Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich w obiekcie zabytkowym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich w obiekcie zabytkowym

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Polska Prowincja Zakonu Pijarów
ul. Pijarska 2
31-015 Kraków
powiat: Kraków
Telefon: 12 422 17 24
ekonom@pijarzy.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: 50 000,00 zł
Nr telefonu: Telefon: 12 422 17 2
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie
do składania ofert w ramach projektu ,,Prace ratunkowe przy zabytkowym spichlerzu w ponorbertańskim
zespole klasztornym w Hebdowie", których przedmiotem jest:
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO-KONSERWATORSKICH
III.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano-konserwatorskich w obiekcie
zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków woj. małopolskiego pod nr A-443/M, realizowanych
ze środków programu ,,Polski Ład dla zabytków" w ramach zadania pn. "Prace ratunkowe przy
zabytkowym spichlerzu w ponorbertańskim zespole klasztornym w Hebdowie", zgodnie z
wymaganiami niniejszego Zaproszenia, Projektem remontu i innymi wymogami przedstawionymi
w zamówieniu.
3. Ogólna charakterystyka zadania.
Przedmiotem zamówienie jest następujący zakres prac: wzmocnienie fundamentów (palowanie z
oczepami w części południowej, fragmentaryczne podbicia w pozostałej części budynku),
wykonanie izolacji przeciwwilgociowej; konstrukcyjne wzmocnienie sklepień krzyżowo-
żebrowych; demontaż wtórnego żelbetowego zbiornika wewnątrz obiektu oraz zbiornika
położonego na zewnątrz obiektu; naprawę konstrukcji drewnianej spichlerza; zdjęcie i utylizację
azbestowego pokrycia dachowego; naprawę konstrukcji dachu, rozbiórkę wtórnego komina,
wyprowadzenie nad dach komina historycznego, położenie ceramicznej dachówki; obróbki
blacharskie; wykonanie nowego orynnowania z odprowadzeniem wód do naturalnego
zagłębienia terenu, skucie tynków cementowych (zewnętrznych i wewnętrznych), wyburzenie
niehistorycznych zniszczonych ścianek wewnętrznych, demontaż stolarki; zamurowanie otworów
wtórnych, przywrócenie otworów pierwotnych; naprawę ścian; odkażenie obiektu; wykonanie
tynków zewnętrznych; zabezpieczenie ścian wewnętrznych tynkiem tymczasowym; wykonanie i
wprawienie nowej stolarki okiennej i drzwiowej, montaż instalacji piorunochronnej.
Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 oraz dokumentach tam wskazanych.

CPV: 45000000-7, 454530007, 45000000-7, 45311000-0, 45453100-8, 45453000-7, 92522100-7, 45212360

Dokument nr: 01/RB/HEBDÓW/2024

Otwarcie ofert: 4. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 26 kwietnia 2024 r. o godz. 16.00 w siedzibie
Zamawiającego przy Ul. Pijarskiej 2 w Krakowie.

Składanie ofert:
XIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT, OTWARCIE OFERT:
1. Miejsce złożenia oferty - obowiązkowo korespondencyjnie w formie papierowej (osobiście,
przesyłką pocztową lub kurierską):
a. na adres: Polska Prowincja Zakonu Pijarów, Ul. Pijarska 2, 31-015 Kraków
(choć nie jest to obowiązkowe i nie stanowi formy złożenia oferty, zaleca się przesłanie oferty
także drogą mailową na adresy: ekonom@pijarzy.pl oraz zarzadzanie@pijarzy.pl poprzez
zeskanowanie w formacie .pdf wszystkich dokumentów podpisanej oferty).
2. Termin złożenia oferty:
8a. liczy się dzień i godz. dotarcia Oferty do Zamawiającego drogą korespondencyjną
(osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską),
b. nieprzekraczalny termin wpłynięcia oferty do Zamawiającego: do dnia 26 kwietnia 2024 r.
do godz. 12.00,

Miejsce i termin realizacji:
IV.MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Budynek Spichlerza położony na działce 216/10
ul. Hebdów 103
32-120 Nowe Brzesko
V.TERMIN REALIZACJI ZADANIA:
1. Wymagany termin realizacji zadania:
a. wykonanie robót budowlano-konserwatorskich, w tym uzyskanie wymaganych zgód i
pozwoleń (jeśli dotyczy) właściwych dla przedmiotu zamówienia oraz przekazanie
Zamawiającemu obiektu musi nastąpić najpóźniej do dnia 31 października 2025 roku.
2. Okres zgłaszania wad i rękojmi wynosi 61 miesięcy od dnia odbioru zadania potwierdzonego
Protokołem.

