Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Analiza możliwości budowy oraz koncepcja architektoniczna

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Analiza możliwości budowy oraz koncepcja architektoniczna

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Poniatowskiego 15
40-055 Katowice
powiat: Katowice
32 208 36 65
inwestycje@sum.edu.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186922
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: 32 208 36 65
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie analizy możliwości posadowienia (lokalizacji) budynku laboratoryjnego dla przedsięwzięcia pn. ,,DiagMedFarm Centrum Nauk Medyczno-Farmaceutycznych w Sosnowcu", wykonanie koncepcji architektonicznej oraz sporządzenie szacunku wartości inwestycji.
Powstaje w kontekście projektu
FESL.10.05-IZ.01-0747/23 - DiagMedFarm Centrum Nauk Medyczno-Farmaceutycznych w Sosnowcu.

Część 1
Analiza możliwości budowy oraz koncepcja architektoniczna

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Wykonanie analizy możliwości budowy Inwestycji we wskazanych Lokalizacjach dla zadania inwestycyjnego: ,,DiagMedFarm Centrum Nauk Medyczno-Farmaceutycznych w Sosnowcu", w szczególności:
a) opracowanie przedstawiające analizę możliwości wybudowania optymalnego budynku w Lokalizacji nr 1:
- z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa oraz warunków określonych w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego,
- analiza powinna zawierać rysunki zagospodarowania Lokalizacji nr 1 wraz z planem Inwestycji i infrastrukturą towarzyszącą,
- analiza powinna zawierać informację i rysunek określający maksymalną możliwą zabudowę Lokalizacji nr 1 z uzasadnieniem,
- analiza powinna uwzględniać warunki Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla Inwestycji i sąsiadujących obiektów budowlanych, w tym liczbę miejsc parkingowych i tereny zielone oraz potrzebę zachowania miejsc parkingowych dedykowanych sąsiadującym budynkom.
b) opracowanie przedstawiające analizę możliwości wybudowania Inwestycji w Lokalizacji nr 2:
- z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa oraz warunków określonych w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego,
- należy założyć, że budynek ,,p" umiejscowiony w Lokalizacji nr 2 zostanie wyburzony oraz że istnieje możliwość ewentualnej rozbiórki budynku ,,i",
- analiza powinna uwzględniać warunki Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla Inwestycji i sąsiadujących obiektów budowlanych, w tym liczbę miejsc parkingowych i tereny zielone oraz potrzebę zachowania miejsc parkingowych dedykowanych sąsiadującym budynkom,
- analiza powinna zawierać rysunki zagospodarowania Lokalizacji nr 2 wraz z planem Inwestycji i infrastrukturą towarzyszącą,
- analiza powinna zawierać informację i rysunek określający maksymalną możliwą zabudowę Lokalizacji nr 2 z uzasadnieniem.
c) uwzględnienie w analizach wymagań Inwestora i użytkowników, w tym przewidywanej liczby personelu - Lista pomieszczeń,
d) uwzględnienie analizy infrastruktury technicznej w tym droga dojazdowa, parkingi i chodniki dla Inwestycji, w tym włączenie w infrastrukturę sieciową,
e) przygotowanie części graficznej, pokazującej plan zagospodarowania terenu: obrys Inwestycji, infrastrukturę drogową i parkingi, w tym obliczenie powierzchni zabudowy, dróg i chodników oraz terenów zielonych,
f) termin realizacji - do 30 dni od terminu podpisania umowy,
g) opracowanie należy przedłożyć Zamawiającemu w wersji cyfrowej edytowalnej i nieedytowalnej w jednym egzemplarzu na nośniku typu pendrive oraz w dwóch egzemplarzach papierowych.
Zamawiający dysponuje i udostępni Wykonawcy dokumenty i informacje według poniższej listy:
A. Lista pomieszczeń Inwestycji, która zawiera:
- podział Inwestycji na pracownie i laboratoria,
- wyznaczenie minimalnej powierzchni wszystkich pomieszczeń oraz określenie liczby osób do pracy w pomieszczeniach biurowych,
- określenie właściwości pomieszczeń oraz zawartości aparatury i wyposażenia badawczego, jakie powinno się znaleźć w każdym z nich,
- informacje szczegółowe na temat lokalizacji niektórych pracowni.
B. Koncepcja pierwotna Inwestycji w innej lokalizacji.
C. Rysunki koncepcyjne pierwotne Inwestycji.
D. Lista aparatury i wyposażenia Inwestycji.
E. Dokumenty w wersjach edytowalnych i nieedytowalnych.
Więcej szczegółów dotyczących wytycznych oraz informacje dotyczące niniejszego wniosku, znajdują się w załącznikach.
Okres gwarancji
Informacje nt. gwarancji Zamawiający określił w Załączniku nr 4, w par. 9.

