Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont wiaduktu drogowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont wiaduktu drogowego

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
Bohdana Dobrzańskiego 3
20-262 Lublin
powiat: Lublin
+48 82 575 00 56
rdw.chelm@zdw.lublin.pl
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,160904,c8d188860a9bd45ed4d16a0fa3437526.html
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: +48 82 575 00 56
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
RDW w Chełmie. Remont wiaduktu drogowego nad linią kolejową Rejowiec-Chełm w m. Zawadówka w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 812 Biała Podlaska - Chełm - Krasnystaw w km 127+337
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu:
,,RDW w Chełmie. Remont wiaduktu drogowego nad linią kolejową Rejowiec-Chełm w m. Zawadówka w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 812 Biała Podlaska - Chełm - Krasnystaw w km 127+337"
Istniejący obiekt usytuowany jest w ciągu drogi wojewódzkiej nr 812 w miejscowości Zawadówka gm. Rejowiec nad linią kolejową nr 7 w km 238,758.
2. Zakres robót obejmuje m.in:
- Przygotowanie placu budowy.
- Wprowadzenie czasowej organizacji ruchu zastępczego, zgodnie z opracowanym i zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu.
- Budowę konstrukcji zabezpieczających przestrzeń pod obiektem przed zanieczyszczeniem torowiska i terenów przyległych na czas trwania realizacji robót remontowych.
- Demontaż istniejącego wyposażenia obiektu.
- Wykonanie nowej izolacji pod kapami chodnikowymi oraz na płycie pomostu.
- Przebudowę kap chodnikowych na obiekcie ograniczonych krawężnikami kamiennymi oraz deskami gzymsowymi z polimerobetonu. Przebudowa polega na rozbiórce starej nadbudowy wraz z istniejącymi rurami fi 160 mm (2x 4szt.) i wykonaniu nowej, z zabudowanymi wewnątrz rurami fi 110 mm (2x 3szt.). Zamontowane zostaną nowe krawężniki kamienne oraz nowe deski gzymsowe z polimerobetonu. Nowe kapy pokryte zostaną nawierzchnią z żywic epoksydowych.
- Wykonanie nowego odwodnienia obiektu w postaci drenów, sączków odwodnieniowych oraz ścieków z okładziny kamiennej.
- Remont dylatacji bitumicznych.
- Wykonanie warstwy wiążącej oraz ścieralnej jezdni na obiekcie i na dojazdach do obiektu wraz z wymianą betonowych krawężników na dojazdach. Niweleta po remoncie zgodnie ze stanem istniejącym.
- Montaż nowych barieroporęczy mostowych na obiekcie.
- Montaż osłon przeciwporażeniowych, mocowanych do barieroporęczy na obiekcie.
- Wykonanie torkretu na powierzchniach bocznych wiaduktu (na całej długości przęsła wiaduktu) oraz spodzie przęsła (nad torami kolejowymi linii nr 7 oraz torem bocznicowym).
- Lokalne naprawy betonu w miejscach wystąpienia rys na podporach i skrzydłach.
- Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych obiektu powłokami ochronnymi.
- Wykonanie schodów skarpowych wraz z balustradami stalowymi.
- Oczyszczenie, wyprofilowanie i umocnienie skarp w obrębie obiektu.
- Wykonanie uszynienia.
- Odtworzenie oznakowania poziomego na jezdni.
- Montaż punktów pomiarowych na konstrukcji przęsła wiaduktu.
- Oczyszczenie i wyremontowanie istniejących studni odprowadzających wodę z obiektu. Wykonanie nowej obudowy studni przy użyciu palisady betonowej montowanej na zaprawie cementowo-piaskowej.
- Uporządkowanie terenu i likwidacja placu budowy.
Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji technicznej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określenia ilości robót.
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany był do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub kosztorysie ofertowym pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
3. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać zatwierdzonego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Regulaminu tymczasowego prowadzenia ruchu oraz go uzgadniać i aneksować na bieżąco. Wszelkie koszty związane ze zmianami do Regulaminu pokrywa Wykonawca.
4. Opłaty za zajęcie terenów kolejowych oraz wyłączenie sieci trakcyjnej (przebudowa i przystosowanie sieci wraz z jej odbudową po całodobowych zamknięciach), a także inne koszty wynikające z realizacji zadania ponosi Wykonawca.
5. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu przedmiotowego zadania publicznego, w udziale określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2023 poz. 875 z późn. zm.), mając na względzie art. 36a określający zasady zaokrąglania procentów podczas obliczania liczby wymaganych pojazdów, o ile wykonanie zadania publicznego wymaga dysponowania pojazdami samochodowymi. Konkretna liczba pojazdów zostanie wskazana przez Wykonawcę na etapie podpisywania umowy.

CPV: 45200000-9, 45100000-8,45233220-7,45400000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00260851, R2.ST.371.10.2024.jś

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-15 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,160904,c8d188860a9bd45ed4d16a0fa3437526.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdw-lublin.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt. 5) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. z 2020, poz. 344 ze zm.), tj.
a) elektronicznej Platformy Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie pod adresem: https://zdwlublin.
logintrade.net (dalej zwana: ,,Platformą"), do której dostęp możliwy jest również poprzez stronę internetową Zamawiającego
wskazaną w pkt I SWZ.
b) niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonym na Platformie
https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html,
2. Platforma, wskazana w pkt. XII 1. ppkt a) SWZ, wykorzystywana będzie w niniejszym postępowaniu, jako środek komunikacji elektronicznej do: składania ofert, wszelkich dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą a także: udostępniania ogłoszenia o zamówieniu, SWZ, informacji o modyfikacji SWZ, przekazywania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wyjaśnień treści SWZ,
wezwań do wyjaśnień lub uzupełnienia, wezwań do przedłożenia dokumentów i oświadczeń, wyjaśnień Wykonawców kierowanych w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego, uzupełniania dokumentów (oświadczeń lub pełnomocnictw), udostępnienia informacji z otwarcia ofert, informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania wraz z zawiadomieniami skierowanymi do Wykonawców, udostępniania ofert, przekazywania wniosków o przedłużenie terminu związania ofertą i ważności wadium oraz zgód w tym zakresie.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
3. Użytkowanie Platformy jest bezpłatne.
4. Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentów nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie. W niniejszym
postępowaniu rejestracji oraz logowania wymaga:
- złożenie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ;
- złożenie oferty.
Logowania wymaga również przekazywanie wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego,
kierowane w toku badania i oceny ofert.
WAŻNE!: Wykonawca przed złożeniem wniosków o wyjaśnienie treści SWZ oraz przed złożeniem oferty winien dokładnie zapoznać
się ze szczegółową instrukcją dostępną na Platformie pod linkiem:
https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zdw-lublin.logintrade.net
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZDW w Lublinie, Ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.
- z inspektorem danych osobowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie można skontaktować się za pomocą e-maila:
iod@zdw.lublin.pl*
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego: ,,RDW w Chełmie. Remont wiaduktu drogowego nad linią kolejową Rejowiec-Chełm w m. Zawadówka w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 812 Biała Podlaska - Chełm - Krasnystaw w km 127+337" prowadzonym w trybie podstawowym.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy z dnia
11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn.zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,160904,c8d188860a9bd45ed4d16a0fa3437526.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-15 09:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Wymagania:
Wymagania dotyczące wadium
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 15 000,00 zł, (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 97, ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310,836 i 1572).
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730 z adnotacją ,,Wadium: RDW w Chełmie. Remont wiaduktu drogowego nad linią kolejową Rejowiec-Chełm w m. Zawadówka w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 812 Biała Podlaska - Chełm - Krasnystaw w km 127+337".
3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt b)-d) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 lit b)-d), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej poprzez Platformę.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
9. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: R2.ST.371.10.2024.jś
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu:
,,RDW w Chełmie. Remont wiaduktu drogowego nad linią kolejową Rejowiec-Chełm w m. Zawadówka w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 812 Biała Podlaska - Chełm - Krasnystaw w km 127+337"
Istniejący obiekt usytuowany jest w ciągu drogi wojewódzkiej nr 812 w miejscowości Zawadówka gm. Rejowiec nad linią kolejową nr 7 w km 238,758.
2. Zakres robót obejmuje m.in:
- Przygotowanie placu budowy.
- Wprowadzenie czasowej organizacji ruchu zastępczego, zgodnie z opracowanym i zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu.
- Budowę konstrukcji zabezpieczających przestrzeń pod obiektem przed zanieczyszczeniem torowiska i terenów przyległych na czas trwania realizacji robót remontowych.
- Demontaż istniejącego wyposażenia obiektu.
- Wykonanie nowej izolacji pod kapami chodnikowymi oraz na płycie pomostu.
