Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: "REKNICA" Sp z o. o
ul. Leśna 12
83-050 Kolbudy
powiat: gdański
Tel./Fax: 58 682 74 12 , 58 682 66 40
reknica@reknica.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Kolbudy
Wadium: 15 000 PLN.
Nr telefonu: Tel./Fax: 58 682 74
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA fabrycznie nowej koparko-ładowarki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
DOSTAWA fabrycznie nowej koparko-ładowarki
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki.
2. Wymagania dotyczące koparko-ładowarek (rok produkcji 2024):
a) charakterystyka techniczna:
o koparko-ładowarka musi spełniać wymogi polskich przepisów o ruchu drogowym i być dopuszczona do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz.U. 2023 poz. 1047 ze zm.);
o masa eksploatacyjna maszyny do 9500 kg;
o długość transportowa maszyny do 6 m;
o silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy znamionowej brutto od 85 KM do 120 KM, spełniający normę emisji spalin Stage V;
o koła przednie 28"; i tylne w rozmiarze 28";
o przednia oś wychylna, przednie koła skrętne;
o średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca do 9,5 m;
o automatyczna skrzynia biegów maszyny;
o system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania;
o układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min 160 litrów/min i ciśnieniu roboczym minimum 250bar;
o stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie;
o błotniki kół przednich i tylnych, skrzynka narzędziowa, immobiliser;
o kabina operatora z obrotowym fotelem, spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS, poziom hałasu w kabinie do 75dB;
o zbiornik paliwa o pojemności minimum 150 litrów;
b) osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki:
o sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą systemu dwóch joystików;
o musi posiadać system zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej;
o musi posiadać układ powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania;
o łyżka ładowarkowa montowana dzielona (otwierana) wielofunkcyjna: 6 w jednym -możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania, mocowana na sworznie do ramion koparko-ładowarki, łyżka z lemieszem (bez zębów);
o widły do palet zamontowane na łyżce ładowarkowej;
o pojemność łyżki ładowarki minimum 1,2 m3, szerokość łyżki do 2,42 m;
o maksymalna wysokość załadunku minimum 3,1 m;
o udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 3 900 kg;
c) osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki:
o sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą systemu joystików;
o musi posiadać możliwość hydraulicznego przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego;
o musi posiadać szybkozłącze hydrauliczne do szybkiej wymiany łyżek koparkowych;
o łyżka koparkowa o szerokości 600 mm ? 50 mm;
o ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe);
o głębokość kopania minimum 5,65 m;
o wysokość załadunku przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 4 m;
o udźwig przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 1500 kg;
o siła skrawania na łyżce koparkowej (bez wysuwu teleskopowego) minimum 3500 kg;
d) wymagania dodatkowe:
o wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na oferowane koparko-ładowarki wynosi min. 2500 motogodzin, max. 3500 motogodzin. Gwarancja jest jednym z kryterium oceny ofert. Wykonawca określi ilość motogodzin w formularzu oferty;
o wykonawca zobowiązany jest dostarczyć deklarację zgodności z CE na oferowane koparko-ładowarki;
o wykonawca zobowiązany jest zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarek (punkt serwisowy musi znajdować się w odległości nie większej niż 50 km od siedziby zamawiającego. Odległość serwisu od siedziby zamawiającego jest jednym z kryterium oceny ofert. Wykonawca wskaże punkt serwisowy w formularzu oferty);
o przyjazd serwisu naprawczego do naprawy przedmiotu zamówienia nastąpi w czasie do 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez zamawiającego, naprawy będą dokonywane przez wykonawcę w maksymalnym terminie - 14 dni od dnia zgłoszenia awarii przez zamawiającego;
o w okresie gwarancji wszelkie koszty napraw przedmiotu dostawy oraz koszty dojazdu (transportu) do autoryzowanego serwisu pokrywa wykonawca;
o oferowana maszyna musi być wyposażona w tawotnice elektryczną;
o oferowana maszyna musi być wyposażona w immobiliser oraz w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi w języku polskim i katalogu części zamiennych;
o wykonawca przeprowadzi szkolenie praktyczne w siedzibie zamawiającego dla operatora w zakresie budowy i obsługi koparko ładowarki.

Dokument nr: ZS/1/D/24

Otwarcie ofert: 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.04.2024 r. o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego.
6. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
XII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Ul. Leśna 12, 83-050 Kolbudy, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 04.04.2024 r, o godz. 10:00.
3. Jeżeli oferta wpłynie do zamawiającego pocztą lub inną drogą, (np. pocztą kurierską),
0 terminie jej złożenia decyduje termin dostarczenia oferty do zamawiającego, a nie termin np. wysłania listem poleconym lub złożenia zlecenia dostarczenia oferty pocztą kurierską.
4. Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona wykonawcy.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Wymagany przez zamawiającego termin realizacji zamówienia: maks. 90 dni od dnia podpisania umowy.
2. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba zamawiającego.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 31 Regulaminu udzielania zamówień publicznych sektorowych o wartości przekraczającej kwotę 130 000,00 PLN obowiązujący w REKNICA Sp. z o.o. w Kolbudach, zwanego dalej ,,Regulaminem".
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
c) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym żabusie.
VI. Podstawy wykluczenia
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 15 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 Regulaminu.
2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. 2023 póz. 1497 ze zm.). zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) wykonawcę, którego wymienia wykaz z rozporządzenia 765/2006 i 269/2014 albo lista na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w tych wykazach i na liście lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości, jest podmiot wymieniony w powyższych wykazach albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę.
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW. POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Ogłoszenia.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w arf 15 ust. 1 pkt 12, wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Ogłoszenia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w ust. 1 oraz ust. 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczeń, o którym mowa w § 17 ust. 1 Regulaminu, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w § 16 Regulaminu, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzjelenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
5. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenia może dokonać przedstawiciel wykonawcy.
7. Zamawiający nie dopuszcza elektronicznej formy oferty.
8. UWAGA! W celu potwierdzenia, że oferowana koparka odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z oferta specyfikację techniczna koparko-ładowarki.
4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje będą przekazywane przez strony postępowania za pomocą poczty elektronicznej. Adres e-mail do kontaktu z zamawiającym: zamowienia@reknica.pl
5. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści Ogłoszenia. Szczegółowe regulacje dotyczące wniosku o wyjaśnienie treści Ogłoszenia, udzielania wyjaśnień przez zamawiającego, przedłużenia terminu składania ofert i zmiany treści ogłoszenia zawarte są w art. 30 Regulaminu.
6. Zamawiający nie będzie udzielał ustnie lub telefonicznie informacji, wyjaśnień lub odpowiedzi na kierowane do niego zapytania związane z postępowaniem.
7. Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 jest: Adela Pelowska
IX. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania
ofert, wadium w wysokości: 15 000 PLN.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2023 póz. 462).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego nr 13 1240 5426 1111 0000 5375 5197 z dopiskiem: ,,wadium - dotyczy postępowania nr ZS/l/D/24".
UWAGA! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin
uznania na rachunku bankowym zamawiającego.
4. Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt b) - e) następuje poprzez doręczenie za pokwitowaniem oryginału dokumentów w siedzibie zamawiającego: ul. Leśna 12, 83-050 Kolbudy w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 lub przesłanie na powyższy adres. Kopię pokwitowania wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
5. Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzenie przelewu lub jego kserokopię powierdzoną za zgodność z oryginałem.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium
przez wykonawcę, określone w art. 35 ust. 7 i ust. 8 Regulaminu, a także musi obejmować cały okres związania ofertą określony w Ogłoszeniu. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie zamawiającego i obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę. W przypadku, gdy nie będzie spełniony którykolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy wykonawcę z udziału w postępowaniu.
7. Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 35 ust. 1 - 6 Regulaminu.
9. Zamawiający zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 35 ust. 7 - 8 Regulaminu.
10. Zamawiający w dowolnym czasie przed upływem ważności wadiów, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do czasu zawarcia umowy.
X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTA
1. Termin związania oferta wynosi 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca może samodzielnie lub na wniosek zamawiającego przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy niż 60 dni.
XI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
1. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę dla przedmiotu zamówienia.
2. Ofertę należy przygotować zgodnie z wymogami niniejszego Ogłoszenia. Treść oferty musi odpowiadać treści Ogłoszenia.
3. Na kompletną ofertę składają się:
L.p. Dokument Numer załącznika
1 Formularz oferty załącznik nr 1
2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania załącznik nr 2
3 Oświadczenie (grupa kapitałowa) załącznik nr 3
4 Specyfikacja techniczna koparko-ładowarki załącznik nr 5
4. W celu wykluczenia przypadkowego zdekompletowania oferty zaleca się, aby wszystkie karty oferty były spięte, a strony ponumerowane.
5. Formularz oferty oraz pozostałe dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszego Ogłoszenia, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
6. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, trwałą i czytelną techniką.
7. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.
8. Oferta musi być podpisana przez wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku osób fizycznych).
Zaleca się, aby, podpis osoby podpisującej ofertę i pozostałe dokumenty, lub poświadczającej za zgodność z oryginałem kopie dokumentów, dla ułatwienia identyfikacji, był opatrzony imienną pieczątką.
