Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace konserwatorskie i restauratorskie budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorskie i restauratorskie budynku

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Pełczycach
ul. Rynek Bursztynowy 2
73-260 Pełczyce
powiat: choszczeński
Tel. kont. 957685048
e.koziol@pelczyce.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Pełczyce
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: Tel. kont. 957685048
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zadnie pn. ,,Prace konserwatorskie i restauratorskie budynku
przy Ul. B. Chrobrego 29"
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich budynku
przy Ul. B. Chrobrego 29 w Pełczycach. Zabytkowy budynek położony przy Ul. B. Chrobrego jest
obiektem mieszkalnym w typie kamienicy czynszowej, usytuowany w zachodniej pierzei ulicy,
południową ścianą szczytową przylegający do sąsiedniego budynku mieszkalnego. Budynek
murowany, dwukondygnacyjny, zwieńczony wysokim mezzaninem, nakryty dachem
dwuspadowym, o niewielkim kącie nachylenia. Pokrecie dachu dachówką zakładkową,
częściowo wymienioną na nową. Elewacja budynku wykończona cegłą licową. Poza
tynkowanym mezzaninem wieńczącym, zachowany pierwotny wystrój w formie tynkowanym
obramień okiennych, dekoracyjnych naczółków i ozdobnych płycin. Elewacja frontowa
asymetryczna, dziewięcioosiowa, z przejazdem bramnym w prawej skrajnej osi i drzwiami
wejściowymi w trzeciej osi od lewej strony. Nad wejściem frontowym wtórny balkon, w
parterze wybite dodatkowe drzwi w miejscu okna. Okna współczesne nawiązujące kompozycją
do okien pierwotnych, zachowana oryginalna stolarka drzwiowa. Budynek położony przy Ul. Chrobrego 29
jest przykładem okazałej jak na skalę miasta kamienicy mieszczańskiej z przełomu XIX i XX w.
Obiekt wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków pod nr 162, adres 73-260 Pełczyce,
ul. B. Chrobrego 29 wymaga podjęcia prac konserwatorskich, restauratorskich i remontowych.
Przewidywany zakres prac remontowo - budowlanych obejmuje m.in.:
- Prace renowacyjno-konserwacyjne elewacji budynku,
- Odtworzenie elementów dekoracyjnych fasady budynku.
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót, projekt architektoniczno-
budowlany oraz specyfikacja techniczna.
Celem prac jest zachowanie budynku w jak najlepszym stanie z zachowaniem jego
autentyzmu, ponadto na poprawa warunków termicznych budynku oraz zmniejszenie
zapotrzebowania i zużycia energii.

CPV: 45453000-7, 45000000-7

Składanie ofert:
9.
Miejsce składania ofert:
Urząd Miejski w Pełczycach Ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce, pokój nr 9,
w godz. od 7.15 do 15.00 (w poniedziałki, środy, czwartki i piątki) oraz w godz. od 7.15 do
16.00 (we wtorki).
10.Termin i sposób składania ofert
TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 26 kwietnia 2024 r. do godz. 12.00.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia:
od dnia podpisania umowy do 30.10.2024 r.

