Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa, rozbudowa i przebudowa budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa, rozbudowa i przebudowa budynków

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Szczytno
Łomżyńska 3
12-100 Szczytno
powiat: szczycieński
896232580, faks 896232592
ugszczytno@ug.szczytno.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/906307
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Szczytno
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 896232580, faks 8962
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa, rozbudowa i przebudowa budynków będących własnością Gminy Szczytno stanowiących infrastrukturę społeczną
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Planowane prace dotyczą przebudowy istniejącego budynku magazynowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na siedzibę Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ulicy Łomżyńskiej w Szczytnie. Budynek o kształcę zbliżonym do prostokąta, przykryty dachem płaskim dwuspadowym o nachyleniu połaci 2-4. Konstrukcję budynku stanowią ławy fundamentowe, ściany fundamentowe, ściany murowane, stropodach i podciągi.
Charakterystyczne parametry budynku:
- powierzchnia zabudowy - 417,55 m2
- powierzchnia użytkowa - 389,64 m2
- powierzchnia całkowita - 496,27 m2
- kubatura - 2013,10 m3
- szerokość budynku - 13,37 m
- długość budynku - 32,15 m
- wysokość budynku - 5,54 m
Zakres projektowanych robót obejmuje:
- roboty rozbiórkowe
- roboty budowlane
- instalacje wodno-kanalizacyjne
- instalacja c.o.
- zewnętrzne roboty sanitarne (kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, wodociąg, gaz)
- roboty elektryczne
- zagospodarowanie terenu
- wyposażenie budynku.
Planowana inwestycja dotyczy rozbudowy i przebudowy istniejącego budynku Ochotniczej straży Pożarnej zlokalizowanego na działce nr 274/1 w obrębie Trelkowo.
Zakres projektowanych robót obejmuje:
- roboty rozbiórkowe
- roboty budowlane
- roboty sanitarne zewnętrzne i wewnętrzne
- roboty elektryczne
- zagospodarowanie terenu
- wyposażenie budynku.
Zakres zamówienia obejmuje budowę świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną i wyposażeniem na dz. nr 36/3 w miejscowości Piecuchy.
Zadanie obejmuje wykonanie następujących prac budowlanych:
- Roboty przygotowawcze i ziemne
- Wykonanie fundamentów, ścian, słupów i stropów
- Wykonanie konstrukcji dachowej oraz pokrycia dachowego
- Montaż stolarki okiennej i drzwiowej
- Wykonanie ścianek działowych, posadzek, tynków
- Roboty malarskie, glazura
- Roboty elewacyjne
- Wykonanie utwardzeń, schodów, podjazdów
- Wykonanie ogrodzenia
- Roboty elektryczne
- Roboty sanitarne
- Badania i pomiary
- Roboty wykończeniowe
- DOSTAWA i montaż wyposażenia
- Zagospodarowanie terenu działki.
Zakres zamówienia obejmuje budowę świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną i wyposażeniem na dz. nr 212, 213, 216/2 w miejscowości Marksewo.
Zadanie obejmuje wykonanie następujących prac budowlanych:
- Roboty przygotowawcze i ziemne
- Wykonanie fundamentów, ścian, słupów i stropów
- Wykonanie konstrukcji dachowej oraz pokrycia dachowego
- Montaż stolarki okiennej i drzwiowej
- Wykonanie ścianek działowych, posadzek, tynków
- Roboty malarskie, glazura
- Roboty elewacyjne
- Wykonanie utwardzeń, schodów, podjazdów
- Wykonanie ogrodzenia
- Roboty elektryczne
- Roboty sanitarne
- Badania i pomiary
- Roboty wykończeniowe
- DOSTAWA i montaż wyposażenia
- Zagospodarowanie terenu działki.

CPV: 45210000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00259980, RR.PFZ.271.9.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-10 11:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/906307
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno.
2. Zaleca się, aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, posiadał konto na platformie zakupowej. Rejestracja oraz logowanie dostępne jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/login. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej i formularza Wyślij wiadomość. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: ugszczytno@ug.szczytno.pl lub kamilasamsel@ug.szczytno.pl.
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza Wyślij wiadomość jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email ugszczytno@ug.szczytno.pl lub kamilasamsel@ug.szczytno.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szczytno, Ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno; tel. (89) 62 32 580, e-mail: ugszczytno@ug.szczytno.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Szczytno jest Pan Kamil Maliszewski, kontakt: e-mail: iodo@ug.szczytno.pl, tel. (89) 62 32 583;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/906307
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-10 11:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/proceedings

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.