kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja drzwi wewnętrznych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Narodowy Fundusz Zdrowia Podkarpacki Oddział Wojewódzki ul. Zamkowa 8 35-032 Rzeszów powiat: Rzeszów tel. 017 86 04 100 fax: 017 86 04 228, tel. 17 86 04 246, tel. 17 86 04 110 zamowienia.publiczne@nfz-rzeszow.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 017 86 04 100 f |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
dla zadania pn.: ,,Modernizacja drzwi wewnętrznych w pomieszczeniu serwerowni w budynku siedziby Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego" 3.2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drzwi wewnętrznych w pomieszczeniu serwerowni na parterze w skrzydle B budynku siedziby Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego przy ul. Zamkowej 8 w Rzeszowie. 3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje: ? Dostawę i montaż drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych aluminiowych z wypełnieniem szkłem klejonym 44.2 ( dwie szyby klejone ze sobą z dwoma foliami, ramka i szkło klasy ogniowej EI 30 ) z progiem opadającym. Klasa ogniowa EI30 przezierne (P2/16Ar), kolor profili to lakierowanie proszkowo proszkiem producenta IGB w wykończeniu matowym RAL Mahoń 8016 w ilości 1 sztuki. ? Demontaż starych drzwi i framug oraz obróbkę szpalet po demontażu wraz z pomalowaniem części ścian po demontażu starej konstrukcji ( wraz z kosztem materiałów ). ? Utylizację starych drzwi po demontażu ( wraz z framugami ). 3.4. Przedmiot zamówienia ma spełniać następujące wymogi: ? Akustyka dla wypełnienia ma być większa lub równa 40 dB. ? Światło przejścia 900 mmx 2000 mm. ? Wyposażenie drzwi w jednostronną kontrolę dostępu wraz z podłączeniem do systemu oraz wyposażenie w kontrakton. ? Wyposażenie drzwi w dwa zamki niezależne z wkładką antywłamaniową oraz samozamykacz szynowy. ? Należy przewidzieć wzmocnione kotwienie drzwi ( zagrożenie wybuchem ). CPV: 45421100-5 Dokument nr: NFZ09-WAG.2151.1.2024 Składanie ofert: 9.1. Ofertę należy złożyć: ? za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamówienia.publiczne@nfz-rzeszow.pl (wersja elektroniczna) ? w siedzibie Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego przy Ul. Zamkowej 8 , pok. 1-kancelaria ogólna - przyjmowanie dokumentów (wersja papierowa) 9.2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 5 kwietnia 2024 r. Miejsce i termin realizacji: 3.5. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Podkarpackiego Oddziału Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8. 5. Termin wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia, o którym mowa z załączniku nr 1 do zapytania ofertowego, w terminie do ........2024 r. Wymagania: 2. Tryb udzielenia zamówienia Zamówienie publiczne poniżej 130 000 złotych netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r (t.j.: Dz.U. z 2023 r. poz. 1605). 4. Oferty częściowe i wariantowe oraz zamówienia uzupełniające 4.1. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 4.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4.2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Pozostałe wymagane dokumenty 6.1. Formularz ofertowy ,, OFERTA"- załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 6.2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 7. Termin związania ofertą Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 8. Opis sposobu przygotowania oferty 8.1. Wymagania ogólne 8.2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 8.3. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w języku polskim. Oznacza to, że oferta oraz dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania oraz każdy dokument złożony wraz z ofertą sporządzony w języku obcym winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. 8.4.Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 8.5.Oferta wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. 8.6. Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 8.8. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/ne do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo. Wszystkie załączniki do oferty muszą być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8.9. Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy - musi być przedłożone, jako oryginał w takiej samej formie jak składana oferta tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. prawo o notariacie (t.j. Dz.U. 2022, poz. 1799 z późn. zm.), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź też opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 8.10. W przypadku, gdy dokumenty zostały sporządzone, jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. 8.11. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8.12. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w wersji papierowej. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/ne do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. W przypadku gdy, ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo. Wszystkie załączniki do oferty muszą być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8.13. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub poświadczonej notarialnie za zgodność kopii z oryginałem. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 8.14. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzuceniem wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 8.14. Oferta składa się z : 8.14.1. Formularz ofertowego ,,Oferta" ( wzór formularza oferty określony został w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego); 8.14.2. Stosowne pełnomocnictwo udzielone osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego lub pełnomocnictw załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 9.3. Ofertę złożoną po terminie Zamawiający niezwłocznie zwróci Wykonawcy. 9.4. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 10. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami. 10.1. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. 10.2. Przy przekazywaniu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji Zamawiającego i Wykonawcę obowiązuje forma pisemna. 10.3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści zapytania. Zamawiający może udzielić odpowiedzi albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści na stronie internetowej www.nfzrzeszow. pl, na której zamieścił zapytanie ofertowe oraz przekaże Wykonawcom, którym przekazał zapytanie ofertowe, bez ujawniania źródła zapytania. 10.5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana Wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe oraz zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Jeżeli modyfikacja treści zapytania ofertowego powodować będzie konieczność wprowadzenia zmian oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. 