Wymagania:
Niniejsze postępowanie zakupowe ogłasza się na podstawie Rządowego Programu Odbudowy
Zabytków. Postepowanie jest prowadzone w sposób konkurencyjny i transparenty w szczególności
z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków z Rządowego Programu Odbudowy
Zabytków.
Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania ofertowego na stronie Gminy
Pełczyce - www.pelczyce.pl w BIP - zakładka zapytania ofertowe (link do strony:
https://bip.pelczyce.pl/strony/menu/38.dhtml )
4. Opis sposobu przygotowania oferty:
Wykonawca powinien przygotować ofertę na formularzu załączonym do niniejszego
Zapytania ofertowego (załącznik nr 1).
Oferta powinna:
1) Być zgodna z treścią zapytania ofertowego,
2) Być sporządzona w sposób czytelny,
3) Wszelkie zmiany naniesione przez wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu muszą
być parafowane przez wykonawcę,
4) Być opatrzone pieczątką firmową,
5) Posiadać datę sporządzenia,
6) Zawierać adres lub siedzibę wykonawcy, numer telefonu, NIP,
7) Być podpisana czytelnie przez osobę pełnomocną ze strony wykonawcy,
8) Zawierać wszystkie wymagane niniejszą specyfikacją oświadczenia.
5. Warunki udziału w postepowaniu oraz dokumenty jakie oferent winien dołączyć do oferty
na potwierdzenie tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać odpowiednie doświadczenie, co
pozwoli na potwierdzenie zdolności technicznej do wykonania przedmiotu zamówienia.
Oferent winien wskazać posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji
przynajmniej 1 roboty budowlanej polegającej na remoncie /przebudowie /renowacji
/termomodernizacji obiektu zabytkowego (wpisanego do GEZ lub ewidencji)
o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich
wartości, przedmiotu, daty wykonywania i odbiorów.
Wykonawca na potwierdzenia tego warunku przedstawia oświadczenie zgodnie z załącznikiem
nr 3 do zapytania.
2) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą dysponować, albo dysponują minimum
jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia
budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
lub inne uprawnienia wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów pozwalające
na kierowanie robotami, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane
(Dz.U. z 2023 r. poz. 682 t.j.) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które
zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im
uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru
Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(Dz.U.2023.334 t.j.).
Wykonawca na potwierdzenia tego warunku przedstawia oświadczenie zgodnie z załącznikiem
nr 4 do zapytania.
3) Wykonawcy muszą posiadać ważną polisę OC działalności gospodarczej na kwotę co najmniej
100 000,00 zł.
6. Zakres wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są wykonawcy powiązani kapitałowo lub osobowo z
Zamawiającym, tym samym Zamawiający dopuści do udziału podmioty, które złożą
oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do oferty. Wykonawca, który nie spełni chociażby
jednego z warunków udziału, zostanie wykluczony z postępowania.
7. Zamawiający wymaga od wykonawców następujących dokumentów:
a) Formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
b) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowo-osobowych - wzór oświadczenia stanowi zał.
Nr 2 do zapytania;
c) Oświadczenie dot. doświadczenia - wzór oświadczenia zał. Nr 3 do zapytania;
d) Oświadczenie dot. wykazu osób/osoby wyznaczonej do kierowania budową - wzór
oświadczenia załącznik Nr 4 do zapytania;
e) Kopię polisy OC działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 300 000,00 zł;
f) Kopia pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisującej podpisujących ofertę (jeżeli
umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych);
g) Wypełniony przedmiar robot.
8. Wymagania ogólne
1) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych lub częściowych. Naruszenie tej zasady
skutkuje odrzuceniem oferty.
2) Jeden oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Naruszenie tej zasady skutkuje odrzuceniem
każdej z ofert złożonych przez tego samego oferenta.
3) Zamawiający nie
przewiduje w niniejszym zapytaniu ofertowym zamówień
uzupełniających polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
4) Rozpatrywane będą tylko te oferty, które wpłynęły w wyznaczonym terminie.
5) Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana przez zamawiającego w
oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dołączonych do zapytania
ofertowego, z których musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki, a w
przypadku niespełnienia chociażby jednego z nich, Wykonawca zostanie wykluczony z
postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wykonawca
może zostać wezwany do uzupełnienia oferty.
6) Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania
umowy.
Za datę wpływu uznaje się datę wpływu oferty do Zamawiającego. Oferta powinna być
sporządzona na wymaganym formularzu wraz z niezbędnym załącznikami wskazanymi w
zapytaniu ofertowym. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem operatora pocztowego,
kuriera lub dostarczona pod wskazany adres.
Oferty nadesłane drogą pocztową lub dostarczone osobiści powinny być składane w
zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Prace konserwatorskie i restauratorskie budynku przy ul.
B. Chrobrego 29".
11. Kryteria oceny ofert i sposób przyznawania punktacji
Opis kryteriów:
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
Kryterium 1 - cena ,,C" (za cenę oferty przyjmuje się wartość oferty brutto z podatkiem VAT)
Kryterium 2 - okres gwarancji ,,G" (liczony w miesiącach)
Punktacja zostanie wyliczona w następujący sposób:
Kryterium ,,C" cena:
najniższa oferowana cena
C=
------------------------------------ x 80 pkt.
cena oferty ocenianej
Kryterium ,,G" okres gwarancji:
Punkty przyznaje się zgodnie z poniższą punktacją:
Gwarancja udzielana na:
- 24 miesięcy i mniej - 0 punktów;
- 25-36 miesięcy - 10 punktów,
- 37 miesięcy i więcej - 20 punktów.
Wymagane: minimalny okres gwarancji 24 miesiące.
Brak określenia w formularzu oferty okresu gwarancji skutkuje odrzuceniem oferty.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów,