9. Oświadczenia dotyczące wykonawcy oraz dotyczące podwykonawców, składa się w oryginale.
10. Dokumenty inne niż oświadczenia mogą być złożone w oryginale lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy.
11. Pełnomocnictwo może być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
12. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
13. Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu, w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.
14. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu (kopertach), w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczających jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
15. Zewnętrzne opakowanie powinno być zaadresowane i opisane jak poniżej:
Adres:
REKNICA Sp. z o.o. ul. Leśna 12 83-050 Kolbudy
Opis: ,,Oferta dostawę fabrycznie nowej koparko-ładowarki
NIE OTWIERAĆ PRZED 04.04.2024 r. godz. 10:15"
16. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty powinny być doręczone zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty powinno być opakowane i oznaczone tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazem, odpowiednio: ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
17. Wszystkie miejsca, w których naniesiono poprawki muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Poprawki powinny być dokonane poprzez czytelne przekreślenie błędnego zapisu i wstawienie ,,nad"' lub ,,obok" poprawnego.
18. Zgodnie z art. 66 ust. 1 Regulaminu oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne udostępnia się od chwili ich otwarcia.
19. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej, opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
PEŁNOMOCNICTWO
Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy powinno być dołączone do oferty, o ile prawo do jej podpisania nie wynika z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być udzielone w formie pisemnej, wskazywać w szczególności:
- wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia;
- ustanowionego pełnomocnika;
- zakres jego umocowania.
Pełnomocnictwo musi być podpisane w imieniu wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia, przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń woli wymienioną(e) we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej wykonawcy. Pełnomocnictwo może być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Zamawiający uznaje, że pełnomocnictwo do podpisywania oferty obejmuje także czynność potwierdzania za zgodność z oryginałem dokumentów złożonych w formie kserokopii.
TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA
1. W przypadku, gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, to w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. 2022 póz. 1233), wykonawca powinien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz że nie mogą być one udostępniane.
UWAGA! Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
2. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
3. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były złożone przez wykonawcę w osobnej wewnętrznej kopercie, z oznakowaniem ,,TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA" lub zostały spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
ZASADY SKŁADANIA OFERT WSPÓLNYCH PRZEZ WYKONAWCÓW (KONSORCJUM)
1. Zgodnie z art. 14 ust. 1 Regulaminu wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub ich reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika i określać zakres pełnomocnictwa. W dokumencie tym powinni być wymienieni wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli tych wykonawców.
4. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
7. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
8. Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji
1 warunków płatności zawartych w ofertach.
9. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:
a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
10. Zamawiający, w związku z art. 19 ust. 1 Regulaminu, może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli powyższy wykonawca, uchyla się od zawarcia umowy
lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
11. Zamawiający poprawi w tekstach ofert oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Ogłoszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
12. Przez oczywistą omyłkę rachunkową zamawiający rozumieć będzie w szczególności wadliwy wynik działania matematycznego (rachunkowego) przy założeniu, że składniki działania są prawidłowe.
13. Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania, jeżeli zaistnieją przesłanki określone w arf. 15 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 Regulaminu.
14. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
15. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, jeżeli zaistnieją przesłanki określone w art. 68 ust. 1 Regulaminu.
16. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli zaistnieją przesłanki określone w art. 72 ust. 1 Regulaminu.
XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie elementy cenotwórcze związane z pełną, prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
2. Cenę oferty należy określić w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Ceną oferty jest cena określona w formularzu oferty (załącznik nr 1 do Ogłoszenia).
4. Koszty poniesione przez wykonawcę przy realizacji zamówienia, a nieuwzględnione w cenie oferty nie będą przez zamawiającego dodatkowo rozliczane.
5. Cena oferty nie będzie podlegać żadnym negocjacjom.
6. Cena określona w ofercie obowiązuje przez cały okres związania ofertą i będzie wiążąca dla zawieranej umowy.
7. W przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, zamawiający dopuszcza możliwość odpowiedniej zmiany w tym zakresie.
XIV. OPIS KRYTERIÓW. KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIE KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
a) cena koparko-ładowarki (C) - 60 %
b) termin dostawy (T) - 10%
c) gwarancja (G) - 10%
d) blokada zmiennika momentu obrotowego (B) - 10 %
e) liczba punktów za kryterium ,,odległość" (O) - 10 %
2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najwyższą liczba punktów. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Zamawiający w celu oceny ofert zsumuje liczbę punktów w kryteriach, tj.
