Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa wycinki i pielęgnacji drzew

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa wycinki i pielęgnacji drzew

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
al. Piastów 17
70-310 Szczecin
powiat: Szczecin
dzp@zut.edu.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługa wycinki i pielęgnacji drzew na terenie ośrodków wypoczynkowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie mieszczących się w Dziwnowie i Łukęcinie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wycinki i pielęgnacji drzew na terenie ośrodków wypoczynkowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie mieszczących się w Dziwnowie i Łukęcinie.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Dziwnowie, Ul. Kościelna 35, 35a:
a) wycinkę 2 sztuk drzew;
b) pielęgnację 8 sztuk drzew.
2) na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Łukęcinie, Ul. Uzdrowiskowa 1 (domki):
a) wycinkę 2 sztuk drzew;
b) pielęgnację 14 sztuk drzew;
c) uprzątnięcie i wywiezienie z terenu ok. 5m^3 gałęzi leżących na całym terenie.
3) na terenie pola namiotowego w Łukęcinie, Ul. Uzdrowiskowa 2:
a) wycinkę 1 drzewa;
b) pielęgnację 47 sztuk drzew;
c) uprzątnięcie i wywiezienie z terenu ok. 8 m ^3 gałęzi leżących na całym terenie.
3. Wszystkie prace związane z wycinką drzew będą wykonywane na podstawie zezwoleń wydanych Zamawiającemu przez stosowne organy, o których mowa w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1336 ze zm.) oraz zgodnie z przepisami w/w ustawy.
4. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) wycięcia i pielęgnacji odpowiednio oznakowanych przez Zamawiającego drzew, przy czym wycięcie drzew obejmuje usunięcie korzeni (frezowanie poniżej poziomu gruntu);
2) należytego zabezpieczenia terenu prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
3) wywiezienia i zagospodarowania drewna we własnym zakresie;
4) wywiezienia gałęzi i pędów (gałęziówki) wraz z zagospodarowaniem we własnym zakresie;
5) uprzątnięcia terenu po wykonanych pracach wraz z wywozem powstałych nieczystości;
6) zapewnienia we własnym zakresie wszystkich materiałów, urządzeń oraz maszyn niezbędnych do wykonywania usługi gwarantujących bezpieczeństwo;
7) zastosowania właściwej technologii robót, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, sztuki ogrodniczej, leśniczej, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami BHP;
8) zapewnienia osób o odpowiednich umiejętnościach i kwalifikacjach niezbędnych do wykonywania usługi.
5. Szczegółowy opis usług składających się na przedmiot niniejszego zamówienia, wykaz drzew do wycięcia i pielęgnacji wraz z ich wymiarami oraz lokalizacją określają następujące dokumenty:
1) Załącznik nr 2A do SWZ stanowiący: Wykaz drzew do wycięcia i pielęgnacji na terenie Ośrodka Wypoczynkowego ZUT w Dziwnowie, Ul. Kościelna 35, 35a;
2) Załącznik nr 2B do SWZ stanowiący: Wykaz drzew do wycięcia i pielęgnacji na terenie Ośrodka Wypoczynkowego ZUT w Łukęcinie, Ul. Uzdrowiskowa 1;
3) Załącznik nr 2C do SWZ stanowiący: Wykaz drzew do wycięcia i pielęgnacji na terenie pola namiotowego w Łukęcinie, Ul. Uzdrowiskowa 2;
4) Szczegółowe warunki wykonania przedmiotowego zamówienia określone wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

CPV: 77211400-6, 77211500-7

Dokument nr: 2024/BZP 00261829, ZP/ADS/286/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-403537f9-eb73-11ee-b4e0-4ac387c144e3
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Składanie Zamawiającemu oferty (a także jej wycofanie) odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl (zakładka ,,Oferty/wnioski").
2. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
3. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w postępowaniu, w sprawach innych niż składanie oferty np. składanie Zamawiającemu wniosków o wyjaśnienie SWZ odbywać się będzie drogą elektroniczną przy użyciu:
1) Platformy e-Zamówienia, za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji") lub
2) poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji", o których mowa w ust 3 pkt 1 powyżej, wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej to 100 MB.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto podmiotu Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia i przekazania ofert, innych oświadczeń i dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu na podstawie SWZ musi być zgody z wymaganiami określonymi w:
1) rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dn. 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), zw. dalej ,,rozporządzeniem w spr. wymagań dla dokumentów elektronicznych",
2) rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dn. 23.12.2020r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
4. Ofertę oraz inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia w spr. wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
5. Ofertę oraz inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu, elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia w spr. wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik) lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji".
7. Jeżeli przekazywane dokumenty elektroniczne, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczanym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
8. Formularze do komunikacji (na Platformie e-Zamówienia) umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk
,,dodaj załącznik").
9. Możliwość korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
10. Wskazana w sekcji III.3.5) ogłoszenia poczta e-mail po stronie Zamawiającego jest standardową pocztą elektroniczną (Office365
lub też znana pn. Microsoft365).
11. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
12. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia możliwe jest po zaakceptowaniu Regulaminu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została podana w załączniku nr 1 SWZ (zob. również dział II SWZ)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z klauzulą informacyjną RODO (załącznik nr 1 SWZ)

