wynikające z prowadzonych prac, będzie naprawione przez Wykonawcę na jego koszt, pod nadzorem Zamawiającego. c) Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu, którego dotyczy niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia i zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia. d) Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia treść regulaminu korzystania z obiektu i jego montażu na terenie obiektu. e) Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe, niemające śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego użytkowania, tzn. żadna część składająca się na dany sprzęt nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna. Wszystkie dostarczone elementy przedmiotu zamówienia muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagane dokumenty, atesty, certyfikaty, protokoły, itp. oraz inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami winne być przedłożone przez Wykonawcę w języku polskim. f) Zamawiający przypomina, że wynagrodzenie za przedmiot umowy ma formę wynagrodzenia ryczałtowego, które obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją robót objętych przedmiotem zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz wszelkich prac towarzyszących, których konieczność wykonania wynika lub może wynikać z reżimów technologicznych, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Składanie ofert: 7. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć do dnia 03.04.2024 r do godz. 15:00 za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: inwestycje@umsulejowek.pl; lub za pomocą zapytania umieszczonego na Platformie Bazy konkurencyjności (skan oferty z pieczątkami). Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: w terminie 4 tygodnie od dnia podpisania umowy. Wymagania: 4. Istotne warunki zamówienia: Zgodnie z wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 5. Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty: Cena wykonania zamówienia - 100%. Zamawiający przyzna maksymalną liczbę punktów tj. 100% pkt. Wykonawcy, który przedstawi ofertę najtańszą. 6. Warunki płatności: 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 8. Sposób przygotowania oferty: Wykonawca powinien sporządzić ofertę w języku polskim podając cenę netto, należny podatek VAT i cenę brutto. Oferta musi zawierać: 1) nazwę, adres lub siedzibę oferenta numer telefonu oraz NIP i Regon; 2) wycenę zamówienia wyrażoną w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; 3) cena podana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia; 4) dane osoby do kontaktu. 5) oświadczenie RODO Uwagi: 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Sulejówek, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek; 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@umsulejowek.pl[1]; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,, Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej przez budowę nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw w parku im. Mariana Jonkajtysa w Sulejówku". - prowadzonym w trybie: zapytania ofertowego 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[2]; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych[3] osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ? gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Kontakt: 9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Olimpia Orzechowska, tel.: (22) 76 06 251, lub pod adresem e-mail: oorzechowska@umsulejowek.pl. lub urząd@umsulejowek.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024