Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Poprawa funkcjonowania społeczności lokalnej poprzez realizację inwestycji w...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Poprawa funkcjonowania społeczności lokalnej poprzez realizację inwestycji w infrastrukturę sportowo - rekreacyjną

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Tarnogród
T. Kościuszki 5
23-420 Tarnogród
powiat: biłgorajski
przetargi@tarnogrod.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Tarnogród
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Poprawa funkcjonowania społeczności lokalnej poprzez realizację inwestycji w infrastrukturę sportowo - rekreacyjną w Gminie Tarnogród.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Poprawa stanu infrastruktury sportowej w Tarnogrodzie oraz Różańcu Pierwszym". Przedmiot zamówienia dla zakresu podstawowego w ramach tej części obejmuje następujące zadania: a) Poprawa stanu infrastruktury sportowej w obrębie stadionu piłkarskiego w Tarnogrodzie, której zakres robót obejmuje: demontaż i powtórne zabetonowanie wraz z wykonaniem zaprawek konserwacyjnych barierek typu lubelskiego w obrębie kompleksu sportowego orlik, cząstkową naprawę sztucznej nawierzchni trawiastej orlika, wymianę piłkochwytów na orliku i głównym boisku trawiastym, odnowienie linii boiska wielofunkcyjnego orlik, wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy LED. UWAGA! Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia dla tego zadania nie obejmuje: a) remontu zdeformowanych fragmentów nawierzchni chodników z kostki brukowej oraz
b) wymiany skorodowanych barierek oddzielających trybunę od płyty boiska głównego ujętych w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. b)Poprawa stanu infrastruktury sportowej w Różańcu Pierwszym której zakres robót obejmuje: rozebranie istniejącego ogrodzenia okalającego kontenery zaplecza kompleksu sportowego orlik, rozebranie jednego z kontenerów zaplecza, transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego, ponowny montaż w nowej lokalizacji, demontaż siatki ogrodzenia boisk orlika, oczyszczenie i malowanie istniejących słupków ogrodzenia oraz furtek i bram, montaż nowej siatki zgodne z założeniami projektowymi, remont nawierzchni brukowych chodników, opasek i schodów wokół kompleksu sportowego wraz z rozbiórką części opaski od strony drogi wojewódzkiej, urządzenie zieleni w miejscu rozebranych nawierzchni, montaż nowych energooszczędnych opraw oświetleniowych LED, malowanie linii boiska wielofunkcyjnego, dostawę wyposażenia boiska wielofunkcyjnego.
,,Budowa systemu nawadniającego murawę boiska piłkarskiego w Tarnogrodzie oraz Różańcu Pierwszym". Przedmiot zamówienia w ramach tej części obejmuje następujące zadania: a) Budowa systemu nawadniającego murawę boiska piłkarskiego w Tarnogrodzie wraz z dostawą wiat stadionowych, której zakres robót obejmuje: budowę wewnętrznego odcinka przyłącza wodociągowego na działce Zamawiającego od miejsca przyłączenia do miejsca pompowni wody tryskaczowej, wykonanie systemu nawadniania murawy boiska, odbudowę nawierzchni boiska w miejscach wykonywania instalacji nawadniania, regenerację całości murawy płyty boiska po wykonanej instalacji nawadniania, dostawę i montaż trzech wiat stadionowych dla zawodników rezerwowych oraz obsługi medycznej wraz z wykonaniem nawierzchni z płyt EPDM do ich posadowienia; b) Budowa systemu nawadniającego murawę boiska sportowego w Różańcu Pierwszym wraz z zagospodarowaniem terenu, remontem infrastruktury boiska sportowego oraz dostawą wiat stadionowych, której zakres robót obejmuje:
wykonanie systemu nawadniania murawy boiska, renowację części murawy płyty boiska po wykonanej instalacji nawadniania, regenerację całości powierzchni murawy boiska po wykonanych robotach budowlanych, przebudowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych, roboty remontowe nawierzchni pieszego układu komunikacyjnego obiektu sportowego, czasowy demontaż bramek wraz z utylizacją siatek, demontaż istniejących tulei bramek z ich utylizacją, montaż nowych systemowych tulei bramek do piłki nożnej pełnowymiarowej 7,32 x 2,44 m i odciągów ze zintegrowanymi elementami maskującymi otwory po wyjęciu słupków i bramek wraz z naciągami siatek, powtórny montaż bramek wraz z naciągami siatek, montaż nowych siatek bramkowych, demontaż 14 szt. uszkodzonych paneli ogrodzeniowych wraz z ich utylizacją, montaż 14 szt. nowych paneli ogrodzeniowych 2,60 x 1,60 m, montaż dwóch skrajnych słupków z zastrzałami, montaż siatki piłkochwytu na łącznie 9 wspornikach zamocowanych do istniejących słupków ogrodzeniowych o profilu 60 x 60 mm, podwyższenie o 2 m istniejącego ogrodzenia boiska orlik z siatki stalowej powlekanej na długości 40 m, tj. 16 przęseł po 20,50 m, regulację pokrywy betonowej systemu drenażowego, wymianę nawierzchni trawiastej w obrębie części pola bramkarza, dostawę i montaż trzech wiat stadionowych dla zawodników rezerwowych oraz obsługi medycznej wraz z wykonaniem nawierzchni z płyt EPDM do ich posadowienia, dostawę i montaż dwóch siatek na bramkę 7,32 m x 2,44 m. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest współpracować z Wykonawcą realizującym zadanie pod nazwą: Poprawa warunków edukacyjnych i rekreacyjno - sportowych na terenie Gminy Tarnogród - Przebudowa bieżni i skoczni w dal przy boisku w Tarnogrodzie w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych - jeżeli realizacja robót stanowiących przedmiot tych umów będzie odbywać się w tym samym czasie. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić część placu budowy innemu podmiotowi, realizującemu inne roboty budowlane równolegle z zamówieniem objętym niniejszym postępowaniem - jeżeli zajdzie taka potrzeba.