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-04 10:00
Miejsce składania ofert: Składanie ofert odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl (zakładka ,,Oferty/Wnioski")

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/ADS/286/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wycinki i pielęgnacji drzew na terenie ośrodków wypoczynkowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie mieszczących się w Dziwnowie i Łukęcinie.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Dziwnowie, ul. Kościelna 35, 35a:
a) wycinkę 2 sztuk drzew;
b) pielęgnację 8 sztuk drzew.
2) na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Łukęcinie, ul. Uzdrowiskowa 1 (domki):
a) wycinkę 2 sztuk drzew;
b) pielęgnację 14 sztuk drzew;
c) uprzątnięcie i wywiezienie z terenu ok. 5m^3 gałęzi leżących na całym terenie.
3) na terenie pola namiotowego w Łukęcinie, ul. Uzdrowiskowa 2:
a) wycinkę 1 drzewa;
b) pielęgnację 47 sztuk drzew;
c) uprzątnięcie i wywiezienie z terenu ok. 8 m ^3 gałęzi leżących na całym terenie.
3. Wszystkie prace związane z wycinką drzew będą wykonywane na podstawie zezwoleń wydanych Zamawiającemu przez stosowne organy, o których mowa w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1336 ze zm.) oraz zgodnie z przepisami w/w ustawy.
4. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) wycięcia i pielęgnacji odpowiednio oznakowanych przez Zamawiającego drzew, przy czym wycięcie drzew obejmuje usunięcie korzeni (frezowanie poniżej poziomu gruntu);
2) należytego zabezpieczenia terenu prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
3) wywiezienia i zagospodarowania drewna we własnym zakresie;
4) wywiezienia gałęzi i pędów (gałęziówki) wraz z zagospodarowaniem we własnym zakresie;
5) uprzątnięcia terenu po wykonanych pracach wraz z wywozem powstałych nieczystości;
6) zapewnienia we własnym zakresie wszystkich materiałów, urządzeń oraz maszyn niezbędnych do wykonywania usługi gwarantujących bezpieczeństwo;
7) zastosowania właściwej technologii robót, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, sztuki ogrodniczej, leśniczej, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami BHP;
8) zapewnienia osób o odpowiednich umiejętnościach i kwalifikacjach niezbędnych do wykonywania usługi.
5. Szczegółowy opis usług składających się na przedmiot niniejszego zamówienia, wykaz drzew do wycięcia i pielęgnacji wraz z ich wymiarami oraz lokalizacją określają następujące dokumenty:
1) Załącznik nr 2A do SWZ stanowiący: Wykaz drzew do wycięcia i pielęgnacji na terenie Ośrodka Wypoczynkowego ZUT w Dziwnowie, ul. Kościelna 35, 35a;
2) Załącznik nr 2B do SWZ stanowiący: Wykaz drzew do wycięcia i pielęgnacji na terenie Ośrodka Wypoczynkowego ZUT w Łukęcinie, ul. Uzdrowiskowa 1;
3) Załącznik nr 2C do SWZ stanowiący: Wykaz drzew do wycięcia i pielęgnacji na terenie pola namiotowego w Łukęcinie, ul. Uzdrowiskowa 2;
4) Szczegółowe warunki wykonania przedmiotowego zamówienia określone wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dowody na okoliczność, że Wykonawca spełnił łącznie przesłanki, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy PZP - przy czym tylko w przypadku, gdy w odniesieniu do Wykonawcy składającego ofertę (a w przypadku Oferty wspólnej składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w odniesieniu do tego Wykonawcy, do którego) ma miejsce sytuacja, o której mowa w art. 110 ust. 2 ustawy PZP w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy PZP.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W postępowaniu wymagane będzie przedłożenie:
1) Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (a w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie takie każdego z nich). ,
2) oświadczenie w zakresie dotyczącym braku podstaw wykluczenia na podstawie (z przyczyn wskazanych w) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835 ze zm.).
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) lub innego właściwego rejestru - przy czym Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia takich dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca wskazał Zamawiającemu dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku Wykonawców wpisanych do wyżej wskazanego KRS lub CEiIDG Zamawiający uzna, że ma miejsce ww. wskazanie mu danych umożliwiających dostęp do odpowiednio KRS czy CEiIDG w szczególności w sytuacji, kiedy Wykonawca poda w ofercie lub składanym oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1) powyżej swój nr NIP, REGON lub KRS (przynajmniej jeden z tych numerów).
4) Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie
do reprezentowania Wykonawcy - przy czym tylko w przypadku i w zakresie,
w jakim w imieniu Wykonawcy działa osoba/osoby, których umocowanie
do reprezentowania Wykonawca nie wynika Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie występujących w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w tym postepowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - przy czym w tylko w przypadku oferty wspólnej składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
6) Tłumaczenie składanych oświadczeń i dokumentów na język polski - przy czym tylko w przypadku w zakresie, jakim dane oświadczenie/dokument jest składany w języku obcym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Stosownie do art. 58 ust. 2 ustawy PZP, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (składający Ofertę wspólną) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia Umowy o zamówienie. Inne wymagania związane z faktem złożenia oferty wspólnej (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) podane są w sekcji V.5.11 ogłoszenia (i ich odpowiednikach w tym zakresie w SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-03

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.