Opis
Przygotowanie koncepcji architektonicznej wraz z zaprojektowaniem układu pomieszczeń Inwestycji na wybranej przez Zamawiającego Lokalizacji dla zadania inwestycyjnego: ,,DiagMedFarm Centrum Nauk Medyczno-Farmaceutycznych w Sosnowcu" oraz sporządzenie szacunku wartości inwestycji, w szczególności:
a) pozyskanie mapy zasadniczej dla wybranej Lokalizacji,
b) przygotowanie rysunku zagospodarowania terenu: układ komunikacji wewnętrznej, dostępność komunikacyjna, miejsca postojowe, punkty styku z sąsiednimi działkami Zamawiającego,
c) przygotowanie wstępnej opinii geotechnicznej o przedmiotowych warunkach posadowienia, wraz z pięcioma odwiertami pod planowaną Inwestycję,
d) schematy funkcjonalne poszczególnych kondygnacji Inwestycji,
e) rzuty układu funkcjonalnego Inwestycji w oparciu o wymagania Zamawiającego określone w Liście pomieszczeń,
f) przekroje Inwestycji - rysunki w obu kierunkach,
g) elewacje Inwestycji - rysunki każdej elewacji,
h) wykonanie schematycznych rysunków każdej kondygnacji Inwestycji z graficznym podziałem na zajmowane pracownie wskazane w Liście pomieszczeń,
i) opracowanie danych technicznych, materiałowych, zestawienie powierzchni, definicję głównych właściwości Inwestycji, między innymi: izolacyjność, nośność stropów, wydajność instalacji, a także parametrów technicznych stanowiących podstawę do przygotowania projektu budowlanego (bez doboru urządzeń i obliczeń),
j) konsultacje koncepcji z rzeczoznawcą ds. przeciwpożarowych,
k) konsultacje koncepcji z rzeczoznawcą ds. sanitarno-higienicznych,
l) analiza możliwości zastosowania rozwiązań energooszczędnych wykorzystujących OZE celem zwiększenia atrakcyjności Inwestycji (m.in. instalacja fotowoltaiczna, pompy ciepła, gruntowe wymienniki ciepła, wentylacja mechaniczna z rekuperacją, zbiorniki wody deszczowej i szarej oraz inne możliwe),
m) przygotowanie szacunkowego kosztu realizacji Inwestycji z podziałem na poszczególne grupy kosztów (konstrukcja, instalacje poszczególnych branż, infrastruktura itd.), z informacją o podstawach prawnych wyznaczenia kosztu - szacunkowy koszt powinien uwzględniać konieczność włączenia części instalacji elektrycznej budynku do istniejącego agregatu prądotwórczego, zlokalizowanego przy budynku Zamawiającego przy Ul. Jedności 8 oraz potrzebę zastosowania UPSów zgodnie z opisem zawartym w Liście pomieszczeń,
n) przygotowanie i wysłanie do gestorów wniosków o wydanie warunków technicznych na przyłączenie do sieci lub ich przebudowę oraz do właściwego zarządu dróg
o warunki wjazdu na wybraną Lokalizację,
o) koncepcja powinna być opracowana przez Wykonawcę w szczególności:
- w oparciu o obowiązujące przepisy prawa,
- z uwzględnieniem wszelkich norm i uwarunkowań techniczno - prawnych dla tego typu obiektów, jako budynków użyteczności publicznej,
- z uwzględnieniem ustaleń Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego,
- z uwzględnieniem wytycznych Zamawiającego, określonych w Liście pomieszczeń,
- z uwzględnieniem zdefiniowanej przez Zamawiającego liczby osób z nich korzystających, przy jednoczesnym uwzględnieniu wymagań dostosowania pomieszczeń dla osób z niepełnosprawnościami,
- z uwzględnieniem uwarunkowań opisanych w wytycznych dla projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z funduszy europejskich, w tym potrzebnych do spełnienia priorytetów,
p) termin realizacji do 60 dni od wyboru Lokalizacji przez Zamawiającego,
q) koncepcję należy przedłożyć Zamawiającemu w wersji cyfrowej edytowalnej i nieedytowalnej w jednym egzemplarzu na nośniku typu pendrive oraz w dwóch egzemplarzach papierowych.
Zamawiający dysponuje i udostępni Wykonawcy dokumenty i informacje według poniższej listy:
A. Lista pomieszczeń Inwestycji, która zawiera:
- podział Inwestycji na pracownie i laboratoria,
- wyznaczenie minimalnej powierzchni wszystkich pomieszczeń oraz określenie liczby osób do pracy w pomieszczeniach biurowych,
- określenie właściwości pomieszczeń oraz zawartości aparatury i wyposażenia badawczego, jakie powinno się znaleźć w każdym z nich,
- informacje szczegółowe na temat lokalizacji niektórych pracowni.
B. Koncepcja pierwotna Inwestycji w innej lokalizacji.
C. Rysunki koncepcyjne pierwotne Inwestycji.
D. Lista aparatury i wyposażenia Inwestycji.
E. Dokumenty w wersjach edytowalnych i nieedytowalnych.
Więcej szczegółów dotyczących wytycznych oraz informacje dotyczące niniejszego wniosku, znajdują się w załącznikach.

