Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług w zakresie legalizacji, przeglądów, konserwacji, remontu, wymiany i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług w zakresie legalizacji, przeglądów, konserwacji, remontu, wymiany i napraw gaśnic przenośnych i przewoźnych, hydrantów wewnętrznych i węży pożarniczych oraz hydroforni przeciwpożarowych

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
ul. Roosevelta 1, 2
70-525 Szczecin
powiat: Szczecin
tel. 91 8823196, tel. 91 4803752
przetargi.ias.szczecin@mf.gov.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 91 8823196, tel
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie usług w zakresie legalizacji, przeglądów, konserwacji, remontu,
wymiany i napraw gaśnic przenośnych i przewoźnych, hydrantów wewnętrznych i
węży pożarniczych oraz hydroforni przeciwpożarowych
III.
1.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonywanie usług przeglądów, konserwacji, remontu, wymiany oraz legalizacji
gaśnic podlegających dozorowi pełnemu UDT, stanowiących wyposażenie
budynków jednostek administracji skarbowej woj. zachodniopomorskiego,
b) wykonywanie usług przeglądu, konserwacji wraz z pomiarami ciśnienia, wydajności,
wymiany uszkodzonych zaworów hydrantowych w hydrantach wewnętrznych oraz
prób ciśnieniowych węży pożarniczych (hydrantowych) zainstalowanych w
budynkach jednostek administracji skarbowej woj. zachodniopomorskiego,
c) wykonywanie usług przeglądu i konserwacji hydroforni przeciwpożarowych
zainstalowanych
w
budynkach
jednostek
administracji
skarbowej
województwa zachodniopomorskiego,
d) wykonanie usługi uzupełnienia lub wymiany oznakowania gaśnic przenośnych i
przewoźnych oraz hydrantów wewnętrznych w budynkach jednostek administracji
skarbowej województwa zachodniopomorskiego.
3.Wykaz gaśnic, hydrantów wewnętrznych oraz hydroforni przeciwpożarowych wraz z ich
lokalizacją stanowi Załącznik nr 2. Zamawiający zastrzega, że podana liczba sprzętu, o
którym mowa w zdaniu 1 niniejszego ustępu, może być mniejsza lub większa od liczby
faktycznej o nie więcej niż 10%. W związku z ewentualną rozbieżnością Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia.
4.Usługi, o których mowa w pkt 1 lit. a powinny być realizowane zgodnie z:
a) rozporządzeniem MSWiA z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony
przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z
2010 r. nr 109 poz. 719).
b) Polską Normą PN-EN 3-7 Gaśnice przenośne - Część 7: Charakterystyki, wymagania
eksploatacyjne i metody badań.
c) Standardem CNBOP-PIB-0037:2019 Konserwacja gaśnic przenośnych zgodnych z
normą PN-EN 3-7,
d) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. (załącznik
nr 1) w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego dla niektórych
urządzeń ciśnieniowych podlegających dozorowi technicznemu (Dz.U.2022.68).
5.Usługi, o których mowa w ust. 1 lit. b powinny być realizowane zgodnie z Polską Normą
PN-EN 671-3 Stałe urządzenia gaśnicze. Hydranty wewnętrzne. Część 3: Konserwacja
hydrantów wewnętrznych z wężem półsztywnym i hydrantów wewnętrznych z wężem
płasko składanym.
6.Usługi, o których mowa w ust. 1 lit. c powinny być realizowane zgodnie z zaleceniami
producentów hydroforni przeciwpożarowych.
7.Usługi, o których mowa w ust. 1 lit. d powinny być realizowane zgodnie z normą PN-EN
ISO 7010:2012 oraz PN-N-01256-5:1998 Znaki bezpieczeństwa - Zasady umieszczania
znaków bezpieczeństwa na drogach ewakuacyjnych i drogach pożarowych.
8.Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie cen jednostkowych
zaoferowanych przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym (załącznik nr 1A).
9.Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego odbioru oraz warunki
płatności określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do zapytania
ofertowego.

CPV: 50413200-5

Dokument nr: 3201-ILZ.261.6.2024.4

Składanie ofert:
3.Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres: przetargi.ias.szczecin@mf.gov.pl
w terminie do dnia 9 kwietnia 2024 roku do godz. 11.00.