obliczoną wg wzoru: p= C+G
Gdzie,
P = łączna liczba punktów uzyskana przez badana ofertę
C = liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium ,,cena oferty"
G = liczba punktów uzyskana przez badana ofertę w kryterium okres gwarancji
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona do 2 miejsc po przecinku z
zachowaniem zaokrągleń matematycznych.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę tego Wykonawcy, który nie podlega
wykluczeniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu i przyznana została mu najkorzystniejsza
punktacja łączna obliczona wg obowiązujących kryteriów.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ze dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych
ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
zamawiający wzywa wykonawców, którzy łożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez zamawiającego ofert dodatkowych.
12. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni liczonych od ostatniego terminu składania ofert.
13. Warunki zawarcia i zamiany umowy
1) Udzielenie zamówienia wymaga podpisania umowy pomiędzy zamawiającym,
a Wykonawcą.
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku gdy
nastąpi zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązujących w zakresie mającym wpływ
na realizację przedmiotu umowy. Zmiana jest możliwa w zakresie w jakim jest niezbędna
do zrealizowania zamówień zgodnie z obowiązującym prawem.
3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w drodze aneksu w stosunku do treści oferty w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń, a w
szczególności nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. nietypowa warunki pogodowe).
4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy , gdy
termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę jest niemożliwy z
powodu okoliczności leżących po stronie zamawiającego, zmiana terminu jest możliwa
o okres, o jaki działanie Zamawiającego spowodowało opóźnienie w realizacji zamówienia.
5) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w przypadku konieczności uzyskania dodatkowej dokumentacji niezbędnej dla
prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym niezbędnych decyzji,
pozwoleń/uzgodnień/poleceń projektanta, zmiana jest możliwa w zakresie w jakim
wykonanie zamówienia zgodnie z dodatkową dokumentacją wpłynie na zakres rzeczowy,
sposób wykonania, cenę lub termin wykonania zamówienia.
6) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w
przypadku stwierdzenia w trakcie realizacji zamówienia niezgodności stanu istniejącego
obiektu z posiadaną dokumentacją, zmiana jest konieczna do prawidłowego wykonania
zamówienia, jeżeli wpłynie na rzeczowy sposób wykonania, cenę lub termin wykonania
zamówienia.
14. Prawo do unieważnienia postepowania
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny w
trakcie jego trwania w przypadku zaistnienia niemożliwej wcześniej do przewidzenia
okoliczności prawnej, ekonomicznej, technicznej lub wystąpienia siły wyższej.
15. Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami
1) W przypadku wystąpienia sporu między Wykonawcą, a Zamawiającym o roszczenia
cywilnoprawne, w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, strony
zobowiązują się do podjęcia mediacji lub innego polubownego rozwiązania sporu
przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej,
wybranym mediatorem, albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
2) Miejscem postępowania mediacyjnego będzie siedziba Zamawiającego.
3) Spory wynikłe między stronami o roszczenia w sprawach, których charakter nie
pozwala na zawarcie ugody, rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla
Zamawiającego, w tym również w przypadku odstąpienia od umowy lub jakiejkolwiek
innej przyczyny powodującej, że umowa nie będzie obowiązywała.
4) W przypadku, gdy w wyniku podjęcia próby polubownego rozwiązania sporu, nie
doszło do zawarcia ugody, spory wynikłe między stronami rozstrzygane będą przez
sąd właściwy dla Zamawiającego.
5)
Wszelkie spory wynikłe na tle wykonywania niniejszej umowy rozstrzygane
będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego, , w tym również w przypadku
odstąpienia od umowy lub jakiejkolwiek innej przyczyny powodującej, że umowa nie
będzie obowiązywała.
16. Wynagrodzenie
1) Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. Przy wyliczaniu poszczególnych wartości
należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny. Kwoty
wykazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza
pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
2) Zamawiający dopuszcza zapłatę wynagrodzenia w dwóch transzach, po wykonaniu i rozliczeniu
robót, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury częściowej i faktury końcowej, przy
założeniu że:
1) Pierwsza płatność w wysokości nie wyższej nie 11 % wynagrodzenia po wykonaniu 11%
prac objętych zamówieniem,
2) Druga płatność - po wykonaniu pozostałych prac w wysokości pozostałej do zapłaty
kwoty wynagrodzenia.

Uwagi:
17.
Informacja dot. ochrony danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takcich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. str. 1),
dalej RODO informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wspólnota Mieszkaniowa ul. B.
Chrobrego 29 w Pełczycach;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest związany z udziałem w postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
- Na podst. art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
- Na podst. art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- Na podst. art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
Prawo do wniesienia skargi o Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan że przetwarzanie danych osobowych Pan/ pana dotyczących narusza przepisy
RODO
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 2 RODO;
- na podst. art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
jednocześnie Zamawiajacy ptrzypomina o ciążącym na Pani/Pana obowiązku
informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane
przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba
że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.