CPV: 71210000-3, 71241000-9, 71310000-4, 71315210-4, 71400000-2

Dokument nr: 2024-11515-186922

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-05

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Sosnowiec
Gmina
Sosnowiec
Miejscowość
Sosnowiec

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Sosnowiec
Gmina
Sosnowiec
Miejscowość
Sosnowiec

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie w celu właściwej realizacji zamówienia, zastrzega się możliwość dokonania zmian w drodze aneksu do umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
A) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
B) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
C) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. 1. nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym wg załącznika nr 5 do Zapytania ofertowego.
3. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 r., poz. 1497 t.j. z późn. zm.).
4. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. 3. nastąpi w oparciu o analizę oświadczenia Wykonawcy o braku podstawy wykluczenia wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wg załącznika nr 6 do Zapytania ofertowego.
5. Zamawiający wykluczy wykonawców, którzy:
A) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,
B) nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu,
C) nie wykażą braku podstaw wykluczenia,
D) wobec których zachodzą podstawy wykluczenia
6. Zamawiający ma prawo zbadać podstawy wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu jedynie wobec wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Wykonawca powinien przedłożyć wraz z ofertą:
1. Formularz Ofertowy wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 1,
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu podpisane przez Upoważniającego
(w przypadku takiej konieczności),
3. Formularz RODO podpisany i opieczętowany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 2,
4. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym - załącznik nr 5,
5. Oświadczenie o braku podstawy wykluczenia wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 6.
Usługa
Usługi inne

Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
A) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
B) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
C) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
2. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. 1. nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym wg załącznika nr 5 do Zapytania ofertowego.
3. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 r., poz. 1497 t.j. z późn. zm.).
4. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. 3. nastąpi w oparciu o analizę oświadczenia Wykonawcy o braku podstawy wykluczenia wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wg załącznika nr 6 do Zapytania ofertowego.
5. Zamawiający wykluczy wykonawców, którzy:
A) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,
B) nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu,
C) nie wykażą braku podstaw wykluczenia,
D) wobec których zachodzą podstawy wykluczenia
6. Zamawiający ma prawo zbadać podstawy wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu jedynie wobec wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Wykonawca powinien przedłożyć wraz z ofertą:
1. Formularz Ofertowy wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 1,
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu podpisane przez Upoważniającego
(w przypadku takiej konieczności),
3. Formularz RODO podpisany i opieczętowany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 2,
4. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym - załącznik nr 5,
5. Oświadczenie o braku podstawy wykluczenia wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 6.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-26
Data ostatniej zmiany
2024-03-26 13:52:43

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena (wartość brutto dla całości przedmiotu zamówienia).
Pc = (Najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu / Cena badanej oferty) × 100
gdzie:
Pc - liczba punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Marcin Szeląg
tel.: 32 208 36 65
e-mail: inwestycje@sum.edu.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.