Miejsce i termin realizacji:
IV.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Umowa zostanie zawarta od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2025 r.
Pierwszy termin wykonania usługi nastąpi do 30-go dnia miesiąca, w którym upływa ważność
ostatniego przeglądu danego sprzętu, wskazany w Załączniku nr 2.

Wymagania:
II.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 t.j.), zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1.
V.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.Wykonawca musi prowadzić działalność w zakresie świadczenia usług stanowiących
przedmiot niniejszego zamówienia.
2.Wykonawca lub pracownicy Wykonawcy, którzy będą uczestniczyć w realizacji
zamówienia, muszą posiadać kwalifikacje oraz wymagane uprawnienia w zakresie
świadczenia usług, legalizacji, napraw sprzętu przeciwpożarowego.
3.Wykonawca w przypadku sprzętu objętego nadzorem UDT musi kontrolować wykonanie
zaleceń wydanych przez ten organ.
VI.
SPOSÓB SPORZĄDZENIA ORAZ MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1.Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem ,,Formularza ofertowego" (Załącznik nr 1) oraz
,,Formularza cenowego (Załącznik nr 1A).
UWAGA: Jeśli Wykonawca nie dołączy do oferty Formularza cenowego, jego oferta
zostanie odrzucona.
2.Zaoferowana cena musi obejmować cały przedmiot zamówienia określony w ust. III oraz
wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu
i dojazdu do miejsca wykonywania usługi. Oferta, która nie będzie obejmować pełnego
zakresu przedmiotu zamówienia zostanie odrzucona.
VII.OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE
OFERTY ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT
Za najkorzystniejszą uznana zostanie najtańsza oferta Wykonawcy, który spełniać będzie
wszystkie wymogi określone przez Zamawiającego.
VIII.
INFORMACJE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona stronie internetowej
Zamawiającego oraz przesłana Wykonawcom, którzy złożyli oferty.
IX.
UMOWA
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w przedmiotowym postępowaniu, zawrze z
Zamawiającym umowę zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego
zapytania ofertowego, w terminie który zostanie wskazany przez Zamawiającego.

Uwagi:
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Administrator danych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej
w Szczecinie. Mogą się z nim Państwo kontaktować:
listownie na adres: ul. Roosevelta 1,2, 70-525 Szczecin,
poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, której adres jest na stronie
Biuletynu Informacji Publicznej: Dane teleadresowe - Izba Administracji Skarbowej w
Szczecinie (kas.gov.pl),
pocztą elektroniczną na adres ias.szczecin@mf.gov.pl.
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mogą
się Państwo kontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iod.szczecin@mf.gov.pl.
Cel i podstawa prawna przetwarzania
Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w celu:
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
prowadzenia przedmiotowego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego,
jego rozstrzygnięcia, a także ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
wynikających z niniejszej umowy i jego archiwizacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
Informacja o obowiązku podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych, jest wymogiem ustawowym, związanym z
udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jest warunkiem
zawarcia umowy.
Odbiorcy danych
Państwa dane osobowe będą przekazywane:
Centrum Informatyki Resortu Finansów, wykonującym dla Administratora usługi
informatyczne,
osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie umowa lub dokumentacja
związania z realizacją umowy, w oparciu o powszechnie obowiązujące przepisy, w
tym w szczególności ustawę o dostępie do informacji publicznej,
podmiotom przetwarzającym dane osobowe w imieniu Administratora, innym
administratorom danych, działającym na mocy umów zawartych z Administratorem
lub na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Okres przetwarzania danych osobowych
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe przez okres trwania umowy,
następnie przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń i obrony praw z tytułu
realizacji umowy oraz przez okres archiwizacji zgodny z regulacjami o archiwizacji, które
obowiązują w resorcie finansów.
Prawa osób, których dane dotyczą
Przysługuje Państwu (w sytuacjach, które wskazują przepisy RODO) prawo do:
dostępu do treści danych oraz ich sprostowania,
prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie
z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w sprawie zamówienia publicznego oraz nie może naruszać integralności protokołu
postępowania oraz jego załączników,
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - gdy uznają
Państwo, że przy przetwarzaniu Państwa danych doszło do naruszenia prawa.
Nie przysługuje Państwu prawo do:
usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdy podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.

Kontakt:
osoby do kontaktu:
tel. 91 8823196 - w zakresie przedmiotu zamówienia
tel. 91 4803752 - w zakresie procedury
e-mail: przetargi.ias.szczecin@mf.gov.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.