10.6. W przypadku oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt jej otrzymania. 10.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Koszt przygotowania oferty nie będzie obciążał Zamawiającego. 10.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia negocjacji z wybranym Wykonawcą. 11. Opis sposobu obliczenia ceny oferty 11.1. Wykonawca podaje w ofercie cenę brutto. 11.2. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT. 11.3. Cenę ofertową Wykonawca przedstawia w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku ( zł/gr ). 11.4. Cena podana w ofercie jest niezmienna w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 11.5. W niniejszym postępowaniu przewidziano wynagrodzenie ryczałtowe. Obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 3 zapytania ofertowego. 12. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert 12.1. W niniejszym zapytaniu ofertowym wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium: cena brutto przedmiotu zamówienia - o wadze 100 %. Oferta z najniższą ceną brutto, nie podlegająca odrzuceniu otrzyma 70 pkt; pozostałe oferty otrzymają punkty wyliczone według wzoru: x pkt Cofb C ? Cmin 100 gdzie: C - ilość punktów oferty ocenianej C min - cena oferty z najniższą ceną C ofb - cena ofert badanej 12.3. Zamawiający przy porównywaniu ofert będzie brał pod uwagę ceny brutto. 12.4. Zaokrąglenia w końcowym obliczeniu punktacji - do dwóch miejsc po przecinku. 12.5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. 13. Formalności, jakie należy dopełnić po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 13.1. Zamawiający po wyborze oferty przekaże wszystkim Wykonawcom pisemną informację o wyborze najkorzystniejszej oferty. 13.2. Z Wykonawcą, którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza zostanie zawarta umowa zgodnie ze wzorem umowy załączonym do niniejszego zapytania ofertowego. 13.3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania. 14. Wzór umowy Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Umowa zostanie sporządzona na piśmie pod rygorem nieważności. Uwagi: 15. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych KLAUZULA INFORMACYJNA dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Narodowy Fundusz Zdrowia dla oferentów/kontrahentów w związku ze złożoną ofertą, zleceniem usług lub zamówieniem dostaw oraz ich realizacją Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO), podajemy następujące informacje: ? ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH jest Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia, z którym może się Pani/Pan kontaktować w następujący sposób: ? listownie na adres siedziby administratora: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30 ? za pomocą platformy ePUAP: NFZ-Centrala/SkrytkaESP ? e-mailem: sekretariat.gpf@nfz.gov.pl ? INSPEKTOR OCHRONY DANYCH Prezes NFZ wyznaczył Inspektora Ochrony Danych do kontaktu z Panią/Panem w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych, z którym można kontaktować w następujący sposób: ? listownie na adres siedziby administratora: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30 ? za pomocą platformy ePUAP: NFZ-Centrala/SkrytkaESP ? e-mailem: iod@nfz.gov.pl ? CEL I PODSTAWA PRZETWARZANIA Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane: ? w związku ze złożoną ofertą; ? w celu zlecenia usług lub zamówieniem dostaw oraz ich realizacją. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest w szczególności: ? Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w tym: - art. 6 ust. 1 lit. b) RODO /w przypadku zawarcia i realizacji umowy/zlecenia usług/zamówienie dostaw/; - art. 6 ust. 1 lit. c) RODO /gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze/; - art. 6 ust. 1 lit. f) RODO /w celu właściwej realizacji usługi/dostawy, ochrony zasobów NFZ, ustalenia, dochodzenia roszczeń oraz obrony przez roszczeniami/; ? ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych; ? ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych; ? ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny; ? ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych; ? ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości; ? ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; ? ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. ? ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty posiadające upoważnienie do pozyskiwania danych osobowych na postawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego (w tym ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej). Dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom, z którymi Administrator Danych Osobowych zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych m. in. podmiotom świadczącym usługi w zakresie systemów informatycznych/oprogramowania oraz operatorom pocztowym. Pani/Pana dane osobowe mogą być również przekazywane do państwa trzeciego na podstawie obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego. ? OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby realizacji ustawowych zadań, celów przetwarzania danych osobowych, dochodzenia roszczeń, obrony przez roszczeniami oraz zadań wynikających z ustaw szczególnych, w tym ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. ? PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ W odniesieniu do danych przetwarzanych we wskazanych powyżej celach, Pani/Panu jako Wnioskodawcy przysługuje prawo do: ? dostępu do treści swoich danych osobowych; ? sprostowania danych osobowych; ? ograniczenia przetwarzania danych osobowych; ? wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (o ile w danym przypadku przysługuje); ? wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy wniosek dotyczący realizacji z w/w praw zostanie rozpatrzony zgodnie z RODO. ? INFORMACJA O WYMOGU PODANIA DANYCH Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale może wynikać z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, a ich nie podanie uniemożliwi uczestnictwo w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, rozpatrzenie oferty, zawarcie umowy lub/i jej realizację, zlecenie usług lub zamówienie dostaw oraz ich realizację. ? INFORMACJA W ZAKRESIE ZAUTOMATYZOWANEGO PODEJMOWANIA DECYZJI ORAZ PROFILOWANIA Pani/Pana dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji jak również profilowania. Kontakt: 10.4. Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawnieni są: a) Bartłomiej Kapica tel. 17 86 04 246 bartlomiej.kapica@nfz-rzeszow.pl b) Marcin Paluch tel. 17 86 04 110 marcin.paluch@nfz-rzeszow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024