- Przebudowę kap chodnikowych na obiekcie ograniczonych krawężnikami kamiennymi oraz deskami gzymsowymi z polimerobetonu. Przebudowa polega na rozbiórce starej nadbudowy wraz z istniejącymi rurami fi 160 mm (2x 4szt.) i wykonaniu nowej, z zabudowanymi wewnątrz rurami fi 110 mm (2x 3szt.). Zamontowane zostaną nowe krawężniki kamienne oraz nowe deski gzymsowe z polimerobetonu. Nowe kapy pokryte zostaną nawierzchnią z żywic epoksydowych.
- Wykonanie nowego odwodnienia obiektu w postaci drenów, sączków odwodnieniowych oraz ścieków z okładziny kamiennej.
- Remont dylatacji bitumicznych.
- Wykonanie warstwy wiążącej oraz ścieralnej jezdni na obiekcie i na dojazdach do obiektu wraz z wymianą betonowych krawężników na dojazdach. Niweleta po remoncie zgodnie ze stanem istniejącym.
- Montaż nowych barieroporęczy mostowych na obiekcie.
- Montaż osłon przeciwporażeniowych, mocowanych do barieroporęczy na obiekcie.
- Wykonanie torkretu na powierzchniach bocznych wiaduktu (na całej długości przęsła wiaduktu) oraz spodzie przęsła (nad torami kolejowymi linii nr 7 oraz torem bocznicowym).
- Lokalne naprawy betonu w miejscach wystąpienia rys na podporach i skrzydłach.
- Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych obiektu powłokami ochronnymi.
- Wykonanie schodów skarpowych wraz z balustradami stalowymi.
- Oczyszczenie, wyprofilowanie i umocnienie skarp w obrębie obiektu.
- Wykonanie uszynienia.
- Odtworzenie oznakowania poziomego na jezdni.
- Montaż punktów pomiarowych na konstrukcji przęsła wiaduktu.
- Oczyszczenie i wyremontowanie istniejących studni odprowadzających wodę z obiektu. Wykonanie nowej obudowy studni przy użyciu palisady betonowej montowanej na zaprawie cementowo-piaskowej.
- Uporządkowanie terenu i likwidacja placu budowy.
Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji technicznej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określenia ilości robót.
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany był do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub kosztorysie ofertowym pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
3. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać zatwierdzonego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Regulaminu tymczasowego prowadzenia ruchu oraz go uzgadniać i aneksować na bieżąco. Wszelkie koszty związane ze zmianami do Regulaminu pokrywa Wykonawca.
4. Opłaty za zajęcie terenów kolejowych oraz wyłączenie sieci trakcyjnej (przebudowa i przystosowanie sieci wraz z jej odbudową po całodobowych zamknięciach), a także inne koszty wynikające z realizacji zadania ponosi Wykonawca.
5. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu przedmiotowego zadania publicznego, w udziale określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2023 poz. 875 z późn. zm.), mając na względzie art. 36a określający zasady zaokrąglania procentów podczas obliczania liczby wymaganych pojazdów, o ile wykonanie zadania publicznego wymaga dysponowania pojazdami samochodowymi. Konkretna liczba pojazdów zostanie wskazana przez Wykonawcę na etapie podpisywania umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Cena - znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru: PC = (Cena oferty najtańszej / Cena oferty ocenianej) x10
2. Udzielony okres rękojmi - znaczenie kryterium 20 %
- Oferty z okresem rękojmi równym 5 lat od daty odbioru ostatecznego robót - otrzymają liczbę punktów PR=0
- Oferty z okresem rękojmi równym 6 lat od daty odbioru ostatecznego robót - otrzymają liczbę punktów PR=5
- Oferty z okresem rękojmi równym 7 lat od daty odbioru ostatecznego robót - otrzymają liczbę punktów PR=10
W przypadku nie wskazania okresu oferowanej rękojmi Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres rękojmi tj. 5 lat.
3. Doświadczenie kierownika budowy/ robót branży mostowej - znaczenie kryterium 20%
Punktowane będzie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót mostowych na robocie budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu inżynierskiego, przy czym robota ta winna być odebrana ostatecznie przez Zamawiającego.
