łódzkie (Łódź)
mazowieckie (Warszawa)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług w zakresie legalizacji, przeglądów, konserwacji, remontu, wymiany i napraw gaśnic przenośnych i przewoźnych, hydrantów wewnętrznych i węży pożarniczych oraz hydroforni przeciwpożarowych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie ul. Roosevelta 1, 2 70-525 Szczecin powiat: Szczecin tel. 91 8823196, tel. 91 4803752 przetargi.ias.szczecin@mf.gov.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Szczecin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 91 8823196, tel |
Termin składania ofert: | 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Świadczenie usług w zakresie legalizacji, przeglądów, konserwacji, remontu, wymiany i napraw gaśnic przenośnych i przewoźnych, hydrantów wewnętrznych i węży pożarniczych oraz hydroforni przeciwpożarowych III. 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonywanie usług przeglądów, konserwacji, remontu, wymiany oraz legalizacji gaśnic podlegających dozorowi pełnemu UDT, stanowiących wyposażenie budynków jednostek administracji skarbowej woj. zachodniopomorskiego, b) wykonywanie usług przeglądu, konserwacji wraz z pomiarami ciśnienia, wydajności, wymiany uszkodzonych zaworów hydrantowych w hydrantach wewnętrznych oraz prób ciśnieniowych węży pożarniczych (hydrantowych) zainstalowanych w budynkach jednostek administracji skarbowej woj. zachodniopomorskiego, c) wykonywanie usług przeglądu i konserwacji hydroforni przeciwpożarowych zainstalowanych w budynkach jednostek administracji skarbowej województwa zachodniopomorskiego, d) wykonanie usługi uzupełnienia lub wymiany oznakowania gaśnic przenośnych i przewoźnych oraz hydrantów wewnętrznych w budynkach jednostek administracji skarbowej województwa zachodniopomorskiego. 3.Wykaz gaśnic, hydrantów wewnętrznych oraz hydroforni przeciwpożarowych wraz z ich lokalizacją stanowi Załącznik nr 2. Zamawiający zastrzega, że podana liczba sprzętu, o którym mowa w zdaniu 1 niniejszego ustępu, może być mniejsza lub większa od liczby faktycznej o nie więcej niż 10%. W związku z ewentualną rozbieżnością Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 4.Usługi, o których mowa w pkt 1 lit. a powinny być realizowane zgodnie z: a) rozporządzeniem MSWiA z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2010 r. nr 109 poz. 719). b) Polską Normą PN-EN 3-7 Gaśnice przenośne - Część 7: Charakterystyki, wymagania eksploatacyjne i metody badań. c) Standardem CNBOP-PIB-0037:2019 Konserwacja gaśnic przenośnych zgodnych z normą PN-EN 3-7, d) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. (załącznik nr 1) w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego dla niektórych urządzeń ciśnieniowych podlegających dozorowi technicznemu (Dz.U.2022.68). 5.Usługi, o których mowa w ust. 1 lit. b powinny być realizowane zgodnie z Polską Normą PN-EN 671-3 Stałe urządzenia gaśnicze. Hydranty wewnętrzne. Część 3: Konserwacja hydrantów wewnętrznych z wężem półsztywnym i hydrantów wewnętrznych z wężem płasko składanym. 6.Usługi, o których mowa w ust. 1 lit. c powinny być realizowane zgodnie z zaleceniami producentów hydroforni przeciwpożarowych. 7.Usługi, o których mowa w ust. 1 lit. d powinny być realizowane zgodnie z normą PN-EN ISO 7010:2012 oraz PN-N-01256-5:1998 Znaki bezpieczeństwa - Zasady umieszczania znaków bezpieczeństwa na drogach ewakuacyjnych i drogach pożarowych. 8.Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie cen jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym (załącznik nr 1A). 9.Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego odbioru oraz warunki płatności określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. CPV: 50413200-5 Dokument nr: 3201-ILZ.261.6.2024.4 Składanie ofert: 3.Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres: przetargi.ias.szczecin@mf.gov.pl w terminie do dnia 9 kwietnia 2024 roku do godz. 11.00. Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Umowa zostanie zawarta od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2025 r. Pierwszy termin wykonania usługi nastąpi do 30-go dnia miesiąca, w którym upływa ważność ostatniego przeglądu danego sprzętu, wskazany w Załączniku nr 2. Wymagania: II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 t.j.), zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1. V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Wykonawca musi prowadzić działalność w zakresie świadczenia usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 2.Wykonawca lub pracownicy Wykonawcy, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, muszą posiadać kwalifikacje oraz wymagane uprawnienia w zakresie świadczenia usług, legalizacji, napraw sprzętu przeciwpożarowego. 