Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie raportu z wykonania Programu Ochrony Środowiska

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie raportu z wykonania Programu Ochrony Środowiska

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urzędu Miejskiego w Lipianach
Plac Wolności 1
74-240 Lipiany
powiat: pyrzycki
91 564-10-69, tel.91 564 10 49 wew. 108
srodowisko2@lipiany.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Lipiany
Wadium: ---
Nr telefonu: 91 564-10-69, tel.91
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty cenowej, na podstawie § 3 ust. 2 pkt 1 Zarządzenia nr 35/2021 Burmistrza Lipian z dnia 6 kwietnia 2021 r. w sprawie przyjęcia procedury udzielania zamówień, których wartość, bez podatku od towarów i usług, jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych, na:
,,Opracowanie raportu z wykonania Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Lipiany na
lata 2018-2021 z perspektywą do roku 2025" za lata 2022-2023
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Raportu z wykonania Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Lipiany na lata 2018-2021 z perspektywą do roku 2025, za lata 2022-2023. Program Ochrony Środowiska dla Gminy Lipiany został opracowany w 2018 roku. Raporty z wykonania Programu za lata 2018-2019 oraz lata 2020-2021 zostały wykonane. Wobec powyższego obecnym okresem sprawozdawczości są lata 2022-2023. Gmina Lipiany przedstawi przygotowany dokument Radzie Miejskiej w Lipianach zgodnie z art. 18 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.).
Raport stanowi nieodzowny element monitoringu stanu środowiska naturalnego, jak również infrastruktury służącej ochronie środowiska na terenie gminy. Zadaniem Raportu jest dostarczenie niezbędnej wiedzy do określenia priorytetów działań służących zrównoważonemu rozwojowi oraz poprawie aktualnego stanu środowiska.
Raport powinien zawierać kompleksową analizę stopnia realizacji zaplanowanych zadań wraz ze wskazaniem obszarów newralgicznych, w których należałoby uintensywnić działania, które pomogą w realizacji przepisów krajowych, jak również strategii i programów ramowych Unii Europejskiej.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym szczegółowego harmonogramu realizacji przedmiotu umowy;
b) pozyskanie danych niezbędnych do wykonania dokumentu;
c) opracowanie projektu Raportu i zapewnienie Zamawiającemu wglądu w realizację przedmiotu umowy na każdym jej etapie, poprzez przesyłanie w terminach ustalonych z Zamawiającym opracowanych treści na wskazany adres poczty elektronicznej. Zamawiający oceni przedstawione wersje dokumentów, przesyłając ewentualne uwagi drogą elektroniczną, które Wykonawca będzie uwzględniał na bieżąco w razie takiej potrzeby;
d) przekazanie na wezwanie Zamawiającego wersji roboczej projektu Raportu (w formie elektronicznej) celem wniesienia ewentualnych uwag;
e) przygotowanie wersji ostatecznej Raportu w postaci 2 kompletów wydruków oraz 1 egzemplarza na płycie CD;
Raport z wykonania Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Lipiany na lata 2018-2021 z perspektywą do roku 2025 winien być sporządzony z uwzględnieniem obowiązujących aktów prawnych oraz zawierać między innymi następujące elementy:
a) informacje z wykonanych zadań inwestycyjnych i pozainwestycyjnych;
b) ocenę stopnia realizacji zadań określonych w Programie Ochrony Środowiska dla Gminy Lipiany na lata 2018-2021 z perspektywą do roku 2025 z uwzględnieniem przyjętych wskaźników efektywności programu;
c) ocenę stopnia realizacji przyjętych celów i kierunków działań;
d) ocenę ewentualnych rozbieżności pomiędzy przyjętymi celami i działaniami, a ich wykonaniem oraz analizę przyczyn tych rozbieżności.

Dokument nr: ROA-Ś.271.9.2024

Składanie ofert:
7. Miejsce oraz termin składania:
Oferty należy składać w jednej z wybranych form:
- bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Lipianach, Plac Wolności 1, 74-240 Lipiany,
-drogą pocztową na adres Urząd Miejski w Lipianach, Plac Wolności 1, 74-240 Lipiany
-drogą elektroniczną w postaci skanu podpisanego dokumentu na adres e-mail
srodowisko2@lipiany.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 5.04.2024 r. do godz. 15.00

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 31 lipca 2024 r.