Wymagania:
II.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
1. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w formie konkursu ofert - w odpowiedzi na niniejsze
Zaproszenie Wykonawcy składają ofertę.
2. Zamawiający nie jest zobowiązany, dla niniejszego postępowania, do stosowania Ustawy prawo
zamówień publicznych.
VI.WARUNKI UDZIAŁU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Wykazują się zdolnością techniczną i zawodową, w tym posiadają odpowiednie doświadczenie.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się co najmniej następującym doświadczeniem:
2a. w okresie 5 (pięciu) lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, jako Wykonawca,
należycie wykonał zamówienie polegające na przeprowadzeniu prac budowlanych
polegających na remoncie, przebudowie i/lub rozbudowie minimum jednego zabytkowego
obiektu kubaturowego w kategorii IX-XII, o wartości robót co najmniej 1 000 000,00 zł brutto
(słownie: jeden milion złotych). Pojęcie ,,wykonał" rozumie się w taki sposób, że jeśli zadanie
było wieloetapowe, to Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeśli Wykonawca wykonał i
rozliczył przynajmniej jeden etap tego zadania, a wartość rozliczonych prac wynosiła
1 000 000,00 zł brutto.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie wykazu wykonanych prac (załącznik
nr 4), potwierdzonych referencjami należytego/prawidłowego, zgodnego ze sztuką budowlaną,
wykonania robót budowlanych, dołączonych do oferty w postępowaniu, na zasadzie
,,spełnia/nie spełnia".
2. Dysponują odpowiednim zespołem, tj. co najmniej:
a. osobą Kierownika budowy (1 osoba) posiadającą:
? wykształcenie wyższe techniczne,
? uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiednie do realizacji przedmiotu
zamówienia ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących
przepisów prawa, a także aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów
Budownictwa,
? co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub zarządzaniu robotami
budowlanymi jako Kierownik budowy na obiekcie zabytkowym, w tym doświadczeniem
na co najmniej jednym kontrakcie polegającym na remoncie obiektu kubaturowego
kategorii IX-XII, o wartości robót nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto.
Zamawiający uzna za spełnienie warunku, jeżeli powyższe zadanie jest zakończone (przy czym
jeśli zadanie jest rozciągnięte w czasie i etapowane to przez zakończenie zadania rozumie się
zakończenie i rozliczenie określonego etapu o wartości 500 000,00 zł brutto), a Przedstawiciel
Wykonawcy pełnił wyżej wskazaną funkcję jako Kierownik budowy przez minimum 12
miesięcy.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył poświadczone za zgodność z oryginałem
kopie: uprawnień oraz zaświadczenie przynależności do PIIB.
b. Osobą nadzorującą prace konserwatorskie (1 osoba) która:
? ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie
konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu
studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów
magisterskich przez co najmniej 36 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich,
pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach
wpisanych do rejestru (w oparciu z art. 37a ust 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o
ochronie zabytków i opiece nad zabytkami)
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do Oferty poświadczoną za zgodność z
oryginałem kopię dyplomu ukończenia studiów, opis posiadanego doświadczenia wpisane w
załączniku nr 5 oraz oryginał Oświadczenia o przyjęciu obowiązków kierownika prac
konserwatorskich.
c. Pracownikami w liczbie co najmniej 5 osób, którzy:
o posiadają odpowiednie przygotowanie zawodowe do pracy w budownictwie;
o są zatrudnieni przez Wykonawcę na umowę o pracę w oparciu o przepisy ustawy z dnia 26
czerwca 1974 r. - kodeksu pracy .
3Spełnianie wyżej wymienionego warunku oceniane będzie na podstawie wykazu osób
dołączonego do oferty (załącznik nr 5), zawierającego co najmniej imię i nazwisko danej
osoby, podstawę do dysponowania nią, według kryterium spełnia/nie spełnia.
Zamawiający uzna za spełnienie wymagań także w przypadku, gdy uprawnienia i
doświadczenie wymagane w przypadku osoby z ppkt. a. i b. będzie spełniała jedna i ta sama
osoba (należy ją jednak w załączniku nr 5 wskazać dwukrotnie).
Ocena spełniania warunków z pkt. 2 powyżej dokonana zostanie na podstawie wykazu osób
(załącznik nr 5), z dołączonymi wymaganymi zaświadczeniami, na zasadzie ,,spełnia/nie spełnia".
UWAGI:
Powyżej wskazane osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,
określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie
kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał:
a. posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie co najmniej 1 700
000,00 zł (słownie: jeden milion siedemset tysięcy złotych);
b. posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion
złotych);
2) Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie:
a. informacji z banku bądź spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej
wysokość środków finansowych w dyspozycji lub zdolność kredytową Wykonawcy,
dołączonej do oferty, na zasadzie ,,spełnia/nie spełnia". Informacja z banku bądź
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej powinna być wystawiona nie później niż 1
(jeden) miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
b. polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy, dołączonej do oferty, na zasadzie ,,spełnia/nie
spełnia". W przypadku braku posiadania polisy na wymaganą kwotę Wykonawca może
