Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie Modernizacji instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie Modernizacji instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Dąbrówce
ul. Długa 4 Dąbrówka Tczewska
83-111 Miłobądz
powiat: tczewski
tel. (0-58) 536-96-66
sekretariat@spdabrowka.zeas.edu.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Miłobądz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (0-58) 536-96-6
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaprasza do złożenia oferty cenowej na
Wykonanie Modernizacji instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku szkoły.
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy opis zamówienia:
Wykonać należy wszystkie instalacje zawarte w części opisowej i rysunkowej zgodnie z wykonanym: projektem technicznym przeznaczonym do tego zamówienia (dostępnym - ZAŁĄCZNIK NR 1 oraz w sekretariacie szkoły), Przedmiarem zerowym i Przedmiarem ZAŁĄCZNIK NR 2 oraz sekretariacie szkoły) - ,,Modernizacja instalacji oświetlenia awaryjnego w Szkole Podstawowej w Dąbrówce".
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz
zasadami BHP.

Składanie ofert:
V. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Dąbrówce, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Nazwa przedmiotu zamówienia" lub
- przesłać drogą elektroniczną adres e-mail: sekretariat@spdabrowka.zeas.edu.pl w terminie do dnia 08.04.2024 r. , godz. 14.00

Wymagania:
2. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
VI. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.