W=C+T+G+B+O
a) Cena koparko-ładowarki
Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru:
Cn
C = ............. x 60 pkt, gdzie:
Cb
C - liczba punktów za kryterium ,,cena koparko-ładowarki"
Cn - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych
Cb - cena oferty badanej
b) Termin dostawy
Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru:
Tn
X = ------------- x 10 pkt, gdzie:
Tb
T - liczba punktów za kryterium
Tn - najkrótszy termin dostawy spośród ofert nie odrzuconych Tb - termin realizacji w ofercie badanej
o wykonawca deklaruje w formularzu oferty termin dostawy koparko-ładowarki w dniach
o zamawiający zakłada max. okres realizacji zamówienia - 90 dni, min. - 14 dni
o w przypadku, gdy wykonawca nie wpisze w formularzu oferty terminu dostawy, zamawiający uzna, że wykonawca zaoferował max. termin dostawy, tj. 90 dni
c) Gwarancja
Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru:
Gb
G = ------------ x 10 pkt, gdzie:
Gn
G - liczba punktów za kryterium
Gn - największa ilość motogodzin w ofertach nie odrzuconych Gb - ilość motogodzin w ofercie badanej
o wykonawca deklaruje w formularzu oferty okres gwarancji w motogodzinach
o zamawiający zakłada min. ilość motogodzin - 2500, max. - 3500
o w przypadku, gdy wykonawca nie wpisze w formularzu oferty okresu gwarancji, zamawiający uzna, że wykonawca zaoferował min. okres gwarancji, tj. 2500 motogodzin
d) Blokada zmiennika momentu obrotowego
o wykonawca deklaruje w formularzu oferty czy koparko-ładowarka posiada blokadę zmiennika momentu obrotowego (B) - 10 %;
o w przypadku, gdy koparko-ładowarka posiada blokadę zmiennika momentu obrotowego, zamawiający przyzna 10 pkt w tym kryterium, w przeciwnym wypadku, oferta otrzyma 0 pkt
e) Odległość autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego koparko-ladowarek od siedziby zamawiającego - 10 pkt.
o oferta może uzyskać tym większą liczbę punktów im krótsza jest odległość z siedziby zamawiającego do punktu wskazanego przez wykonawcę, w formularzu oferty (załącznik nr 1 do Ogłoszenia), jako siedziby autoryzowanego serwis gwarancyjnego i pogwarancyjnego koparko-ładowarek (adres) - max 10 pkt.;
o odległość będzie ustalona na podstawie serwisu internetowego ,,mapy Google";
o w kryterium ,,odległość" zamawiający dokona następującej punktacji:
O = odległość do 15 km: 10 pkt.
O = odległość do 25 km: 5 pkt.
O = odległość powyżej 50 km: 0 pkt., gdzie:
O - liczba punktów za kryterium ,,odległość"
3. Końcowa ocena danej oferty będzie dokonywana według wzoru: W= C + T + G + B+ O, gdzie:
P - suma punktów uzyskanych przez wykonawcę w kryteriach oceny oferty

C - liczba punktów uzyskanych przez wykonawcę w kryterium ,,cena oferty"
T - liczba punktów uzyskanych przez wykonawcę w kryterium ,,termin dostawy"
G - liczba punktów uzyskanych przez wykonawcę w kryterium ,,gwarancja"
B - liczba punktów uzyskanych przez wykonawcę w kryterium ,,blokada zmiennika momentu obrotowego"
O - liczba punktów uzyskanych przez wykonawcę w kryterium ,,odległość"
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą tj. spełnia wymagania Ogłoszenia i jest zgodna z Regulaminem oraz przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma największą liczbę punktów.
5. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
6. W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca składając ofertę informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę towaru, którego dostawa będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
XV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ
DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. Zamawiający o wynikach postępowania, powiadomi niezwłocznie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty o udzielenie zamówienia, zgodnie z arf 71 ust. 1 Regulaminu.
2. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
XVI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XVII. UMOWA W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Ogólny wzór umowy na realizację przedmiotowego zamówienia stanowi załącznik nr 4 do Ogłoszenia. Akceptacja treści umowy odbywa się przez złożenie stosownego oświadczenia na formularzu oferty.
2. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się (w przypadku wyboru jego oferty) do podpisania umowy zgodnej ze wzorem załączonym do Ogłoszenia, w terminie określonym przez zamawiającego.
3. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do odstąpienia od umowy w przypadku nieuzyskania finansowania (leasing) na zakup koparko-ładowarki.
4. Umowę podpisują upoważnieni przedstawiciele wykonawców lub pełnomocnik, jeżeli jego pełnomocnictwo obejmuje zakres tych czynności i jest ważne w chwili podpisania umowy.
5. Zgodnie z art. 78 Regulaminu zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy:
a) zmiana obowiązujących stawek podatkowych;
b) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy;
c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia.
XVIII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale IV Regulaminu.
XIX. PODWYKONAWSTWO
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2. W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcy, wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec zamawiającego za jego działania lub zaniechania.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.