świętokrzyskie (Kielce)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace konserwatorskie i restauratorskie budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-03-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Pełczycach ul. Rynek Bursztynowy 2 73-260 Pełczyce powiat: choszczeński Tel. kont. 957685048 e.koziol@pelczyce.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Pełczyce |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | Tel. kont. 957685048 |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zadnie pn. ,,Prace konserwatorskie i restauratorskie budynku przy Ul. B. Chrobrego 29" Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich budynku przy Ul. B. Chrobrego 29 w Pełczycach. Zabytkowy budynek położony przy Ul. B. Chrobrego jest obiektem mieszkalnym w typie kamienicy czynszowej, usytuowany w zachodniej pierzei ulicy, południową ścianą szczytową przylegający do sąsiedniego budynku mieszkalnego. Budynek murowany, dwukondygnacyjny, zwieńczony wysokim mezzaninem, nakryty dachem dwuspadowym, o niewielkim kącie nachylenia. Pokrecie dachu dachówką zakładkową, częściowo wymienioną na nową. Elewacja budynku wykończona cegłą licową. Poza tynkowanym mezzaninem wieńczącym, zachowany pierwotny wystrój w formie tynkowanym obramień okiennych, dekoracyjnych naczółków i ozdobnych płycin. Elewacja frontowa asymetryczna, dziewięcioosiowa, z przejazdem bramnym w prawej skrajnej osi i drzwiami wejściowymi w trzeciej osi od lewej strony. Nad wejściem frontowym wtórny balkon, w parterze wybite dodatkowe drzwi w miejscu okna. Okna współczesne nawiązujące kompozycją do okien pierwotnych, zachowana oryginalna stolarka drzwiowa. Budynek położony przy Ul. Chrobrego 29 jest przykładem okazałej jak na skalę miasta kamienicy mieszczańskiej z przełomu XIX i XX w. Obiekt wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków pod nr 162, adres 73-260 Pełczyce, ul. B. Chrobrego 29 wymaga podjęcia prac konserwatorskich, restauratorskich i remontowych. Przewidywany zakres prac remontowo - budowlanych obejmuje m.in.: - Prace renowacyjno-konserwacyjne elewacji budynku, - Odtworzenie elementów dekoracyjnych fasady budynku. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót, projekt architektoniczno- budowlany oraz specyfikacja techniczna. Celem prac jest zachowanie budynku w jak najlepszym stanie z zachowaniem jego autentyzmu, ponadto na poprawa warunków termicznych budynku oraz zmniejszenie zapotrzebowania i zużycia energii. CPV: 45453000-7, 45000000-7 Składanie ofert: 9. Miejsce składania ofert: Urząd Miejski w Pełczycach Ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce, pokój nr 9, w godz. od 7.15 do 15.00 (w poniedziałki, środy, czwartki i piątki) oraz w godz. od 7.15 do 16.00 (we wtorki). 10.Termin i sposób składania ofert TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 26 kwietnia 2024 r. do godz. 12.00. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.10.2024 r. Wymagania: Niniejsze postępowanie zakupowe ogłasza się na podstawie Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Postepowanie jest prowadzone w sposób konkurencyjny i transparenty w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania ofertowego na stronie Gminy Pełczyce - www.pelczyce.pl w BIP - zakładka zapytania ofertowe (link do strony: https://bip.pelczyce.pl/strony/menu/38.dhtml ) 4. Opis sposobu przygotowania oferty: Wykonawca powinien przygotować ofertę na formularzu załączonym do niniejszego Zapytania ofertowego (załącznik nr 1). Oferta powinna: 1) Być zgodna z treścią zapytania ofertowego, 2) Być sporządzona w sposób czytelny, 3) Wszelkie zmiany naniesione przez wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane przez wykonawcę, 4) Być opatrzone pieczątką firmową, 5) Posiadać datę sporządzenia, 6) Zawierać adres lub siedzibę wykonawcy, numer telefonu, NIP, 7) Być podpisana czytelnie przez osobę pełnomocną ze strony wykonawcy, 8) Zawierać wszystkie wymagane niniejszą specyfikacją oświadczenia. 5. Warunki udziału w postepowaniu oraz dokumenty jakie oferent winien dołączyć do oferty na potwierdzenie tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać odpowiednie doświadczenie, co pozwoli na potwierdzenie zdolności technicznej do wykonania przedmiotu zamówienia. Oferent winien wskazać posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej 1 roboty budowlanej polegającej na remoncie /przebudowie /renowacji /termomodernizacji obiektu zabytkowego (wpisanego do GEZ lub ewidencji) o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonywania i odbiorów. Wykonawca na potwierdzenia tego warunku przedstawia oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania. 2) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą dysponować, albo dysponują minimum jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub inne uprawnienia wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów pozwalające na kierowanie robotami, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 t.j.) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2023.334 t.j.). Wykonawca na potwierdzenia tego warunku przedstawia oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania. 3) Wykonawcy muszą posiadać ważną polisę OC działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. 6. Zakres wykluczenia Z udziału w postępowaniu wykluczeni są wykonawcy powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym, tym samym Zamawiający dopuści do udziału podmioty, które złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do oferty. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego z warunków udziału, zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający wymaga od wykonawców następujących dokumentów: a) Formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania; b) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowo-osobowych - wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 2 do zapytania; c) Oświadczenie dot. doświadczenia - wzór oświadczenia zał. Nr 3 do zapytania; d) Oświadczenie dot. wykazu osób/osoby wyznaczonej do kierowania budową - wzór oświadczenia załącznik Nr 4 do zapytania; e) Kopię polisy OC działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 300 000,00 zł; f) Kopia pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisującej podpisujących ofertę (jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych); g) Wypełniony przedmiar robot. 8. Wymagania ogólne 1) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych lub częściowych. Naruszenie tej zasady skutkuje odrzuceniem oferty. 2) Jeden oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Naruszenie tej zasady skutkuje odrzuceniem każdej z ofert złożonych przez tego samego oferenta. 3) Zamawiający nie przewiduje w niniejszym zapytaniu ofertowym zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. 4) Rozpatrywane będą tylko te oferty, które wpłynęły w wyznaczonym terminie. 5) Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana przez zamawiającego w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dołączonych do zapytania ofertowego, z których musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki, a w przypadku niespełnienia chociażby jednego z nich, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wykonawca może zostać wezwany do uzupełnienia oferty. 6) Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Za datę wpływu uznaje się datę wpływu oferty do Zamawiającego. Oferta powinna być sporządzona na wymaganym formularzu wraz z niezbędnym załącznikami wskazanymi w zapytaniu ofertowym. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub dostarczona pod wskazany adres. Oferty nadesłane drogą pocztową lub dostarczone osobiści powinny być składane w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Prace konserwatorskie i restauratorskie budynku przy ul. B. Chrobrego 29". 11. Kryteria oceny ofert i sposób przyznawania punktacji Opis kryteriów: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria: Kryterium 1 - cena ,,C" (za cenę oferty przyjmuje się wartość oferty brutto z podatkiem VAT) Kryterium 2 - okres gwarancji ,,G" (liczony w miesiącach) Punktacja zostanie wyliczona w następujący sposób: Kryterium ,,C" cena: najniższa oferowana cena C= ------------------------------------ x 80 pkt. cena oferty ocenianej Kryterium ,,G" okres gwarancji: Punkty przyznaje się zgodnie z poniższą punktacją: Gwarancja udzielana na: - 24 miesięcy i mniej - 0 punktów; - 25-36 miesięcy - 10 punktów, - 37 miesięcy i więcej - 20 punktów. Wymagane: minimalny okres gwarancji 24 miesiące. Brak określenia w formularzu oferty okresu gwarancji skutkuje odrzuceniem oferty. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów, obliczoną wg wzoru: p= C+G Gdzie, P = łączna liczba punktów uzyskana przez badana ofertę C = liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium ,,cena oferty" G = liczba punktów uzyskana przez badana ofertę w kryterium okres gwarancji Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona do 2 miejsc po przecinku z zachowaniem zaokrągleń matematycznych. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę tego Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu i przyznana została mu najkorzystniejsza punktacja łączna obliczona wg obowiązujących kryteriów. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ze dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy łożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. 12. Termin związania ofertą: Termin związania ofertą wynosi 30 dni liczonych od ostatniego terminu składania ofert. 13. Warunki zawarcia i zamiany umowy 1) Udzielenie zamówienia wymaga podpisania umowy pomiędzy zamawiającym, a Wykonawcą. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązujących w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zmiana jest możliwa w zakresie w jakim jest niezbędna do zrealizowania zamówień zgodnie z obowiązującym prawem. 3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w drodze aneksu w stosunku do treści oferty w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń, a w szczególności nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. nietypowa warunki pogodowe). 4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy , gdy termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę jest niemożliwy z powodu okoliczności leżących po stronie zamawiającego, zmiana terminu jest możliwa o okres, o jaki działanie Zamawiającego spowodowało opóźnienie w realizacji zamówienia. 5) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku konieczności uzyskania dodatkowej dokumentacji niezbędnej dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym niezbędnych decyzji, pozwoleń/uzgodnień/poleceń projektanta, zmiana jest możliwa w zakresie w jakim wykonanie zamówienia zgodnie z dodatkową dokumentacją wpłynie na zakres rzeczowy, sposób wykonania, cenę lub termin wykonania zamówienia. 6) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku stwierdzenia w trakcie realizacji zamówienia niezgodności stanu istniejącego obiektu z posiadaną dokumentacją, zmiana jest konieczna do prawidłowego wykonania zamówienia, jeżeli wpłynie na rzeczowy sposób wykonania, cenę lub termin wykonania zamówienia. 14. Prawo do unieważnienia postepowania Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny w trakcie jego trwania w przypadku zaistnienia niemożliwej wcześniej do przewidzenia okoliczności prawnej, ekonomicznej, technicznej lub wystąpienia siły wyższej. 15. Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami 1) W przypadku wystąpienia sporu między Wykonawcą, a Zamawiającym o roszczenia cywilnoprawne, w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, strony zobowiązują się do podjęcia mediacji lub innego polubownego rozwiązania sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem, albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu. 2) Miejscem postępowania mediacyjnego będzie siedziba Zamawiającego. 3) Spory wynikłe między stronami o roszczenia w sprawach, których charakter nie pozwala na zawarcie ugody, rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla Zamawiającego, w tym również w przypadku odstąpienia od umowy lub jakiejkolwiek innej przyczyny powodującej, że umowa nie będzie obowiązywała. 4) W przypadku, gdy w wyniku podjęcia próby polubownego rozwiązania sporu, nie doszło do zawarcia ugody, spory wynikłe między stronami rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla Zamawiającego. 5) Wszelkie spory wynikłe na tle wykonywania niniejszej umowy rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego, , w tym również w przypadku odstąpienia od umowy lub jakiejkolwiek innej przyczyny powodującej, że umowa nie będzie obowiązywała. 16. Wynagrodzenie 1) Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. Przy wyliczaniu poszczególnych wartości należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny. Kwoty wykazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. 2) Zamawiający dopuszcza zapłatę wynagrodzenia w dwóch transzach, po wykonaniu i rozliczeniu robót, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury częściowej i faktury końcowej, przy założeniu że: 1) Pierwsza płatność w wysokości nie wyższej nie 11 % wynagrodzenia po wykonaniu 11% prac objętych zamówieniem, 2) Druga płatność - po wykonaniu pozostałych prac w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia. Uwagi: 17. Informacja dot. ochrony danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takcich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. str. 1), dalej RODO informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wspólnota Mieszkaniowa ul. B. Chrobrego 29 w Pełczycach; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest związany z udziałem w postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. Posiada Pani/Pan: - Na podst. art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; - Na podst. art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - Na podst. art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO Prawo do wniesienia skargi o Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan że przetwarzanie danych osobowych Pan/ pana dotyczących narusza przepisy RODO Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 2 RODO; - na podst. art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż jednocześnie Zamawiajacy ptrzypomina o ciążącym na Pani/Pana obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. |
© eurobudowa.pl 2004-2024