Oferty z doświadczeniem kierownika robót branży mostowej:
- bez wskazania doświadczenia określonego powyżej lub z wykazaną 1 robotą otrzymają liczbę punktów PK= 0
- podczas realizacji 2-3 robót otrzymają liczbę punktów PK= 5
- podczas realizacji 4 lub więcej robót budowlanych otrzymają punktów PK=10
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru: P= PCx60% + PRx20%+ PKx20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielony okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 3. Doświadczenie kierownika budowy/ robót branży mostowej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
2.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli:
1) wykonał w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę, remont lub przebudowę obiektu inżynierskiego nad/pod czynną linią kolejową o wartości robót na kwotę co najmniej 1 500 000,00 zł (brutto) każda oraz oświadczy, ze robota ta została wykonana należycie,
2) dysponuje osobami mogącymi wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie tj:
Kierownik robót branży mostowej: Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle obowiązujących przepisów prawa,
Kierownik robót branży elektrycznej: Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wymagane świadectwa kwalifikacyjne:
o E -- świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci oraz uprawniające do wykonywania pomiarów elektrycznych. Zakres: obsługa, konserwacja, remont, demontaż i montaż, pomiary, kontrola.
o D -- świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do kierowania czynnościami osób zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci oraz uprawniające do wykonywania pomiarów elektrycznych. Zakres: dozór, obsługa, konserwacja, remont, demontaż i montaż, pomiary, kontrola.
Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. art. 12 ustęp 1 ppkt. 2, ustęp 7, art.12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy prawo budowlane z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646 z póżn.zm.). Osoby spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej muszą się legitymować decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia usług transgranicznych, wydanymi przez właściwe rady izby inżynierów, albo udokumentować, że zdały egzamin na uprawnienia budowlane przed właściwą Izbą.
3. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu (Załącznik C do SWZ wraz z Załącznikiem H do SWZ oraz Załącznikiem I - jeżeli dotyczy).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu (Załącznik B do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w ramach niniejszego postępowania przetargowego z zastrzeżeniem pkt. IV.13.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty:
1) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (Załącznik A).
2) dowód wniesienia wadium.
3) oświadczenia, o których mowa w pkt IX. 1, stanowiące Załącznik B, C i H do SWZ oraz Załącznik I do SWZ - jeżeli
dotyczy;
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt X. 4 SWZ (jeżeli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy lub
podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, składa wraz z ofertą odpis lub informację z
Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego
rejestru;
b) wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a),
jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane
umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiający żąda od wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby.
6)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wymagania dotyczące wadium
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 15 000,00 zł, (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 97, ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310,836 i 1572).
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730 z adnotacją ,,Wadium: RDW w Chełmie. Remont wiaduktu drogowego nad linią kolejową Rejowiec-Chełm w m. Zawadówka w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 812 Biała Podlaska - Chełm - Krasnystaw w km 127+337".
3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt b)-d) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 lit b)-d), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej poprzez Platformę.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
9. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w pkt. IX.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt. VIII.4 SWZ oraz IX.6 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy.
Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika G do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
4. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy. Projekt Umowy stanowi Załącznik F do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Cena - znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru: PC = (Cena oferty najtańszej / Cena oferty ocenianej) x10
2. Udzielony okres rękojmi - znaczenie kryterium 20 %
- Oferty z okresem rękojmi równym 5 lat od daty odbioru ostatecznego robót - otrzymają liczbę punktów PR=0
- Oferty z okresem rękojmi równym 6 lat od daty odbioru ostatecznego robót - otrzymają liczbę punktów PR=5
- Oferty z okresem rękojmi równym 7 lat od daty odbioru ostatecznego robót - otrzymają liczbę punktów PR=10
W przypadku nie wskazania okresu oferowanej rękojmi Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres rękojmi tj. 5 lat.
3. Doświadczenie kierownika budowy/ robót branży mostowej - znaczenie kryterium 20%
Punktowane będzie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót mostowych na robocie budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu inżynierskiego, przy czym robota ta winna być odebrana ostatecznie przez Zamawiającego.
Oferty z doświadczeniem kierownika robót branży mostowej:
- bez wskazania doświadczenia określonego powyżej lub z wykazaną 1 robotą otrzymają liczbę punktów PK= 0
- podczas realizacji 2-3 robót otrzymają liczbę punktów PK= 5
- podczas realizacji 4 lub więcej robót budowlanych otrzymają punktów PK=10
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru: P= PCx60% + PRx20%+ PKx20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielony okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 3. Doświadczenie kierownika budowy/ robót branży mostowej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-14

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.