łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich |
Data zamieszczenia: | 2024-03-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Drawsko Pomorskie gen. W. Sikorskiego 41 78-500 Drawsko Pomorskie powiat: drawski drawsko@drawsko.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Drawsko Pomorskie |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn.: ,,Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich" w ramach którego będą realizowany następujący zakres zamówienia: 1.1. Zakres Nr 1: Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich: ,,Budowa sieci kanalizacji deszczowej i budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w Ul. Tatrzańskiej w Drawsku Pomorskim" - w formule zaprojektuj i wybuduj; 1.2. Zakres Nr 2: Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich -,,Zagospodarowanie terenu pomiędzy Ul. 11 Pułku Piechoty, Ul. Zamkową, Ul. Sybiraków, Ul. Bednarską w Drawsku Pomorskim" - zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. 2. Zamówienie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych. 3. Planowany zakres zamówienia obejmuje: 3.1. Zakres Nr 1: Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich: ,,Budowa sieci kanalizacji deszczowej i budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w Ul. Tatrzańskiej w Drawsku Pomorskim" - w formule ,,Zaprojektuj i wybuduj": 3.1.1. Przedmiotem zamówienia w zakresie nr 1jest zaprojektowanie oraz budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz ich uzbrojeniem, z przebudową drogi i budową oświetlenia drogowego, przewidziane do realizacji w miejscowości Drawsko Pomorskie Ul. Tatrzańska - Krótka.. 3.1.2. Roboty objęte umową należy zaprojektować i wykonać zgodnie z Wytycznymi Zamawiającego zawartymi w PFU oraz wymogami Prawa Polskiego i UE. Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska pozwolenie na użytkowanie wykonanych obiektów. 3.1.3. Zakres nr 1 obejmuje w szczególności: a) sporządzenie dokumentacji projektowej na którą składają się: projekty budowlane sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, projekty budowlane branży drogowej, projekty budowlane oświetlenia drogowego, projekty techniczne, wraz z wszelkimi niezbędnymi opiniami, pozyskaniem map do celów projektowych, zgodami, uzgodnieniami i pozwoleniami w tym pozwoleniem na budowę, b) rozbiórki istniejących konstrukcji jezdni, chodników, zjazdów do posesji, c) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie powyższych projektów, d) wyłączenie z eksploatacji istniejącej sieci ogólnospławnej wraz z przełączeniem przyłączy do nowowybudowanych sieci, e) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, f) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, g) nadzór autorski projektanta.; 3.1.4. Roboty objęte umową należy zaprojektować i wykonać zgodnie z Wytycznymi Zamawiającego zawartymi w PFU oraz wymogami Prawa Polskiego i UE. Wykonawca w imieniu Zamawiającego dokona zgłoszenia robót budowlanych lub w razie konieczności uzyska pozwolenie na użytkowanie wykonanych obiektów. 3.1.5. Podane w PFU wielkości są tylko orientacyjne. Rzeczywiste dane zostaną ustalone na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę projektu budowlanego. 3.2. Zakres Nr 2: Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich -,,Zagospodarowanie terenu pomiędzy Ul. 11 Pułku Piechoty, Ul. Zamkową, Ul. Sybiraków, Ul. Bednarską w Drawsku Pomorskim": 3.2.1. Przedmiotem zamówienia w zakresie nr 2 jest zmiana zagospodarowania terenu gminnego, znajdującego się pomiędzy Ul. 11 Pułku Piechoty, Ul. Zamkową, Ul. Sybiraków, Ul. Bednarską w Drawsku Pomorskim, mająca na celu uporządkowanie sposobu parkowania przez wyznaczenie miejsc postojowych i zapewnienie ciągów komunikacji pieszej w dowiązaniu do istniejącego terenu, a także zagospodarowanie i uporządkowanie terenu przy istniejącej wiacie śmietnikowej, które przewidziane są do rozbiórki. 3.2.2. Zakres zamówienia obejmuje: 1. budowę i przebudowę miejsc postojowych i placów manewrowych, 2. przebudowę istniejących ciągów komunikacyjnych: pieszych i kołowych; 3. budowę murów oporowych; 4. budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej; 5. usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą (oświetlenie, elektryka) 6. wycinkę drzew kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem oraz nasadzenia zastępcze; 7. rozbiórkę istniejącej wiaty śmietnikowej; 8. ustawienie nowych wiat śmietnikowych prefabrykowanych; 9. wymianę na nowe wszystkich istniejących słupów oświetleniowych wraz z fundamentami i oprawami (3 szt.): 1) Wymagane parametry nowych słupów i opraw: a) słupy parkowe ocynkowane, koloru czarnego, o wysokości 5 m, b) oprawy o nw. parametrach: o oprawa LED czarna, o moc całkowita nie większa niż 36W, o strumień świetlny LED nie mniejszy niż 5300 lm, o strumień świetlny nie mniejszy niż 3650 lm, o efektywność świetlna nie mniejsza niż 101 lm/W, (dopuszczalna tolerancja dla wymaganych parametrów wynosi do 5%) CPV: 45233220-7, 71320000-7, 45111200-0, 45233140-2, 45112710-5, 45231300-8, 45310000-3, 45311100-1, 45316110-9 Dokument nr: 2024/BZP 00259445, IR.271.2.2024.DR Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-15 12:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adfa12b5-eb42-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne), z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określają Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum pomocy". 2) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem"... 3) Zasady określone w powyższym ustępie nie dotyczą dokumentów składanych przez wykonawców po wyborze oferty, w celu zawarcia umowy 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w Rozdz. 42 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w Rozdz. 42 SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-15 12:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w SWZ, należy złożyć za pośrednictwem Platformy ezamówienia. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania ofert opisane zostały w Regulaminie Platformy e- Zamówienia, dostępnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy" Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 50.000,00 zł: 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego; 2) w gwarancjach bankowych; 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 12 1020 2847 0000 1702 0009 6602. W tytule przelewu należy wpisać: ,,Wadium w postępowaniu nr IR.271.2.2024.DR." 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 2, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.2.2024.DR 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn.: ,,Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich" w ramach którego będą realizowany następujący zakres zamówienia: 1.1. Zakres Nr 1: Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich: ,,Budowa sieci kanalizacji deszczowej i budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w ul. Tatrzańskiej w Drawsku Pomorskim" - w formule zaprojektuj i wybuduj; 1.2. Zakres Nr 2: Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich -,,Zagospodarowanie terenu pomiędzy ul. 11 Pułku Piechoty, ul. Zamkową, ul. Sybiraków, ul. Bednarską w Drawsku Pomorskim" - zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. 2. Zamówienie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych. 3. Planowany zakres zamówienia obejmuje: 3.1. Zakres Nr 1: Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich: ,,Budowa sieci kanalizacji deszczowej i budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w ul. Tatrzańskiej w Drawsku Pomorskim" - w formule ,,Zaprojektuj i wybuduj": 3.1.1. Przedmiotem zamówienia w zakresie nr 1jest zaprojektowanie oraz budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz ich uzbrojeniem, z przebudową drogi i budową oświetlenia drogowego, przewidziane do realizacji w miejscowości Drawsko Pomorskie ul. Tatrzańska - Krótka.. 3.1.2. Roboty objęte umową należy zaprojektować i wykonać zgodnie z Wytycznymi Zamawiającego zawartymi w PFU oraz wymogami Prawa Polskiego i UE. Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska pozwolenie na użytkowanie wykonanych obiektów. 3.1.3. Zakres nr 1 obejmuje w szczególności: a) sporządzenie dokumentacji projektowej na którą składają się: projekty budowlane sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, projekty budowlane branży drogowej, projekty budowlane oświetlenia drogowego, projekty techniczne, wraz z wszelkimi niezbędnymi opiniami, pozyskaniem map do celów projektowych, zgodami, uzgodnieniami i pozwoleniami w tym pozwoleniem na budowę, b) rozbiórki istniejących konstrukcji jezdni, chodników, zjazdów do posesji, c) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie powyższych projektów, d) wyłączenie z eksploatacji istniejącej sieci ogólnospławnej wraz z przełączeniem przyłączy do nowowybudowanych sieci, e) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, f) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, g) nadzór autorski projektanta.; 3.1.4. Roboty objęte umową należy zaprojektować i wykonać zgodnie z Wytycznymi Zamawiającego zawartymi w PFU oraz wymogami Prawa Polskiego i UE. Wykonawca w imieniu Zamawiającego dokona zgłoszenia robót budowlanych lub w razie konieczności uzyska pozwolenie na użytkowanie wykonanych obiektów. 3.1.5. Podane w PFU wielkości są tylko orientacyjne. Rzeczywiste dane zostaną ustalone na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę projektu budowlanego. 