Wymagania:
3. Warunki udziału w postępowaniu:
0 udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą
1 udokumentują listami referencyjnymi, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami, co najmniej dwa Raporty z wykonania Programu Ochrony Środowiska dla organów jednostek samorządu terytorialnego.
5. Termin związania ofertą:
30 dni od upływu terminu składania ofert
6. Opis sposobu przygotowania ofert:
Ofertę należy wypełnić wg wzoru formularza ofertowego - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
8. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego znaczeniem:
Cena ofertowa - 100%
Przez cenę Zamawiający rozumie koszt wykonania całego zamówienia z podatkiem VAT wskazany przez Wykonawcę w ofercie - obejmujący cały przedmiot zamówienia.
Ocena punktowa w tym kryterium zostanie dokonana zgodnie z poniższa formułą
najniższa cena brutto z rozpatrywanych ofert
Ilosc punktów dla kryterium ceny orerty= -----x 100 pkt
cena brutto oferty rozpatrywanej
Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna te, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą ocenę punktową.
Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej najniższej cenie lub o takim samym najniższym koszcie, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych w zakresie dotyczącym ceny lub kosztu w przypadku gdy cena lub koszt stanowi jedyne kryterium oceny ofert określone w zapytaniu ofertowym.
Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą przedstawić ceny lub kosztu wyższego niż w złożonych ofertach.
W przypadku nie złożenia żadnej oferty dodatkowej albo złożenia ofert dodatkowych o takiej samej najniższej cenie lub o takim samym najniższym koszcie, albo odrzucenia wszystkich ofert dodatkowych, zamawiający kończy postępowanie bez wyboru żadnej z ofert:
1) W całości, jeżeli nie dopuszczono możliwości składania ofert częściowych, albo
2) W odniesieniu do tej części postępowania, co do której wybór wykonawcy nie był możliwy, jeżeli dopuszczono możliwość składania ofert częściowych.
Postępowanie o udzielenie zamówienia może zakończyć się negocjacjami przeprowadzonymi z co najmniej jednym z wykonawców.
9. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia:
Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10. Modyfikacje treści zapytania i wydłużenie terminu składania ofert.
1) W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu do składania ofert zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonaną w ten sposób modyfikację przekazuje wszystkim Wykonawcom, którym zostało przekazane zapytanie ofertowe.
2) Jeżeli dokonano istotnych zmian w treści zapytania ofertowego Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach.
11. Przesłanki odrzucenia oferty.
Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Oferenta:
1) gdy oferta jest niezgodna z wymaganiami określonymi w zapytaniu,
2) gdy oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
3) gdy treść oferty jest niezgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia,
4) który pomimo wezwania do uzupełnienia w terminie wskazanym w wezwaniu nie złożył: -poprawnych dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu (jeżeli
zostały wyznaczone), -wymaganych pełnomocnictw lub albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, -oferta zawiera omyłki w obliczeni ceny, których nie można poprawić jako oczywiste
omyłki rachunkowe, -oferta została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub niewłaściwej formie,
-gdy Oferent nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
12. Unieważnienie zapytania ofertowego.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego, jeżeli: -nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
-wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
-postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie Umowy lub prawidłową jej realizację.
2) Zapytanie ofertowe może być także unieważnione przez Zamawiającego bez podania przyczyny (bez podania uzasadnienia), w każdym momencie i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony Oferenta do realizacji zamówienia.

Uwagi:
13. Informacja o posiadanych danych osobowych i ich przetwarzaniu.
Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia PEiR (UE) nr 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1, z późn. zm.) -dalej RODO, informujemy że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy Lipiany, reprezentujący Gminę Lipiany z siedzibą w Lipianach (74-240), Plac Wolności 1, adres e-mail: umig@lipiany.pl, tel. 91 564 10 69.
2) Może Pan/Pani kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących na mocy RODO z Administratorem
z wykorzystaniem powyższych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@lipiany.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z zapytaniem ofertowym w postępowaniu o zamówienie, którego wartość nie przekracza 130 tys. zł na podstawie:
2. obowiązku prawnego administratora wynikającego z przepisów ustawy z dn. 23.04.1964 r. -Kodeks cywilny oraz ustawy z dn. 06.09.2001 o dostępie do informacji publicznej;
3. wyrażonej przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, wykraczających poza niezbędne, np. dodatkowe dane kontaktowe. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce przed jej wycofaniem.
4) Pani/a dane mogą być udostępniane podmiotom i osobom upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa. Mogą zostać także udostępnione podmiotom realizującym czynności niezbędne do zrealizowania wskazanego celu przetwarzania, tzn. kurierom, operatorom pocztowym oraz podmiotom świadczącym usługi w zakresie ochrony danych osobowych
i doradztwa prawnego, z którymi została zawarta umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 5 lat od momentu poinformowania uczestników postępowania o wyłonieniu najlepszej oferty lub w przypadku uzyskania dofinansowania z funduszy zewnętrznych przez okres trwałości projektu określonego w umowie o dofinansowanie.
6) Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie do Prezesa UODO (uodo.gov.pl).
8) Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w postępowaniu. Podanie dodatkowych danych, których przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody jest dobrowolne, a ich niepodanie nie będzie miało wpływu na wybór oferty.
Niniejsze zapytanie cenowe dokonuje się w celu rozeznania rynku i może być ono podstawą do udzjelenia zamówienia.

Kontakt:
4. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania z wykonawcami:
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ze strony Zamawiającego uprawnionym do udzielania wyjaśnień jest w sprawach formalnych Pani Wanda Kowalska tel.91 564 10 49 wew. 108, adres e-mail: srodowisko2@lipiany.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.