złożyć aktualnie posiadaną polisę i dołączyć Oświadczenie, iż w przypadku wybrania jego
oferty do realizacji zamówienia w ciągu maksymalnie 4 dni roboczych, ale zawsze przed
podpisaniem Umowy przedłoży polisę na wymaganą wysokość.
Zamawiający zastrzega możliwość żądania uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień treści w odniesieniu
do któregokolwiek z przedłożonych dokumentów.
VII. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY:
Wraz z ofertą przygotowaną na obowiązującym Formularzu (załącznik nr 1) Wykonawca
zobowiązany jest złożyć niżej wymienione dokumenty potwierdzające m.in. brak podstaw do
wykluczenia z postępowania oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w
rozdziale VI niniejszego Zaproszenia:
41. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawiają pełnomocnictwo
ustanawiające osobę/podmiot uprawniony do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
2. Oświadczenia o spełnieniu warunków (załącznik nr 2) oraz o braku podstaw do wykluczenia
(załącznik nr 3) złożony z adnotacją, iż Wykonawca jest świadomy odpowiedzialności karnej za
składanie fałszywych informacji w celu uzyskania zamówienia.
3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz
składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert.
4. Wykaz wykonanych prac w wymaganym okresie przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem informacji wymaganych w
rozdz. VI pkt.1 i odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlano-
konserwatorskim. Wykaz wykonanych prac, o których mowa powyżej należy złożyć na załączniku
nr 4 do niniejszego Zaproszenia. Wraz z wykazem należy złożyć referencje potwierdzające
należyte / prawidłowe zgodne ze sztuką budowlaną, wykonanie robót budowlanych.
5. Wykaz osób przeznaczonych do wykonania zamówienia (załącznik nr 5), które będą wykonywać
zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem informacji
wymaganych w rozdz. VI pkt.2. Wraz z wykazem Wykonawca zobowiązany jest do złożenia
wymaganych zaświadczeń oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane przepisami prawa
uprawnienia do wykonywania przypisanych im czynności w zamówieniu.
6. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość
środków finansowych w dyspozycji lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie
wcześniej niż 1 (jeden) miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
7. Opłaconą polisę, obowiązującą na dzień terminu składania ofert, a w przypadku jej braku, innego
dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w zakresie
określonym w rozdziale VI pkt. 3 pkt. 1) b. Zaproszenia (z uwzględnieniem rozwiązania podanego
w rozdziale VI pkt. 3 ppkt. 2) b. Zaproszenia).
Wszystkie dokumenty wymagane w niniejszym rozdziale VII w punktach od 1 do 7, należy przedłożyć
w oryginale. W przypadku dokumentów składanych jako kopie muszą być one złożone w wyraźnej
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ocena spełniania warunków
udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wraz z
ofertą oświadczeń i dokumentów.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania zażądać dokumentów potwierdzających
spełnienie podanych wyżej kryteriów w postaci protokołów, referencji, zaświadczeń i innych, a także
wymagać od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT:
1. Cena oferty brutto - 100%
KRYTERIUM: CENA OFERTY BRUTTO
5Wykonawcy wskazują w formularzu ofertowym wynagrodzenie w postaci ryczałtu za całość
wykonywanych usług. Wynagrodzenie winno być wyrażone w kwocie netto, kwotą podatku VAT,
oraz kwotą brutto. Wynagrodzenie winno zawierać wszelkie koszty niezbędne do wykonania
niniejszego zamówienia oraz zysk Wykonawcy i być wyrażone w polskich złotych, w zaokrągleniu do
dwóch miejsc po przecinku. Za cenę oferty, braną pod uwagę do oceny oferty, Zamawiający uzna
cenę oferty brutto (zawierającą wszelkie obciążenia, w tym podatek VAT). Wynagrodzenie
Wykonawcy będzie wypłacane częściowo, zgodnie z protokołami odbioru.
Ocena w tym kryterium będzie przeprowadzona wg następującego wzoru matematycznego:
Pc = (C min / Cb) x 100
gdzie:
Pc - liczba punktów za kryterium ceny
C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Cb - cena badanej oferty
IX.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Zamawiający zastrzega dla oferty formę pisemną pod rygorem nieważności.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę uprawnioną do
reprezentacji Wykonawcy lub posiadającej odpowiednie pełnomocnictwo. W przypadku
podmiotów zbiorowych (np. spółek), wymagane są dodatkowo dokumenty potwierdzające
posiadanie umocowania do reprezentowania danego podmiotu (np. wydruk z KRS), nie starsze
niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
3. Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową netto, podatek VAT oraz cenę ryczałtową brutto za
w/w zakres świadczenia.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Nie dopuszcza się ofert częściowych ani
wariantowych.
5. Do oferty należy dołączyć dokumenty niezbędne do oceny spełniania warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w rozdziale VI i VII.
X.WADIUM
1. Wysokość wadium
1) Każdy Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania
ofertą, w wysokości 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych).
2) Do oferty Wykonawca winien załączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez
Wykonawcę tzn.:
a. oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu lub wydruk
z bankowości elektronicznej nie wymagający pieczęci ani podpisu na rachunek bankowy