3.2. Zakres Nr 2: Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich -,,Zagospodarowanie terenu pomiędzy ul. 11 Pułku Piechoty, ul. Zamkową, ul. Sybiraków, ul. Bednarską w Drawsku Pomorskim": 3.2.1. Przedmiotem zamówienia w zakresie nr 2 jest zmiana zagospodarowania terenu gminnego, znajdującego się pomiędzy ul. 11 Pułku Piechoty, ul. Zamkową, ul. Sybiraków, ul. Bednarską w Drawsku Pomorskim, mająca na celu uporządkowanie sposobu parkowania przez wyznaczenie miejsc postojowych i zapewnienie ciągów komunikacji pieszej w dowiązaniu do istniejącego terenu, a także zagospodarowanie i uporządkowanie terenu przy istniejącej wiacie śmietnikowej, które przewidziane są do rozbiórki. 3.2.2. Zakres zamówienia obejmuje: 1. budowę i przebudowę miejsc postojowych i placów manewrowych, 2. przebudowę istniejących ciągów komunikacyjnych: pieszych i kołowych; 3. budowę murów oporowych; 4. budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej; 5. usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą (oświetlenie, elektryka) 6. wycinkę drzew kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem oraz nasadzenia zastępcze; 7. rozbiórkę istniejącej wiaty śmietnikowej; 8. ustawienie nowych wiat śmietnikowych prefabrykowanych; 9. wymianę na nowe wszystkich istniejących słupów oświetleniowych wraz z fundamentami i oprawami (3 szt.): 1) Wymagane parametry nowych słupów i opraw: a) słupy parkowe ocynkowane, koloru czarnego, o wysokości 5 m, b) oprawy o nw. parametrach: o oprawa LED czarna, o moc całkowita nie większa niż 36W, o strumień świetlny LED nie mniejszy niż 5300 lm, o strumień świetlny nie mniejszy niż 3650 lm, o efektywność świetlna nie mniejsza niż 101 lm/W, (dopuszczalna tolerancja dla wymaganych parametrów wynosi do 5%) 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233140-2 - Roboty drogowe 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert został zawarty w Rozdz. 21 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okresu gwarancji na przedmiot umowy liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zdolności technicznej lub zawodowej [art. 116 ustawy]: Opis spełnienia warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: 1. wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej, o wartość inwestycji minimum: 1.000 000,00 zł. brutto lub - minimum jedną robotę budowlaną polegającą na: zagospodarowaniu terenu w zakresie co najmniej branży: drogowej i sieci oświetlenia drogowego, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto Zamawiający informuje, że nie dopuszcza sumowania wartości robót w ramach niniejszego warunku. (W przypadku wykazania kilku robót o wartościach mniejszych niż wymagana, wartości nie będą sumowane w celu potwierdzenia spełnienia postawionego warunku). Warunek ten ma być spełniony: - samodzielnie przez Wykonawcę lub - przez minimum jeden inny podmiot udostępniający Wykonawcy swoją wiedzę i doświadczenie i który zrealizuje te roboty budowlane lub - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie. 2. dysponuje lub będzie dysponować minimum po jednej osobie na stanowiska, posiadające stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane tj. upoważniające do: 1) kierowania robotami budowlanymi w specjalności (dotyczy obu zakresów zamówienia): a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) inżynieryjnej drogowej, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2) projektowania w specjalności (dotyczy zakresu nr 1 zamówienia): a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) inżynieryjnej drogowej, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego [na podstawie art. 108 i 109 ustawy], Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj. [art. 274 ust. 1 ustawy]: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie (jeśli dotyczy). 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj. [art. 274 ust. 1 ustawy]: 1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. W przedmiotowym wykazie robót Wykonawca winien wskazać informacje w zakresie określonym w warunkach z Rozdziału 24 pkt. 2.4.1 SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten/ dokumenty te składa przynajmniej jeden z Wykonawców. 2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ. W przedmiotowym wykazie osób Wykonawca winien wskazać informacje w zakresie określonym w warunkach z rozdziału 24 pkt. 2.4.2 SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 50.000,00 zł: 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego; 2) w gwarancjach bankowych; 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 12 1020 2847 0000 1702 0009 6602. W tytule przelewu należy wpisać: ,,Wadium w postępowaniu nr IR.271.2.2024.DR." 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 2, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Został określony załączniku nr 4 do SWZ "wzór umowy" 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert został zawarty w Rozdz. 21 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okresu gwarancji na przedmiot umowy liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-14 |
© eurobudowa.pl 2004-2024