Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Montaż klimatyzacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Montaż klimatyzacji

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: CENTRUM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W KONINIE
ul. Sosnowa 14
62-510 Konin
powiat: Konin
+48 63 2422332, faks +48 63 2422332
cdn@cdnkonin.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48 63 2422332, faks
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Montaż klimatyzacji w budynku CDN w Koninie przy Ul. Sosnowej 14 i montaż klimatyzacji w budynku CDN w Koninie przy Ul. Przemysłowej 7
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Montaż klimatyzacji w budynku CDN w Koninie przy Ul. Sosnowej 14
Wycena musi zakładać wszystkie roboty związane z wykonaniem instalacji (chłodniczej i elektrycznej, przebiciem przez dach i odpowiednim zabezpieczeniem), uruchomieniem, szkoleniem i gwarancją.
Zakres prac obejmuje:
a) zakup, dostawę i montaż 10 sztuk klimatyzatorów ściennych lub kasetonowych,
b) montaż jednostki zewnętrznej klimatyzacji wraz z konstrukcją, na której zlokalizowany będzie agregat zewnętrzny,
c) montaż instalacji chłodniczej, odprowadzenia skroplin, instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia oraz instalacji sterującej,
d) prace towarzyszące związane z zabudową instalacji chłodniczej, odprowadzenia skroplin oraz elektrycznej i sterującej,
e) dostawa i montaż klimatyzatorów,
f) uruchomienie klimatyzacji,
Wydajność chłodnicza - min. 3,0 kV - 7 szt. i 4,5 kV 3 szt. z pilotem bezprzewodowym
Zasilanie 230/50 V/Hz
Klasa energetyczna - min. A++
Poziom hałasu jednostki wewnętrznej [dB]: max 55
Jednostki zewnętrzne będą montowane na dachu, wszelkiego rodzaju przebicia, przejścia ponad dach budynku należy zabezpieczyć poprzez wykonanie obróbek dekarskich, jednostki zewnętrzne (agregaty) umieścić na konstrukcjach wsporczych o wys. min. 20 cm
Jednostki wewnętrzne konieczność stosowania pompek kondensatu (wyrzut kondensatu na dach budynku)
Urządzenia muszą posiadać Certyfikat CE
Powierzchnia pomieszczeń objętych zamówieniem :
Pomieszczenia CDN - 10 szt. (7 szt. min. chłodzenie 3,0 kV; 3 szt. min. chłodzenie 4,5 kV)
Pomieszczenia nr 210 i 210 A - pow. 22,9 m2 22,9 m2
Pomieszczenia nr 211 i 211A - 25,9 m2 21,2 m2
Pomieszczenia nr 212 i 212A - 18,3 m2 26,6 m2
Pomieszczenie nr 209 - 44,8 m2
Pomieszczenie nr 208 - 60 m2
Pomieszczenie nr 207 - 45,2 m2
Pomieszczenie nr 217 - 23,9 m2
Miejsce i sposób montażu winien być oszacowany na podstawie własnych wyliczeń - po wizji lokalnej.
Część 2: Montaż klimatyzacji w budynku CDN w Koninie przy Ul. Przemysłowej 7.
Wycena musi zakładać wszystkie roboty związane z wykonaniem instalacji (chłodniczej i elektrycznej, przebiciem przez dach i odpowiednim zabezpieczeniem), uruchomieniem, szkoleniem i gwarancją.
Zakres prac obejmuje:
a) Zakup, dostawa montaż 10 sztuk klimatyzatorów ściennych lub kasetonowych,
b) montaż jednostki zewnętrznej klimatyzacji wraz z konstrukcją, na której zlokalizowany będzie agregat zewnętrzny,
c) montaż instalacji chłodniczej, odprowadzenia skroplin, instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia oraz instalacji sterującej,
d) prace towarzyszące związane z zabudową instalacji chłodniczej, odprowadzenia skroplin oraz elektrycznej i sterującej,
e) dostawa i montaż klimatyzatorów,
f) uruchomienie klimatyzacji,
Klimatyzatory ścienne lub kasetonowe
Wydajność chłodnicza -min. 3,0 kV - 8 szt. i 2 szt. min. 4,5 kV z pilotem bezprzewodowym (PBP)
Zasilanie 230/50 V/Hz
Klasa energetyczna - min. A++
Poziom hałasu jednostki wewnętrznej [dB]: max 55
Jednostki zewnętrzne będą montowane na dachu, wszelkiego rodzaju przebicia, przejścia ponad dach budynku należy zabezpieczyć poprzez wykonanie obróbek dekarskich, jednostki zewnętrzne (agregaty) umieścić na konstrukcjach wsporczych o wys. min. 20 cm
Jednostki wewnętrzne konieczność stosowania pompek kondensatu (wyrzut kondensatu na dach budynku)
Urządzenia muszą posiadać Certyfikat CE
Powierzchnia pomieszczeń objętych zamówieniem :
Pomieszczenia PBP - 10 szt. (8 szt. min. chłodzenie 3,0 kV, 2 szt. min. chłodzenie 4,5 kV)
Sekretariat - 15,8 m2
Wicedyrektor - 10,0 m2
Gromadzenie książek - 16,2 m2
Opracowywanie książek - 16,0 m2
Pokój 4 - 16,2 m2
Pokój 14 - 13,5 m2
Pokój 16 - 10,5 m2
Wypożyczalnia - 36,2
Czytelnia - 47 m2
Opracowywanie bibliograficzne - 16,3 m2
Miejsce i sposób montażu winien być oszacowany na podstawie własnych wyliczeń - po wizji lokalnej.

CPV: 39717200-3, 45331220-4,45310000-3

Dokument nr: 2024/BZP 00261762, CDN.A.3311.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 12:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b70120d4-ea03-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie składania dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż ofert i oświadczeń wskazanych w pkt 8.1. SWZ - które mogą być przekazywane jedynie w sposób wskazany w pkt 11.22.) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem:
a) Platformy e-zamówienia;
lub
b) poczty elektronicznej:
- wykonawca przekazuje dokumenty na adres poczty Zamawiającego cdn@cdnkonin.pl
- zamawiający przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu
ofertowym wykonawcy, na co wykonawca wyraża zgodę wskazują ten adres w ofercie
i zobowiązuje się do utrzymania jego funkcjonalności przez czas trwania postępowania.
Domniemywa się, że dokumenty, oświadczenia i wnioski przekazane na adres poczty
elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym zostały doręczone skutecznie a wykonawca
zapoznał się z ich treścią
11.25. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie PAdES typ wewnętrzny. Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodne z ustawą PZP lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być zgodnie z wyborem wykonawcy opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego.
W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) w polu ,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę" dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca
przekazał w niniejszym postępowaniu; dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: ,,Montaż klimatyzacji w budynku CDN w Koninie przy Ul. Sosnowej 14 i montaż klimatyzacji w budynku CDN w Koninie przy Ul. Przemysłowej 7" prowadzonym w trybie podstawowym;
2) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), dalej ,,ustawa Pzp";
3) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania zamówień o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
4) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie
skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności
protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
7) Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 12:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na platformie https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.