Zamawiającego,
b. oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną poniżej przez
Zamawiającego.
2. Forma wadium
Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
65) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z
2016 r. poz. 359, z późn. zm.).
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, ma być ona co
najmniej gwarancją/poręczeniem nieodwołalną i bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne
zwykłe żądanie Zamawiającego, w terminie maksymalnie do 21 dni od pisemnego żądania wypłaty
wadium.
Zamawiający wymaga aby okres ważności wadium nie był krótszy niż okres związania z ofertą.
W przypadku złożenia wadium w pieniądzu, za datę jego wniesienia uznana będzie data
zaksięgowania środków na koncie Zamawiającego.
3. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w następujących przypadkach:
1) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w
ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) Wykonawca z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył / nie uzupełnił oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.
4. Miejsce i sposób wniesienia wadium
1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Pekao S.A.
nr 71 1240 2294 1111 0000 3723 5237 z dopiskiem: Wadium dla postępowania nr
01/RB/HEBDÓW/2024.
2) Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w oryginale w siedzibie
Zamawiającego: ul. Pijarska 2, 31-015 Kraków (od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 -
16.00) w okresie przed terminem składania ofert.
Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna, sporządzone w formie elektronicznej musi
być wniesione w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą.
Gwarancja lub poręczenie musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert na
adres e-mail: ekonom@pijarzy.pl. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie
elektronicznej gwarancji/poręczenia, ma być ona co najmniej gwarancją/poręczeniem
nieodwołalną i bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne zwykłe żądanie Zamawiającego,
w terminie maksymalnie do 21 dni od pisemnego żądania wypłaty wadium.
5. Zwrot wadium
1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
a) upłynął termin związania ofertą;
b) prowadzący postępowanie unieważnił je;
c) dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty i podpisano umowę z wyłonionym
Wykonawcą.
2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę
przed ostatecznym wyborem najkorzystniejszej oferty.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew
pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie
numeru rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu.
7XI.FORMA DOKUMENTÓW:
1. Ofertę Wykonawca składa w oryginale na Formularzu ofertowym udostępnionym przez
Zamawiającego.
2. Pozostałe dokumenty, zgodnie z dyspozycją podaną w rozdz. VII powyżej, są składane w formie
oryginału lub kopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę, lub
osobę/osoby uprawnione do składania oferty (uwaga: podpis nieczytelny jest dopuszczalny
wyłącznie z pieczęcią imienną osoby składającej podpis). Zamawiający wymaga, aby ,,za
zgodność z oryginałem" była podpisana każda zapisana strona kopii dokumentów zawierająca
jakąkolwiek treść.
XII.INFORMACJE DODATKOWE:
1. Wykonawcy będą związaniu ofertą przez okres 50 dni od dnia jej złożenia, przy czym pierwszym
dniem związania ofertą jest dzień składania ofert.
2. W razie wątpliwości pytania należy kierować na oba adresy e-mailowe: ekonom@pijarzy.pl oraz
zarzadzanie@pijarzy.pl. Pytania można przesyłać do dnia 10 kwietnia 2024 r. do godziny 24.00.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany umowy poprzez zmianę terminu wykonania
zamówienia poprzez jego wydłużenie.
4. W umowie zawieranej z Wykonawcą uwzględniony zostanie obowiązek zapłaty kar umownych
przez Wykonawcę w przypadku niezrealizowania istotnych elementów zamówienia, tj.
niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków Wykonawcy.
5. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom
powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub
osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi
do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu
Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru
wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii
bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
6. Wykonawca wraz z ofertą składa dokumenty, o których mowa w rozdz. VII.
7. W sytuacji niezłożenia wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdz. VII
powyżej Zamawiający zastrzega możliwość wezwania do uzupełnienia niniejszych dokumentów.
Zamawiający zastrzega możliwość żądania wyjaśnień treści złożonych oświadczeń.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania powodu.
c. za wiążące spełnienie powyższego warunku Zamawiający uznaje datę i godzinę doręczenia
oferty do Sekretariatu Polskiej Prowincji Zakonu Pijarów przy ul. Pijarskiej 2 w Krakowie,
d. oferta złożona lub przesłana po wyznaczonym terminie nie będzie rozpatrywana,
e. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania umowy zgodnie z wzorem Umowy,
f. niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów
Kodeksu Cywilnego,
g. Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze,
h. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, na każdym jego etapie bez
podania przyczyny.
3. Opis sposobu przesłania oferty
a. koperta powinna być oznaczona adnotacją: ,,Postępowanie nr 01/RB/HEBDÓW/2024".
b. w temacie maila należy wpisać tekst: ,,Postępowanie nr 01/RB/HEBDÓW/2024"