3.Wykonawca w przypadku sprzętu objętego nadzorem UDT musi kontrolować wykonanie zaleceń wydanych przez ten organ. VI. SPOSÓB SPORZĄDZENIA ORAZ MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT 1.Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem ,,Formularza ofertowego" (Załącznik nr 1) oraz ,,Formularza cenowego (Załącznik nr 1A). UWAGA: Jeśli Wykonawca nie dołączy do oferty Formularza cenowego, jego oferta zostanie odrzucona. 2.Zaoferowana cena musi obejmować cały przedmiot zamówienia określony w ust. III oraz wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu i dojazdu do miejsca wykonywania usługi. Oferta, która nie będzie obejmować pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostanie odrzucona. VII.OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT Za najkorzystniejszą uznana zostanie najtańsza oferta Wykonawcy, który spełniać będzie wszystkie wymogi określone przez Zamawiającego. VIII. INFORMACJE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona stronie internetowej Zamawiającego oraz przesłana Wykonawcom, którzy złożyli oferty. IX. UMOWA Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w przedmiotowym postępowaniu, zawrze z Zamawiającym umowę zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego, w terminie który zostanie wskazany przez Zamawiającego. Uwagi: INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Administrator danych Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie. Mogą się z nim Państwo kontaktować: listownie na adres: ul. Roosevelta 1,2, 70-525 Szczecin, poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, której adres jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: Dane teleadresowe - Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie (kas.gov.pl), pocztą elektroniczną na adres ias.szczecin@mf.gov.pl. Inspektor Ochrony Danych Osobowych Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mogą się Państwo kontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iod.szczecin@mf.gov.pl. Cel i podstawa prawna przetwarzania Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w celu: zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, prowadzenia przedmiotowego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, jego rozstrzygnięcia, a także ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń wynikających z niniejszej umowy i jego archiwizacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Informacja o obowiązku podania danych Podanie przez Państwa danych osobowych, jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jest warunkiem zawarcia umowy. Odbiorcy danych Państwa dane osobowe będą przekazywane: Centrum Informatyki Resortu Finansów, wykonującym dla Administratora usługi informatyczne, osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie umowa lub dokumentacja związania z realizacją umowy, w oparciu o powszechnie obowiązujące przepisy, w tym w szczególności ustawę o dostępie do informacji publicznej, podmiotom przetwarzającym dane osobowe w imieniu Administratora, innym administratorom danych, działającym na mocy umów zawartych z Administratorem lub na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Okres przetwarzania danych osobowych Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe przez okres trwania umowy, następnie przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń i obrony praw z tytułu realizacji umowy oraz przez okres archiwizacji zgodny z regulacjami o archiwizacji, które obowiązują w resorcie finansów. Prawa osób, których dane dotyczą Przysługuje Państwu (w sytuacjach, które wskazują przepisy RODO) prawo do: dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - gdy uznają Państwo, że przy przetwarzaniu Państwa danych doszło do naruszenia prawa. Nie przysługuje Państwu prawo do: usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: osoby do kontaktu: tel. 91 8823196 - w zakresie przedmiotu zamówienia tel. 91 4803752 - w zakresie procedury e-mail: przetargi.ias.szczecin@mf.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024