lubelskie (Puławy)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich w obiekcie zabytkowym |
Data zamieszczenia: | 2024-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Polska Prowincja Zakonu Pijarów ul. Pijarska 2 31-015 Kraków powiat: Kraków Telefon: 12 422 17 24 ekonom@pijarzy.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | 50 000,00 zł |
Nr telefonu: | Telefon: 12 422 17 2 |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do składania ofert w ramach projektu ,,Prace ratunkowe przy zabytkowym spichlerzu w ponorbertańskim zespole klasztornym w Hebdowie", których przedmiotem jest: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO-KONSERWATORSKICH III.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano-konserwatorskich w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków woj. małopolskiego pod nr A-443/M, realizowanych ze środków programu ,,Polski Ład dla zabytków" w ramach zadania pn. "Prace ratunkowe przy zabytkowym spichlerzu w ponorbertańskim zespole klasztornym w Hebdowie", zgodnie z wymaganiami niniejszego Zaproszenia, Projektem remontu i innymi wymogami przedstawionymi w zamówieniu. 3. Ogólna charakterystyka zadania. Przedmiotem zamówienie jest następujący zakres prac: wzmocnienie fundamentów (palowanie z oczepami w części południowej, fragmentaryczne podbicia w pozostałej części budynku), wykonanie izolacji przeciwwilgociowej; konstrukcyjne wzmocnienie sklepień krzyżowo- żebrowych; demontaż wtórnego żelbetowego zbiornika wewnątrz obiektu oraz zbiornika położonego na zewnątrz obiektu; naprawę konstrukcji drewnianej spichlerza; zdjęcie i utylizację azbestowego pokrycia dachowego; naprawę konstrukcji dachu, rozbiórkę wtórnego komina, wyprowadzenie nad dach komina historycznego, położenie ceramicznej dachówki; obróbki blacharskie; wykonanie nowego orynnowania z odprowadzeniem wód do naturalnego zagłębienia terenu, skucie tynków cementowych (zewnętrznych i wewnętrznych), wyburzenie niehistorycznych zniszczonych ścianek wewnętrznych, demontaż stolarki; zamurowanie otworów wtórnych, przywrócenie otworów pierwotnych; naprawę ścian; odkażenie obiektu; wykonanie tynków zewnętrznych; zabezpieczenie ścian wewnętrznych tynkiem tymczasowym; wykonanie i wprawienie nowej stolarki okiennej i drzwiowej, montaż instalacji piorunochronnej. Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 oraz dokumentach tam wskazanych. CPV: 45000000-7, 454530007, 45000000-7, 45311000-0, 45453100-8, 45453000-7, 92522100-7, 45212360 Dokument nr: 01/RB/HEBDÓW/2024 Otwarcie ofert: 4. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 26 kwietnia 2024 r. o godz. 16.00 w siedzibie Zamawiającego przy Ul. Pijarskiej 2 w Krakowie. Składanie ofert: XIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT, OTWARCIE OFERT: 1. Miejsce złożenia oferty - obowiązkowo korespondencyjnie w formie papierowej (osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską): a. na adres: Polska Prowincja Zakonu Pijarów, Ul. Pijarska 2, 31-015 Kraków (choć nie jest to obowiązkowe i nie stanowi formy złożenia oferty, zaleca się przesłanie oferty także drogą mailową na adresy: ekonom@pijarzy.pl oraz zarzadzanie@pijarzy.pl poprzez zeskanowanie w formacie .pdf wszystkich dokumentów podpisanej oferty). 2. Termin złożenia oferty: 8a. liczy się dzień i godz. dotarcia Oferty do Zamawiającego drogą korespondencyjną (osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską), b. nieprzekraczalny termin wpłynięcia oferty do Zamawiającego: do dnia 26 kwietnia 2024 r. do godz. 12.00, Miejsce i termin realizacji: IV.MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA Budynek Spichlerza położony na działce 216/10 ul. Hebdów 103 32-120 Nowe Brzesko V.TERMIN REALIZACJI ZADANIA: 1. Wymagany termin realizacji zadania: a. wykonanie robót budowlano-konserwatorskich, w tym uzyskanie wymaganych zgód i pozwoleń (jeśli dotyczy) właściwych dla przedmiotu zamówienia oraz przekazanie Zamawiającemu obiektu musi nastąpić najpóźniej do dnia 31 października 2025 roku. 2. Okres zgłaszania wad i rękojmi wynosi 61 miesięcy od dnia odbioru zadania potwierdzonego Protokołem. Wymagania: II.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 1. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w formie konkursu ofert - w odpowiedzi na niniejsze Zaproszenie Wykonawcy składają ofertę. 2. Zamawiający nie jest zobowiązany, dla niniejszego postępowania, do stosowania Ustawy prawo zamówień publicznych. VI.WARUNKI UDZIAŁU: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Wykazują się zdolnością techniczną i zawodową, w tym posiadają odpowiednie doświadczenie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się co najmniej następującym doświadczeniem: 2a. w okresie 5 (pięciu) lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, jako Wykonawca, należycie wykonał zamówienie polegające na przeprowadzeniu prac budowlanych polegających na remoncie, przebudowie i/lub rozbudowie minimum jednego zabytkowego obiektu kubaturowego w kategorii IX-XII, o wartości robót co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych). Pojęcie ,,wykonał" rozumie się w taki sposób, że jeśli zadanie było wieloetapowe, to Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeśli Wykonawca wykonał i rozliczył przynajmniej jeden etap tego zadania, a wartość rozliczonych prac wynosiła 1 000 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie wykazu wykonanych prac (załącznik nr 4), potwierdzonych referencjami należytego/prawidłowego, zgodnego ze sztuką budowlaną, wykonania robót budowlanych, dołączonych do oferty w postępowaniu, na zasadzie ,,spełnia/nie spełnia". 