Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

PRACE NAPRAWCZE OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY ORAZ PRACE PRZYGOTOWAWCZE I KONSERWATORSKIE NA...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

PRACE NAPRAWCZE OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY ORAZ PRACE PRZYGOTOWAWCZE I KONSERWATORSKIE NA PLACACH ZABAW

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA
ul. Adama Mickiewicza 24
14-100 Ostróda
powiat: ostródzki
karol.zuranski@um.ostroda.pl
https://umostroda.ezamawiajacy.pl/pn/UMOSTRODA/demand/notice/public/125389/details
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ostróda
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PRACE NAPRAWCZE OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY ORAZ PRACE PRZYGOTOWAWCZE I KONSERWATORSKIE NA PLACACH ZABAW DLA DZIECI NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Prace naprawcze obiektów małej architektury.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wymianę barier, schodków, poręczy i innych wskazanych elementów drewnianych na mostkach i moście oraz wymiana pojedynczych desek pokładu mola oraz pojedynczych desek na moście wskazanych przez Zamawiającego na nabrzeżu Jez. Drwęckiego;
b) wymianę szczebli w ławkach i koszach na odpady oraz uzupełnianie listew podłogowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Naprawa oraz mycie uszkodzonych elementów malej architektury, w tym m.in.:
- montaż koszy na śmieci po wyrwaniu z kostki brukowej, betonowej;
- montaż koszy na śmieci po wyrwaniu z płyty chodnikowej;
- naprawa uszkodzonych elementów metalowych kosza na śmieci;
- pomalowanie koszy drewnianych na nabrzeżu jez. Drwęckiego oraz w Parku przy Ul. Johanna Herdera;
- mocowanie ławek do podłoża po wyrwaniu ławek ze śrubami;
- uzupełnianie śrub mocujących w ławkach parkowych i koszach na śmieci;
- uzupełnianie listew drewnianych o wymiarach 70 cm dł. x 6 cm szer. x 3 cm grub. w koszach na odpady;
- uzupełnianie desek w ławkach (przystanki) o wymiarach 10 szer. x 4,5 cm x 200 cm;
- uzupełnianie desek w ławkach (park i fontanna Ul. Adama Mickiewicza) o wymiarach 10 cm szer. x 5 cm grubość x 160 dł.;
- uzupełnianie desek w ławkach (przy fontannie w pasażu) o wymiarach 10 cm x 4,5 cm grubość x 200 cm szer.;
- mocowanie ławek, które są zamontowane do ściany budynku przy fontannie;
- mocowanie listew podłogowych z kompozytu koloru zbliżonego do istniejących;
- malowanie konstrukcji metalowej ławki (przystankowe lub parkowe);
- mycie koszy betonowych;
- mycie tablic informacyjnych (o wymiarach 100 cm wys. x 130 cm szer.);
- ustawianie / poprawianie tablic informacyjnych (o wymiarach 100 cm wys. x 130 cm szer.);
- zakup wraz z wymianą uszkodzonych stojaków rowerowych;
- zakup wraz z wymianą brakujących lub zdewastowanych elementów stacji napraw rowerów;
- zakup wraz z wymiana podpórek dla rowerzystów;
- inne prace naprawcze wskazane przez Zamawiającego, wyżej niewymienione 20 r/h.
c) malowanie barier, ławek i poręczy mostów drewnianych oraz odmalowanie wiaty dla matek karmiących z przewijakiem nad Jeziorem Drwęckim;
zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4.1 do SWZ), kalkulacją ceny ofertowej (załącznik nr 5.1 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
Część 2: Prace przygotowawcze oraz prace konserwatorskie na placach zabaw dla dzieci.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) etap I: remont, konserwacja i przygotowanie do sezonu letniego urządzeń zabawowych na placach zabaw dla dzieci, w tym m.in.:
- konserwacja urządzeń zabawowych oraz fitness (smarowanie, uzupełnianie śrub, dokręcanie elementów, uzupełnianie brakujących zaślepek, zakup i uzupełnianie nowych niezbędnych elementów oraz wygrabienie terenu placu zabaw);