Uwagi:
XIV. INFORMACJE NA TEMAT OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję,
że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polska Prowincja Zakonu Pijarów z siedzibą
w Krakowie, przy ul. Pijarskiej 2, 31-015 Kraków;
2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Polskiej Prowincji Zakonu Pijarów jest
możliwy za pomocą maila: iodo@pijarzy.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z prowadzeniem i rozstrzygnięciem niniejszego zapytania ofertowego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja niniejszego zapytania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres zapewniający właściwą ścieżkę
audytu przez Realizatora Projektu od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem związanym z udziałem w niniejszym zapytaniu ofertowym; konsekwencją nie
podania danych jest odrzucenie oferty;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
9?
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 - 3 RODO, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych
informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia
**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi
przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z
uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Ponadto, wystąpienie z
żądaniem ograniczenia przetwarzania o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania

Kontakt:
2. Nazwiska osób upoważnionych do kontaktów z Wykonawcami, w tym do podpisywania pism
informujących o decyzjach Zamawiającego: Ekonom Polskiej Prowincji Zakonu Pijarów o. Józef
Tarnawski SP
3. Telefon: 12 422 17 24 (od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00-16.00)
4. Poczta elektroniczna (e-mail): ekonom@pijarzy.pl
5. Adres strony internetowej Zamawiającego: www.pijarzy.pl
6. Godziny pracy Zamawiającego: 9.00-16.00

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.