2. Dysponują odpowiednim zespołem, tj. co najmniej: a. osobą Kierownika budowy (1 osoba) posiadającą: ? wykształcenie wyższe techniczne, ? uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, a także aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, ? co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub zarządzaniu robotami budowlanymi jako Kierownik budowy na obiekcie zabytkowym, w tym doświadczeniem na co najmniej jednym kontrakcie polegającym na remoncie obiektu kubaturowego kategorii IX-XII, o wartości robót nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto. Zamawiający uzna za spełnienie warunku, jeżeli powyższe zadanie jest zakończone (przy czym jeśli zadanie jest rozciągnięte w czasie i etapowane to przez zakończenie zadania rozumie się zakończenie i rozliczenie określonego etapu o wartości 500 000,00 zł brutto), a Przedstawiciel Wykonawcy pełnił wyżej wskazaną funkcję jako Kierownik budowy przez minimum 12 miesięcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył poświadczone za zgodność z oryginałem kopie: uprawnień oraz zaświadczenie przynależności do PIIB. b. Osobą nadzorującą prace konserwatorskie (1 osoba) która: ? ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 36 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru (w oparciu z art. 37a ust 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do Oferty poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomu ukończenia studiów, opis posiadanego doświadczenia wpisane w załączniku nr 5 oraz oryginał Oświadczenia o przyjęciu obowiązków kierownika prac konserwatorskich. c. Pracownikami w liczbie co najmniej 5 osób, którzy: o posiadają odpowiednie przygotowanie zawodowe do pracy w budownictwie; o są zatrudnieni przez Wykonawcę na umowę o pracę w oparciu o przepisy ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeksu pracy . 3Spełnianie wyżej wymienionego warunku oceniane będzie na podstawie wykazu osób dołączonego do oferty (załącznik nr 5), zawierającego co najmniej imię i nazwisko danej osoby, podstawę do dysponowania nią, według kryterium spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna za spełnienie wymagań także w przypadku, gdy uprawnienia i doświadczenie wymagane w przypadku osoby z ppkt. a. i b. będzie spełniała jedna i ta sama osoba (należy ją jednak w załączniku nr 5 wskazać dwukrotnie). Ocena spełniania warunków z pkt. 2 powyżej dokonana zostanie na podstawie wykazu osób (załącznik nr 5), z dołączonymi wymaganymi zaświadczeniami, na zasadzie ,,spełnia/nie spełnia". UWAGI: Powyżej wskazane osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał: a. posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie co najmniej 1 700 000,00 zł (słownie: jeden milion siedemset tysięcy złotych); b. posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych); 2) Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie: a. informacji z banku bądź spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość środków finansowych w dyspozycji lub zdolność kredytową Wykonawcy, dołączonej do oferty, na zasadzie ,,spełnia/nie spełnia". Informacja z banku bądź spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej powinna być wystawiona nie później niż 1 (jeden) miesiąc przed upływem terminu składania ofert; b. polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy, dołączonej do oferty, na zasadzie ,,spełnia/nie spełnia". W przypadku braku posiadania polisy na wymaganą kwotę Wykonawca może złożyć aktualnie posiadaną polisę i dołączyć Oświadczenie, iż w przypadku wybrania jego oferty do realizacji zamówienia w ciągu maksymalnie 4 dni roboczych, ale zawsze przed podpisaniem Umowy przedłoży polisę na wymaganą wysokość. Zamawiający zastrzega możliwość żądania uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień treści w odniesieniu do któregokolwiek z przedłożonych dokumentów. VII. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY: Wraz z ofertą przygotowaną na obowiązującym Formularzu (załącznik nr 1) Wykonawca zobowiązany jest złożyć niżej wymienione dokumenty potwierdzające m.in. brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszego Zaproszenia: 41. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawiają pełnomocnictwo ustanawiające osobę/podmiot uprawniony do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 2. Oświadczenia o spełnieniu warunków (załącznik nr 2) oraz o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3) złożony z adnotacją, iż Wykonawca jest świadomy odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych informacji w celu uzyskania zamówienia. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych prac w wymaganym okresie przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem informacji wymaganych w rozdz. VI pkt.1 i odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlano- konserwatorskim. Wykaz wykonanych prac, o których mowa powyżej należy złożyć na załączniku nr 4 do niniejszego Zaproszenia. Wraz z wykazem należy złożyć referencje potwierdzające należyte / prawidłowe zgodne ze sztuką budowlaną, wykonanie robót budowlanych. 5. Wykaz osób przeznaczonych do wykonania zamówienia (załącznik nr 5), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem informacji wymaganych w rozdz. VI pkt.2. Wraz z wykazem Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wymaganych zaświadczeń oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania przypisanych im czynności w zamówieniu. 6. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość środków finansowych w dyspozycji lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 1 (jeden) miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 7. Opłaconą polisę, obowiązującą na dzień terminu składania ofert, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w zakresie określonym w rozdziale VI pkt. 3 pkt. 1) b. Zaproszenia (z uwzględnieniem rozwiązania podanego w rozdziale VI pkt. 3 ppkt. 2) b. Zaproszenia). Wszystkie dokumenty wymagane w niniejszym rozdziale VII w punktach od 1 do 7, należy przedłożyć w oryginale. W przypadku dokumentów składanych jako kopie muszą być one złożone w wyraźnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. Zamawiający może na każdym etapie postępowania zażądać dokumentów potwierdzających spełnienie podanych wyżej kryteriów w postaci protokołów, referencji, zaświadczeń i innych, a także wymagać od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień. VIII. KRYTERIA OCENY OFERT: 1. Cena oferty brutto - 100% KRYTERIUM: CENA OFERTY BRUTTO 5Wykonawcy wskazują w formularzu ofertowym wynagrodzenie w postaci ryczałtu za całość wykonywanych usług. Wynagrodzenie winno być wyrażone w kwocie netto, kwotą podatku VAT, oraz kwotą brutto. Wynagrodzenie winno zawierać wszelkie koszty niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia oraz zysk Wykonawcy i być wyrażone w polskich złotych, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Za cenę oferty, braną pod uwagę do oceny oferty, Zamawiający uzna cenę oferty brutto (zawierającą wszelkie obciążenia, w tym podatek VAT). Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wypłacane częściowo, zgodnie z protokołami odbioru. Ocena w tym kryterium będzie przeprowadzona wg następującego wzoru matematycznego: Pc = (C min / Cb) x 100 gdzie: Pc - liczba punktów za kryterium ceny C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert Cb - cena badanej oferty IX.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Zamawiający zastrzega dla oferty formę pisemną pod rygorem nieważności. 2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającej odpowiednie pełnomocnictwo. W przypadku podmiotów zbiorowych (np. spółek), wymagane są dodatkowo dokumenty potwierdzające posiadanie umocowania do reprezentowania danego podmiotu (np. wydruk z KRS), nie starsze niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3. Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową netto, podatek VAT oraz cenę ryczałtową brutto za w/w zakres świadczenia. 4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Nie dopuszcza się ofert częściowych ani wariantowych. 5. Do oferty należy dołączyć dokumenty niezbędne do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VI i VII. X.WADIUM 1. Wysokość wadium 1) Każdy Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2) Do oferty Wykonawca winien załączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: a. oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu lub wydruk z bankowości elektronicznej nie wymagający pieczęci ani podpisu na rachunek bankowy Zamawiającego, b. oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną poniżej przez Zamawiającego. 2. Forma wadium Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 65) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, ma być ona co najmniej gwarancją/poręczeniem nieodwołalną i bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne zwykłe żądanie Zamawiającego, w terminie maksymalnie do 21 dni od pisemnego żądania wypłaty wadium. Zamawiający wymaga aby okres ważności wadium nie był krótszy niż okres związania z ofertą. W przypadku złożenia wadium w pieniądzu, za datę jego wniesienia uznana będzie data zaksięgowania środków na koncie Zamawiającego. 3. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w następujących przypadkach: 1) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 4) Wykonawca z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył / nie uzupełnił oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Pekao S.A. nr 71 1240 2294 1111 0000 3723 5237 z dopiskiem: Wadium dla postępowania nr 01/RB/HEBDÓW/2024. 2) Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w oryginale w siedzibie Zamawiającego: ul. Pijarska 2, 31-015 Kraków (od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 16.00) w okresie przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna, sporządzone w formie elektronicznej musi być wniesione w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert na adres e-mail: ekonom@pijarzy.pl. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie elektronicznej gwarancji/poręczenia, ma być ona co najmniej gwarancją/poręczeniem nieodwołalną i bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne zwykłe żądanie Zamawiającego, w terminie maksymalnie do 21 dni od pisemnego żądania wypłaty wadium. 5. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) prowadzący postępowanie unieważnił je; c) dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty i podpisano umowę z wyłonionym Wykonawcą. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed ostatecznym wyborem najkorzystniejszej oferty. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie numeru rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 7XI.FORMA DOKUMENTÓW: 1. Ofertę Wykonawca składa w oryginale na Formularzu ofertowym udostępnionym przez Zamawiającego. 2. Pozostałe dokumenty, zgodnie z dyspozycją podaną w rozdz. VII powyżej, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę, lub osobę/osoby uprawnione do składania oferty (uwaga: podpis nieczytelny jest dopuszczalny wyłącznie z pieczęcią imienną osoby składającej podpis). Zamawiający wymaga, aby ,,za zgodność z oryginałem" była podpisana każda zapisana strona kopii dokumentów zawierająca jakąkolwiek treść. XII.INFORMACJE DODATKOWE: 1. Wykonawcy będą związaniu ofertą przez okres 50 dni od dnia jej złożenia, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert. 2. W razie wątpliwości pytania należy kierować na oba adresy e-mailowe: ekonom@pijarzy.pl oraz zarzadzanie@pijarzy.pl. Pytania można przesyłać do dnia 10 kwietnia 2024 r. do godziny 24.00. 3. Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany umowy poprzez zmianę terminu wykonania zamówienia poprzez jego wydłużenie. 4. W umowie zawieranej z Wykonawcą uwzględniony zostanie obowiązek zapłaty kar umownych przez Wykonawcę w przypadku niezrealizowania istotnych elementów zamówienia, tj. niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków Wykonawcy. 5. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d. pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 6. Wykonawca wraz z ofertą składa dokumenty, o których mowa w rozdz. VII. 7. W sytuacji niezłożenia wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdz. VII powyżej Zamawiający zastrzega możliwość wezwania do uzupełnienia niniejszych dokumentów. Zamawiający zastrzega możliwość żądania wyjaśnień treści złożonych oświadczeń. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania powodu. c. za wiążące spełnienie powyższego warunku Zamawiający uznaje datę i godzinę doręczenia oferty do Sekretariatu Polskiej Prowincji Zakonu Pijarów przy ul. Pijarskiej 2 w Krakowie, d. oferta złożona lub przesłana po wyznaczonym terminie nie będzie rozpatrywana, e. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania umowy zgodnie z wzorem Umowy, f. niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, g. Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze, h. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, na każdym jego etapie bez podania przyczyny. 3. Opis sposobu przesłania oferty a. koperta powinna być oznaczona adnotacją: ,,Postępowanie nr 01/RB/HEBDÓW/2024". b. w temacie maila należy wpisać tekst: ,,Postępowanie nr 01/RB/HEBDÓW/2024" Uwagi: XIV. INFORMACJE NA TEMAT OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polska Prowincja Zakonu Pijarów z siedzibą w Krakowie, przy ul. Pijarskiej 2, 31-015 Kraków; 2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Polskiej Prowincji Zakonu Pijarów jest możliwy za pomocą maila: iodo@pijarzy.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem i rozstrzygnięciem niniejszego zapytania ofertowego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego zapytania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres zapewniający właściwą ścieżkę audytu przez Realizatora Projektu od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w niniejszym zapytaniu ofertowym; konsekwencją nie podania danych jest odrzucenie oferty; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 9? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 - 3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Ponadto, wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania Kontakt: 2. Nazwiska osób upoważnionych do kontaktów z Wykonawcami, w tym do podpisywania pism informujących o decyzjach Zamawiającego: Ekonom Polskiej Prowincji Zakonu Pijarów o. Józef Tarnawski SP 3. Telefon: 12 422 17 24 (od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00-16.00) 4. Poczta elektroniczna (e-mail): ekonom@pijarzy.pl 5. Adres strony internetowej Zamawiającego: www.pijarzy.pl 6. Godziny pracy Zamawiającego: 9.00-16.00 |
© eurobudowa.pl 2004-2024