,,Remont hali sportowej z zapleczem socjalnym w Tarnogrodzie". Przedmiot zamówienia w ramach tej części obejmuje następujące roboty: częściową rozbiórkę istniejących ścian działowych zaplecza socjalnego, skucie wszystkich okładzin ściennych i podłogowych zaplecza socjalnego, demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, wymianę stolarki okiennej w hali sportowej,
wykonanie nowych ścianek działowych, częściowo z elementów systemowych HPL, licowanie ścian murowanych płytkami ceramicznymi, ułożenie nowej terakoty na posadzkach pomieszczeń, roboty malarskie, uzupełniające, naprawcze ścian i sufitów, montaż nowych drzwi do poszczególnych pomieszczeń sanitarnych z obróbką glifów, wymianę elementów osłonowych antresoli hali sportowej, wymianę rynien i rur spustowych dla całości obiektu, dostawę wyposażenia pomieszczeń - urządzenia sanitarne, wyposażenie meblowe i inne, renowację posadzki z parkietu dębowego hali sportowej o powierzchni 435 m2, dostawę i montaż ławeczki do ćwiczeń mięśni brzucha z regulacją. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest współpracować z Wykonawcami realizującymi zadania pod nazwą: 1. Nowoczesne przedszkole - szczęśliwe dziecko i zadowoleni rodzice - przebudowa Przedszkola Miejskiego w Tarnogrodzie - roboty polegające na przebudowie pomieszczeń części szkolnej budynku, 2. Poprawa warunków bytowych mieszkańców Gminy Tarnogród - roboty polegające na zagospodarowaniu terenu wokół budynku, dostawa wyposażenia do budynku, 3. Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu ,,MALUCH+" 2022-2029 - edycja 1 w Klubie Dziecięcym w Tarnogrodzie, Ul. Kościelna 12, 23-420 Tarnogród - roboty polegające na przebudowie części kondygnacji parteru oraz części pomieszczeń piwnicy w segmencie szkolnym budynku, w ramach dofinansowań z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych oraz środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Europejskiego Funduszu Społecznego+ w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 oraz budżetu państwa na realizację zadania dotyczącego tworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi w ramach Programu rozwoju instytucji opieki na dziećmi w wieku do lat 3 ,,MALUCH+" 2022-2029 - edycja 1 - jeżeli realizacja robót stanowiących przedmiot tych umów będzie odbywać się w tym samym czasie. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić część placu budowy innemu podmiotowi, realizującemu inne roboty budowlane/dostawy równolegle z zamówieniem objętym niniejszym postępowaniem - jeżeli zajdzie taka potrzeba.

CPV: 45110000-1, 45111200-0,45112710-5,71355000-1,45400000-1,45311200-2, 45111200-0,45112710-5,71355000-1,45400000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00260097, RI.271.1.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-17 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adc329cb-ea91-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl; przetargi@tarnogrod.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
11.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 11.3. Zamawiający wyznacza następującą osobę do kontaktu z Wykonawcami:
Tomasz Jabłoński, tel. 84 689 71 61, e-mail: przetargi@tarnogrod.pl
11.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 11.5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia. 11.11. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 11.12. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 11.13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 11.14. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie: 11.14.1. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest: a) Komputer PC:
parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD, zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04, zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze, albo b) Tablet/Telefon: parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, przeglądarka Chrome 61 lub nowsza 11.14.2. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script oraz cookies; 11.14.3. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: a) specyfikacja połączenia - formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy. 11.15. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 13.3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; 2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Poprawa funkcjonowania społeczności lokalnej poprzez realizację inwestycji w infrastrukturę sportowo - rekreacyjną w Gminie Tarnogród" prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; 3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. 5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 7) Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-17 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.