- oczyszczanie piaskownic z zużytego piasku oraz uzupełnienie piasku;
- malowanie i konserwacja części drewnianych lub metalowych wskazanych urządzeń zabawowych (np. zestawy, huśtawki);
- mycie elementów zabawowych;
- demontaż uszkodzonych urządzeń zabawowych (uszkodzone siedziska, zniszczone elementy drewniane, itp.);
- wymiana uszkodzonych elementów drewnianych (belki, barierki, deski podłogowe);
- zakup i montaż łańcuchów i siedzisk do huśtawek (siedziska płaskie i koszyki);
- wymiana elementów ogrodzeniowych wokół placów zabaw (panele o wymiarach wys. 250 cm x szer. 125 cm, średnica drutu 3 mm);
- wykonanie stref bezpieczeństwa wokół elementów zabawowych wskazanych przez Zamawiającego (korytowanie gruntu i uzupełnianie piaskiem);
- odbudowa betonowej podbudowy piaskownicy.
b) etap II: bieżące utrzymanie, w tym konserwacja urządzeń w trakcie trwania roku, w tym m.in.:
- konserwacja (oczyszczenie i pomalowanie) oraz wymiana elementów zniszczonych drewnianych urządzeń zabawowych (zestaw ze zjeżdżalnią);
- mycie elementów zabawowych;
- demontaż uszkodzonych urządzeń zabawowych;
- wymiana uszkodzonych elementów drewnianych;
- zakup i montaż łańcuchów i siedzisk do huśtawek lub uszkodzonych elementów zabawowych (siedziska płaskie i koszyki, uchwyty);
- wymiana lub naprawa elementów ogrodzeniowych na placach zabaw;
- wymiana lub naprawa elementów ogrodzeniowych wokół placów zabaw (panele);
- uzupełnianie piasku w piaskownicach;
- inne prace naprawcze i konserwatorskie wyżej niewymienione- 2r/h;
zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4.2 do SWZ), kalkulacją ceny ofertowej (załącznik nr 5.2 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
Część 3: Konserwacja, naprawy i remonty wiat przystankowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) zamówienie podstawowe: konserwację, naprawy i remonty wiat przystankowych. Podstawowe prace naprawcze wskazanych wiat (łącznie 35 szt. wiat przystankowych), w tym:
- uzupełnianie brakujących elementów konstrukcji stanowiących integralną część wiaty przystankowej, które zostały zawarte w dokumentacji technicznej dla Gminy Miejskiej Ostróda, w tym również odświeżenie poszczególnych elementów po ich zniszczeniu. Prace naprawcze, wymiana, uzupełnianie oraz odświeżenie dotyczy m.in. paneli osłonowych szklanych (bocznych i dachowych), desek kompozytowych, laminatów elewacyjnych, okładziny ceglanej, stalowych ram, tablic informacyjnych, mocowań, okrągłych elementów szklanych oraz pozostałych elementów konstrukcji wiaty;
- malowanie / odświeżenie zniszczonych elementów konstrukcji w wybranych wiatach (części dolne i boczne wiaty, deski);
- inne nieprzewidziane prace naprawcze wcześniej niesklasyfikowane- 2 r/h;
zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4.3 do SWZ), kalkulacją ceny ofertowej (załącznik nr 5.3 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

CPV: 50000000-5, 50800000-3

Dokument nr: 2024/BZP 00261006, ZP.271.10.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 09:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umostroda.ezamawiajacy.pl/pn/UMOSTRODA/demand/153100/notice/public/details
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umostroda.ezamawiajacy.pl/pn/UMOSTRODA/demand/153100/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ (m.in. § 6, 9, 10 SWZ).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://umostroda.ezamawiajacy.pl/pn/UMOSTRODA/demand/notice/public/125389/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 09:00
Miejsce składania ofert: https://umostroda.ezamawiajacy.pl/pn/UMOSTRODA/demand/153100/notice/public/details

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.