Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego oraz gruzu betonowego rozkruszonego w celu bieżącego...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego oraz gruzu betonowego rozkruszonego w celu bieżącego utrzymania dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA PUŁAWY
ul. Dęblińska 4
24-100 Puławy
powiat: puławski
81 887-41-21, faks 81 887-41-22
sekretariat@pulawy.gmina.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Puławy
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 81 887-41-21, faks 8
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego oraz gruzu betonowego rozkruszonego w celu bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Puławy
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest sukcesywna dostawa 4000 ton kruszywa o następującej jakości:
- kruszywo drogowe, naturalne, łamane, o średnicy 4-31,5 mm, uzyskane w wyniku pokruszenia surowca skalnego,
- kruszywo musi być jednorodne, bez zanieczyszczeń obcych, bez domieszki gliny,
- kruszywo musi być z dolomitu,
- kruszywo musi odpowiadać normom wymaganym w budownictwie drogowym, w szczególności PN-EN 13043:2004/Ap1:2010.
Ze względu na specyfikę niniejszego zamówienia i wynikający z niego brak możliwości precyzyjnego określenia zapotrzebowania w chwili opisywania przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia mniejszej niż 4000 ton ilości kruszywa, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zobowiązuje się zlecić dokonanie dostaw na poziomie nie mniejszym niż 2000 ton kruszywa (50% maksymalnej ilości kruszywa)
Przedmiotem zamówienia w tej części jest sukcesywna dostawa 2000 ton gruzu o następującej jakości:
- beton rozkruszony, o średnicy 4-63 mm,
- wolny od zanieczyszczeń typu: druty, gwoździe, elementy konstrukcyjne itp.
o Wartość wynagrodzenia należnego Wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie dostarczonej ilości kruszywa i gruzu (materiałów) oraz cen jednostkowych za tonę podanych w ofercie Wykonawcy.
o Poszczególne dostawy będą zlecane w celu bieżącego uzupełniania ubytków nawierzchni dróg gminnych, w związku z tym jednorazowo dostarczana ilość materiałów będzie różna, uzależniona od konkretnych potrzeb Zamawiającego w danym okresie, nie mniejsza jednak niż 10 ton.
o Wykonawca zobowiązany jest załadować, dostarczyć i rozładować zamówiony materiał w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dostawy materiałów odbywać się będą sukcesywnie na telefoniczne lub e-mailowe zgłoszenie Zamawiającego.

CPV: 14210000-6, 44114000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00260994, IF.271.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 11:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f2214b8-d4ab-11ee-8305-7e4937eb936d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz przy użyciu
adresu e-mail: sekretariat@pulawy.gmina.pl.
Bezpośredni adres strony internetowej prowadzonego postępowania dostępny jest w punkcie 3.1.) niniejszego ogłoszenia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zamówienia publicznego komunikacja
między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania do Platformy e-Zamówienia. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych
będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 8, sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się
jako załączniki.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 8, przekazywane w
postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako
załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
(np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Szczegółowe wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej zostały opisane w
rozdziale 11 SWZ.
Sposób przygotowania i złożenia oferty został szczegółowo opisany w rozdziale 13 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję,
że:
- administratorem danych osobowych jest Gmina Puławy, Ul. Dęblińska 4, 24 - 100 Puławy, tel. (81) 887 - 41 - 21; kontakt do
inspektora ochrony danych osobowych: inspektor@cbi24.pl
- dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;
- odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp";- dane
osobowe Wykonawcy będą przechowywane, przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, a w stosunku do danych osobowych wskazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana
- przez okres trwania umowy o zamówienie, ale nie krócej niż 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy. Ponadto dane osobowe będą
przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych Administratora Danych. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego
danych osobowych narusza przepisy RODO; Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 11:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f2214b8-d4ab-11ee-8305-7e4937eb936d

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.